WITAJCIE NA MOIM BLOGU - WELCOME TO MY BLOG

Witajcie na moim blogu! Mam na imię Ewelina i mieszkam we Wrocławiu. Z zawodu jestem archeologiem i historykiem sztuki, obecnie robię doktorat na Uniwersytecie Wrocławskim, a zupełnie po godzinach zajmuję się zgłębianiem tajników makijażu i pielęgnacji.

Welcome to my blog! My name’s Ewelina and I come from Wrocław, Poland. I’m an archaeologist and an art historian, but in the free time, also a cosmetic freak :)

Tematyką kosmetyczno-urodową zainteresowałam się tak naprawdę stosunkowo niedawno, bo niecały rok temu, za sprawą młodszej siostry, która o wiele dłużej śledzi nowinki w tej dziedzinie. W pewnym momencie zapragnęłam po prostu zadbać o zdrowie swojej skóry, a także o swój wizerunek. Wówczas okazało się, z czego zdawałam sobie w pewnym sensie sprawę już wcześniej, że nie jest tak łatwo znaleźć odpowiednie kosmetyki dla mojej bardzo problematycznej skóry. Szukając ideałów, przetestowałam całą masę różnych specyfików i w międzyczasie zakochałam się w czerwonych szminkach i lakierach do paznokci, do czego humorystycznie nawiązuje tytuł bloga :) Dlatego też znajdziecie tu głównie recenzje poszczególnych produktów i akcesoriów, raczej z niższej i średniej półki cenowej, wśród których prym będą wiodły te przeznaczone do ust. Będą też przeglądy różnych typów kosmetyków, marek, cykle tematyczne, listy życzeń, a także pielęgnacyjne i praktyczne porady. Mam nadzieję, że każdy znajdzie coś dla siebie, a moje opinie i sugestie pomogą Wam w dokonaniu wyboru czy też znalezieniu odpowiednich dla siebie produktów. Nie wykluczam, że okazjonalnie pojawią się posty o innej tematyce niż kosmetyczne.

My interest in beauty, make-up and skin care started almost a year ago. It was all because of my younger sister who’s been following beauty trends for a long time. I just wanted to look and feel better and give my problematic skin better care. That’s how I started testing different products in search for my perfect ones. In the meantime, I have fallen in love red lips and nails and the title of my blogs directly refers to this ;) So, on my blog you will primarily read reviews of various cosmetics, especially lip products and rather cheaper ones. However, you will also find practical beauty tips, overviews of various types of products and brands, as well as thematic post series. I hope my blog will help you find good products, appropriate for your skin type, particularly if you have similar problems as I have. What’s more, I am still learning and looking for my ideal products, so your advice and tips will be really valuable to me.

Do założenia bloga zachęciła mnie przede wszystkim moja siostra oraz przyjaciółki, które niejednokrotnie prosiły mnie o radę i wsparcie w sprawach kosmetycznych i nigdy nie były zawiedzione. Doradzałam w kwestiach związanych z pielęgnacją problemowej skóry, wyboru odpowiednich kosmetyków i pędzli do makijażu, a także pomagałam dobierać kolory. To właśnie koleżanki zachęciły mnie, abym podzieliła się z innymi swoimi doświadczeniami i nabytą wiedzą, a także przedstawiła swoją całkiem sporą kolekcją czerwonych szminek i lakierów. Naprawdę dość dużo się tego nazbierało! A wśród nich odkryłam perełki, o których naprawdę warto powiedzieć. Można by rzec, że specjalizuję się właśnie w czerwieni na ustach i paznokciach ;) Cały czas jestem jednak na etapie uczenia się i poszukiwań, dlatego mam też nadzieję, że dowiem się czegoś od Was! Każda rada jest cenna!

My sister and friends encouraged me to start blogging. They asked me for advice many times and they were never disappointed. I helped them find skin care products appropriate for their skin type and problems, choose the right colour for their skintone or pick a good make-up item or a beauty tool. They suggested that I should start sharing my knowledge and experience with others and present my collection of lipsticks and other make-up products. I have discovered quite many beauty gems that are well worth your attention. They are usually affordable and their quality is relatively high! 

Blog będzie prowadzony w dwóch językach – polskim oraz angielskim (w skróconej formie). Po pierwsze, żeby nie tylko polscy czytelnicy mogli oddać się lekturze moich przemyśleń, a po drugie, żeby móc cały czas doskonalić swoje umiejętności językowe, a codzienny kontakt z językiem obcym jest do tego najlepszą drogą.

My blog will be run in two languages – Polish and English. I would like to share my opinions with readers from different countries but on the other hand, I would like to constantly improve my language skills. Everyday contact with English is the best way to do so :)

Więcej o mnie możecie przeczytać w zakładce O mnie/About. Zainteresowanych kontaktem zapraszam natomiast do zakładki Kontakt/Contact.

You can read more about me in the section O mnie/About
If you want to contact me, have a look at the section Kontakt/Contact.


Życzę miłej lektury i mam nadzieję, że znajdziecie tu coś dla siebie! Zapraszam do śledzenia i subskrybowania! Już niedługo pierwsze posty :)

I hope you’ll enjoy readig my blog! If you like it, follow me! More posts soon :)

Share this:

CONVERSATION

1 komentarze:

  1. Bardzo się cieszę z powstania tego bloga !
    Ewelinę jak i wspomnianą siostrę ;) bardzo cenię za niejednokrotny ratunek w sprawach makijażowo-kosmetycznych, no i Ewelina jest moim szminkowym bogiem :D To ona dobiera mi kolory i nie zawiodłam się :)
    Podsumowując polecam, bardzo się cieszę i trzymam kciuki :)
    Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw swoje myśli, to dla mnie duża motywacja! Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam moich czytelników, ale proszę, nie spamuj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...