UWAGA UWAGA !!! Wyprzedaż ubraniowa!

Robiłam generalne porządki w szafie i w związku z tym mam sporo rzeczy do sprzedania :) Nie udało mi się dotrzeć na niedzielny "BABSKI TARG NA SŁODOWEJ", więc są wystawione na vinted.pl oraz olx.pl Może ktoś coś dla siebie znajdzie :) Głównie są czarne ubrania, klasyczne lub w stylu gotyckim, retro, pinup itd. Rozmiary przeważnie 40-44 (pojedyncze sztuki większe lub mniejsze), buty 40-41 :) Odbiór osobisty we Wrocławiu albo wysyłka na koszt kupującego.

Rzeczy można obejrzeć pod tymi linkami:

Zachęcam do przeglądania! Możliwość obejrzenia i przymierzenia przed podjęciem decyzji u mnie w domu :)

Share this:

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Zostaw swoje myśli, to dla mnie duża motywacja! Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam moich czytelników, ale proszę, nie spamuj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...