HAUL ekobieca.pl: Tangle Teezer, Hakuro, Holika Holika, L'Oréal...

Dawno nie było haulu, dlatego dzisiaj postanowiłam pokazać Wam moje ostatnie zakupy z drogerii ekobieca.pl, gdzie do 5 października za przesyłkę zapłacimy tylko 5 zł. Warto więc skorzystać z promocji :) My akurat załapałyśmy się na darmową dostawę, bo złożyłyśmy się z koleżankami i wyszło ponad 300 zł.

Today, I would like to present my recent purchase from a Polish Internet drugstore ekobieca.pl. Most products are available all over Europe and America. Some of them aren’t even sold in Poland.

W związku z tym, że krem BB Missha Perfect Cover, który zamówiłam z Korei i o którym pisałam tu, okazał się być na razie trochę za jasny postanowiłam spróbować inny koreański produkt, Clearing Petit BB SPF30 firmy Holika Holika. Miałam okazję sprawdzić go, użyczając sobie odrobinę od koleżanki na wyjeździe, wiedziałam więc, że kolor będzie odpowiedni. Odcień jest raczej beżowy i może wydawać się dość ciemny, ale na mojej jasnej skórze się nie odcina, chyba po prostu dopasowuje się do twarzy. Mam nadzieję, że się sprawdzi. Tubka 30 ml kosztowała 29,49 zł.

Missha Perfect Cover BB Cream, which I bought on eBay in some Korean store and which was mentioned here, turned out to be too light for me now. That’s why I decided to try another Korean BB cream, Holika Holika Clearing Petit BB SPF30. I had the possibility try it before, because my friend uses it and I knew that the shade would be fine. The colour is a rather neutral beige and although it may seem dark, it looks fine on my face. It just blends really well and adapts to the natural skintone. I really hope it will be a nice product. The 30 ml tube cost 29,49 zł (= 7€).

Holika Holika Petit BB Clearing

Skusiłam się też na szczotkę Tangle Teezer w wersji kompaktowej. Posiadam od prawie roku wersję klasyczną i ją po prostu uwielbiam. Jest to taki produkt, który całkowicie zmienił moje szczotkowanie włosów. Od kiedy jej używam, nie mam najmniejszego problemu z rozczesywaniem, i to nawet na mokro, łamaniem się włosów czy wyrywaniem ich przez szczotkę. Zamykaną kupiłam po to, aby móc ją schować do torebki albo zabrać na wyjazd. Dzięki plastikowej osłonce nie muszę się martwić, że ząbki się powyginają. Wybrałam oczywiście czarną :) Szczotka była akurat w promocji i kosztowała 39,99 zł.

I decided to buy Tangle Teezer compact brush. I’ve already had a regular version and I just love it. It really changed my hair care routine. Since I started using it, I have forgotten about problems with tangled hair. I also no longer need to worry about breaking or pulling out my hair with a bad brush. I purchased the compact version for my purse or to take it when I travel. A special plastic cover prevents teeth from getting damaged. I chose the black brush, of course. It was on sale and cost 39,99 zł (= 9€).


Pozostałe moje zakupy to pędzle. Siostra miała w zanadrzu kupon zniżkowy 25% na pędzle Hakuro, więc postanowiłyśmy z niego skorzystać. Ja zaopatrzyłam się w trzy modele. Pierwszy z nich to H52 (pełna cena 35 zł), typowy round top, będzie idealny do podkładu. Jego włosie jest bardzo gęste, zbite i krótkie. Zapowiada się obiecująco. Drugi pędzel to H63 (pełna cena 29,50 zł), którego mam zamiar używać do korektora pod oczy, a trzeci to H85 (pełna cena 12 zł), mały skośny pędzelek, idealny do podkreślania brwi. Mam już taki co prawda w swojej kolekcji, ale wzięłam drugi, żeby mieć ewentualnie do eyelinera albo na wymianę, gdyby pierwszy się zużył. Ku mojemu zdziwieniu okazało się, że „stary” H85 jest o wiele mniejszy od „nowego” i dotyczy to zarówno rączki, jak i włosia. Cóż, plusem jest to, że mam teraz dwa podobne, ale jednak różne pędzle ;)

The rest of my haul are make-up brushes. My sister Renia had a 25% discount coupon for Hakuro, so we decided to use it. Hakuro is a Polish brand, available online. Their brushes are my absolute favourites! They are relatively cheap, but the quality is great. I chose three brushes this time. The first one is H52 (full price 35 zł = 8€), a typical round top, perfect for applying foundation. The second brush is H63 (full price 29,50 zł = 7€) and I am going to use it for concealer. The last one is H85 (full price 12 zł = 3€), a small angled brush, which I use to define my eyebrows. Actually, I’ve had already this one, but I wanted to have the second one for eyeliner or just in case something happens with the “old” H85. And It turned out that the “old” brush is much smaller than the “new” one... It’s the case with both the handle and the brush itself. The good thing is that I have now two slightly different brushes ;)


Moja siostra za to postanowiła wzbogacić swoją naprawdę pokaźną kolekcję aż o cztery pędzle Hakuro: H13 („jajeczko” do różu i konturowania, 26 zł), H67 (do nakładania lub blendowania cieni albo do korektora pod oczy, 29,50 zł), H77 (do blendowania, 16,50 zł) oraz H76 (do precyzyjnego nakładania cieni, 16,50 zł). Wzięła też dwa pędzle ALI: skośny do brwi (4,49 zł) i języczkowy do cieni (4,99 zł). Jak widać, dominują tu pędzle do makijażu oczu, których ja nie używam zbyt często, bo mój makijaż oczu ogranicza się do wytuszowania rzęs i kreski eyelinerem, ale to też tylko czasem.

My sister decided to expand her already big collection by adding four Hakuro brushes: H13 (egg-shaped brush for blush or contouring, 26zł = 6€), H67 (perfect for eyeshadow blending or applying concealer, 29,50 zł = 7€), H77 (blending brush, 16,50 zł = 4€) and H76 (precise brush for applying eyeshadows, 16,50 zł = 4€). She also chose two ALI brushes: an angled brow brush (4,49 zł = 1€) and a simple eyeshadow brush (4,99 zł = 1,1€). As you can see, she really likes eye make-up brushes. I just don’t use them too often, since I do not wear much eye make-up.


Zdecydowałam się jeszcze na rozsuwany pędzel do pudru Delfa za 14,99 zł. Kupiłam go z myślą, żeby włożyć go do torebki, bo dotychczasowy torebkowy pędzel niszczył się bez etui. Produkt Delfy wydaje się całkiem przyjemny, miękki i poręczny.

However, I decided to buy a retractable powder brush from Delfa. It costs 14,99 zł (= 3,5€). I am going to put it in my purse, as my previous brush got a little damaged, because I didn’t keep it in a case. The brush seems to be nice, soft and handy.


R. skusiła się też na dwie szminki L'Oréal: Infallible w kolorze #145 Fearless Fuchsia (mocny fuksjowy róż, jak nazwa wskazuje, 10,50 zł) i Colour Riche w odcieniu #114 Tender pink (zgaszony, mocno brudny róż, z lekko brązową domieszką, 10,99 zł). Zaopatrzyła się też w miniaturowy Seche Vite 3,6 ml za 6,49 zł, z myślą o przelewaniu z dużej buteleczki w celu zapobiegania wysychaniu.

R. ordered also two L'Oréal lipsticks: Infallible in #145 Fearless Fuchsia (bold fuchsia pink, 10,50 zł = 2,5€) and Colour Riche in #114 Tender Pink (dark brownish pink, 10,99 zł = 2,5€). She also bought a miniature version of Seche Vite 3,6 ml for 6,49 zł (= 1,5€). She wants to pour the product from the bigger bottle to avoid thickening of the top coat.

L'Oreal Infallible 145 Fearless Fuchsia Color Riche 114 Tender Pink


W drogerii ekobieca.pl za każdy zakup przyznawane są punkty. Można je potem wykorzystać, aby zamówić drobne kosmetyki lub próbki. My tym razem wzięłyśmy cztery próbki podkładów, po dwie na osobę. Ja wybrałam Gosh X-ceptional Wear w odcieniu #11 Porcelain (będzie chyba zbyt różowy) i Revlon Colorstay dla skóry tłustej i mieszanej w kolorze #150 Buff. R. zdecydowała się na dwa produkty Gosha, X-ceptional Wear #12 Natural i CC Cream Illuminating Foundation #02 Ivory. Poza tym sklep dołączył nam gratisy. Miałyśmy do wyboru rajstopy w spray’u W7 albo niespodziankę i postawiłyśmy na to drugie. Dostałyśmy dwie próbki z PalmersaDaily Calming Facial Lotion i Daily Cleansing Gel, dwie próbki od Montagne Jeunesse – Foot Cooler i Body Wash oraz próbkę maski do włosów Kallos Keratin Hair Mask. Bardzo ciekawe produkty, fajnie, że będziemy mogły je przetestować :)

At ekobieca.pl you get points for every purchase. You can use them later to order samples or some full-sized products. We decided to take four foundation samples. I chose Gosh X-ceptional Wear in #11 Porcelain (I think it will be too pink, unfortunately) and Revlon Colorstay for oily and combination skin in #150 Buff. R. ordered two Gosh’s products: X-ceptional Wear #12 Natural and CC Cream Illuminating Foundation #02 Ivory. We also got some free samples: Daily Calming Facial Lotion and Daily Cleansing Gel from Palmers, Foot Cooler and Body Wash from Montagne Jeunesse and Kallos Keratin Hair Mask. All products seem to be interesting, I’m happy we can test them.



Robicie zakupy na ekobieca.pl? Miałyście okazję stosować któreś z wymienionych produktów? Spieszcie się z zamówieniami, bo tania przesyłka tylko do niedzieli!

Did you try any of those products? Do you like them?

Share this:

, , , , , , , , , , , , , , , ,

CONVERSATION

2 komentarze:

  1. Poszalałas widze. Pedzle z Hakuro mam tak samo jak TT i nie wyobrazam sobie życia bez tej szczotki. Moja już ledwo zipie bo ma 3 lata. Mysle jeszcze nad zakupem wersji kompaktowej, żeby miec pod reka w torebce:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, trochę się szarpnęłam, ale szkoda było nie wykorzystać rabatów ;) Z TT mam to samo, nie wiem, jak mogłam czesać się kiedykolwiek czymś innym :D

      Usuń

Zostaw swoje myśli, to dla mnie duża motywacja! Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam moich czytelników, ale proszę, nie spamuj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...