MIKOŁAJKOWO-ŚWIĄTECZNE ROZDANIE - WYNIKI !!! :)

Moi Drodzy!

Czas na zgłoszenia do mikołajkowo-świątecznego rozdania minął o północy, teraz kolej na wyniki :)

Krem do cery tłustej/mieszanej trafia do: Ilona Wielocha

Krem do cery normalnej trafia do: Wiska-wiskaa

Obydwie jesteście bardzo młode, więc krem BB jest na pewno niezłą alternatywą dla podkładu. Może akurat sprezentowany przez mnie Garnier Miracle Skin Perfector Wam się sprawdzi :) Wiem, że szukanie idealnego produktu to niemalże poszukiwanie Świętego Graala, dlatego warto testować. Mam nadzieję, że dacie mi znać, jak nagroda się sprawuje! 

Dziękuję za udział w rozdaniu, pozdrawiam wszystkich i już teraz życzę Wam wymarzonych prezentów pod choinką! :)


PS. Do zwyciężczyń wysłałam maile z prośbą o podanie adresu. Sprawdźcie skrzynki adresów, które podałyście na swoich blogach!

Share this:

,

CONVERSATION

6 komentarze:

Zostaw swoje myśli, to dla mnie duża motywacja! Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam moich czytelników, ale proszę, nie spamuj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...