Nominacja Liebster Blog Award 2014 vol. 2! :)

Po raz kolejny dostałam nominację do Liebster Blog Award 2014. Tym razem aż od dwóch blogerek - Joanna Dobosz Make Up oraz Livee For The Moment :) Dziękuję, miło mi, że doceniacie mojego bloga! Pozwolę sobie odpowiedzieć na pytania w jednym poście. Nominować dalej nie będę, bo już wybrałam swoją jedenastkę. Zapraszam do czytania!


Pytania od Joanna Dobosz Make Up:

1. Sukienka czy spodnie?
Zależy od okazji. Na co dzień spodnie, ale sukienki również bardzo lubię.

2. Kawa czy herbata?
Herbata zazwyczaj, kawa raz dziennie na deser :)

3. Delikatnie czy pikantnie?
Pikantnie, ale bez przesady.

4. Rodzina czy kariera?
Rodzina, zdecydowanie.

5. Góry czy morze?
Góry. Ale morze też od czasu do czasu.

6. Mieszkanie w bloku w mieście czy w domu na wsi?
Trudne pytanie... Najlepiej w domu w mieście ;)

7. Biała czy czarna kredka na linię wodną?
Obecnie czarna, ale próbuję się przestawić na cielistą. Biała totalnie mi nie pasuje.

8. Najlepsza według Ciebie firma kosmetyczna, jeżeli chodzi o palety ceni?
Nie używam cieni do powiek zbyt często, więc nie mam porównania.

9. Najlepsza firma jeżeli chodzi o szminki, to według Ciebie?
Nie potrafię podać jednej, mam wielu ulubieńców. Z droższych MAC. Z drogeryjnych Bourjois i Maybelline, a z tańszych zdecydowanie Golden Rose i Avon. Bardzo lubię też KOBO/Hean (to ta sama firma) oraz Catrice.

10. Najlepsze wspomnienie z dzieciństwa?
Na pewno nie umiem wybrać jednego. Ogólnie wyjazdy z rodzicami na wycieczki, ferie, wakacje. Także zabawy z kolegami i koleżankami na podwórku :)

11. Największe marzenie jakie udało Ci się spełnić?
Wyjazd na festiwal rockowy Ruisrock do Finlandii, gdzie mogłam zobaczyć na żywo wiele moich ulubionych zespołów.


Pytania od Livee For The Moment:

1. Co Cię skłoniło do założenia bloga?
Chęć podzielenia się moją pasją i doświadczeniami z innymi oraz namowy mojej siostry i przyjaciółek :)

2. Jak oceniasz mój blog? (wygląd, posty itd.)
Jak na początek, to w porządku, ale jeszcze nie ma co za bardzo oceniać ;)

3. Masz jakiś idoli? Jeśli masz to wymień;)
Czy idoli? Trudno powiedzieć. Na pewną są osoby, które w jakiś sposób podziwiam i należy do nich m.in. Marilyn Manson.

4. Co sądzisz o hejterach/hejtowaniu?
Nie należy się tym przejmować. Ludzie hejtują, bo zazdroszczą.

5. Odwiedzasz mój blog lub masz zamiar? Obserwujesz?
Zaglądałam, ale nie obserwuję, bo jeszcze nie wiem, czy znajdę u Ciebie to, czego szukam. Ale na pewno będę podpatrywać, jak się rozwija.

6. Co lubisz robić najbardziej?
Nie ma jednej rzeczy. Lubię spędzać czas z moją rodziną, przyjaciółmi i psem :)

7. Jakie masz hobby?
Mam wiele hobby - podróże, języki obce, muzyka, pisanie, makijaż, kino, średniowiecze, fotografia...

8. Ulubiony kolor?
Czarny. I czerwony.

9. W skali 1-10 jak oceniasz dzisiejszy dzień?
Tak na 4. Mogło być lepiej, ale nie jest najgorzej.

10. Ulubiony film?
Nie ma jednego. Ale bardzo bardzo lubię "Jedna ręka nie klaszcze". Często do niego wracam.

11. Jakiej muzyki słuchasz?
Raczej ciężkiej - rock, metal. Lubię też folk oraz muzykę klasyczną.

Mam nadzieję, że mogłyście się czegoś ciekawego o mnie dowiedzieć :)

Share this:

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Zostaw swoje myśli, to dla mnie duża motywacja! Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam moich czytelników, ale proszę, nie spamuj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...