POŚWIĄTECZNE SZALEŃSTWO WYPRZEDAŻY !!!

Święta, święta i po świętach. Zaczęło się za to szaleństwo wyprzedaży! Drogerie również się postarały i przygotowały dla nas kuszące promocje :) Dlatego też napiszę Wam o tych najciekawszych, może coś Was zainteresuje :)

Źródło: superpharm.pl
SuperPharm
Promocja na produkty do makijażu 1 + 1 za 1 grosz. Pierwszy produkt kupujemy za pełną cenę, a drugi tańszy lub w tej samej cenie dostajemy za 1 grosz. Ja w trakcie takich akcji lubię się umawiać z siostrą i bierzemy np. dwa te same podkłady i płacimy po połowie. Obowiązuje do 2 stycznia.



Źródło: douglas.pl
Douglas
Rabat 30% na wszystkie cienie, lakiery i pomadki. Świetna promocja, bo obejmuje PRAWIE WSZYSTKIE marki, w tym Chanel, Dior i inne luksusowe. Niestety, tak jak przypuszczałam, nie dotyczy produktów MAC. Ale nic straconego! Szminki MAC w sklepie internetowym douglas.pl są po 60 zł! Fakt, mało odcieni już zostało, ale może znajdziecie coś dla siebie :) Obowiązuje chyba do 5 stycznia, tak przynajmniej jest napisane na stronie internetowej. Nie wiem, czy data ta odnosi się też do promocji stacjonarnej.



Źródło: sephora.pl
Sephora
Promocja -25% na produkty do makijażu dla posiadaczek białej karty Sephora. I tutaj już bez wyjątków, bo akcja dotyczy wszystkich produktów wszystkich marek makijażowych. Można więc sobie sprawić jakiś luksusowy kosmetyk, na który polowałyśmy od dawna w sporo niższej cenie. Obowiązuje do 31 grudnia.


Źródło: nyx-cosmetics.pl
NYX
Z okazji urodzin -20% na cały asortyment zarówno w sklepie stacjonarnym, jak i nowo otwartym sklepie online. Do 21 grudnia była jeszcze darmowa przesyłka od 79 zł, w tej chwili jest to 149 zł. Obowiązuje wg informacji na stronie ‘do odwołania’, ale gdzieś na profilu na Facebooku przeczytałam, że promocja trwa do 31 grudnia.



Rossmann, Natura i Hebe ciekawsze promocje miały przed świętami. Myślę jednak, że to właśnie Douglas i Sephora dają największe możliwości, bo możemy upolować drogie produkty w dużo niższej cenie. Niektóre dziewczyny planują takie zakupy z dużym wyprzedzeniem, teraz jest więc okazja zrealizować plany :)

Ja dzisiaj pobiegłam do Douglasa z nadzieją, że kupię pomadkę MAC w promocji, ale jak już wspomniałam, okazało się, że ta marka jest wyłączona z akcji. Zazwyczaj tak jest, więc dla pewności zapytałam ekspedientkę w pobliskim Douglasie, w którym nie ma MAC, czy jakaś firma jest wykluczona z promocji i usłyszałam, że nie. No ale wyszło inaczej, a szminkę i tak kupiłam :) Pokażę ją w najbliższym czasie. Skusiłam się też na tej promocji w SuperPharm na dwie konturówki z Bourjois, które bardzo lubię. W sklepie NYX zrobiłam małe zakupy jeszcze przed świętami. Oczywiście znalazłabym więcej rzeczy do kupienia, ale postanowiłam ograniczać moje inwestycje kosmetyczne do minimum ;) Może zaplanuję sobie coś na kolejne tego typu promocje.


A Wy planujecie jakieś zakupy na promocjach? A może już coś upolowaliście?

Share this:

, , , ,

CONVERSATION

6 komentarze:

  1. Ja już nie chce słyszeć o żadnych promocjach, wyprzedażach, zakupach itp. ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe :) No, łatwo stracić majątek na takich promocjach ;)

      Usuń
  2. Nie wiedziałam o tej promocji w SuperPharm i przy kasie byłam nieźle zdziwiona :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też dowiedziałam się przypadkiem, przechodząc obok SuperPharm w centrum handlowym :)

      Usuń
  3. Tych drogerii niestety nie mam w okolicy więc z promocji lipa :/ jakby było coś z Rosska to bardzo chętnie poczytam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też jest pewien plus ;) Nie wydasz majątku na promocji!

      Usuń

Zostaw swoje myśli, to dla mnie duża motywacja! Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam moich czytelników, ale proszę, nie spamuj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...