[ZAMKNIĘTE] ROZDANIE !!!

Moi Drodzy Czytelnicy!

Nadszedł ten historyczny moment, kiedy postanowiłam zorganizować pierwsze na moim blogu rozdanie, aby docenić tych, którzy tu zaglądają :) A że już niedługo Mikołajki, a potem Boże Narodzenie, to uznałam, że jest to idealny moment, aby sprawić dwóm osobom prezent!


Do rozdania mam dwa kremy BB firmy Garnier, Upiększający Krem BB 5 w 1 - jeden do skóry normalnej, drugi do mieszanej i tłustej, obydwa przeznaczone do cery jasnej. Jeśli macie ochotę wypróbować te produkty, to zapraszam do udziału w konkursie! :)


ZASADY ROZDANIA:
1. Należy obserwować (publicznie) bloga evelyns50shadesofred.blogspot.com
2. Należy polubić (publicznie) stronę na fb: www.facebook.com/evelyns50shadesofred
3. Dodać pod postem na blogu lub na facebooku komentarz i umieścić w nim:
a) informację, pod jaką nazwą lubisz mojego bloga na fb
b) informację, pod jaką nazwą obserwujesz bloga
c) podać, jaki krem Cię interesuje - do skóry normalnej czy do mieszanej i tłustej

d) ODPOWIEDZIEĆ NA PYTANIE
"Jaki jeden wymarzony kosmetyk chciałabyś znaleźć pod choinką i dlaczego właśnie ten?"

4. Spośród wszystkich odpowiedzi wybiorę jednego zwycięzcę, który otrzyma krem do skóry normalnej oraz jednego, do którego trafi krem do skóry mieszanej i tłustej.
5. Rozdanie trwa do północy 15 grudnia (poniedziałek).
6. Ze zwycięzcami skontaktuję się poprzez wiadomość prywatną na fb lub google. 
W każdym razie na pewno jakoś się skontaktuję :)
7. Nagrody wysyłam oczywiście na własny koszt, ale tylko na terenie Polski.
8. Rozdanie nie podlega ustawie o grach hazardowych z 2009 r.
9. Osoby niepełnoletnie muszą mieć zgodę rodziców.


Życzę powodzenia i zapraszam serdecznie do zabawy! 

Share this:

,

CONVERSATION

3 komentarze:

  1. Witam!
    -Bloga obserwuję jako Ilona Wielocha
    -Fanpage obserwuję jako Ilona Wielocha
    -Interesuje mnie krem do cery tłustej i mieszanej

    Pod choinką chciałabym znaleść delikatny, niezapychający podkład, który zmatowi moją nieogarniętą skórę twarzy. Niestety do tej pory nie znalazłam idealnego produktu, z którym byłabym w stanie się zaprzyjaźnić... Mówi się, że nie ma ideału, ale mimo wszystko wytrwale dalej go szukam, bo jednak może go znajdę ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście biorę udział! :)
    Obserwuję bloga jako Wiska Wiskaa
    Lubię Fanpage jako Weronika B.
    Szczerze powiedziawszy chętnie przygarnęłabym krem do cery normalnej :)

    Ogólnie to mam dopiero 15 lat i można powiedzieć, ze zapoznaję się z tymi wszystkimi kosmetykami. Już od dłuższego czasu zamierza się do kupna jakiejś fajnej maskary. Nie należę do osób, która ma idealną cerę, ale nie chce też już od tak młodego wieku malować się wszystkimi możliwymi kosmetykami, dlatego na początek bardzo chętnie przygarnęłabym taką Maskarę. Niestety nie mam zielonego pojęcia jaka mogłaby ona być, więc póki co sama jej sobie nie kupię ;/ Oprócz tego bardzo chętnie przygarnęłabym jakieś lakier do paznokci. który swoją drogą uwielbiam (chociaż nie wiem czy to zalicza się do kossmetyków)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję jako Edzia
    Obserwuję na FB jako Edyta J.
    Interesuje mnie krem do cery normalnej.

    Nie mam swojej ulubionej gamy kosmetyków. Lecz każdy poranek związany jest z nakładaniem pudru bądź kremu kryjącego. Moje czoło robi co chce. Stosowałam wiele takich "mazideł", lecz jak na razie nie znalazłam tego jedynego. Mam nadzieję, że Granierowi uda się spełnić to ciężkie zadanie.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw swoje myśli, to dla mnie duża motywacja! Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam moich czytelników, ale proszę, nie spamuj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...