Siquens Rénovation krem pod oczy - under-eye cream

Nie było jeszcze u mnie recenzji kremu pod oczy, a że niedawno skończyłam Siquens Rénovation, to postanowiłam co nieco Wam o nim opowiedzieć. Wydaje mi się, że Siquens to polska firma, tak przynajmniej wskazywałby napis na tubce.

I haven’t reviewed any under-eye cream so far, that’s why I decided to do it now. I have recently used up my Siquens Rénovation and I’d like to tell you something about it. I think that Siquens is a Polish brand, so I’m not sure if it’s available in other countries...


Opakowanie jest standardowe – plastikowa tubka z małym dzióbkiem, żeby łatwiej aplikowało się krem pod oko. Zawiera ona 15 ml produktu, co również jest typowe dla kremów pod oczy.

The packaging is a standard plastic tube with a thin applicator, which helps put the cream evenly under the eye. It contains 15 ml of the product, which is also typical for this type of cosmetics.

Kosmetyk jest przyjemny w użyciu, nie za gęsty, nie za rzadki i ma ładny delikatny zapach. Dobrze się wchłaniał i nie szczypał mnie w oczy, nie powodował też żadnych alergii. Wiele razy czytałam, że użytkowniczkom przeszkadzają drobinki zawarte w kosmetyku. Szczerze mówiąc, ja ich nie zauważyłam. Może po prostu nie zwróciłam na to uwagi.

The cream is easy to apply and the texture is fine – not too thick and not too thin. It also has a nice delicate scent. It soaked in quickly and it didn’t cause any irritation or allergy to my eyes. I have read in the reviews that it contains some glittery particles. Well, I haven’t noticed that. Maybe I just didn’t pay enough attention.


Producent zapewnia, że krem spłyca zmarszczki, regeneruje i nawilża skórę wokół oczu, redukuje cienie i opuchliznę. Nie mam problemu z zasinieniami czy workami pod oczami, więc trudno mi ocenić działanie w tej kwestii, jednakże jak na mój gust krem zdecydowanie za słabo nawilżał, był po prostu za lekki. Nie zanotowałam też spłycenia moich niewielkich zmarszczek.

The producer claims that it smoothens wrinkles, firms and elasticizes the skin. It is also supposed to be moisturizing and to reduce fatigue signs, swellings and shadows. I don’t have any problems with the under-eye shadows but its moisturizing properties are far too weak for me. I didn’t notice any changes in my wrinkles, either.

Niestety wyrzuciłam wcześniej pudełko i nie mogłam sprawdzić na nim składu. Poszukałam więc go w Internecie i znalazłam wszystko to, co można znaleźć w typowym nawilżającym kremie. Nic specjalnego. Na plus fakt, że nie zawiera parabenów, które mogą uczulać.

Unfortunately I threw the outer box away and I couldn’t check the ingredients. I looked it up in the Internet and found ingredients typical for a standard moisturizing cream. Nothing special. The good thing is that it doesn’t contain parabens which might be potentially allergy-inducing.


Produkt był naprawdę wydajny, bo używałam go wraz z siostrą i zużycie go zajęło nam dobrych parę miesięcy. Nie był bardzo zły. Wydaje mi się jednak, że w cenie regularnej, czyli ok. 50 zł, nie opłaca się go kupować. Ja podczas promocji w SuperPharm zapłaciłam za niego jakieś 20 zł.

The product was really efficient. I used it together with my sister and it lasted for a couple of months. It was not the worst cream in the world. Nevertheless, I think it is not worth buying at its regular price, which is app. 50 zł (= 11€). I paid 20 zł (= 4,5€) when it was on sale in SuperPharm.

Znacie produkty Siquens? Jakie są Wasze doświadczenia? Moje pierwsze wrażenie jest raczej średnie i krem pod oczy nie zachęcił mnie do sięgnięcia po inne kosmetyki tej firmy.

Do you know Siquens? What’s your opinion on their products? My first impression is not very good. The under-eye cream didn’t encourage me to reach for other cosmetics.

Share this:

, , , ,

CONVERSATION

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Niestety, żadnego nie mogę polecić z czystym sumieniem :( Avon Solutions wydawał się spoko, ale zaczął mnie uczulać... Sama szukam intensywnie jakiegoś dobrego.

      Usuń
  2. Hej :)
    Chciałam Cię poinformować, że nominowałam Twojego bloga do Liebster Blog Award 2014 :)
    Więcej info znajdziesz tu: http://makeup-joannadobosz.blogspot.com/2014/12/nominacja-liebster-blog-award-2014.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Chętnie odpowiem na pytania :)

      Usuń

Zostaw swoje myśli, to dla mnie duża motywacja! Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam moich czytelników, ale proszę, nie spamuj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...