TAG Lakieromaniaczki - Nail Polish Addict TAG!

Zanim opublikuję kolejną porządną recenzję, a mam nadzieję, że stanie się to w najbliższych dniach, pozwolę sobie podrzucić Wam na szybko TAG Lakieromaniaczki :) Myślę, że się do nich zaliczam, chociaż na pewno nie jestem aż tak zwariowana na punkcie lakierów jak moja młodsza siostra, która ma ich chyba ze 100, albo nawet więcej :P TAG podpatrzony na blogu spradamakeup.blogspot.com :) Jeśli macie ochotę poczytać, to zapraszam!

Before I publish another proper review, which is hopefully going to happen very soon, I will quickly post a Nail Polish Addict TAG. I think I am a nail polish addict, however, I’m not as crazy about nails as my younger sister who owns more than 100 bottles :P The TAG comes from spradamakeup.blogspot.com :) If you’re interested, go on and read my answers!



1. Ulubiona marka lakierów.
Chyba jednak Golden Rose, zwłaszcza serie Rich Color i Color Expert. Lubię też Essie, ale jednak częściej sięgam po GR, ze względu na świetny stosunek jakości do ceny.

1. Favourite nail polish brand.
I think I’d choose Golden Rose, especially Rich Color and Color Expert lines. I like Essie, too, but I reach for Golden Rose more often, as the quality is great when you compare it to the price.



2. Lakiery brokatowe czy kremowe?
Zdecydowanie kremowe, nie lubię brokatowych ani perłowych.

2. Glittery or creamy nail polishes?
Definitely creamy ones. I don’t like this glittery look on my nails.



3. Jak często zmieniasz kolor lakieru do paznokci?
Zazwyczaj raz lub dwa razy w tygodniu. Od kiedy używam utrwalacza, nie muszę tego robić częściej.

3. How often do you change your nail colour?
Usually once or twice a week. Since I started using a top coat, I don’t need to do it very often.



4. Ciemne czy jasne pazurki?
Zdecydowanie ciemne. Od czerwieni do czerni :)

4. Do you prefer nails in dark or light colours?
Definitely dark. From red to black :)



5. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
Czerwień, we wszystkich odsłonach, od pomarańczowych do ciemnego bordo. Bardzo lubię też czarny.

5. Which is your favourite colour?
Red, in different shades, from orangey ones to dark wine reds. I love black, too.



6. Czy lubisz matowe wykończenie?
Podoba mi się, zwłaszcza w odniesieniu do odcieni nude i czerni. Sama jeszcze nie miałam okazji wypróbować, ale mam kilka takich lakierów oraz matujący top coat, więc pewnie niedługo nadrobię.

6. Do you like a matte finish?
I find it interesting, especially when it comes to nude shades and black. I didn’t have the opportunity to try it myself, but I do own some matte lacquers and a matifying top coat, so I think I’ll give it a try soon.



7. Czy jesteś fanką frenchu?
Nie. Po prostu taki manicure w ogóle mi się nie podoba.

7. Are you a fan of French manicure?
Nope. I don’t like it at all.



8. Za lakierami jakiej marki szczególnie nie przepadasz?
Większość lakierów, jakie miałam okazję używać była całkiem w porządku. Najmniej do gustu przypadły mi chyba jednak te z Avonu.

8. Which brand do you like the least?
Well, most of my nail polishes were quite fine. But Avon’s ones don’t appeal to me.



9. Czy używasz lakieru nawierzchniowego? Jaki jest Twój ulubiony?
Tak! To właśnie top coat sprawił, że mam zawsze pomalowane paznokcie. Wcześniej lakier odpryskiwał mi po kilku godzinach i wysychał godzinami. Rano budziłam się z odciśniętą kołdrą na lakierze ;) Najbardziej lubię Seche Vite i na razie pozostaję mu wierna.

9. Do you use a top coat? Which is your favourite one?
Yes! It was the top coat that let me keep my nails coloured all the time. Earlier, my nail polish lasted for a day or so and it took hours to dry. I hated it. Seche Vite is my favourite top coat and I’m not going to change it ;)



10. Jakiego koloru lakieru nigdy (lub prawie nigdy) nie nosisz?
Nie noszę jaskrawych kolorów, np. żółtego, nie przepadam też za pastelowymi, szarymi, zielonymi, niebieskimi, brązowymi. Generalnie moja paleta lakierów jest dość ograniczona.

10. Which shades do you wear most rarely?
I don’t like bright colours, such as yellow. I’m also not fond of pastel shades, greys, greens, blues and browns. Actually, my nail polish shade range is very limited.



11. Czy używasz preparatów podkładowych? Jakie sprawdziły się najlepiej?
Tak, zawsze. Do tej pory najlepiej sprawdzają się u mnie produkty Nail Tek.

11. Do you use a base coat? Which are the best in your opinion?
Yes, always. Nail Tek products are the best ones I’ve used so far.



12. Wzorki czy prosty manicure?
Zdecydowanie prosty manicure. Nie podobają mi się wzorki, a jedyne urozmaicenie, jakie jestem w stanie zaakceptować, to różne kolory na poszczególnych paznokciach, np. po jednym lub dwóch w każdej dłoni.

12. Patterns or plain nails?
Definitely plain nails. I don’t like any patterns and the only way of making your manicure more interesting I can accept is applying a different, though matching, shade on one or two nails ;)



13. Czy lubisz pękające (CRACKI) lub inne typu zamszowe, kawiorowe itp. lakiery?
Nie za bardzo lubię. Może kiedyś spróbuję lakier piaskowy. Poza tym kupiłam ostatnio lakier z Wibo mający imitować skórę. Wzięłam go na promocji 1+1 w Rossmannie, bo po prostu nie miałam pomysłu, co mogłabym dobrać. Zobaczymy ;)

13. Do you like cracking enamels and suede or caviar manicure?
No, I don’t. I would like to try a liquid sand nail polish one day. Besides, I have recently bought a leather nail polish but I haven’t tried it, yet.



14. Jakie lakiery znajdują się aktualnie na Twojej wishliście?
Chętnie spróbowałabym coś O.P.I. oraz top coat Essie Good To Go. Coś jeszcze na pewno by się znalazło ;)

14. Which nail polishes are on your current wishlist?
I’d like to try some O.P.I.’s polishes, since I haven’t had any so far. And I wouldn’t mind trying Essie Good To Go top coat. Well, I guess I would always find some more products to buy ;)



15. Jaki lakier kupiłaś ostatnio?
Dwa odcienie fioletu na stoisku Golden Rose, Rich Color #31 oraz ze zwykłej serii z proteinami #249.

15. What is the last nail lacquer you purchased?
Two shades of purple from Golden RoseRich Color #31 and #249 from the basic line.



16. Lubisz dostawać lakiery w prezencie, czy kupować je sama?
Jedno i drugie. Sama kupuję zawsze czerwone, malinowe, fioletowe, czarne. Lubię dostać w prezencie jakiś inny kolor, którego sama bym sobie nie sprawiła. Zdarza się też jednak, że znajomi, znając moje upodobanie do czerwieni, kupują mi taką, jak już mam ;)

16. Do you like receiveing nail polishes as gifts, or you prefer buying them by yourself?
Both. I usually choose reds, raspberry pinks, purples and blacks. But I like getting other shades that I wouldn’t buy myself, from my friends, however, it sometimes happens that they get me red shades that I already have in my collection ;) They just know I’m crazy about red nails and lips ;)



17. Kiedy zaczęłaś malować paznokcie?
Bardzo wcześnie, bo już w podstawówce, kiedy miałam jakieś 12-13 lat. Były małe przerwy, kiedy np. grałam na gitarze albo jak denerwowało mnie długie wysychanie ;)

17. When did you start painting your nails?
Very early, in primary school. I was 12 or 13. I did have some breaks, e.g. when I was learning to play the guitar or when the long drying time irritated me too much ;)




A Wy jesteście lakieromaniaczkami? Jakie kolory i marki najbardziej lubicie?

Would you call yourself a nail polish addict? What shades and brands are your favourite ones?

Zachęcam inne blogerki do podejmowania TAGu, podsyłajcie odpowiedzi!

If you like the TAG, do it on your blog and let me know your answers!

Share this:

, , , , , , , , , , , ,

CONVERSATION

18 komentarze:

  1. Moja kolekcja to może 30-40 lakierów, więc chyba jakąś straszną lakieromaniaczką nie jestem :) Aczkolwiek uwielbiam mieć pomalowane pazurki. Ostatnio kupiłam lakier GR i jestem z niego bardzo zadowolona, chętnie poznam jego kuzynów (kupiłam odcień niebieski...oczywiście :)). Kolory lubię chyba wszystkie, ale np. żółty, pomarańcz noszę niezwykle rzadko, tak samo róż. Najczęściej niebieski - od błękitu po granat, czarny, fiolet, zielenie, seledyn, także czerwień. Chyba nigdy nie miałam brązu i szarego, jakoś na moich paznokciach ich nie widzę. Od wielkiego dzwonu blade róże, a ostatnio miałam... białe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam chyba około 50 lakierów, więc moja kolekcja jest spora, ale jestem totalnie monotematyczna, bo mam tylko dwa nudziaki, jeden morski i jeden granatowy, a tak to same czerwienie, ciemne róże, fiolety i czerń ;) Jak mam ochotę zaszaleć z innym odcieniem, to uśmiecham się do siostry, u niej wszystko można znaleźć :P Chyba właśnie tylko białego nie ma :D

      Usuń
    2. O, to jest fajny sposób na odskocznię od monotonii, nie trzeba samemu kupować :) Czasem też tak robię z koleżankami, bo siostry niestety nie mam.

      Usuń
    3. Z koleżankami też można! Fajny pomysł :) Robiłam tak ze współlokatorką i koleżankami w akademiku, jak byłam na Erasmusie :)

      Usuń
  2. Ja chyba jestem jakas inna :D wszyscy narzekają na lakiery z avon a u mnie one wytrzymują prawie cały tydzień bez poprawek i bez top coat :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow! Zawsze mnie zaskakuje, jak różne produkty totalnie odmiennie zachowują się u różnych osób :) Ja ogólnie lubię wiele kosmetyków Avon, ale lakiery mi nie podeszły ;)

      Usuń
    2. Ja mam tylko jeden lakier od Avon, lawendowy (akurat mam go na paznokciach teraz) z serii Gel. Jest super, bardzo długo się trzyma. Niestety dość szybko gęstnieje. Malowałam (od koleżanki właśnie) kiedyś sobie żółtym z tej samej serii i katastrofa, po trzech warstwach wciąż były ogromne prześwity.

      Usuń
    3. W zeszłym tygodniu skusiłam się na dwa lakiery Avon - jeden z serii Gel, a drugi Nailwear Pro. Na dniach pokażę ten drugi, ale nie bardzo jestem zadowolona. Za to żelowy wydaje się super, wnioskując po swatchach na próbniku.

      Usuń
  3. Uwielbiam malować pazurki, lakierów też mam całkiem fajną kolekcję. Chyba napiszę takiego posta, czemu nie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się zdecydujesz, to chętnie poczytam :)

      Usuń
  4. Bardzo lubię malować paznokcie i jak patrzę na to foto z buteleczkami lakierów to micha mi się cieszy :D :D Ja czerwień niedawno polubiłam u siebie a przez długi czas zwyczajnie nie mogłam jej znieść na paznokciach :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja miałam tak z różowymi :) Cały czas tylko czerwone i czarne, ale ostatnio dokupiłam sobie kilka odcieni różu i fioletu dla urozmaicenia :)

      Usuń
  5. Wow, ale się naczytałam :) Ja często nie mam cierpliwości do malowania paznokci, ale lubię gdy wyglądają estetycznie, więc zmuszam się do tej czynności ;)

    Podoba mi się. Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przez parę lat nie malowałam, właśnie z braku cierpliwości i obecności odprysków po kilku godzinach ;) Ale w moim przypadku top coat zdziałał niemalże cuda ;)

      Usuń
  6. W domu mam chyba XXX lakierów, ale rzadko ich używam, bo trochę zachodu z tym jest, a jestem osobą, która nie może usiedzieć ani minuty w miejscu ;)

    Zapraszam do siebie http://ciekawekosmetyki.pl/ ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, trochę czasu trzeba na to poświęcić :)

      Usuń
  7. Hej :) zostałaś nominowana do Liebster Blog Award więcej informacji tutaj:
    http://livee-for-the-moment.blogspot.com/2014/12/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Chętnie odpowiem na pytania :)

      Usuń

Zostaw swoje myśli, to dla mnie duża motywacja! Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam moich czytelników, ale proszę, nie spamuj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...