Usta od A do Z. Avon Ultra Beauty „Usta w Kolorze” / Lips from A to Z. Avon Ultra Beauty Lip Stylo: Pink Peach, Rose Creme, Eternal Flame

Dzisiaj przedstawię Wam kolejne nowości szminkowe od Avon. Ostatnio pokazuję sporo kosmetyków tej firmy, a to dlatego, że Avon często nas raczy nowymi seriami produktów do ust, które są moim zdaniem świetne. W związku z tym, że zapisałam się jako konsultantka, zazwyczaj mogę przetestować kosmetyki już w katalogu poprzedzającym wprowadzenie ich do sprzedaży. W obecnej kampanii 4/2015 po raz pierwszy można nabyć szminki Ultra Beauty Usta w Kolorze. Dostępnych jest 10 odcieni, a wśród nich kremowe i perłowe odsłony różu, koralu i czerwieni. Jak zwykle „swatche” w katalogu średnio korespondują z rzeczywistością, nie oznaczono poza tym odcieni kremowych i perłowych. W przypadku tej serii nazwy też nie pomagają. Najlepiej więc poprosić konsultantkę o próbkę lub w miarę możliwości sprawdzić testery, które dostępnesą w lokalnych Centrach Obsługi Konsultantek.

Today, I’m gonna show you new Avon lipsticks. Recently, I’ve been writing much about their products, just because they frequently introduce new lines. As an Avon representative I can usually check them out before they show up in the brochure. In Poland Ultra Beauty Lip Stylo line is available from 4th March. We can choose from ten different shades. There are mainly pinks, corals and reds in the collection and they provide both creamy and shimmering finish. As always, ‘swatches’ in the brochure have nothing to do with the real shades and this time the names don’t indicate the colour, either. So the best idea is to ask your representative for a sample or check testers in the local Avon Centre.

Avon Ultra Beauty Lip Stylo – Pink Peach, Rose Creme, Eternal Flame


Opakowanie jest eleganckie, czarne ze srebrnymi elementami, a ponadto bardzo smukłe. Przypomina trochę flamaster, co koresponduje z angielską nazwą Lip Stylo (fr. stylo = długopis/pisak). Zamyka się „na klik”, przez co możemy mieć pewność, że szminka jest zabezpieczona przed otwarciem lub wykręceniem np. w torebce. Bez wątpienia sztyft jest bardzo poręczny, chociaż ma też swoje wady, bo z powodu niestabilności ciągle się przewraca i muszę go przechowywać w pozycji leżącej. Jeśli chodzi o samą pomadkę, to jej niewielkie rozmiary i okrągły przekrój ze ściętą końcówką umożliwia precyzyjną aplikację. Szminka jest w ogóle niewielka, bo zawiera tylko 1,8 g, co w porównaniu do standardowego sztyftu jest naprawdę małą ilością. Moim zdaniem jest to w pewnym sensie zaleta, mamy bowiem szansę zużyć ją do końca, zwłaszcza jeśli posiadamy więcej pomadek w kolekcji. Lubię małe opakowania. Cena też jest przez to niższa, bowiem szminki z tej serii kosztują w obecnym katalogu tylko 9,99 zł.

The packaging is elegant, black with silver accents and very slim. It reminds me of a marker or a pen, which corresponds with the name Lip Stylo (stylo means ‘pen’ in French). The tube is definitely handy, but at the same time very unstable and must be kept lying, as it falls down all the time when I try to keep it standing. Anyway, small size of the lipstick and its cylindrical shape with the flat top makes it very precise and enables an even application. The packaging contains as little as 1,8 g of the product, which is very little, comparing to a standard 4,5 g lipstick. For me it may be a positive thing, as we can use up the product, especially when we have more lippies in our makeup stash. I just like small packagings, because there’s a chance it won’t get wasted. Well, the price is also appropriately lower and in Poland it’s 9,99 zł (= 2,5€).

Avon Ultra Beauty Lip Stylo – Pink Peach, Rose Creme, Eternal Flame

Zdecydowałam się na trzy odcienie z tej serii – Eternal Flame kupiłam dla siebie, natomiast Pink Peach i Rose Creme dla mojej siostry. Kolory pokażę Wam później, a najpierw skupię się na właściwościach pomadki. Swoją opinię opieram na odcieniu Eternal Flame, który miałam okazję kilka razy nosić na ustach przez dłuższy czas. Nie potrafię powiedzieć, czy pozostałe kolory spisują się podobnie.

I decided to buy three shades – Eternal Flame for myself and Pink Peach as well as Rose Creme for my sister. I’ll show you the swatches a bit later, now I’m going to tell you more about the properties. My opinion will be based on the shade Eternal Flame, as I could wear it myself and just test it properly. I can’t say anything about the other colours.

Avon Ultra Beauty Lip Stylo – Pink Peach, Rose Creme, Eternal Flame

Przede wszystkim należy podkreślić, że szminka jest świetnie napigmentowana i jedna warstwa w zupełności wystarczy, aby uzyskać pełne krycie. Produkt rozprowadza się nieźle i ma dość gęstą, kremową konsystencję. Jedyny problem, jaki dostrzegłam, to kłopoty z uzyskaniem precyzyjnego konturu, co wynika z gęstej formuły. Musiałam pomóc sobie trochę pędzelkiem, żeby wygładzić lekko poszarpaną linię. Na ustach szminka szybko zastyga i lekko się klei, choć nie sprawia wrażenia mocno lepiącej. Nie jest to jednak przeszkadzające uczucie, nie powoduje też np. przyklejania się do niej włosów. Bardzo podobne właściwości ma moim zdaniem pomadka Maybelline Superstay 14h, będąca jednym z moich ulubieńców i najtrwalszych pomadek, z jakimi miałam do czynienia. Szminka Avon poza tym bardzo ładnie i dość intensywnie pachnie. Zapach można określić jako lekko budyniowy, z owocową nutą. Nie powinien jednak przeszkadzać, bo nie utrzymuje się na ustach zbyt długo.

First of all, I need to mention that the lipstick is very pigmented and one coat is enough to get full opacity. It also glides on the lips very well, despite its rather thick creamy texture. The only problem was that the edge of the lip contour needed to be corrected with a brush, as it was a bit ragged. The lipstick sets after a couple of minutes and feels a little sticky. It’s not disturbing, at least for me, and my hair don’t tend to stick to it. I think the formula is very similar to Maybelline’s Superstay 14h lipsticks which are some of my favourite lip products and probably the most longlasting ones I have. What’s more, Avon’s Ultra Beauty lippies have a very nice yet noticeable scent which is a combination of pudding and with a fruity accent. It shouldn’t be a problem, since it fades almost immediately after the application.

Avon Ultra Beauty Lip Stylo – Pink Peach, Rose Creme, Eternal Flame

Zdecydowanie największą zaletą pomadki Usta w Kolorze, poza kolorem, jest trwałość, wynikają z zastygającej formuły produktu. Kolor utrzymuje się na ustach wiele godzin, a podczas jedzenia i picia ściera się dość równomiernie. Bez wątpienia jest to jedna z trwalszych pomadek, jakie mam w kolekcji. Co ważne, produkt nie wysusza ust, choć może jakoś specjalnie ich też nie nawilża. W tej materii seria Ultra Colour chyba jednak lepiej się spisuje. Mimo wszystko nie mam zastrzeżeń co do właściwości.

In my opinion, the biggest advantage of the lipstick is its lasting power. Once it sets properly, it stays on the lips for hours and it wears off evenly during a meal. This is definitely one of the most longlasting lipsticks in my collection. What’s also important, it doesn’t dry out the lips, even though it doesn’t moisturize them, either. In terms of nourishing and moisturizing properties, Ultra Colour line appears to be better. But anyway, I can’t say anything truly negative about Ultra Beauty Lip Stylo.

Możemy teraz rzucić okiem na trzy odcienie, które znalazły się u mnie:
We can now have a look at my (and my sister’s) shades:

Avon Ultra Beauty Lip Stylo – Pink Peach

Pink Peach – bardziej peach niż pink. Według mnie to lekko pomarańczowawy koral o perłowym wykończeniu. Nie jest bardzo kryjący.
Pink Peach – more peach than pink. For me it’s orangey coral shade with shimmering finish. It’s not very opaque yet not transparent, either.

Avon Ultra Beauty Lip Stylo – Rose Creme

Rose Cremerównież koral, ale nieco bardziej intensywny. Daje kremowe wykończenie, ale też nie kryje bardzo intensywnie. Ma ponadto tendencje do zbierania się w załamaniach.
Rose Cremea coral shade as well, but more intensive. It gives creamy finish and is not fully opaque. It tends to settle in creases and accentuate dry patches, too.

Avon Ultra Beauty Lip Stylo – Eternal Flame

Eternal Flamekrwista zimna czerwień o kremowym wykończeniu. Idealnie kryje, optycznie wybiela zęby i bardzo długo się utrzymuje. Podobny odcień o tej samej nazwie, ale odmiennej formule znajdziemy w serii Extra Lasting.
Eternal Flamebold cool-toned red with a creamy finish. It is fully opaque with one coat, it makes teeth look wither than they are and lasts for a long time. A similar shade with the same name but different formula is available in the Extra Lasting line.

Szczerze powiedziawszy, dwa pierwsze odcienie nie za bardzo mi pasują. Prezentują się w porządku, ale nie powaliły mnie na kolana. Z kolei Eternal Flame wypada bardzo dobrze, z czystym sumieniem mogę ją więc polecić. Za tak niską cenę naprawdę warto wypróbować, bo to może być strzał w dziesiątkę, jeśli szukacie idealnej czerwieni. Muszę jednak przyznać, że tym razem tylko ten jeden odcień trafił w mój gust. Z kolei w każdej z serii Ultra Colour odnajdywałam przynajmniej kilku faworytów.

To be honest, the two coral shades don’t suit me. They are nice, but they don’t seem special to me. They’re just perfect for my sister. But Eternal Flame is absolutely great and deserves your attention. I totally recommend it. It can even become your perfect red, if you’re looking for one. I think that it’s really worth trying, considering the price. Nevertheless, I must admit that only this one shade won my heart. In every Ultra Colour line I was able to find at least a couple of favourites.

Avon Ultra Beauty Lip Stylo – Pink Peach, Rose Creme, Eternal Flame

Miałyście już do czynienia z tymi pomadkami? Co o nich sądzicie? Który kolor najbardziej Wam się podoba? Który chciałybyście mieć w swojej kolekcji?

Have you already tried these lipsticks? What’s your opinion? Which shade do you like the most? Which one would you like to purchase?

Share this:

, , , , , ,

CONVERSATION

23 komentarze:

  1. ogólnie nie przepadam za pomadkami z avonu... Są krótko trwałe (te z którymi miałam do czynienia) ale prezentują się bardzo ładnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Avon bardzo się poprawił z jakością szminek :) Polecam wypróbować którąś z tych nowszych serii - Ultra Color, Ultra Color Bold lub te powyższe :) Zdecydowanie się zgodzę, że rok czy 2 lata temu Avon miał słabe produkty do ust.

      Usuń
    2. Zgadzam się. Serie Ultra Colour (zwykła, Bold, matowe) są jednymi z moich ulubionych szminek i jednymi z najtrwalszych :) I świetnie pielęgnują usta. Oczywiście są drobne różnice w jakości między kolorami. Kiedyś Avon też mi się kojarzył ze słabą jakością kosmetyków kolorowych, ale cieszę się, że dałam im drugą szansę :)

      Usuń
  2. Zamówiłam ostatnio sobie kilka próbek i zobaczymy jak sie sprawdzą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem, jak się u Ciebie sprawdzą :) Mnie Avon coraz bardziej pozytywnie zaskakuje :)

      Usuń
  3. ja mam zamiar sie skusic na Rose Creme :)
    juz mam ja na liscie zakupow i tylko czekam na odwiedziny kolezanki / konsultantki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor jest bardzo ładny, mojej siostrze bardzo przypadł do gustu :) Nie ma pełnego krycia, ale przez to wygląda bardzo naturalnie :)

      Usuń
  4. nie za bardzo podoba mi się wykończenie dwóch pierwszych szminek...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też ;) Jedna jest za bardzo perłowa, a druga za bardzo transparentna ;) Ale trzecia jest super!

      Usuń
  5. Ja nigdy nie miałam ich szminek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się skusić, ostatnio Avon bardzo poprawił jakość produktów do ust :)

      Usuń
  6. Ja mam próbki Ultra Color Bold z Avonu i też jestem z nich bardzo zadowolona, tej jeszcze nie testowałam, ale myślę, że kiedyś się skuszę, dla mnie Eternal Flame najlepsza, uwielbiam takie intensywne kolorki! : ) Swoją drogą też ostatnio robiłam na blogu recenzję właśnie tych szminek Ultra Bold, więc zapraszam. ; )
    robertakaaa.blogspot.com : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też właśnie stawiam na mocne usta :)

      Usuń
  7. Dawno nie miałam niczego z Avonu, ładne kolorki szminek :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio wprowadzili sporo fajnych produktów, zwłaszcza z kolorówki :) A akurat w tej serii szminek znalazłam tylko jednego faworyta, a zazwyczaj kilka bardzo mi się podoba :)

      Usuń
  8. Piękne kolorki :) bardzo lubię kosmetyki z Avonu :)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ostatnio się przekonałam do Avonu :)

      Usuń
  9. Rose Creme najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Eternal Flame podoba mi się najbardziej. Ostatnio zamówiłam z AVON matową pomadkę Red Supreme, piękna wyrazista czerwień, mogłaby Ci się spodobać...

    https://moja-prowincja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się akurat składa, że ją też recenzowałam na blogu :) Lubię ją nawet bardziej niż Eternal Flame :)

      Usuń

Zostaw swoje myśli, to dla mnie duża motywacja! Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam moich czytelników, ale proszę, nie spamuj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...