Eveline Cosmetics Celebrities Beauty matująco-wygładzający puder mineralny #21 Ivory / Eveline Cosmetics Celebrities Beauty Mattifying and smoothing mineral powder #21 Ivory

Dziś chciałabym opowiedzieć Wam troszkę o pudrze, którego się ostatnio pozbyłam. Dlaczego musiałam go wyrzucić? O tym odrobinę później, a najpierw kilka słów o produkcie. Pod lupę bierzemy kompaktowy puder matująco-wygładzający Eveline Cosmetics z serii Celebrities Beauty w odcieniu #21 Ivory, który kupiłam w Rossmannie za około 20 zł za 9 g, z myślą, aby mieć go przy sobie w torebce i używać do poprawek.

Today, I would like to tell you something about mattifying powder that I had to throw away not so long ago. Why did I have to do it? I’ll tell you a bit later. Let’s start with some information on the product. We're going to take a closer look at Eveline Cosmetics Celebrities Beauty mattifying and smoothing mineral powder in #21 Ivory. It’s a compact powder, I bought it in Rossmann. I’m not really sure if Eveline is available in other countries. Anyway, it cost around 20 zł fo 9 g and I grabbed it just to put it in my bag in order to apply corrections to my makeup during the day.

Eveline Cosmetics Celebrities Beauty matująco-wygładzający puder mineralny #21 Ivory

Bardzo spodobało mi się opakowanie, czyli plastikowa puderniczka w kolorze czarnym, ze złotymi akcentami. Jest ona elegancka i trwała, zamyka się na zatrzask. Nosiłam ją cały czas w torebce, raz nawet spadła na ziemię i nic się nie stało. Otwiera się poprzez naciśnięcie złotego paska, czego na początku nie mogłam rozwikłać ;) Wewnątrz znajdował się puszek, którego jednak nie używałam zbyt często, więc go wyjęłam oraz lusterko, bardzo przydatne do poprawek w ciągu dnia.

I really liked the packaging. It’s a plain black case with golden accents. I would say it’s rather elegant and durable, it locks with a click, so you can be sure that the product inside is safe ;) I kept it in my bag and it even fell on the ground once and nothing happened. It opens when you press the golden part. I couldn’t figure it out at the beginning ;) There was a sponge-like applicator inside but I didn’t use it and a fitted mirror which helped me with my corrections.

Eveline Cosmetics Celebrities Beauty matująco-wygładzający puder mineralny #21 Ivory

Wybrałam najjaśniejszy odcień #21 Ivory, który był dla mnie bardzo dobry, odpowiednio jasny i nie za różowy. Dawał lekkie krycie, nie był całkowicie transparentny, więc mógł odrobinę zmienić kolor podkładu. Akurat wraz z nim używałam fluidu, który był odrobinę za ciemny, więc puder Eveline ładnie rozjaśniał jego odcień. Jeśli chodzi o matujące i wygładzające właściwości produktu, to te pierwsze były przyzwoite, ale nie powalające, bowiem mat utrzymywał się może przez 2-3 godziny. Przy mojej bardzo tłustej skórze to wynik nie najgorszy. Wygładzenia natomiast specjalnie nie zauważyłam. Puder nie dawał maskowego wykończenia. Był dobrze zmielony, dlatego ładnie wtapiał się w podkład i nie rzucał się w oczy. Co ważne, nie zapchał mojej skóry, nie podrażnił jej ani nie uczulił.

I chose the lightest shade #21 Ivory which was good for me, fair enough and not too pink. It gives a very light coverage, so it might change the colour of your foundation, but just a little. When I used the powder, my foundation was slightly too dark, so I was able to lighten it a bit, so that it looked much better. Mattifying and smoothing properties of the product were just fine, but it didn’t amaze me in that matter. It kept my face matte for 2-3 hours, which is not really bad for my oily skin. But I haven’t noticed that my face got smoother after the application of the powder, however, it didn’t look like a cakey mask. It blended with my foundation very well. What’s also very important, it did not cause any allergy or irritation to my skin.

Eveline Cosmetics Celebrities Beauty matująco-wygładzający puder mineralny #21 Ivory

Z wad muszę na pewno wymienić jego zbyt mocno zbitą konsystencję. Już od samego początku puder był trudny w nakładaniu, twardy i nie chciał się nabierać na pędzel. Pylenie też nie jest dobre, ale mnie to bardzo przeszkadzało. Z czasem puder bardzo mocno się zbrylił i wyświecił na powierzchni, tak że musiałam zdrapywać co jakiś czas wierzchnią warstwę. Podejrzewam, że winne temu są składniki, wśród których jest za dużo tłustych substancji, ale z mojej puderniczki niestety starły się napisy i nie mogę podać dokładnego INCI. Jeśli na wizaz.pl podany jest poprawny skład, to widzę w nim sporo olejków. Z jednej strony to dobrze, plus dla producenta, ale z drugiej ich zawartość może powodować skamienienie pudru, a tego przecież nie chcemy. Właśnie ono sprawiło, że musiałam w końcu wyrzucić resztki produktu, mimo że zostało jeszcze trochę w opakowaniu. Puder stał się tak twardy, że zaczął się kruszyć i odpadać płatami, a na pędzel nic nie można było nabrać. Postanowiłam skończyć z męczeniem się i kupiłam sobie nowy puder do torebki.

What really annoyed me about the product was its hard texture. From the very beginning it was very difficult to take some powder on the brush. It’s not good when a compact powder is to loose, but this was also very irritating. After a couple of weeks the powder got so hard that I had to remove the upper layer in order to be able to use it again. I suppose it’s the ingredients’ fault, the producer contained too big amounts of oily and greasy substances in the product. Unfortunately, I can’t check the INCI on my powder, as the sticker got destroyed and is illegible ;) If the information on the ingredients that I found in the Internet is correct, I see that there are different oils high in the list. It’s good that the product contains natural substances instead of chemical ones, but it also might cause problems. It’s not pleasant to use powder which is hard as a stone, is it? That’s the reason I decided to get rid of it, even though there was still some amount in the packaging. The product became so stiff and hard that it started to flake. I just had to get a new powder for my purse.

Eveline Cosmetics Celebrities Beauty matująco-wygładzający puder mineralny #21 Ivory

Uważam ten puder za nie najgorszy, wydaje się zresztą, że ma całkiem sporo zwolenniczek, o czym świadczy naprawdę wysoka ocena na wizaz.pl, ale z pewnością do niego nie wrócę, bo znalazłam w podobnej cenie lepsze produkty, które dłużej utrzymują moją skórę matową i nie ulegają takiemu zbryleniu. W tej chwili moi ulubieńcy to Rimmel Stay Matte i Manhattan Soft Compact Powder.

I don’t really think that the product is totally thrash. It has even good ratings in the Internet, however, I’m not going to repurchase it, since I found better quality powders at similar price. They keep my face matte for long hours, don’t get that hard and just look better. At the moment my favourite ones are Rimmel Stay Matte and Manhattan Soft Compact Powder, both in transparent version.

Eveline Cosmetics Celebrities Beauty matująco-wygładzający puder mineralny #21 Ivory

Znacie ten puder? Co o nim sądzicie? Lubicie nosić w torebce puder kompaktowy do poprawek w ciągu dnia? Jakich macie ulubieńców?

Do you know this powder? What’s your opinion? Do you keep powder in your purse to correct your makeup during the day? What are your favourites?

Share this:

, , ,

CONVERSATION

18 komentarze:

  1. Nie znam go, ale nieznoszę kiedy puder twardnieje, więc chyba nie poznam. Obecnie mam Bell i Rimmel, oba są ok, ale nie noszę pudru w torebce, więc nie wiem czy się do tego nadają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Bell też dobre opinie słyszałam :) Ja mam zawsze jeden do torebki, bo muszę niestety w ciągu dnia co nieco poprawić, zwłaszcza jak długo poza domem jestem ;)

      Usuń
    2. Bell uwielbiam :) Tak samo jak ich korektor "mineralny" pod oczy :)

      Usuń
    3. Dobrze wiedzieć :) Mało kosmetyków Bell miałam, muszę im się lepiej przyjrzeć :)

      Usuń
  2. Nie znam tego pudru. Ja bardzo lubie puder z Marizy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam o nim sporo dobrego :)

      Usuń
  3. Nie mialam wczesniej pudru o takiej konsystencji.mnie chyba tez nie chcialoby sie z nim meczyc...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem lekko kamieniały mi pudry, ale coś takiego nie zdarzyło mi się wcześniej ;) Było to zdecydowanie męczące ;)

      Usuń
  4. Nie miałam go, z Eveline lubię eyeliner i lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię eyeliner i lakiery :) Puder był średni, ale mają w ofercie zdecydowanie lepsze produkty :)

      Usuń
  5. Ja na razie jestem wierna pudrom manhattan ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w zasadzie też, sypkiemu i kompaktowemu ;) Mam co prawda jeszcze inne pudry w zanadrzu, na wypróbowanie, ale jednak Manhattan na razie wygrywa ;)

      Usuń
  6. Zdecydowanie ja również jestem za Rimmelem :) Chociaż Eveline chwali sobie moja znajoma, to ja chyba nie mam chęci go testować i wolę pozostać przy Stay Matte :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie Rimmel jest zaraz za Manhattanem, lubię go :)

      Usuń
  7. Ja go nie polubiłam, strasznie podkreślał mi pory ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat tego nie zauważyłam, ale inne wady dały mi się we znaki ;)

      Usuń
  8. Nie mam przekonania do pudrów tej marki. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten niby nie najgorszy, ale nie przekonał mnie ;)

      Usuń

Zostaw swoje myśli, to dla mnie duża motywacja! Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam moich czytelników, ale proszę, nie spamuj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...