Konkurs Ambasadorka BeGlossy!

Dziś przybywam tylko z szybką sprawą :)

Możecie głosować na mnie w konkursie na Ambasadorkę BeGlossy :) Będę wdzięczna za Wasze wsparcie! Wiem, że mam małe szanse, zwłaszcza że wiele dziewczyn prowadzi poczytne blogi i działa znacznie dłużej. Uznałam jednak, że nic mi nie szkodzi zgłosić się i spróbować, nie ma sensu od razu odpuszczać :)

Po kliknięciu w link trzeba odnaleźć mnie pod nazwą Evelyn's 50 Shades Of Red (Ewelina Kowalczyk). Jako że nie mam jeszcze żadnych głosów (lub już się jakieś pojawiły, lecz jest ich bardzo mało), to jestem gdzieś na samym końcu ;) EDIT: Dzięki Waszym głosom byłam ostatnio widziana pod koniec pierwszej strony :)

Z góry Wam wszystkim dziękuję i pozdrawiam!

Link do strony głosowania BeGlossy

Share this:

CONVERSATION

2 komentarze:

  1. Ja na Ciebie głosowałam, właściwie na wszystkie znane mi dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw swoje myśli, to dla mnie duża motywacja! Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam moich czytelników, ale proszę, nie spamuj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...