Perlux Perły Piorące - innowacyjne i uniwersalne?

Dzisiaj trochę inna recenzja, nie stricte kosmetyczna i nie do końca moja, opowiem Wam bowiem o perłach do prania firmy Perlux. Moja siostra kilka lat temu zarejestrowała się w agencji marketingu rekomendacji Streetcom i co jakiś czas, jeśli jej odpowiedzi w ankietach odpowiadają preferencjom agencji, dostaje coś do testów. Już kilka razy miała przyjemność wypróbować bardzo ciekawe produkty. Tym razem otrzymała kapsułki do prania. Jeśli macie ochotę, również możecie dołączyć do grona testerów (link znajdziecie tutaj). Ja też się zarejestrowałam, ale jakoś do tej pory nie udało mi się dostać do żadnej kampanii :( Może następnym razem.



This time, I am going to tell you briefly about a marketing campaign that my sister was accepted to. Streetcom is a marketing agency that gives the opportunity to test new products, you only need to sign up to become ‘an expert’ and fill in surveys that appear on the website regularly :) If you’re chosen for the campaign, you get an e-mail with confirmation. Then, you receive a full-sized product for yourself and samples for your friends, however, you are required to write a report after the testing is over. That’s how it looks :)


W Streetcom ekspert zawsze dostaje produkt pełnowymiarowy dla siebie oraz próbki dla znajomych. W tym przypadku dla eksperta przewidziano opakowanie 24 pereł do prania białego oraz opakowanie 16 pereł do prania kolorowego, natomiast do rozdania znajomym przysłano 15 opakowań po dwie kapsułki pereł do prania białego. Swoją drogą, porównanie środka piorącego do pereł uważam za całkiem sprytny zabieg marketingowy :) Perły dobrze się nam, kobietom, kojarzą, nieprawdaż? :)


Producent zapewnia, że kapsułki to najskuteczniejszy środek piorący. Reklamowane są jako produkt kompleksowy, który łączy efektywne działanie proszku i delikatność żelu, a także zapewnia zabezpieczenie pralki przed kamienieniem, ochronę koloru tkanin, bezpieczeństwo dla alergików, łatwość stosowania (jedna kapsułka = jedno pranie) oraz długotrwały i przyjemny zapach. Środek zawiera ponadto dodatek odplamiacza oraz działa wybielająco. Dużą zaletą Perlux jest również fakt, że to produkt polski, a trzeba wspierać rodzime firmy ;)


W ulotce informacyjnej dołączonej do kampanii można przeczytać, że Perły Perlux usuwają plamy z herbaty, czerwonego wina, pomidora, sosu mięsnego, krwi, trawy i białka. Tego akurat nie miałam przyjemności sprawdzić, ponieważ żadna z rzeczy nie była tak silnie zabrudzona.


Koszt jednego prania według producenta to 1,20 zł, więc jest to dość atrakcyjna cena, patrząc na to, że nie trzeba dorzucać do pralki ani odplamiacza, ani zmiękczacza wody, ani płynu do płukania. Brzmi bardzo zachęcająco :)


Zaletą kapsułek jest również to, że chroni środowisko naturalne poprzez zmniejszoną zawartość środka piorącego – 23 gramy, podczas gdy kapsułki innych firm zawierają średnio 37-40 gramów.


Jak wypadło pranie z kapsułkami Perlux? Moim zdaniem bardzo dobrze :) Przetestowałyśmy w domu zarówno kapsułki do białego, jak i do kolorowego prania. Pranie było przyjemnie miękkie, czyste i bardzo ładnie pachniało. Tak długo pachnącego prania dawno nie miałam ;) Nasza kuzynka przeprowadziła dodatkowo testy z płynem zmiękczającym do tkanin i bez niego, i rzeczywiście nie było żadnej różnicy. Obietnica producenta została więc spełniona. Jak na razie jestem bardzo zadowolona z kapsułek. Za wielką zaletę produktu należy uznać również fakt, że jedna kapsułka = jedno pranie i nie ma zagwozdki, ile proszku i płynu wlać, żeby było okej :D


In this campaign my sister got Perlux washing pearls. These are washing capsules both for white and colour. They’re made in Poland and are supposed to be very effective, safe and environment-friendly. If you use the pearls (1 capsule = 1 washing), you don’t need to add any softener or stain remover. In fact, the product turned out to be really nice. The laundry was soft, clean and had very nice scent that lasted for a very long time. I must say that my clothes weren’t really dirty, so I can’t promise that the pearls will remove very tough stains (even if the producer says so). However, they are easy to use and work very well, so I totally recommend them if you have the chance to try :)

Używałyście kapsułek Perlux? A może używacie innych i polecacie?

Have you ever used any washing capsules? Can you recommend any?

Share this:

,

CONVERSATION

14 komentarze:

  1. nie uzywałam, ale szczrze mówiąc skusiłabym się na kupno za sam wygład kapsułek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę są fajne :) Skuteczność dobrego proszku, ale bardzo praktyczne :)

      Usuń
  2. taki przyziemny temat, a bardzo fajnie przedstawiony :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Właśnie, temat przyziemny, ale warto wspomnieć :)

      Usuń
  3. Tetaz Ty mnie zażyłaś, bo nie wiedziałam, że to polska marka. Używam konkurencji, Vizira dokładnie i lubię ten sposob prania :) Następnym razem może kupię Perlux.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, widzisz :) Dzień zaskoczeń :) Ale przyznam, że ja też nie wiedziałam, przeczytałam dopiero w materiałach dołączonych do paczki ;) Tż polubiłam takie pranie, mega poręczne są te kapsułki :)

      Usuń
  4. Takie kapsułki to zdecydowanie najwygodniejszy sposób na wstawianie prania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Nie muszę odmierzać tych wszystkich specyfików, wrzucam kapsułkę i po sprawie :)

      Usuń
  5. Ja ostatnio stosuję Listki DIZOLVE i jestem pozytywnie zaskoczona. A dodatkowy plus, ze są bezzapachowe i nadają się nawet do prania rzeczy niemowląt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy o tym nie słyszałam :) Brzmi dobrze :)

      Usuń
  6. oooo, wydają się naprawdę ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny produkt. Pranie w Perluxie jest bardzo proste i wygodne. Wrzucamy tylko do bębna kapsułki, nie musimy odmierzać proszku i narażać się na jego rozsypanie. Skuteczność jest OK, aczkolwiek oczekiwałam cudu i całkowity brak plam, skoro w kapsułce jest zawarty odplamiacz. Pranie faktycznie jest bielsze, jednak na części ubrań pozostały plamki.
    Do głównych zalet należy wygodne użycie, bielsze pranie, usuwanie większości plam. Minusem jest dość wysoka cena, mimo systemu odplamiającego, nie usuwa wszystkich plam.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw swoje myśli, to dla mnie duża motywacja! Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam moich czytelników, ale proszę, nie spamuj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...