Blog Day 2015 - konkurs na najlepsze blogi Dolnoślązaków

Dzisiaj chcę Wam tylko krótko opowiedzieć o Blog Day 2015. Jest to konkurs na najlepsze blogi prowadzone przez Dolnoślązaków, organizowany przez centrum handlowe Pasaż Grunwaldzki. W tym roku odbywa się 5 edycja, zgłoszenia przyjmowane są od 6 lipca do 2 sierpnia, więc jeśli prowadzicie bloga i jesteście z Dolnego Śląska, to jeszcze macie czas się zgłosić :) Finał 30 sierpnia.

Blogi można zgłaszać w czterech kategoriach:

  • Moda i Uroda
  • Pasje i Twórczość
  • Kulinaria
  • Dolny Śląsk

Wydaje mi się, że łączenie blogów modowych i urodowych w jedną kategorię nie jest najlepszym pomysłem, ale to moje osobiste przekonanie. Jednak obydwa typy blogów różnią się znacznie grupą docelową i specyfiką. Brakuje tu też, moim zdaniem, miejsca na blogi lifestyle'owe, których tematyka nie jest ściśle ograniczona. Niemniej taki właśnie pomysł na konkurs mają organizatorzy, pozostaje więc tylko zaakceptować formę :)

Zwycięzców wybierze jury w składzie: Marta Dymek (autorka bloga www.jadlonomia.com), zwyciężczynie ubiegłorocznej edycji konkursu - Kasia Kowalska (autorka bloga www.zapetlone.pl) oraz Krystyna Bałakier (z bloga Moda po ludzku), a także redakcje Gazety Wrocławskiej i portalu wroclaw.pl.

Ponadto Internauci wybiorą swojego laureata w głosowaniu na fanpage'u konkursu. Gdy tylko głosowanie się rozpocznie, na pewno dam Wam znać, będzie mi bardzo miło, jeśli zechcecie na mnie zagłosować :)

Zgłosiłam swojego bloga, ale nie obiecuję sobie, rzecz jasna, zbyt wiele ;) Niemniej, jak już wcześniej wspominałam przy okazji podobnych konkursów, uważam, że warto wykorzystywać każdą szansę, aby dać się poznać większej grupie osób, nie ma co siedzieć z założonymi rękami ;)

Szczegóły akcji, regulamin i wskazówki dotyczące zgłoszeń znajdziecie na fanpage'u konkursu na facebooku oraz na stronie Pasażu Grunwaldzkiego.

Share this:

CONVERSATION

6 komentarze:

Zostaw swoje myśli, to dla mnie duża motywacja! Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam moich czytelników, ale proszę, nie spamuj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...