I znów Liebster Blog Award :)

Ponownie zostałam nominowana w akcji Liebster Blog Award, która ma na celu promocję mniej znanych blogów. Bardzo dziękuję Ani z bloga Perfect Foundation za wyróżnienie :) Jak już wspominałam ostatnio, nie będę nominować kolejnych blogów, bo już to robiłam, ale chętnie odpowiem na pytania. Uważam bowiem, że dzięki nim możemy się wzajemnie lepiej poznać :) Jeśli interesują Was poprzednie odpowiedzi, to znajdziecie je tu, tu i tu.

1. Komedia czy dramat?
Komedia, zdecydowanie :) Najlepiej czeska, uwielbiam czeskie kino. I im bardziej absurdalna, tym lepiej.

2. Czy lubisz oglądać sport w telewizji lub na żywo?
Lubię. I w telewizji, i na żywo, najbardziej skoki narciarskie i inne sporty zimowe.

3. Wymarzone wakacje.
Podróż samochodem do Skandynawii. Chciałabym dojechać na Przylądek Północny, zwiedzając po drodze Finlandię, Szwecję, Norwegię i Danię. Bardzo bym chciała też pojechać (a najlepiej popłynąć promem) na Islandię.

4. 5 rzeczy niezbędnych w Twojej kosmetyczce.
Może napiszę, co mam zawsze w kosmetyczce, którą noszę w torebce: puder, pilniczek do paznokci, bibułki matujące, grzebień i szminkę.

5. Musisz pozbyć się wszystkich kosmetyków, poza trzema. Co sobie zostawisz?
Tak ze wszystkich, włączając w to makijaż i pielęgnację? To żel do higieny intymnej (bo jest wielofunkcyjny), czerwoną szminkę i koreański krem BB :)

6. Ulubiona potrawa.
Nie ma jednej konkretnej, bo często mi się to zmienia. Chyba jednak najbardziej lubię pierogi ruskie :)

7. Czy lubisz i umiesz gotować?
Nie umiem i nie lubię, moje umiejętności ograniczają się do najbardziej podstawowych podstaw, jakie można sobie wyobrazić, np. herbata i kanapki ;) Nie no, trochę żartuję, ale kuchnia to nie moja bajka :)

8. Twoje ulubione blogi.
Moja lista czytelnicza jest baaardzo długa, więc konkretnych nie dam rady podać. Być może narażę się komuś, ale powiem, że najbardziej cenię sobie mniej znane blogi, które nie są zdominowane przez współprace. Niekiedy męczy mnie, gdy w jeden dzień pojawia się 10-15 recenzji tego samego produktu. Wtedy wiem, że znane blogerki dostały go do przetestowania i zbliża się deadline. Oczywiście takie posty też czytam i wierzę w ich rzetelność, ale czasem mnie to przytłacza ;)

9. Czy czytasz składy kosmetyków i nimi kierujesz się przy wyborze?
Tak, to chyba główny czynnik, który decyduje o moim wyborze produktu. Dość dobrze poznałam preferencje mojej skóry i już wiem, czego szukać, a czego unikać. Cenię sobie też jak najkrótsze składy i naturalne składniki, chociaż ekologicznym freakiem nie jestem :)

10. Czy kiedykolwiek zrobiłaś sama jakiś kosmetyk? A jeśli tak to jaki?
Tak, chociaż robię to rzadko. Głównie są to peelingi i balsamy do ust. Nawet zdarzyło mi się przygotować je w ramach prezentu dla kogoś ze znajomych, podobnie jak sól do kąpieli z różnymi dodatkami.

11. Twój sposób na ładną skórę.
Mojej cerze daleko do doskonałości, ale mocno wierzę w zbawienną moc równowagi między złuszczaniem a nawilżaniem. Przestrzeganie tej zasady mocno poprawiło stan mojej skóry.

Coś Was zaskoczyło? Jak byście odpowiedzieli na te pytania? Podobnie jak ja, czy może zupełnie inaczej? :)

Share this:

CONVERSATION

18 komentarze:

  1. pilniczek jest naprawdę niezbędnym elementem torebki, wiele razy już się o tym przekonałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, nie ma nic bardziej denerwujacego niź uszkodzony paznokieć, którego nie ma czym naprawić ;) Kończy się to potem urwaniem do krwi.

      Usuń
  2. Zdarzyło mi się również zrobić sól, ale z płatkami róż:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też robiłam właśnie z płatkami ròż :) Dodałam jeszcze goździki i coś tam jeszcze :)

      Usuń
  3. Pierogi też lubię ale do ulubionych potraw nie należą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem mam na nie ochotę, czasem mniej, ale jednak bardzo lubię :)

      Usuń
  4. 8 i 9 mam identycznie :) Super, gratuluję kolejnych nominacji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Miło wiedzieć, że mamy podobne zdanie w niektórych kwestiach :)

      Usuń
  5. ja też uwielbiam pierogi ruskie! mogłabym je jeść codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj tak, wysypy postów na ten sam temat to ostatnio częste zjawisko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, skąd się to bierze, ale bywa męczące i trochę odbiera mi ochotę do czytania, muszę sobie dawkować takie posty ;)

      Usuń
    2. ja je przeglądam bardzo wybiórczo

      Usuń
    3. Rozumiem to doskonale :)

      Usuń
  7. Noszę przy sobie prawie dokładnie ten sam zestaw - prawie, bo zamiast grzebienia mam szczotkę TT ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TT też noszę, ale osobno w torebce, bo mi się do kosmetyczki nie mieści ;)

      Usuń
  8. Też marzę o Skandynawii! :-) Mój tata tam pracuje i zachwyca mnie zawsze zdjęciami stamtąd. :< Pozdrawiam serdecznie! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny region, staram się małymi kroczkami spełniać moje marzenie :)

      Usuń

Zostaw swoje myśli, to dla mnie duża motywacja! Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam moich czytelników, ale proszę, nie spamuj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...