PIERWSZE URODZINY BLOGA I [ZAMKNIĘTY] URODZINOWY KONKURS !!! :) / THE BLOG’S FIRST BIRTHDAY !!! :)

W najbliższym czasie mój blog obchodzi swoje pierwsze urodziny. Pierwszy powitalny post został opublikowany dokładnie 4 sierpnia 2014 roku. Czas więc na kilka słów refleksji oraz to, co tygryski lubią najbardziej, czyli urodzinowe rozdanie :)

In a couple of days my blog will become one year old. The first welcoming post was published exactly on 4th August  2014. So, it’s time for a short summary :)

Zakładając bloga, nie czyniłam żadnych przewidywań, założeń ani nie ustalałam sobie żadnych granic w stylu „przez rok chcę zyskać tyle a tyle obserwatorów”. Pisanie miało być dla mnie odskocznią od naukowej codzienności, możliwością pracy nad swoim stylem pisania, zarówno w języku polskim, jak i angielskim oraz szansą na dzielenie się swoimi opiniami. I tak też się stało.

When I started my blog, I didn’t have any expectations and I didn’t set any limits for myself. My goal wasn’t to gain a particular number of followers. Writing was supposed to be a change from everyday chores and my academic responsibilities. I also wanted to share my opinions and improve my writing skills both in Polish and English. And that's how it is.

Mogłabym przytoczyć teraz garść liczb i omówić szczegółowo statystyki bloga, ale nie zrobię tego, bo to nie jest dla mnie wyznacznikiem czegokolwiek. Ponad 80 obserwatorów, 40 tysięcy wyświetleń i powracający czytelnicy, aktywnie uczestniczący w dyskusjach, po prostu bardzo mnie cieszą i motywują :) To jest dla mnie najważniejsze. Bardzo Wam dziękuję! Widzę, że to ma sens. Wiem też, że zaglądają tu moje koleżanki, choć nie zostawiają śladów w postaci komentarzy. Niemniej w prywatnych rozmowach przyznają się do czytania i często o coś dopytują lub proszą o rady. Ogromnie mnie cieszy, że moje doświadczenia mogą się Wam na coś przydać :) W zasadzie prywatne rozmowy w dużej mierze skłoniły mnie do usystematyzowania swoich ustnych recenzji i przemyśleń i założenia tego bloga:)

I could now present some statistics and numbers, but I’m not going to do it. For me, it’s not the most important, even though more than 80 followers and over 40 000 pageviews make me truly impressed. I am happy that my readers return, leave comments and are willing to take part in discussions. This keeps me motivated. Thank you very much! I know that some of my friends check out my blog, too. They don’t comment regularly, but they tell me that they read my posts and often ask for further information. I am really happy that my experience may help you as well :) I must admit that those private conversations convinced me to sum up my reviews, thoughts and opinions and start blogging :)

Podchodząc do sprawy refleksyjnie, chcę podkreślić, że cieszy mnie, iż udało mi się regularnie publikować posty i że wytrwałam w postanowieniu pisania w dwóch językach. Jeśli chodzi o tę drugą kwestię, to czasem miałam poważne wątpliwości i zastanawiałam się nad sensem tłumaczenia wpisów, ale na szczęście szybko przypominałam sobie, że całkiem sporo wyświetleń pochodzi z zagranicy, więc ktoś jednak zagląda. Wracałam też do myśli, że ćwiczę swoje umiejętności językowe, a profity z tego są przecież nie do przecenienia. A jeszcze po trzecie, od kilku osób otrzymałam komentarze, zawierające miłe słowa dotyczące dwujęzyczności bloga, co bardzo mnie podniosło na duchu i zmotywowało :) Tak więc będę starała się utrzymać tę formułę najdłużej jak się da.

I want to stress that it makes me satisfied that I kept writing regularly and that I managed to maintain publishing bilingual posts. I did have doubts about it and I wondered whether it makes sense to translate each text. Luckily, I immediately remembered that there are foreign readers who check my blog and, first of all, that it’s a great way to improve my English. What’s more, some of my readers appreciate the translations and told me this in their comments. It’s truly uplifting! That’s why I will try to keep the bilingual formula as long as possible.

Trochę inaczej wyobrażałam sobie jednak treści, jakie będę publikować. Spodziewałam się, że najwięcej postów będzie dotyczyło szminek i innych produktów do ust, bo mam ich najwięcej, a tu niespodzianka, bo dominuje pielęgnacja ;) Nie mam z tym problemu, pozwalam sprawom toczyć się po swojemu, widocznie mam w tych sprawach równie dużo do powiedzenia :) Mała liczba postów kolorówkowych wynika też trochę z ograniczeń technicznych, bo nie potrafię w moich domowych warunkach dobrze sfotografować produktów na twarzy. W ogóle moim postanowieniem jest podnieść jakość publikowanych zdjęć, zainwestować w oświetlenie, bo na razie korzystam z pomocy siostry – pozdrowienia dla R. :) Staram się organizować to najlepiej jak to możliwe w moich trudnych warunkach oświetleniowo-mieszkaniowych. Za jakiś czas spróbuję też popracować nad wyglądem bloga :)

However, I must say that I imagined my content a bit different that it turned out to be. I expected that most of my posts will be about lipsticks and nail polishes, as I have tons of them. And surprise, I blog mostly about skincare :) That’s not a problem, I let the thing go their way. It means I have a lot to say about skincare as well :) The small number of makeup posts is also partly a result of my technical problems with taking pictures of my face. I just can’t take proper photos of applied products. Actually, it is one of my goals for future to improve my pictures by investing in lightning. Now my sister helps me out a lot – thanks, R. :) I try to do my best, but the conditions in my flat are not very good. What I want to change soon is the appearance of the blog, too.

Bez wątpienia był to interesujący rok, w którym poznałam ciekawe osoby, wiele się nauczyłam, rozwinęłam w różnych kwestiach, poszerzyłam swoją wiedzę i załapałam się na comiesięczne darmowe paczki z Rossmanna, hahaha :D Nie da się ukryć, cieszy mnie to, uwielbiam dostawać i testować nowości :) Poza tym chętnie czytać przeglądy paczek :)

The past year was interesting and exciting. I met new people, learned a lot, developed myself in many ways and extended my knowledge of makeup and skincare. I also managed to get accepted for the Rossmann Testing Programme’s and receive free cosmetics each month, haha :) I’m just kidding, but it very nice to be able to test new things :) I can also see that you like reading about the packages :)

Mam nadzieję, że lubicie tu zaglądać i dalej będziecie mnie odwiedzać! Dziękuję za miniony rok i oby do następnej rocznicy! :)

I hope you like reading my posts and you’ll keep coming back! Thank you for the past year! I hope for another exciting one! :) I prepared a contest for my followers, but it’s opened only for Polish readers due to high shipping costs.


A teraz sprawa najprzyjemniejsza! Dla moich czytelników i osób, które postanowią do mnie dołączyć, przygotowałam konkurs. Do wygrania jest makijażowy zestaw, złożony praktycznie z samych moich ulubieńców :)




Zestaw, który otrzyma zwycięzca, składa się z:

paletki wypiekanych cieni Make Up Revolution
czarnej żelowej kredki Avon Supershock
szminki Golden Rose Velvet Matte (kolor do wyboru)
lakieru do paznokci Golden Rose Rich Color (kolor do wyboru)
KOSMETYKU NIESPODZIANKI


Kolor pomadki i lakieru wybierze zwycięzca:)


Aby wziąć udział w konkursie, należy wypełnić poniższy formularz, a żeby to zrobić, trzeba:

1. BYĆ PUBLICZNYM OBSERWATOREM BLOGA
2. PODAĆ SWÓJ ADRES E-MAIL
3. ODPOWIEDZIEĆ NA PYTANIE KONKURSOWE 


„Gdzie spędziłaś/spędziłabyś wymarzone wakacje?


Odpowiedź krótko uzasadnij, najlepiej jednym zdaniem. Taki wakacyjny klimat panuje, ostatnio sama się rozmarzyłam, chętnie więc poznam Wasze typy! :)


Będzie mi miło, jeśli dołączycie do mojego grona na facebooku TUTAJ, na Instagramie TUTAJ oraz Bloglovin’ TUTAJ, a także jeśli udostępnicie informację o rozdaniu (nie krępujcie się pobrać grafiki). Nie są to jednak obowiązkowe kryteria, wiem, że nie każdy korzysta z tych wszystkich portali :)

Na zgłoszenia czekam do 10 sierpnia do północy! Powodzenia!


Regulamin:
1. Należy obserwować (publicznie) bloga evelyns50shadesofred.blogspot.com.
2. Aby wziąć udział w konkursie, trzeba wypełnić formularz zgłoszeniowy, a w nim podać:
a) informację, pod jaką nazwą obserwujesz bloga
b) odpowiedź na pytanie konkursowe
c) swój adres mailowy, z którego wyślesz dane w przypadku wygranej
3. Spośród wszystkich odpowiedzi wybiorę jednego zwycięzcę, który otrzyma w/w nagrodę.
4. Rozdanie trwa do północy 10 sierpnia (poniedziałek).
5. Wyniki podam w ciągu trzech dni na blogu w osobnym poście oraz na profilu na facebooku.
6. Po ogłoszeniu wyników poproszę zwycięzcę o kontakt mailowy w ciągu trzech dni. Wiadomość należy wysłać z adresu podanego w zgłoszeniu. Jeśli nie otrzymam wiadomości, to wybiorę kolejnego zwycięzcę.
7. Nagrody wysyłam oczywiście na własny koszt, ale tylko na terenie Polski.
8. Rozdanie nie podlega ustawie o grach hazardowych z 2009 r.
9. Osoby niepełnoletnie muszą mieć zgodę rodziców.
10. Rozdanie mogę uznać za nieważne, jeśli zgłosi się mniej niż 20 osób.

Share this:

CONVERSATION

31 komentarze:

  1. Gratuluję minionego roku i życzę kolejnych sukcesów. Też myślałam że u mnie będzie więcej kolorówki bo mam tego masę ale jednak swatche są trudne a przy kolorówce to konieczność :>
    Staram się jednak wrzucać w miarę po równo z każdej dziedziny kosmetycznej :)
    Co do rozdania- Jest tu moja ukochana kredka Avon Super Shock <3 Biorę udział :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję (za życzenia i zgłoszenie) :) Tak, nie wyobrażam sobie posta o jakimś kosmetyku kolorowym bez swatchy, a strasznie ciężko mi złapać odpowiednie oświetlenie. Niemniej staram się wrzucać recenzje tak często jak się da :) Siostra dużo mi pomaga w zdjęciach, sama bym nie dała rady...

      Usuń
  2. Sto lat bloga :D Też zapraszam na rozdanie u mnie :) Świętuje drugą rocznice.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! To również wszystkiego najlepszego :) Już spieszę na Twoje rozdanie :)

      Usuń
  3. Ciekawa zawsze byłam tych pudełek z rossmanna. Co to za akcja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rossmann swego czasu wybrał grupę stu recenzentów, którzy dostają co miesiąc paczkę nowości, które trzeba zrecenzować :)

      Usuń
  4. To już? Mój Boże :D. Mam wrażenie, że dopiero startowałaś, ale faktycznie, jak się zastanowić - toż to minione wakacje były.

    Wytrwałości gratuluję i dalszej niezmiennie życzę :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam wrażenie, że dopiero co zaczynałam :) Dziękuję za życzenia!

      Usuń
  5. Gratuluję pierwszych urodzin :) Oby było ich znacznie więcej. 100 lat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Tak, oby do następnych :)

      Usuń
  6. Gratuluję i życzę Ci jeszcze więcej przyjemności z blogowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana to wspaniałych kolejnych rocznic :)

    OdpowiedzUsuń
  8. rocznica :) super, gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję Ci wytrwałości i życzę jeszcze więcej sukcesów! Bardzo lubię Twojego bloga, więc często zaglądam i przy okazji nie tracę nadziei, że są jeszcze blogerki, które nie korzystają z translatora google :D !! A nagrody w konkursie kuszące - z chęcią wezmę udział, może mi się poszczęści!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, ja również bardzo lubię czytać Twoje wpisy, chyba żadnego nie przegapiłam ;) Co do translatora, to nóż mi się w kieszeni otwiera, jak widzę coś takiego ;)

      Usuń
  10. Życzę wytrwałości motywacji do pisania!
    Sto lat, sto lat! :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Też na początku myślałam, że mój blog będzie inaczej wyglądał, miałam nadzieję pisać na trochę więcej tematów takich hmm życiowych a la przemyślenia, a potem się okazało, że nie zawsze to co uważałam za temat na posta nim jest. :) Jak zaczynałam wtedy jeszcze tego nie wiedziałam, ale czasem zdarza mi się wtrącić coś nie urodowego :D
    Gratuluję wytrwałości i życzę dużo satysfakcji! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Czasem tak to jest, że sprawy toczą się trochę inaczej niż sobie to wyobrażamy, ale chyba warto pozwolić im się rozwijać po swojemu :)

      Usuń
  12. Gratulacje, rok to kawał czasu :) Cieszę się, że Cię odnalazłam w sieci, bo mamy sporo wspólnego i z chęcią do Ciebie zaglądam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa, również się cieszę, że trafiłyśmy na siebie :) Właśnie choćby po to, by poznać fajnych ludzi, warto swoje zainteresowania uzewnętrznić na blogu :)

      Usuń

Zostaw swoje myśli, to dla mnie duża motywacja! Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam moich czytelników, ale proszę, nie spamuj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...