Nowości Golden Rose / New Golden Rose products: Express Dry Nail Polish #40, #49

Macie ochotę na kolejne nowości? Mam nadzieję, że tak :) Ostatnie miesiące obfitują w ciekawe premiery kolorowych kosmetyków i dziś pokażę Wam kolejne, tym razem znów od Golden Rose. Recenzję matowych szminek w kredce znajdziecie tu, teraz natomiast przyjrzymy się bliżej nowym lakierom z serii Express Dry. Jak wszystkie produkty Golden Rose, lakiery te kupimy w bardzo przystępnej cenie 4,90 zł za 7 ml. Dla mnie marka ta jest mistrzem, jeśli chodzi o stosunek ceny do jakości kosmetyków.

Wanna see another novelties? I hope you do :) A lot of new products appeared on the market in the last few months and I’m going to show you some of them, this time from Golden Rose again. You can check my review of Matte Lipstick Crayons here and today we’ll take a closer look at a new line of nail polishes, Express Dry. Just like most Golden Rose products, they’re really affordable and cost 4,90 zł (= 1,2€) for 7 ml. For me, the brand is the best, when it comes to quality of the products compared to their prices.

Golden Rose Express Dry Nail Polish #40 #49 Matte Lipstick Crayon #08 #10 #04 #05

Lakiery mają bardzo ładne smukłe, prostokątne opakowania. Lubię taki kształt, ponieważ, w przeciwieństwie do okrągłego, ułatwia przechowywanie. Buteleczki zajmują mniej miejsca, bo możemy poustawiać je ściśle jedna przy drugiej i nie marnujemy przestrzeni. Również pojemność jest, moim zdaniem, zaletą, gdyż osobiście wolę mniejsze lakiery. Mam przynajmniej pewność, że jestem w stanie zużyć je do końca. Jeśli chodzi o pędzelek, to jest wygodny, dość szeroki. Dzięki niemu wystarczą 2-3 pociągnięcia do pokrycia całej płytki.

The polishes have very nice slim rectangular packagings. I like such shapes, because they, unlike circular bottles, are easier to store. They don’t take too much space when I can put them next to one another. Moreover, the bottles are not too big, I prefer smaller ones, because I can use them up. The brush is wide and quite comfortable. I can cover my nail with 2-3 swipes.

Golden Rose Express Dry Nail Polish #49

Lakiery z serii Express Drybardzo kryjące, w zasadzie wystarczy jedna warstwa, chociaż ja dokładam drugą z przyzwyczajenia. Mają bardzo gęstą, ciągnącą się formułę, a poza tym zasychają tak szybko, że przy próbie poprawki łatwo zrobić dziurę w zastygłym już lakierze na paznokciu. Jestem w stanie uwierzyć w obiecywane przez producenta 60 sekund. Z powodu tej konsystencji trudno mi było nałożyć cienką warstwę emalii. Przez to z kolei w środku wytwarzały się pęcherzyki powietrza, które szczególnie dobrze widać było podczas zmywania lakieru, a na powierzchni powstawały nierówności i rodzaj zacieków. Te same problemy miałam z obydwoma moimi kolorami.

Express Dry polishes are very pigmented, one coat is enough to give full coverage, however, I usually put two, anyway. They’re extremely thick and dry so quick that it’s almost impossible to make any corrections. I can believe it dries in 60 seconds, as the producer promises. Because of the consistency it’s hard to apply a thin coat, which causes air bubbles get into the polish. It was clearly visible during removing, as the coat was full of small holes. It was the same case with both of my colours.

Źródło: goldenrose.pl

Z drugiej strony, zalety tych lakierów rekompensują w dużej mierze wady. Na paznokciach wyglądają pięknie, kremowo i świetnie współgrają z Seche Vitem, którego używam w roli top coatu. Brzegi nie ulegają ściągnięciu, jak to ma miejsce w przypadku wielu innych produktów. Ponadto dość długo się utrzymują, nawet do tygodnia. Łatwo je też usunąć, nie przebarwiają płytki i nie rozmazują się pod wpływem zmywacza po palcach. Nienawidzę tego, więc to dla mnie duży plus. Zawsze jednak używam bazy, żeby ograniczyć przebarwienia.

On the other hand, the advantages somehow compensate for the downsides. They look gorgeous on the nails, giving beautiful creamy finish. They also work very well with Seche Vite top coat, they don’t get contracted as many other nail polishes. They last quite long, up to one week. They’re also easy to remove and don’t stain the nails or fingers. I hate this, so it’s a big advantage for me. However, I always use a base coat in order to avoid decolouration of my nails.

Golden Rose Express Dry Nail Polish #40 #49

Jak już wspomniałam, wybrałam dwa kolory. Bardzo lubię klasyczne czerwienie, ale mam ich już tak dużo, że postanowiłam kupić takie odcienie, jakich jeszcze nie miałam i chyba się udało ;) W gamie na pewno każdy znajdzie coś dla siebie, bo dostępnych jest, jak zawsze w Golden Rose, bardzo wiele odcieni, chyba około 75. Dominują jasne barwy, ale fanki ciemniejszych lakierów też na pewno coś dla siebie wypatrzą.

As I mentioned, I chose two shades. I love classic reds, but I have already so many bottles that I decided to get colours I don’t have in my collection. And I think I managed ;) As usual, Golden Rose offers a truly wide selection of shades. The range consists of around 75 colours. There are mainly lighter shades in the line but fans of darker nails will also find something suitable.

Golden Rose Express Dry Nail Polish #40

Kolor #40 to fiolet pomieszany z różem, lekko jagodowy, chłodny odcień. Nie przepadam za różem na paznokciach, ale ten wyjątkowo mi się podoba.

Golden Rose Express Dry Nail Polish #40

The shade #40 is a purple mixed with a hint of pink. It’s a slightly berry-ish, cool-toned colour. I’m not very fond of pink nails on me, but I like this one very much.



Golden Rose Express Dry Nail Polish #49

Kolor #49 to brudny odcień czerwieni zmieszanej z brązem i śliwką, coś w rodzaju popularnego odcienia marsala. Bardzo trudno opisać ten lakier, jest naprawdę unikatowy. Będzie idealny na jesień, chociaż ja nie mam problemu z noszeniem takich odcieni nawet latem.

Golden Rose Express Dry Nail Polish #49

The shade #49 is a muted red mixed with brown and purple, it reminds me of the popular marsala. It’s very hard to describe, as it’s very unique. It’ll be perfect during the fall/winter season, but I wear such shades in the summer, too.

Podsumowując, uważam, że Golden Rose Express Dry to lakiery, które pozwalają na uzyskanie przepięknego efektu, ale są dość trudne w obsłudze. Popularne serie Rich Color i Color Expert łatwiej się aplikuje. Może bym się zdecydowała na dalsze kolory z tej serii, ale na razie mam tyle lakierów, że się powstrzymam :)

In general, I think that Golden Rose Express Dry nail polishes are good, but they are not really easy to use, they require more attention. The popular Rich Color and Color Expert lines are definitely easier to apply. I think I’d get more shades, if I hadn’t owned so many nail polishes in my collection :)

Miałyście już okazję zapoznać się z serią Express Dry? Co o nich sądzicie? Lubicie lakiery Golden Rose?

Have you already tried the new Express Dry nail polishes? What do you think of them? Do you like Golden Rose nail polishes?

Share this:

, , , , ,

CONVERSATION

60 komentarze:

  1. Piękne odcienie :) 49 muszę mieć :D w ogóle szukam szminki w takim kolorze i nie mogę znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,piękny jest ten lakier 49 :) Też bym chętnie przygarnęła szminkę w takim odcieniu, ale jeszcze nie trafiłam. Najbliżej jest 120 Vision od Golden Rose, takie mam przynajmniej wrażenie ;)

      Usuń
  2. Lakiery Golden Rose zawsze mi się bardzo dobrze spisują :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolory lakierów mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzisiaj właśnie stałam przy stoisku GR i chciałam kupić odżywkę,ale nie było.Kupiłam konturówkę i malutki lakier:)
    Drugi kolor lakieru cudowny<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja praktycznie zawsze jak się zatrzymam przy stoisku GR to coś kupię ;)

      Usuń
  5. Muszę się wybrać do GR i obczaić te kredki!

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękne te lakiery, ale już mi się z jesienią kojarzą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, to prawda, zwłaszcza 49 ;) Ja cały rok lubię takie ciemne nosić ;)

      Usuń
  7. 49 wpadł mi w oko ;) gdybym nie miała dużo lakierów do paznokci to pewnie za tą cenę skusiłabym się na kilka kolorów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo, w ogóle zastanawiałam się, czy je brać, bo lakierów mi nie brakuje, ale jednak ciekawość była silniejsza ;)

      Usuń
  8. Kolory lakierów przykuły moją uwagę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten marsalowy mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O jakie piekne kolory, a ten rozowawy to juz calkiem, calkiem moj <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do tej pory nie przepadałam za takimi różowawymi, ale ten mnie przekonał :)

      Usuń
  11. Uwielbiam ich lakiery i produkty do ust ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo :D Cienie do brwi też są ok, ale lakiery, szminki i błyszczyki wymiatają :)

      Usuń
  12. Ta seria lakierów ma piękne kolorki, ale u mnie też robią się bąbelki :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie i u mojej siostry też, czyli jednak to kwestia formuły ;/

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Mimo że na początku nie byłam do niego przekonana, to jednak skradł moje serce :)

      Usuń
  14. Kolorki mają ładne, szkoda, że nie do końca się sprawdzają. Ja bardzo lubię ich szminki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Specyficzną formułę mają te lakiery, ale jak się pomęczę trochę, to efekt jest piękny... A szminki GR to uwielbiam, zdecydowanie zdominowały moją kolekcję :D

      Usuń
  15. Bardzo ładne kolorki z GR to miałam ale bardzo dawno temu 3 lakiery (neonowy róż, żółty i zielony) trwałość dla mnie była wcporządku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam sporo lakierów GR, jak na swoją cenę, to są bardzo przyzwoite :)

      Usuń
  16. Uwielbiam takie jagodowe odcienie na paznokciach, mam podobny z Maybelline 230 Berry Stain i go baaardzo lubię!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można powiedzieć, że ja ostatnio bardzo polubiłam ;)

      Usuń
    2. Idealnie wpisują się w jesienny klimat :)

      Usuń
  17. Matko kolory super, nie wiem czy to jesień już tak działa ale podobają mi sie, a nie lubiłam takich ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele osób przez te upały już trochę tęskni za jesienią ;)

      Usuń
  18. Tej serii jeszcze nie znam, ale lubię lakiery GR, są bardzo przyjemne. Najbardziej mi pasuje seria w pękatej buteleczce, ona chyba nie ma konkretnej nazwy tylko "lakier do paznokci" po angielsku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kojarzę te pękate, ale akurat z tej serii nie miałam żadnego. Te są okej, ale mają jednak specyficzną konsystencję, inne znane mi lakiery GR są rzadsze i nie zastygają tak szybko, przez co łatwiej się je aplikuje...

      Usuń
    2. To mnie właśnie lekko zniechęca do tej serii, bo nie potrafię tak gęstymi ładnie malować :)

      Usuń
    3. Też się nieźle namęczyłam, bo nie jestem biegła w malowaniu ;)

      Usuń
  19. Łatwość i szybkość podczas malowania to dla mnie priorytety, niestety z tego co piszesz, te w me gusta nie trafią ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli łatwa aplikacja to Twój priorytet, to faktycznie chyba to nie byłby najlepszy wybór...

      Usuń
  20. Przecudne te kolory, #40 musi być mój :) Ideał na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obydwa jakieś takie jesienne wybrałam ;) Podświadomie :)

      Usuń
  21. Lubię GR :) Lakiery idealne na jesień.

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne są kolory tych lakierów. Ja również skusiłam się na matową pomadkę w kredce i absolutnie ją uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedno i drugie musiałam wypróbować :D

      Usuń
  23. kolorek 40 jest genialny, jeszcze ich nie używałam ale wybieram się na stoisko GR niebawem, więc spojrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Tyle osób tak chwali tę markę,a ja nadal nic nie poznałam osobiście ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Produkty do ust i lakiery naprawdę warto poznać :)

      Usuń
  25. Ta seria jest dla mnie słaba. Mam kilka i nie lubię nimi malować. Zdecydowanie najlepsze są color rich te kwadratowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja chyba najbardziej lubię Color Expert :)

      Usuń
  26. Ciekawią mnie te lakiery, a kolorki mają takie fajne, już pod jesień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :) Jesień to chyba moja ulubiona pora roku :)

      Usuń

Zostaw swoje myśli, to dla mnie duża motywacja! Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam moich czytelników, ale proszę, nie spamuj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...