Moje pierwsze zamówienie z Dresslink! / My first Dresslink order!


W jednym z poprzednich postów wspomniałam, że podjęłam współpracę z chińskim sklepem Dresslink, podobnie jak wiele blogerek w ostatnim czasie, oraz pokazałam Wam, co sobie wybrałam. Możecie przeczytać o tym tu. Paczkę wysłano do mnie 5 sierpnia, a 14 już była u mnie. Uważam, że to bardzo szybko, zwłaszcza że według informacji na stronie sklepu przesyłka rejestrowana idzie 10-25 dni roboczych. Cieszę się z takiego obrotu sprawy, bo nie mogłam się doczekać ;) Przez te kilka dni, od kiedy zamówienie jest u mnie, zdążyłam już zapoznać się z produktami i mogę przedstawić Wam dziś swoje pierwsze wrażenia :)


In one of the previous posts I mentioned that, just like many other bloggers, I started cooperation with a Chinese online shop Dresslink and showed you what I chose. You can read it here. They sent my order on 5th August and I got it on 14th. I think it’s really fast, especially that the shop claims registered shipping  means that you’re going to wait 10-25 days for the package to arrive. I’m happy, of course, as I couldn’t wait to get it :) I’ve had my products for a couple of days now and I can tell you my first impressions :)

Professional Makeup Brush Holder [PRICE]

Na pierwszy ogień idzie stojak do suszenia pędzli w stylu drzewka Benjabelle. Już na kilku innych blogach spotkałam same pozytywne opinie o tym gadżecie, dlatego spodziewałam się czegoś wyjątkowego. I muszę przyznać, że się nie zawiodłam. Stojak wykonany jest z solidnego grubego plastiku. Został zabezpieczony specjalną papiero-folią, którą widać na pierwszym zdjęciu. Dość trudno było ją odkleić, ale się udało. Gadżet zajmuje mało miejsca, bo składa się go z trzech części. Można więc po każdym suszeniu błyskawicznie go rozłożyć i schować do pudełka. Stoi przy tym całkiem stabilnie. Znajdują się w nim otwory mieszczące 26 pędzli w różnych rozmiarach. Jak wspominałam, dominują te na pędzle do oczu, a mnie przydałoby się więcej miejsca na pędzle do twarzy. Na jedno mycie jest jednak całkiem w porządku. Jestem z tego stojaka naprawdę bardzo zadowolona, oszczędza mi bardzo dużo czasu. Jedyna wada, jaką widzę, to taka, że palce odciskają się na śliskim czarnym plastiku, ale to jest do przeżycia :)

Professional Makeup Brush Holder [PRICE]

Let’s start with the makeup brush holder that looks like the Banjabelle tree. I’ve read on some blogs that it’s a great product, that’s why I expected something amazing. And I must admit that I wasn’t disappointed. The holder is made of solid, thick plastic. It was covered with a safety paper which was hard to remove, but I finally managed to do it. The product is very handy, since it consists of three elements and after each drying you can take it to pieces and put back in the box. It’s stable and you can put up to 26 brushes of various sizes in it. I’ve already mentioned that most of the holes are for eye makeup brushes and I would need more for face brushes. But for one washing it’s ok. I am really happy with this holder, it saves me a lot of time. The only downside I can think of is that fingerprints are visible on the plastic, they appear everytime I touch the product. However, that’s not a big problem :)

Four Face Makeup Brushes Set [PRICE]

Zamówiłam też zestaw czterech pędzli do twarzy. Znalazły się w nim: flat top, round top, ścięty flat i spiczasty. Właściwie każdy nadaje się do aplikacji podkładu, ale z powodzeniem można nimi nałożyć także puder, róż, brązer i korektor. Pędzle nie są najgorsze, ale jednak czuć, że to chińszczyzna. Są lekkie, jakby puste w środku, niezbyt zbite, choć dość wygodne w użyciu, ale trochę kłują i drapią. Włosie było niestety kiepsko przycięte i wystawały pojedyncze włoski, które musiałam przyciąć. Na samym początku w ogóle sporo włosia wypadło. Można nimi zrobić jednak cały makijaż, bo kształty są uniwersalne, dlatego uważam, że warto mieć taki zestaw w zapasie.

Four Face Makeup Brushes Set [PRICE]

I also ordered a set of four face makeup brushes. It consists of a flat top, a round top, an angled flat top and a pointed brush. Each of them is appropriate for applying makeup, but they can also be used for powder, blusher, bronzing powder and concealer. They’re not bad, but I feel they’re Chinese cheap products. They’re light, like they were empty inside and not really dense. They’re comfortable to work with, but they irritate my skin a bit. The bristles were not precisely cut, I had to improve it a little. They also lost a lot of hair at the very beginning. Nevertheless, it’s easy to put the whole makeup having the set, so I think it’s good to have it at hand, when, for example, the other brushes are dirty.


Ostatni gadżet, na który się skusiłam, to spiralka do depilacji twarzy. Muszę przyznać, że działa i usuwa meszek, choć raczej nie poradzi sobie z mocniejszymi włoskami. Depiluje prawie bezboleśnie i szybko, jest naprawdę wygodna i łatwa w obsłudze. Bardzo mi się podoba ten przyrząd, na pewno będę z niego często korzystać!

The last thing I got is a facial hair remover in a form of metal spiral. I must say it really works. It removes delicate hair, but I guess it wouldn’t work for stronger ones. It doesn’t cause much pain, and pulls out hair quickly. I think it’s just handy and user-friendly. I really like it and I’m going to use it very often!


Jestem bardzo zadowolona z zamówienia! Nawet nie spodziewałam się, że wszystko tak mi się spodoba i tak dobrze się sprawdzi :) Najsłabszym punktem są pędzle, ale i dla nich znajdzie się zastosowanie :)

I’m absolutely satisfied with the order! I didn’t even expect I’ll be so content and all products would work so well :) The brushes are not the best ones, but they’re really fine, considering their price :)

Professional Makeup Brush Holder [PRICE]

Co Was najbardziej zainteresowało? Zamawiacie produkty z chińskich sklepów? Po moim doświadczeniu z Dresslink mogę taką formę robienia zakupów tylko polecić :)

What item seems the most interesting for you? Do you order things from Chinese shops? My experience with Dresslink is very positive and I can totally recommend it :)

Share this:

, , , , ,

CONVERSATION

30 komentarze:

  1. Stojak do suszenia pędzli jest genialny! Chociaż osobiście suszyłabym je włosiem do dołu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No oczywiście, że włosiem do dołu, nie wyobrażam sobie inaczej! Po to jest stojak :) Ja wcześniej je wieszałam na gumkach na wieszaku do ubrań, teraz nie muszę się męczyć :)

      Usuń
  2. Muszę kiedyś wypróbować pędzle z tej strony.
    Gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Za tę cenę to na pewno warto wypróbować te pędzle :)

      Usuń
  3. te pędzle są spoko, ale po jakiś 2 latach mi się porozklejały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dwa lata to nawet nie taki zły wynik, jak na taką cenę :)

      Usuń
  4. Mam ten stojak i bardzo sobie chwalę - jest niezastąpiony :) Linki poklikane, poklikasz też u mnie ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pędzle sama bym przygarnęła:D
    Moja przesyłka jest już drugi dzień w Warszawie.Mam nadzieję,że jutro dojdzie i się będę mogła pochwalić zawartością na blogu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie te pędzle najmniej przekonały ;) Moja paczka też leżała kilka dni w Warszawie, zanim do mnie dotarła ;)

      Usuń
  6. Myślałam nad tymi pędzlami ale rozejrzę się jednak za czymś lepszym w takim razie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny chwalą je, ale mnie jakoś nie zachwyciły... Wiem, że są tanie i się opłaca, ale po prostu spodziewałam się czegoś lepszego po tych wszystkich zachwytach ;)

      Usuń
  7. Bardzo fajne te pędzle, ja z Dresslinka zamówiłam sobie "podróbki" zestawów Real Techniques - mam nadzieję, że będą dobrej jakości :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No za taką cenę, to nie ma co narzekać ;) A te RT podobno niczym się nie różnią od oryginałów. Mi nie pasowały modele w tych zestawach, dlatego nie brałam...

      Usuń
  8. być może skusze się na spiralkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem naprawdę daje radę :)

      Usuń
  9. Świetne rzeczy! Te pędzle kuszą mnie już od dawna :)
    P.S. Poklikałam w linki, czy mogłabym prosić o to samo, jeżeli to nie problem :)
    Love Life Every Day
    everydaybeauty instagram

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio dużo się mówi o tych pędzlach :)

      Usuń
  10. Zamówiłaś ten świetny stojak ♥ Wygląda bardzo fajnie ;)

    Kochana poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super jest, bardzo ułatwia suszenie :)

      Usuń
  11. Nigdy nie miałam nic z tej strony i szczerze troszeczkę obawiam się przed zamawianiem rzeczy z chińskich stron ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też byłam sceptycznie nastawiona, ale nie ma się czego obawiać :) Wiem, że nie kupiłabym tam kosmetyków, to na pewno, ale takie gadżety, czemu nie? :)

      Usuń
  12. ten stojak to mnie kusi :D poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Słyszałam, że wiele dziewczyn jest zadowolonych z tych pędzli, ale zdanie każdy musi sobie wyrobić swoje ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moim przykładzie widać, że niekoniecznie każdy będzie podzielał zachwyty ;) Nie skreślam ich, ale od razu czuć chińszczyznę ;)

      Usuń
  14. Super, że jesteś zadowolona :) Nie wiem jakim cudem wcześniej przegapiłam tego posta, gapa! A wysyłka pocztą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, pocztą, przesyłka jest rejestrowana i można ją śledzić w Internecie :)

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź :*

      Usuń

Zostaw swoje myśli, to dla mnie duża motywacja! Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam moich czytelników, ale proszę, nie spamuj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...