Współpraca z Dresslink.com / Cooperation with Dresslink.com :)

Wiele ostatnio pisze się o chińskim sklepie Dresslink.com, ponieważ intensywnie pracują nad współpracą z blogerkami i vlogerkami :) Nawet rozważałam z siostrą zrobienie u nich zamówienia, bo okazało się, że mają w ofercie stojak do suszenia pędzli w stylu Benjabelle w bardzo korzystnej cenie. A tu niespodzianka, dostałam maila, że i ze mną chcieliby nawiązać współpracę :) Miałam drobne wątpliwości, ale dopytałam o szczegóły i zgodziłam się.

There have been a lot of posts about Chinese online store Dresslink.com lately. It comes as no surprise, as they have been working hard to promote themselves by cooperating with bloggers and vloggers :) When I saw their offer, I was considering placing an order, but then they mailed me and offered me cooperation. Just in time ;) I did have some doubts, but I asked for details and eventually agreed on the conditions.

Jeśli chodzi o samą rejestrację i składanie zamówienia, to wszystko jest łatwe i przejrzyste. Można też dostać kupon o wartości 50$, tyle że wykorzystać go można, odejmując od każdego zamówionego przedmiotu 15% kwoty wyjściowej. Biorąc pod uwagę, że ceny w sklepie są naprawdę niskie, to jest to korzystna oferta. Poza tym cena produktu jest tym niższa, im więcej sztuk zamawiamy.

Registration, as well as ordering itself and payment are truly easy and clear. You can also get a 50$ coupon when you sign up, however, you can use it only by reducing the price of each ordered item  by 15%. Considering their prices, this is a good offer. Besides, the more pieces you buy, the lower the price of the products gets.

Jako że azjatyckie ubrania mają bardzo zaniżoną numerację, to wiedziałam, że na nic się nie skuszę, bo raczej wszystko byłoby za małe ;) Dodatki mają za to fajne, ale mnie tak naprawdę najbardziej interesowały oczywiście akcesoria urodowe. Miałam możliwość wybrać sobie kilka przedmiotów. Dostałam do wydania 20$, wliczając w to przesyłkę rejestrowaną, na same zakupy zostało więc jakieś 13$. Zdecydowałam się więc na to, co miałam na oku już od jakiegoś czasu.  Może Was też coś zainteresuje :)

Asian clothes are tiny, that’s why I knew I wouldn’t choose anything, everything would be too small ;) They have nice accessories, such as bags, watches and scarves, but I was interested mostly in beauty items. I could choose a couple of products, but my order had to be worth less than 20$, including tracked shipping, which means I had around 13$ for shopping itself. I decided to take what caught my attention some time ago. Maybe it’ll be interesting for you, too :)


Professional Makeup Brush Holder

Professional Makeup Brush Holder

Stojak do suszenia pędzli w stylu Benjabelle
Benjabelle-like Makeup Brush Holder

Na tym produkcie najbardziej mi zależało, bo oryginalne drzewko jest za drogie na moją kieszeń. Suszę swoje pędzle przypinając je gumkami do wieszaka, ale nie jest to szczególnie wygodna metoda. Niemniej zależy mi na tym, żeby pędzle schły włosiem do dołu. Kiedyś Wam pokażę, jak to wygląda :) Dlatego tym bardziej chciałam wypróbować ten wynalazek. Wybrałam taki, który mieści 26 pędzli w różnych rozmiarach, ale dostępny jest również wersja na same pędzle do oczu. Najlepiej to by mi się przydał na same duże, ale takiego w ofercie niestety nie ma ;) Wybrałam stojak w kolorze czarnym, kosztował 6,69$.

I really wanted to get this, because the original Benjabelle tree is too expensive for me. I dry my brushes by attaching them to a hanger, but it isn’t particularly comfortable. Anyway, I want to keep my brushes upside down, so that the water wouldn’t destroy them. I’ll show you how it looks someday :) That’s why I wanted to try the holder. I chose the one that can hold up to 26 brushes of various sizes, however, they also have a version for small brushes only. Actually, I would need a holder just for the big ones, but it’s not available :) I chose the black version, it cost 6,69$.


Four Face Makeup Brushes Set

Four Face Makeup Brushes Set

Zestaw czterech pędzli do twarzy
Four Face Makeup Brushes Set

Wiele osób chwali chińskie pędzle, postanowiłam więc też spróbować. Wybrałam zestaw czterech pędzli do twarzy, bo te muszę ciągle prać, a tak to będę miała na zmianę. W skład zestawu wchodzi flat top, round top, ścięty i lekko spiczasty. Ciekawa ich jestem, szkoda tylko, że nie udało mi się zamówić takiego samego zestawu dla siostry. Może jeszcze będzie okazja :) Wybrałam czarno-złote, kosztowały 4,48$.

Many people have been praising Chinese brushes, so I wanted to try them, too. I chose a set of four face brushes, as I use them most often and having these ones, I won’t have to clean them all the time. The set consists of a flat top, a round top, an angled brush and a pointed brush. I am very curious how they perform, I’m only a bit sad I couldn’t get the same set for my sister. Maybe next time :) I chose the golden-black ones, they cost 4,48$.


Facial Hair Remover

Sprężynka do depilacji twarzy
Facial Hair Remover

Na ten gadżet też miałam ochotę od dłuższego czasu. Podobno bezboleśnie i łatwo usuwa meszek znad górnej wargi i innych części twarzy. Ja używam do tego celu plastrów z woskiem, ale wolałabym znaleźć jakąś mniej drastyczną, lecz równie skuteczną metodę. Po wosku mam mocno podrażnioną i odrętwiałą skórę. Wiążę więc spore nadzieje z tym przyrządem. Sprężynka kosztowała 1,23$.

I have really wanted to try this for a long time and I planned to order it. It is supposed to remove facial hair gently and easily. I’ve been using wax, but it causes irritation to my skin, so I would like to find an effective but less drastic way to get rid of unwanted hair. I hope it’ll work. It cost 1,23$.

Na razie wybrałam tyle, teraz pozostało czekać na przesyłkę. Jak do mnie dotrze i przetestuję otrzymane produkty, to na pewno dam znać, jak się sprawdziły :)

That’s what I chose, now I’ll be waiting for the package to be delivered. As soon as I get it and try new products, I’ll tell you how they work for me :)

Coś Was zainteresowało? Co sądzicie o tych produktach? Macie jakieś doświadczenia z chińskimi sklepami?

What do you think of these products? Is there anything particularly interesting for you? Do you have any experience with Chinese online stores?

Share this:

, ,

CONVERSATION

38 komentarze:

  1. Ogólnie na tych wszystkich stronach chińskich są fajne rzeczy, duży wybór w ubraniach i ceny są naprawdę ciekawe. Współpracowałam z Dresslily, na takiej samej zasadzie, chociaż zawiodłam się na sklepie Aupie, nie wiem czy on w ogóle jeszcze istnieje. Zrobiłam posta dla nich itp., wybrałam rzecz, a oni mi jej nie przyslali. Trochę byłam zawiedziona, ale cóż. Na przyszłość trzeba być bardziej ostrożnym.
    Fajny jest ten stojak do pędzli, ja w sumie nie maluję się tak często i dużo, więc mam jeden pędzel. ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też trochę się boję, że nie przyślą zamówienia albo coś, ale widzę, że dziewczyny dostają swoje paczki, więc może nie będzie źle :)

      Usuń
  2. Ja bym się z chęcią na coś skusiła, ale nie umiem tam nic zamówić :D stojak na pędzle i same pędzle to hit! marzą mi się od dłuższego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja składałam zamówienie bez płacenia, więc nie wiem, jak to dalej wygląda ;) Stojak i pędzle wiedziałam, że muszę koniecznie wybrać, a jeszcze udało się tę spiralkę dołożyć :)

      Usuń
  3. Mi najbardziej podobają się ich ubrania oraz pędzle :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ubrania fajne, przynajmniej na zdjęciach, ale na bank bym się nie wcisnęła w nic ;)

      Usuń
  4. Stojak wypas, tez by mi się takowy przydał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super sprawa, jak chce się suszyć pędzle włosiem do dołu :)

      Usuń
  5. właśnie ostatnio robiłam zamówienie, wyczytałam na którymś blogu, że pędzle wyglądające jak real techniques przychodzą oryginalne.. wzięłam je i mam nadzieję, że tak będzie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się trochę zastanawiałam nad tymi pędzlami, RT za 6$ to dobra okazja, ale ostatecznie wzięłam ten zestaw czterech :)

      Usuń
  6. Poklikałam w linki, stojak z Dresslink mam - opisywałam go na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Czytałam Twój opis :) Widziałam, że jeszcze kilka innych dziewczyn się na niego skusiło, fajny gadżet :)

      Usuń
  7. Nawet nie wiedziałam że taki stojak istnieje. Ja swoje suszę na leżąco, z wystającym za krawędź blatu włosiem i nic im nie jest. Więc na szczęście taki gadżet mnie nie kusi ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sporo osób suszy pędzle na poziomo i nie narzeka, ale ja jednak wolę, żeby włosie skierowane było do dołu, a ewentualna wilgoć spływała. Wolę dmuchać na zimne :)

      Usuń
  8. ale fajny ten stojak na pędzle! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajny gadżet, ciekawa jestem, jak się sprawdzi :)

      Usuń
  9. nigdy nie spotkałam się z taką sprężynką. jestem ciekawa czy i jak działa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo :) Na pewno dam znać, czy to coś daje ;)

      Usuń
  10. Czytałam na którymś blogu o tej sprężynce i nic ciekawego na jej temat nie było, ale to moja wiedza z jednej przeczytanej opinii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi ją polecało już kilka osób, więc chętnie się sama przekonan :)

      Usuń
  11. Ciekawa jestem jak się będę spisywać te pędzelki. Ja nadal puszkuję zestawu dla siebie. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa :) Tyle osób je chwali, że spodziewam się czegoś dobrego ;)

      Usuń
  12. Weź ja zamówiłam ciucha właśnie i sram się teraz jak nie wiem że przyjdzie za mały, ale dobierałam według tabeli centymetrów więc jeśli przyjdzie mniejszy niż tam pisało to opiszę sytuację i już. No ale wolałabym mieć oczywiście fajnego ciucha :D Jest czarny więc może nawet Tobie by się podobał haha :D
    Jestem ciekawa Twojego zamówienia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładne ciuchy mają, sporo rzeczy mi się podobało, ale jednak wolałam nie ryzykować ;) Jasne, jak coś Ci nie będzie pasowało, to trzeba napisać! :)

      Usuń
  13. Ooo! Bardzo fajna współpraca! Mam te pędzle i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tym bardziej się cieszę na nie :)

      Usuń
  14. Ciebie też dorwali? :) Ciekawią mnie pędzle!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, oczywiście poklikałam :)

      Usuń
    2. Dzięki za kliknięcia :) Tak, mnie też dorwali, a że trafili na moment, kiedy rozważałam zrobienie zamówienia, to długo się nie wahałam :)

      Usuń
  15. Sprężynka do depilacji twarzy? Wow. Nigdy o czymś takim nie słyszałam. Jak płacisz za zakupy w zagranicznych sklepach internetowych?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za to konkretne zamowienie nie płaciłam, bo wynika ono ze współpracy, ale można płacić np. przez PayPal lub kartą kredytową.

      Usuń
  16. Stojak do suszenia pędzli bardzo mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ten stojak do suszenia pędzli by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektórzy uważają go za zbędny gadżet, ale ja też uważam, że to fajny produkt :)

      Usuń
  18. tez rozpoczęłma z nimi wspołprace co zaskakujace wybrałam kilka bardzo podobnych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje już dotarły i teraz testuję :) Niedługo napiszę o wrażeniach :)

      Usuń

Zostaw swoje myśli, to dla mnie duża motywacja! Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam moich czytelników, ale proszę, nie spamuj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...