WYNIKI URODZINOWEGO KONKURSU :)

Wczoraj zakończyłam przyjmowanie zgłoszeń w urodzinowym konkursie, dziś czas na ogłoszenie wyników. Zainteresowanie nie było duże, nie uzbierała się minimalna liczba uczestników, ale postanowiłam jednak jedną z Was nagrodzić, zwłaszcza że zgłosiły się osoby, które regularnie czytają posty i biorą udział w dyskusjach. Bardzo mnie to cieszy!

Jako miłośniczka podróży rozmarzyłam się, czytając Wasze odpowiedzi :) Serce mocniej mi zabiło przy jednej z nich. Autorka zostaje zwyciężczynią konkursu i zgarnia nagrodę :)

Gratulacje dla FARMACEUTYCZKA !!!

Oto jej odpowiedź (zachowana oryginalna pisownia):

W Finlandii *_* ponieważ kocham Finlandię (tak bardzo, że zaraziłam już chłopaka ;) ) zwiedziłabym ją wzdłuż i wszerz razem z chłopakiem (i koniecznie odwiedziłabym wioskę muminków) :) a potem wróciłabym do domu i przepraszała Ciri (moją kotkę), że tak długo mnie nie było i że jestem taką złą matką :D

Sama uwielbiam Skandynawię, staram się jeździć tam jak najczęściej. Akurat w Finlandii miałam okazję być dwukrotnie i odwiedziłam wioskę Muminków, które zresztą uwielbiam. W trakcie każdej z wizyt totalnie obkupiłam się Muminkowymi gadżetami ;) Życzę Farmaceutyczce, aby spełniła swoje marzenie, bo Finlandia to piękny, wyjątkowy kraj, który na pewno warto odwiedzić. Sama też wybiorę się tam jeszcze nie raz!

Chciałam Wam jeszcze powiedzieć, że Farmaceutyczka podwójnie zasłużyła na nagrodę. Chociaż nie miało to wpływu na zwycięstwo, bo nie zaglądałam na Wasze nicki podczas wyboru odpowiedzi, to chcę jedną rzecz podkreślić. Gdy znalazłyśmy z siostrą w lutym potrąconą Kicię i pilnie zbierałyśmy fundusze na jej ratowanie, to właśnie Farmaceutyczka odezwała się do mnie i przysłała pakę fantów na bazarek. Właśnie dzięki takim osobom Kotka została uratowana, poskładana (dzięki czemu otrzymała imię Puzzel), ma się dobrze i szuka kochającego domku :)

Jeszcze raz gratulacje! Pozostałym dziękuję za udział, wiadomo, nie mogłam nagrodzić wszystkich, na pewno jednak pojawią się u mnie jeszcze jakieś konkursy w przyszłości! :)

Share this:

CONVERSATION

14 komentarze:

  1. Aaa! Dziękuję, strasznie się cieszę! :)) za chwilkę odpiszę na maila :) Nie spodziewałam się, że ten poniedziałek jednak będzie tak udany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogłam Ci sprawić przyjemność :)

      Usuń
  2. gratulacje <3 !
    ja jestem zakochana w Szwecji i bardzo chciałabym się nauczyć tego języka :D mam nadzieję, że kiedyś mi się uda !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki w takim razie! Ja w ogóle uwielbiam całą Skandynawię, przez rok uczyłam się szwedzkiego (fińskiego zresztą też kilka lat), ale lektorka była kiepska i zrezygnowałam :( Czytam więc trochę, ale nie mówię. Szkoda, że we Wrocławiu ciężko jest z takimi "egzotycznymi" językami :(

      Usuń
  3. Gratulacje. Faktycznie zwyciężczyni zasłużyła na nagrodę :) dobrze że są ludzie którzy chcą pomagać zwierzakom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się cieszę :) Każda istota zasługuje na pomoc :)

      Usuń
  4. Serdeczne gratulacje dla zwyciężczyni!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratki. Też bym chciała zobaczyć wioskę Muminków!

    OdpowiedzUsuń

Zostaw swoje myśli, to dla mnie duża motywacja! Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam moich czytelników, ale proszę, nie spamuj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...