Bioderma Sensibio Eye: Kremowy żel pod oczy / Eye Contour Gel

Już od dłuższego czasu poszukuję odpowiedniego kremu pod oczy. Opowiadałam Wam o tym tu, tu, tu i tu. Niestety mam bardzo wrażliwe oczy i większość kosmetyków je podrażnia. Dlatego zdecydowałam się na specyfik Bioderma Sensibio Eye, gdy się okazało, że w SuperPharm można go kupić przy kasie za mniej więcej 15 zł. Wszak przeznaczony jest dla wrażliwców. W pośpiechu sprawdziłam w komórce opinie na wizaz.pl, które, jak się okazało, nie były zbyt przychylne. Postanowiłam jednak zaryzykować. Czy się opłaciło? Czy znalazłam swojego Świętego Graala? Jeśli chcecie się dowiedzieć, to zapraszam na dalszą część posta.


I’ve been looking for a good eye cream for a long time now. I talked about it here, here, here and here. Unfortunately, most products irritate my sensitive eyes. That’s why I decided to go for Bioderma Sensibio Eye when it was on sale in SuperPharm and I could buy it for no more than 15 zł (= 3,5€). I quickly checked opinions in the Internet using my phone, but they weren’t really positive. Anyway, I thought I would give it a try. Was it a good decision? Have I found my Holy Grail? If you want to know, keep reading.


Opakowanie jest standardowe dla kremów pod oczy. Lubię takie tubki z dzióbkiem, które ułatwiają aplikację. O ile zniosę krem do twarzy w słoiczku, to w przypadku tych pod oczy mocno mi to przeszkadza. Pojemność też standardowa, czyli 15 ml.

The packaging is a standard tube with a thin ending which helps you apply the right amount of the cosmetic. It’s my favourite type of packaging. I can stand face creams in jars, but I hate it when it comes to eye cream. In the tube we get 15 ml of the product which is also rather typical.


Krem jest bezzapachowy, ma delikatnie biały kolor i lekką konsystencję. Myślę, że nazwa „kremowy żel pod oczy” dobrze odzwierciedla formułę kosmetyku. Produkt szybko się wchłania, nie zostawia na skórze żadnej tłustej czy lepkiej warstwy.

The cream doesn’t have any particular scent. It’s white and has a very light formula. I think that the name “eye contour gel” reflects the consistency, however, I’d say it’s more of a creamy gel. It absorbs into the skin fast and doesn’t leave any greasy or sticky layer.


Czego oczekuję od kremu pod oczy? Przede wszystkim niepodrażnienia moich oczu oraz dobrego nawilżenia. Moja skóra pod oczami jest cienka, wrażliwa i dość sucha, czasem aż szorstka. Nie mam specjalnie zmarszczek, tylko takie bardzo drobne. Nie obraziłabym się, gdyby krem je wygładził, ale nie jest to znaczący problem. Nie mam też sińców ani worków pod oczami. Wygląda na to, że moje wymagania nie są wygórowane. Wiele dziewczyn ma znacznie poważniejsze problemy z tą okolicą. Sądzę więc, że nie oczekuję zbyt wiele.

What do I expect of an eye cream? First of all, it can’t irritate my eyes and also it has to be well hydrating. My under-eye skin is thin, sensitive and dry, so it needs moisturizing. I don’t have any wrinkles, however, I do have some fine lines in the area. It would be nice if a cream could make them less visible, but it’s not absolutely necessary. I don’t have dark circles or puffiness under my eyes, either. So, I think my requirements aren’t really high. A lot of girls have bigger problems with the under-eye area. I think I don’t expect too much.


Jeśli chodzi o działanie, to jestem raczej zadowolona, ale według mnie, krem nie do końca spełnia obietnice producenta. Nie podrażnił moich oczu, chwała mu za to, a poza tym przyjemnie koi skórę. Nawilżenie, jakie zapewnia, jest lekkie, takie w sam raz na dzień. Kosmetyk nadaje się pod makijaż, korektor się na nim nie roluje.

I must say I’m quite satisfied with how the cream works, however, it doesn’t fulfil all the producer’s promises. It didn’t irritate my eyes, that’s wonderful, and it soothes my skin. The level of hydration is not really high, but well enough to be a good under makeup base. My concealer stays on it well.


Sądzę, że na noc formuła może być trochę za lekka. Przynajmniej ja lubię wieczorem zaaplikować bardziej treściwe i odżywcze specyfiki. Nie potrafię ocenić, czy likwiduje opuchliznę, bo takowej nie mam, ale za to widzę, że krem nie zmniejsza widoczności drobnych zmarszczek. Czy rozświetla skórę? Niespecjalnie, ja różnicy nie zauważyłam.

Nevertheless, I think the formula might be a little too light for night. At least I prefer to apply something richer and more nourishing in the evening. I can’t say if it reduces dark circles and puffiness, because I don’t experience such problems, but I haven’t noticed any reduction of my fine lines. Does it have an illuminating effect? I don’t think so. I can’t see any difference.


Skład ma całkiem w porządku, ale nie jest to kosmetyk naturalny. Znajdziemy w nim sporo substancji nawilżających i wzmacniających barierę ochronną skóry, w tym glicerynę, ksylitol, kwas hialuronowy a także kofeinę, mającą zwalczać obrzęki.

The ingredients are fine, however, keep in mind it is not a natural product. We’ll find there some hydrating substances and emolients, including glycerin, xylitol and hialuronic acid as well as caffeine wich is supposed to reduce swelling.


Podsumowując, krem przypadł mi do gustu, chociaż mnie nie zachwycił. W regularnej cenie, oscylującej wokół 50 zł, na pewno bym go nie kupiła, chociaż jest jednym z najlepszych, jakich do tej pory używałam. Niemniej szukam dalej czegoś lepiej nawilżającego. Obecnie stosuję Yves Rocher Riche Crème, o którym napiszę, jak już ugruntuje się moja opinia :)

Overall, I do like the cream, but it didn’t amaze me. I wouldn't buy it for its regular price of around 50 zł (= 12€), even though it’s one of the best eye creams I've had. Anyway, I keep looking for a perfect one. Now I’ve been using Yves Rocher Riche Crème. I’ll tell you more about it in the future :)


Znacie ten krem? Co o nim sądzicie? Jakie kremy pod oczy lubicie i polecacie?

Do you know this product? Do you like it? What eye creams could you recommend?

Share this:

, , , , ,

CONVERSATION

20 komentarze:

  1. nigdy nie miałam tego kremu, teraz używam emulsji pod oczy Norel i jestem zadowolona;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam próbkę Norel do twarzy na dzień :)

      Usuń
  2. nie poznałam jeszcze nic z Biodermy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już kilka kosmetyków miałam, ale nic mnie nie poraziło swoją jakością ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Prawdopodobnie nie ;) Ot, taki zwykły niezły krem :)

      Usuń
  4. Nie znam go, ostatnio używam kremu pod oczy Sylveco, nie podrażnia daje dobre nawilżenie i wygładza skórę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam z Sylveco kilka próbek tego kremu, ale jakoś nie przekonał mnie do zakupu pełnego opakowania :(

      Usuń
  5. brzmi jak zbyt delikatny i za lekki dla mnie krem :) będę unikać

    OdpowiedzUsuń
  6. nie skuszę się. mam juz pierwsze zmarszczki i potrzebuję troszkę gruszej artylerii ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słusznie, ze zmarszczkami ten sobie nie poradzi :)

      Usuń
  7. też go kupiłam wtedy w Super Pharm, ale jeszcze nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ciekawa jestem, jak u Ciebie sobie poradzi :)

      Usuń
  8. Szukam chyba czegoś bardziej nawilżającego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie ogólnie Bioderma nie zachwyca ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm, mnie też jeszcze żaden produkt nie oczarował ;)

      Usuń
  10. Firma bardzo mi znana jednak nie miałam nic od nich. Aż sama się dziwię ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw swoje myśli, to dla mnie duża motywacja! Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam moich czytelników, ale proszę, nie spamuj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...