Helfy we Wrocławiu zaprasza 2 października na bezpłatny masaż twarzy olejkami!

Dzisiaj chciałam Wam opowiedzieć o atrakcjach, jakie czekają na Was już jutro, w piątek 2 października, we wrocławskim sklepie Helfy przy ul. św. Mikołaja 40 :) Ja na pewno się wybiorę, zwłaszcza że od niedawna stosuję w swojej pielęgnacji oleje i olejki, chętnie więc dowiem się czegoś nowego na temat olejowania twarzy i skonsultuję moje dotychczasowe metody. Niżej podaję Wam informacje od organizatora i szczegóły wydarzenia.



"Każda z nas ma czasem ochotę na odrobinę odprężenia i relaksu. By przez chwilę poczuć się jak w salonie piękności warto skorzystać z bezpłatnego masażu twarzy w sklepie Helfy



Masaż jest nie tylko przyjemny i relaksujący, ale niesie też wiele korzyści dla skóry: 

  • pobudza funkcje skóry i mięśni 
  • uelastycznia, ujędrnia i wygładza skórę 
  • oczyszcza skórę z martwego naskórka 
  • stymuluje krążenie krwi, dzięki czemu poprawia koloryt cery 
  • skutecznie dotlenia skórę 
  • zapobiega wiotczeniu skóry i pomaga wygładzić płytkie zmarszczki 
Podczas trwania wydarzenia uczestnicy zgłębią wiedzę na temat zasad olejowania twarzy, a także zostaną poddani diagnozie skóry, dzięki której dowiedzą się, jakiego oleju powinni używać. Klienci dokonujący zakupu oleju otrzymają 10% rabatu. 

Gdzie i kiedy? 
2.10.2015 
godz. 11:00-18:00 
Sklep Helfy, ul. Świętego Mikołaja 40, Wrocław"


Zapraszam Was serdecznie na stronę internetową wrocławskiego Helfy, którą znajdziecie TU. Są tam wszystkie szczegóły wydarzenia i wiele innych przydatnych informacji na temat sklepu.


Zachęcam również do dołączenia do wydarzenia na Facebooku TU i do polubienia profilu Helfy Wrocław TU :) Warto być na bieżąco z wydarzeniami, gdyż często organizowane są także dermokonsultacje i inne ciekawe spotkania, a także akcje promocyjne :)

Jeśli nie macie w swoim mieście Helfy stacjonarnie, to zawsze możecie skorzystać ze sklepu internetowego helfy.pl :) Z tego, co wiem, obecnie sklepy stacjonarne znajdują się we Wrocławiu, Toruniu i Krakowie.

Do zobaczenia! :)

Share this:

, , ,

CONVERSATION

12 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. No fajne akcje organizują, dobrze mieć ich pod ręką ;)

      Usuń
  2. Zgadza się, w Krakowie nie dawno było otwarcie - tuż pod Wawelem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mi się właśnie wydawało, że czytałam na blogach o otwarciu Helfy w Krakowie :)

      Usuń
  3. byłam ostatnio w Krakowie, miałam tam zajść i zapomniałam :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdybym mieszkała bliżej to na pewno bym skorzystała z zabiegu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mega ciekawa jestem, jak to będzie wyglądało :D Nie mogę się doczekać ;)

      Usuń
  5. Ode mnie za daleko do Wrocka, nawet na darmowy masaż :) Ale liczę, że podzielisz się wrażeniami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D Jasne, na pewno napiszę, jak było :)

      Usuń

Zostaw swoje myśli, to dla mnie duża motywacja! Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam moich czytelników, ale proszę, nie spamuj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...