Kolejna paznokciowa nowość od Golden Rose / Another new Golden Rose nail product - Prodigy Gel Duo #19

Podczas konferencji Meet Beauty, która odbyła się 24 października w Warszawie (relacja tu), odwiedziłam stoisko Golden Rose, gdzie otrzymałam do przetestowania dwa produkty paznokciowe – nowość Prodigy Gel Duo w odcieniu #19 oraz top z serii Carnival. Dzisiaj opowiem Wam o pierwszym zestawie, a topem zajmiemy się przy innej okazji.

During Meet Beauty conference that took place on 24th October in Warsaw (you can read about it here) I visited the Golden Rose stand where I received two nail products for testing – new Prodigy Gel Duo in #19 and Carnival top coat in #19. Today, I’ll tell you more about the first product, I’ll show you the latter soon.

Golden Rose Prodigy Gel Duo 19

W zestawie, który kosztuje 22,90 zł na stoiskach i w sklepie internetowym Golden Rose, otrzymujemy podstawowy lakier w wybranym kolorze oraz żelowy lakier nawierzchniowy. Wszystko zamknięte jest w estetycznym kartoniku, a każda z buteleczek zawiera 10,7 ml. Cena w stosunku do pojemności jest niezła, trzeba przyznać. Design mi się podoba, jak w przypadku pozostałych lakierów Golden Rose.

The set costs 22,90 zł (= 5,5€) at Golden Rose stands and in their stores, including the online store, and consists of a coloured nail polish and a gel top coat. Each bottle contains 10,7 ml of the product and we buy them together in a nice-looking box. The price in comparison to the amount we get is really fine. I also like the design, as usually when it comes to Golden Rose cosmetics and nail polishes.

Golden Rose Prodigy Gel Duo 19

Golden Rose Prodigy Gel Duo 19

Kolor, który dostałam to #19, czyli piękna ciemna czerwień. Jest to odcień chłodny, wpadający w bordo, bardzo jesienny i bardzo mój. Po prostu piękny. Producent sugeruje nałożenie dwóch warstw koloru. Faktycznie, przy jednej warstwie krycie jest kiepskie, ale i przy dwóch cienkich może być niezadowalające. Wahałam się, czy nie dołożyć trzeciej, ale ostatecznie zostałam przy dwóch i w niektórych miejscach widziałam prześwity. Lakier nie jest ani zbyt rzadki, ani zbyt gęsty, a pędzelek dość szeroki. Osobiście chyba wolę cieńsze, precyzyjniejsze, ale ten jest wygodny w obsłudze.

The colour I got is #19, a beautiful dark red. The shade is cool-toned, more on the bordeaux side, very autumnal and truly mine. It’s just gorgeous. The producer advises to apply two coats. In fact, one layer is not enough, but sometimes even two coats don’t provide full opacity. I was thinking of adding the third one, but eventually I decided to leave two coats and the colour looked a little uneven when seen in direct light. The polish is neither too liquid nor to thick and the brush is rather wide yet comfortable. Personally, I prefer more narrow and precise ones.

Golden Rose Prodigy Gel Duo 19

Golden Rose Prodigy Gel Duo 19

Według instrukcji  po nałożeniu Gel Colour należy odczekać około 2 minut do wyschnięcia i po tym czasie zaaplikować top coat. Jednak po tych 2 minutach lakier nie był suchy, niemniej zdecydowałam się od razu pomalować paznokcie lakierem nawierzchniowym, bez dalszego czekania. Bezbarwny top coat dobrze się rozprowadza, nie ciągnie się i ma odpowiednią konsystencję. Wysycha bardzo szybko, po dosłownie kilku minutach paznokcie były całkiem suche. Pod tym względem spisuje się podobnie do mojego ulubieńca Seche Vite, chociaż trzeba nim pracować szybciej, bo łatwiej tu o smugi, nierówności i pęcherzyki. Seche Vite więcej wybacza, zwłaszcza gdy jeszcze jest świeży ;)

According to the instructions on the box, after applying Gel Colour we should wait at least 2 minutes, so that it could dry, and then put the top coat. However, my nails were still wet. I decided to apply the top coat without waiting, anyway. The transparent top coat is easy to use, doesn’t clump and has a nice consistency. It dries really fast, after a couple of minutes my nails were entirely dry. I guess it’s even better in this matter than my favourite Seche Vite, however, you need to work with it much faster, as it may smudge and bubbles can get inside the coat. Seche Vite is more forgiving, especially when it’s fresh ;)

Golden Rose Prodigy Gel Duo 19

Ogólnie, jestem bardzo zadowolona z rezultatu, jaki zapewnia duo z Golden Rose. Top nie ściąga bowiem lakieru, co zdarza się czynić Seche Vite’owi. Całość wypada bardzo ładnie, schludnie i elegancko. Jednak mój faworyt wygląda nieco lepiej, bo daje bardziej żelowy i równomierny efekt. Top Golden Rose zostawia lekkie smugi i nie jest taki błyszczący jak Seche Vite. Na powierzchni widoczne są jakby drobne ryski, wydaje mi się, że to pozostałości po włoskach pędzelka i efekt szybkiego wysychania.

Actually, I am quite satisfied with the result I can get using the Golden Rose duo. The top coat doesn’t contract the nail polish, which sometimes happens with Seche Vite. The nails look nice, neat and elegant. Nevertheless, my favourite top looks better, more gel-like and more even. On the surface of the Golden Rose top coat you can see slight smudges, as if the imprints of the brush bristles are left. I think it’s the result of the quick drying.

Golden Rose Prodigy Gel Duo 19

Z oceną trwałości mam trochę problem, bo już na drugi dzień lakier starł się nieco z końcówek, a nic specjalnie nie robiłam, bo byłam chora i głównie leżałam w łóżku. Później jednak nic więcej się nie działo, kolor zmyłam po tygodniu, dlatego że odrost był już duży, a poza tym miałam ochotę na coś nowego. Przez ten czas pojawił się jedynie mały odprysk na jednym paznokciu. Myślę więc, że trwałość mogę ocenić pozytywnie, aczkolwiek jest to znów wynik zbliżony do tego, jaki uzyskuje u mnie większość lakierów w parze z Seche Vitem. Nie miałam też problemu ze zmywaniem, kolor zszedł dość łatwo, bez rozmazywania i nie przebarwił płytki paznokcia. W tej kwestii nie mam żadnych zastrzeżeń.

I have a problem evaluating the lasting power of the product. The polish disappeared from the endings of my nails on the second day of wearing. And I did  almost nothing, since I was sick and I was lying in my bed all the time. But then, anything bad happened for a week, it didn’t start flaking or chipping. I wiped it because my nails grew and it didn’t look nice anymore. So, the lasting power is fairly good, even though it’s similar as when I use Seche Vite. I didin’t have any problem with removing the nail polish, the colour was gone quickly and effortlessly, without any stains on my nails. There’s nothing I should complain about.

Golden Rose Prodigy Gel Duo 19

Golden Rose Prodigy Gel Duo 19

Golden Rose Prodigy Gel Duo 19

Myślę, że produkt jest bardzo dobry pod względem jakości i stosunkowo nowatorski. Jako że jestem wielką fanką lakierów Golden Rose (recenzja serii Rich Colour tu i tu oraz serii Express Dry tu) byłam go naprawdę ciekawa i się nie zawiodłam. Podobne rozwiązanie jakiś czas temu wprowadziła firma Sally Hansen, jednak tam lakiery można kupić osobno i top coat osobno, co uważam, że jest lepszym wyjściem. Możemy sobie bowiem sprawić kilka kolorów i jedną buteleczkę lakieru nawierzchniowego, a w przypadku Golden Rose za każdym razem dostajemy w zestawie obydwa produkty. O ile mi wiadomo, kolorowego lakieru nie kupimy osobno. A po co nam za każdym razem kolejna buteleczka żelowego top coatu? W kwestii jakości nie mam niestety porównania, gdyż nie miałam okazji spróbować produktów Sally Hansen.

I think the product is really good in terms of quality and relatively innovative. I’m a big fan of Golden Rose nail polishes (my review of Rich Colour line is here and here, Express Dry line review is here), that’s why I was very curious! And I didn’t get disappointed. A similar product was released some time ago by Sally Hansen, but you can buy the coloured polishes and the top coat separately, which is a better solution, in my opinion. We can purchase a few colours and one top coat, and in case of Golden Rose you get both products every time. I don’t need more top coats, do I? Unfortunately, I can’t compare those two products, as I didn’t use the Sally Hansen ones.

Golden Rose Prodigy Gel Duo 19

Golden Rose Prodigy Gel Duo 19

Golden Rose Prodigy Gel Duo 19

Efekt na paznokciach jest naprawdę bardzo ładny, choć w zasadzie nie odbiega od tego, co mogę uzyskać, stosując każdy zwykły lakier oraz wybrany utwardzacz, np. Seche Vite, Poshé czy Sally Hansen Insta Dri. A już na pewno nie przywodzi na myśl manicure hybrydowego czy tym bardziej żelowych paznokci. W dużej mierze działa tutaj chwyt marketingowy. Bez wątpienia dobrym pomysłem jest kupienie sobie zestawu, jeśli nie dysponujecie top coatem szybkoschnącym, ponieważ wychodzi to bardzo korzystnie cenowo. Myślę że wysuszacz z Golden Rose sprawdzi się również w przypadku wszystkich pozostałych lakierów. Ja go zaaplikowałam na jeden ze swoich Essie i wszystko było w porządku. Wybór kolorów jest dość szeroki, jak to w Golden Rose, gama składa się bowiem z 23 różnych odcieni. Myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie.

The effect on the nails is very nice, but it’s almost the same I can get using every other nail polish and any fast drying top coat, such as Seche Vite, Poshé or Sally Hansen Insta Dri. I think it’s more a marketing gimmick. I think it’s a good idea to get such set if you don’t have any top coat, because the price is totally affordable. In my opinion, the Golden Rose gel top coat will work well with any other nail polish. I checked it with one of my Essie polishes and everything was all right. The selection of shades is really wide, as usually with Golden Rose. The colour range consists of 23 shades, so everyone should find something suitable.

Golden Rose Prodigy Gel Duo 19

Miałyście już okazję przetestować nowość od Golden Rose? Jakie są Wasze wrażenia? Ja jestem bardzo zadowolona, ale nie zaskoczona :)

Have you already tried the new Golden Rose set? What are your thoughts on it? I’m quite satisfied, but not surprised :)

Share this:

, , , , , ,

CONVERSATION

30 komentarze:

  1. Nie lubię lakierów, które potrzebują kilku warstw, by pokryć płytkę paznokci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo rzadko trafiam na lakiery, które kryją przy jednej warstwie :( Zazwyczaj potrzebne są dwie. No i z mojego doświadczenia wynika, że te ciemne, bordowe są najsłabiej napigmentowane...

      Usuń
  2. Skoro trzyma się tydzień, to chyba muszę mu się bardziej przyjrzeć :) Lubię takie nowości :) POza tym ten kolor jest naprawdę piękny - właśnie taką czerwień najbardziej lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie licząc tych startych końcówek i małego ubytku, to było naprawdę dobrze :)

      Usuń
  3. A może czas na hybrydy?:) powiem Ci, że odkąd korzystam z lakieru hybrydowego mam spokoj na 3 tyg z malowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę się boję, ale mając już zestawy sprezentowane na Meet Beauty, postanowiłam spróbować i czekam na przesyłkę z lampą i pozostałymi akcesoriami :) Na pewno nie zrezygnuję całkowicie ze zwykłych lakierów, bo po tygodniu mam duży odrost i lubię częste zmiany, ale mam nadzieję, że sprawdzi się u mnie hybryda :)

      Usuń
  4. Mam ten zestaw tylko w innym odcieniu i dziś pierwszy raz pomalowałam nim paznokcie :) U mnie ten top robi brzydkie bąbelki i kropeczki, a mam naprawdę jasny odcień. Może zbyt długo czekałam z pomalowaniem topem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie zrobił bąbelki na zwykłym lakierze, ale Seche Vite też czasem robi. Nie wiem, od czego to zależy... U mnie za każdym razem zostawia takie drobne ryski. Niefajnie, że na Twoim jasnym się tak zachowuje :(

      Usuń
  5. Zakochałam się w tej czerwieni:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładna czerwień i fajnie, że top szybko wysusza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet bardzo szybko :) Cieszę się, że podoba Ci się kolor, mnie również przypadł do gustu :)

      Usuń
  7. Chętnie przetestuję na swoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny jest ten kolor. Ja mam 2 takie zestawy i uważam, że są świetne - a Top jest rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem zadowolona, manicure dorównuje trwałością najlepiej utrzymującym się moim innym lakierom w parze z Seche Vitem. Top na razie zrobił na mnie dobre wrażenie, chociaż muszę go dłużej poużywać, żeby ostatecznie go ocenić, bo raz mi porobił bąbelki na lakierze :)

      Usuń
  9. Seche to moja wielka, niezrównana miłość. Jedno z najlepszych, kosmetycznych odkryć. W ogóle nie zdradzam go z innymi topami, ale mam to duo z GR tylko w innym kolorze i muszę spróbować. W sumie chyba efekt jest wart wypróbowania. A z czerwieniami też często mam tak, że jakby prześwitują mi końcówki. Nie lubię tego :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie z Seche Vitem jest bardzo podobnie :) Raczej nie zdradzę go na stałe z topem GR, ale na pewno nie jest to zły produkt. Jak masz duo, to oczywiście warto spróbować, też byłam bardzo ciekawa :) A co do tych prześwitów, to faktycznie czasem mnie też to się zdarza, w przypadku tego GR może odrobinę.

      Usuń
  10. Ale piękna czerwień, bardzo mi się podoba ten odcień. Ja ostatnio często maluję paznokcie na takie kolorki. Zazwyczaj jednokolorowo.
    Pozdrawiam,
    kosmetykiani.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo mi się podoba :) Jest to mój ulubiony odcień czerwieni na równi z chłodną klasyczną czerwienią :)

      Usuń
  11. Kolor bardzo mi się podoba, chociaż jeszcze rok, dwa lata temu czerwonych lakierów (ani około-czerwonych) w ogóle nie nosiłam :) Te wszystkie udające żele/hybrydy czy jeszcze inny efekt sety mnie nie kuszą, bo dla mnie taki efekt daje top Sally Hansen Insta Dri - pięknie nabłyszcza, wyrównuje powierzchnię i utrwala.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja z kolei kiedyś bym nie użyła różowego lakieru, a teraz mi się zdarza :) Szczerze mówiąc, też nie skusiłabym się na ten set, gdyby nie to, że mogłam go przetestować. Ciekawił mnie, ale spodziewałam się, że podobny efekt uzyskam swoim Seche Vitem. I nie myliłam się :) Takie rozwiązanie hybrydy nie zastąpi, nie ma co się oszukiwać ;)

      Usuń
  12. Podoba mi sie ale kupię dopiero w momencie jak lakiery będą dostępne osobno ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że byłoby to znacznie lepsze wyjście ;)

      Usuń
  13. Jeszcze nie próbowałam lakierów o żelowej formule z GR, bo póki co mam jeden z Essence i jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam ten z Essence, jest ok, ale jednak takie duo to całkiem coś innego ;) Na Essence i tak musze top coat nałożyć :)

      Usuń
  14. Odcień jest przepiękny! :) Na razie jednak mam Top z Sally Hansen i świetnie sobie radzi nawet w duecie ze zwykłymi lakierami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa byłam działania takiego duo, ale pewnie gdybym miała SH, to też bym sobie odpuściła ;) Swoją drogą, zaciekawiłaś mnie topem SH, bo ten nie jest zły, ale wybitny też nie ;)

      Usuń
  15. a ja zauważam różnicę między tym topem a np SH Insta Dri :) mi ten top bardzo przypadł do gustu jak na razie, bo właśnie nie ściągnął lakieru, czego szczerze nie cierpię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem wierna Seche Vitowi i też się różni od tego z GR, każdy z nich ma jakieś plusy i minusy :)

      Usuń

Zostaw swoje myśli, to dla mnie duża motywacja! Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam moich czytelników, ale proszę, nie spamuj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...