Spotkanie blogerek w Opolu, 7.11.2015, cz. 1 – RELACJA

A couple of days ago I had an opportunity to take part in a fantastic blogger event. I was chosen as one of nine participants for a beauty blogger meeting in Opole. Some time ago I was at a beauty blogger conference in Warsaw (you can read about it here), but I never attended such a small, more private event. We had a great time talking, sharing thoughts and drinking coffee. I was a bit nervous, as I’m not a confident person, but the meeting turned out to be very nice and I felt very comfortable. I even forgot about my sickness :) I was worrying that my throat problems would stop me from speaking, but it wasn’t that bad. We also got wonderful gifts from all sponsors, I’ll show them in my next blog entry. The girls who organised the event did an amazing job! The post will be in Polish, however, you can enjoy some pictures, check our sponsors’ websites and all participants’ blogs :)

Kawiarnia, w której odbyło się spotkanie
Sama nie wiem, od czego zacząć, bo był to naprawdę niezwykły dzień. Może więc po kolei. Gdy na blogu Kosmetyki dla Bladolicych przeczytałam, że organizowane jest spotkanie blogerek urodowych w Opolu i dziewczyny zbierają zgłoszenia, postanowiłam spróbować :) Opole jest niedaleko, nic nie stoi więc na przeszkodzie, by się tam wybrać. Szczęśliwie okazało się, że Organizatorki Magda i Monika postanowiły zaprosić mnie na zlot. Bardzo się ucieszyłam, ponieważ nigdy wcześniej nie miałam okazji uczestniczyć w tego typu wydarzeniu (w perspektywie miałam tylko wyjazd na Meet Beauty do Warszawy, o którym przeczytacie tu). Pomyślałam, że przy okazji pozwiedzam miasto, w którym byłam bardzo dawno temu i niewiele z tej wizyty pamiętam. Nie mogłam się doczekać!

Organizatorki - Magda i Monika :)
Niestety w tygodniu przed zlotem rozchorowałam się, na szczęście jednak udało mi się doprowadzić do porządku na tyle, żeby dać radę wyjść z domu. Nie było opcji zrezygnowania z udziału, ale odpuściłam sobie zwiedzanie, zwłaszcza że pogoda była kiepska i cały czas padało :) W podróż do Opola zabrałam się samochodem z Anitą, która odezwała się do mnie mailowo i zaproponowała wspólny wyjazd. Dziękuję za miły gest! Samo spotkanie odbyło się w przyjemnej kawiarni Coffee Moment niedaleko opolskiej katedry.

Wszystkie uczestniczki razem :)
Czas na kawkę i rogala :)
Troszkę się stresowałam spotkaniem, bo duszą towarzystwa nie jestem i zawsze odczuwam podenerwowanie, gdy poznaję nowych ludzi. Dziewczyny okazały się jednak bardzo sympatyczne, od razu złapałyśmy kontakt i nie brakowało nam tematów, zarówno tych kosmetycznych, jak i całkiem z tematyką urodową niezwiązanych. Czułam się bardzo swobodnie, wydarzenie miało charakter kameralny, a czas zleciał strasznie szybko, jak to zawsze w dobrym towarzystwie. Bałam się, że z powodu chorego gardła nie dam rady porozmawiać, ale na szczęście nie było najgorzej. Bardzo się cieszę, że trochę się wykurowałam i mogłam pojechać. Naprawdę fajnie jest pogadać z osobami, które mają podobne zainteresowania i pasje. Jestem pewna, że jeszcze nie raz się spotkamy, zwłaszcza że niektóre dziewczyny mieszkają we Wrocławiu, więc liczę, że uda się umówić na kawę w wolnym czasie :)

Torby, torebeczki, pudełka, banery... :)
Te niepozorne torebeczki wzbudziły największą ciekawość ;)
Paczki od sposorów zajmowały chyba z pół kawiarni i wzbudzały konsternację gości kawiarni :)
Nasze Kochane Organizatorki spisały się na medal, na pewno włożyły w to ogrom pracy. Bardzo Wam dziewczyny dziękuję! :) Nie wspomnę nawet o tych wszystkich prezentach, które otrzymałyśmy od sponsorów. Byłyśmy tak obładowane, że wraz z Agnieszką, z którą wracałam pociągiem, załapałyśmy się na podwózkę na stację (za nią również serdecznie dziękuję!). Z kolei na dworzec we Wrocławiu musiała przyjechać po mnie samochodem siostra ;) Byłam w totalnym szoku, nie spodziewałam się tylu dobroci... Oj, będzie co testować. Dzisiaj dam Wam jedynie przedsmak tego, co zobaczycie w kolejnym poście, gdzie przedstawię bliżej sponsorów i upominki, jakie otrzymałyśmy. Chciałam uniknąć zbyt długiego posta, postanowiłam więc podzielić go na dwie części. Na razie poniżej podaję listę sponsorów opolskiego spotkania :)

Przeglądanie prezentów :)
Lista sponsorów:



Małe próbki z sesji zdjęciowej z produktami od sponsorów :)
Wybrałam takie zdjęcia, na których nie wyglądam jak Grumpy Cat ;)
Tu jeszcze jedno z sesji ;)
Sama zrobiłam tylko kilka zdjęć, bo zabrałam ze sobą mały kompaktowy aparat, który niezbyt dobrze się spisywał w przytłumionym oświetleniu w kawiarni. Większość zdjęć pożyczyłam więc od Moniki i Magdy, które napstrykały całkiem sporo. Mam nadzieję, że się nie pogniewają. Ponadto zapraszam Was na blogi pozostałych uczestniczek, gdzie być może już się pojawiły lub w najbliższym czasie pojawią się relacje ze spotkania! :)

Jeszcze jedno wspólne przed wyjściem :) Niestety Daria musiała wcześniej nas opuścić, spieszyła się do klientki :)

Lista uczestniczek:

Agnieszka - ciekawekosmetyki.pl
Magda (Organizatorka) - karminoweusta.blogspot.com
Monika (Organizatorka) - www.monika-paula.blogspot.com


A już niedługo to, co tygryski lubią najbardziej, czyli przegląd upominków od sponsorów :) Na zdjęciu wyżej widzicie, czego możecie się spodziewać!

Share this:

, , , , , , , , , , , , , , , ,

CONVERSATION

32 komentarze:

  1. Było super :)
    Trochę szkoda że nie mogłam zostać dłużej :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie, że szkoda, ale praca siła wyższa :( Następnym razem może uda się dłużej :)

      Usuń
  2. Jak ja Wam zazdroszczę takich spotkań :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mega fajna sprawa :) Mam nadzieję, że Ty też będziesz miała możliwość w takim wziąż udział :)

      Usuń
  3. Super spotkanie, fajnie że miałaś w końcu okazję aby uczestniczyć :)
    Jestem mega ciekawa zawartości tych torebeczek z Sephory :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajnie było :) Och, Sephora się postarała, w nocy albo jutro wrzucę posta o sponsorach :)

      Usuń
  4. ojej ! pierwszy raz zobaczylam ze spotkanie w opolu sie odbylo:D a ja tu mieszkam i nic nie wiedzialam :< jesli kiedykolwiek zrobicie jeszcze raz dajcie koniecznie znac! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz :) Ja z kolei w moim rodzinnym Wrocławiu nigdy nie byłam na spotkaniu, zawsze dowiadywałam się po fakcie ;) Organizatorki opolskiego spotkania ogłaszały spotkanie na swoich blogach i przyjmowały zgłoszenia, polecam więc na przyszłość śledzić ich blogi! Wtedy na pewno nie przegapisz :)

      Usuń
    2. widziałam,że w tym roku też jest organizowane więc się zgłosiłam :>

      Usuń
    3. No i świetnie! Ja też się zgłosiłam, więc jeśli mnie ponownie zechcą, to się może spotkamy :D Fajnie by było :)

      Usuń
  5. Bardzo lubię takie spotkania. Na swoim pierwszym też się stresowałam, ale to chyba naturalne :) Teraz kiedy idę na takie spotkania jest całkiem inaczej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli dane mi będzie jeszcze kiedyś wziąć udział w podobnym spotkaniu, to już na pewno będę się mniej denerwować :)

      Usuń
  6. Tak bardzo się cieszę, że Ci się podobało ! :) ..i że mogłyśmy Ci sprawić taką radość tą organizacją ! Pozdrawiam i do następnego :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mega fajnie było! Nie wiedziałam kompletnie, czego i kogo się spodziewać, a tutaj spotkanie jak ze starymi kumpelami :P Do zobaczenia!

      Usuń
  7. Ja do dziś jestem pod wrażeniem całego spotkania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) Nie mogłam spać z podekscytowania :D

      Usuń
  8. Bardzo było mi miło Cię poznać i mam nadzieję, że do następnego razu :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również było bardzo miło :) Na pewno się jeszcze nie raz spotkamy :)

      Usuń
  9. Będę to bardzo dobrze wspominać :) Świetnie było Was poznać i mam nadzieję, że uda nam się jeszcze spotkać, choćby na kawie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Oj, dziękuję, w imieniu koleżanek również ;)

      Usuń
  11. Serio dwie organizatorki dały radę zorganizować typu sponsorów? :O ja chcę takie spotkanie w Poznaniu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo dziewczyny naprawdę włożyły w to mnóstwo pracy! :)

      Usuń
  12. Było świetnie! Mam nadzieję, że się jeszcze spotkamy! :):):)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, wszystkie dziewczyny uśmiechnięte :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podczas spotkania czas płynął niepostrzeżenie;) Kameralne zloty mają swój urok, można ze sobą swobodnie porozmawiać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, minęły 4 godziny, a ja nawet nie zdążyłam się obejrzeć :) Faktycznie, takie kameralne spotkania są bardzo fajne, lubię móc porozmawiać z każdym, nie przepadam z kolei, jak tworzą się grupki i nie z każdym da się zamienić parę słów ;)

      Usuń
  15. Urocze spotkanie:) dziewczyny uśmiechnięte, czego chcieć więcej?

    OdpowiedzUsuń

Zostaw swoje myśli, to dla mnie duża motywacja! Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam moich czytelników, ale proszę, nie spamuj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...