Rossmann Program Nowości #10 / Rossmann Testing Programme #10: Astor, Nivea, Lovely, Le Petit Marseillais, Fa, Laura Conti

To już moja dziesiąta paczka nowości od Rossmanna. Tym razem trafiły do mnie bardzo różnorodne produkty, a wśród nich kosmetyki pielęgnacyjne, makijażowe oraz do paznokci. Jeśli jesteście ciekawi, co w najbliższym czasie trafi na Rossmannowe półki, to zapraszam do lektury! Mam nadzieję, że coś Wam wpadnie w oko :)


That’s already my 10th package from Rossmann. This time I got many different items, including skincare, makeup and nail products. If you’re curious what was in my set, keep reading! I hope you’ll find something interesting :)



Astor Lash Beautifier, Volume & 24h Curl mascara
Astor Lash Beautifier, Volume & 24h Curl mascara

Tusz ani mnie nie zachwycił, ani też nie zniechęcił, okazał się raczej nijaki. Ma wygiętą szczoteczkę, której zadaniem jest zapewnić podkręcenie. Jest właściwie identyczna jak u Rimmel Super Curler. U mnie lepiej sprawdza się kształt klepsydry jak np. w tuszu Rimmel Wonder’full Wake me up, chociaż na tę nie mogę narzekać, bo nieźle rozczesuje rzęsy i zapobiega sklejaniu. Tusz nie zostawia grudek, a ponadto nie osypuje się, nie kruszy i nie rozmazuje. Są to niewątpliwie istotne zalety, jednak kosmetyk tak naprawdę niewiele robi. Odrobinę podkręca i lekko podkreśla rzęsy. Obiecanej objętości nie nadaje. Osobiście lubię naturalny efekt bez „owadzich nóżek”, ale ten jest ledwie widoczny. Astor Lash Beautyfier to dobra maskara, ale liczyłam na coś więcej. Jak go jeszcze poużywam, to na pewno poświęcę mu osobną recenzję. Ale to pewnie za jakieś trzy-cztery miesiące.

The mascara didn’t amaze me, it is rather very average. It has a curved curling brush, just like Rimmel Super Curler. I prefer hourglass-shaped ones, like the one at Rimmel Wonder’full Wake me up, however the Astor’s one is ok, it nicely separates the lashes and prevents them from clinging to each other. The mascara doesn’t leave clumps, doesn’t crack or smudge. Although it has some advantages, for me it does too little. It just slightly curls and defines my lashes, I can’t see any volume. I do like a natural look, but it’s too natural even for me. Astor Lash Beautyfier is a good mascara, but I was expecting more. After a couple of months I’ll try to post a full review.



Nivea Creme Care, mleczko oczyszczające
Nivea Creme Care, facial cleansing milk

Mleczko faktycznie ma zapach tradycyjnego kultowego kremu Nivea, co na pewno ucieszy część użytkowniczek. Jest gęste, lecz mało wydajne, trzeba całkiem sporo zużyć, jeśli chcemy dokładnie zmyć makijaż tym jednym produktem. Niestety, z demakijażem radzi sobie przeciętnie, lubi rozmazywać kosmetyki po twarzy. Przy odrobinie wysiłku usuniemy wszystko, ale trzeba poświęcić trochę czasu i dużo produktu. Do wrażliwych oczu się nie nadaje, bo powoduje szczypanie, jednak skóry twarzy nie podrażnia i nie wysusza - pod tym względem jest łagodniejszy niż tradycyjne płyny micelarne. Z drugiej strony, nie zapewnia takiego uczucia czystości jak produkt płynny. Propozycja Nivea może być dobrą alternatywą dla wrażliwców, którzy nie mogą lub nie lubią stosować miceli. U mnie ich jednak nie zastąpi.

The product smells like the cult Nivea cream, indeed. I guess it’s good news for some of you. It has thick consistency and it’s necessary to use a lot if you want to remove your makeup with only this one product. It doesn’t work very effectively, it tends to smudge makeup all over my face. I can’t recommend it if you have sensitive eyes, it does irritate them. On the other hand, it’s more delicate and less drying for the face than micellar waters. So it might be a good alternative for those who can’t or don’t want to use micellar waters. However, the lotion will not replace them in my bathroom, liquid products provide me with the feeling of cleanliness.



Lovely Summer Beauties, lakier do paznokci nr 2
Lovely Summer Beauties, nail polish no. 2

Bardzo przyjemny lakier! Świetnie kryje, wystarczy jedna warstwa, ja dokładam drugą tylko z przyzwyczajenia. Kolor jest piękny, nasycony i uniwersalny – idealnie wpasuje się w wakacyjny manicure poprzez skojarzenia z błękitnym morzem, ale sprawdzi się też w zimowo-śnieżnych zdobieniach. Bardzo dobrze współpracuje z lakierem nawierzchniowym Seche Vite i długo się utrzymuje. Po ponad tygodniu widoczne były jedynie delikatne odpryski. Warto po niego sięgnąć, na pewno zapoznam się z innymi kolorami z tej kolekcji.

It’s a really nice nail polish! It has a very good coverage, one coat is enough, however, I put the second one only because I got used to. The colour is very pretty, intense and universal – it will ideally fit summer manicure as it reminds of a blue sea, but it will also be perfect for kind of wintery-snowy looks. It works well with Seche Vite and lasts quite long. After a week there were only small cracks on my nails. I will check out the rest of the collection for sure.




Le Petit Marseillais, olejek do mycia Argan i kwiat pomarańczy
Le Petit Marseillais, shower oil Argan and orange Blossom

Kosmetyk, który umili każdą kąpiel. Pachnie pięknie, delikatnie i otulająco, a zarazem orientalnie. Delikatna piana, powstająca w kontakcie z wilgotną skórą, skutecznie myje. Jako że dzięki przyjaznemu składowi bez silnych detergentów oraz zawartości pielęgnujących olejków produkt jest łagodny dla ciała, to właściwie nie trzeba używać po nim balsamu, skóra jest bowiem miękka, nawilżona i pachnąca. Przyznam, że takie olejkowe żele są moim ulubionym rodzajem produktów do mycia, a ten od Le Petit Marseillais utwierdza mnie w moich preferencjach. Z czystym sumieniem polecam!

The cosmetic will surely make your bath an amazing experience. It smells wonderful! The scent is delicate, cozy and a little oriental. When it touches wet skin, it creates a velvety foam that gently yet effectively washes my skin. The skin-friendly INCI doesn’t contain strong detergents, however, it is full of oils and there’s no need to use a lotion after a bath, because the skin is soft, nourished and smooth. I have to admit that this type of shower wash is my favourite and this product is also great. I can totally recommend it!



Fa Dry Protect, antyperspirant
Fa Dry Protect, anti-perspirant

Mam mieszane odczucia w stosunku do tego antyperspirantu. Zapach jest delikatny, pudrowy, ledwie wyczuwalny. Kosmetyk ma lekką konsystencję, a poza tym nie zostawia lepiej warstwy na skórze ani śladów na ubraniach. Przez to wszystko mam wrażenie, że w ogóle nie użyłam dezodorantu, co dla jednych może być zaletą, a dla innych wadą. Ja jednak czuję się bardziej świeżo, gdy stosuję dezodorant w aerozolu. Antyperspirant Fa nie podrażnił mojej wrażliwej skóry, ale lekko zapchał pory i spowodował wystąpienie pojedynczych wyprysków. Podobnie się u mnie dzieje, gdy stosuję dezodoranty w kulce. Przed potliwością niespecjalnie zabezpiecza, może u osób, które nie pocą się tak mocno jak ja lepiej się sprawdzi. Ja raczej zostanę przy bardziej pachnących aerozolach.

I have mixed feelings about this antiperspirant. The scent is delicate, powdery and barely noticeable. The cosmetic has light consistency and doesn’t leave any sticky layer on the skin or any stains on clothes. That’s why I feel like I don’t have any deodorant on me. It might be regarded as an advantage or a drawback, depending on a point of view. I feel fresher when I use aerosols. Fa didn’t irritate my sensitive skin, but it did clog my pores and caused spots. The same thing happens when I use roll-ons. The deodorant doesn’t reduce sweating, maybe it’ll be more effective if you don’t sweat as strongly as me. I think I'll keep using traditional aerosol deodorants.



Laura Conti Nail Care, zmywacz do lakieru hybrydowego
Laura Conti Nail Care, hybrid nail polish remover

Moja przygoda z hybrydami dopiero się zaczęła, zakładałam je i zdejmowałam po raz pierwszy. Muszę przyznać, że zmywacz Laura Conti sprawdził się świetnie. Bardzo się obawiałam, że przy zdejmowaniu będę musiała skrobać i zniszczę sobie paznokcie, ale usuwanie hybryd tym produktem to czysta przyjemność :) Polecam jednak trzymać go około 10-15 minut, zalecane 3-4 minuty to moim zdaniem za krótko. Dobrze też spiłować wierzchnią warstwę, jak sugeruje instrukcja. U mnie po spiłowaniu i kwadransie namaczania hybryda zeszła błyskawicznie. Praktycznie całość sama odeszła, wystarczyło tylko doczyścić resztki. I paznokcie nic a nic nie ucierpiały :) Produkt ma przyjemny cytrusowy zapach, co jest niespotykane wśród zmywaczy. Zazwyczaj mamy do czynienia z duszącą wonią, a tu niespodzianka. Na plus również wygodne opakowanie z pompką. Oprócz acetonu produkt zawiera olejek arganowy i lanolinę, które faktycznie zapobiegają wysuszaniu paznokci i skórek. Nie byłabym sobą, gdybym nie sprawdziła, jak zmywacz radzi sobie ze zwykłym lakierem. Okazało się, że również w tej roli dobrze się sprawdza, nie rozmazuje tak koloru jak produkty bezacetonowe, można więc spokojnie go wykorzystać nie tylko do hybryd. Chociaż nie mam rozeznania wśród produktów do usuwania hybrydowego manicure, to z działania produktu Laura Conti jestem niezmiernie zadowolona!

My adventure with hybrid nails began not so long ago, I applied and removed them for the first time. But I have to say that the Laura Conti remover did its job. I was afraid that I will have to scratch the polish and I’ll damage my nails, but the process was truly easy and quick with the tested product :) However, I advise you to keep it 10-15 minutes, instead of suggested 3-4 minutes, which is too short. And it’s also good to file the upper layer, it helps a lot to dissolve the manicure. My hybrid polish flaked off immediately, I just had to clean the remains. And my nails didn’t get damaged in any way. The product has a nice lemon scent, which is quite untypical of nail polish removers. They’re always so stinky. I also like the comfortable packaging with a pump. Apart from acetone, it contains argan oil and lanolin that really protect my nails and cuticles from drying out. I wouldn’t be myself if I had’t checked how it works with traditional nail polishes. It turned out that it also performs well and doesn’t smudge the colour all over my fingers. So you can use it with normal polishes, too. I’m not very experienced when it comes to hybrid nails, but the Laura Conti remover is very good in my opinion, it generally meets my expectations!



Optrex ActiDrops, krople do oczu nawilżające
Optrex ActiDrops, hydrating eye drops

Krople Optrex są bardzo dobre, spełniły wszystkie moje oczekiwania - skutecznie nawilżają oczy, przynoszą ukojenie i nie zalepiają powiek. W moim odczuciu jedynym ich minusem jest opakowanie, które jest zbyt duże, by zgodnie z zaleceniami producenta zużyć je w miesiąc. Poza tym aplikator dozuje trochę zbyt duże krople. Generalnie jestem jednak zadowolona. Myślę, że krople nawilżające, te czy jakiekolwiek inne, powinny znaleźć się w zasięgu ręki każdej osoby, która pracuje przy komputerze. Ja się z nimi nie rozstaję.

The Optrex drops are very good, they do what they should – they hydrate the eyes, bring relief and don’t leave a sticky feeling. In my opinion their only disadvantage is their packaging which is too big to be used up within a month, as the producer advises. And the applicator releases too big drops. But generally, I am satisfied. I think that such a product is very useful if you work in front of a computer. I always keep them at hand.


Poza tym trafiły do mnie dwa męskie dezodoranty Dove Men+Care Cool Fresh oraz Rexona Williams Racing, które testowali moi kuzyni. Obydwaj byli zadowoleni, antyperspiranty spisały się u nich bardzo dobrze, choć oczywiście obiecywane przez producentów 48h ochrony możemy wsadzić między bajki ;) Rexona miała ciekawszy design i lepiej dopracowane opakowanie, ale bardziej się pyliła i zostawiała ślady na ubraniach. Myślę, że obydwa produkty warte są polecenia.

Besides, I got two men’s deodorants Dove Men+Care Cool Fresh and Rexona Williams Racing. I gave them to my cousins and they both were satsfied, the antiperspirants worked fine. Of course, they don’t provide 48h protection, it’s impossible, but they still work well. The Rexona one had better packaging, but it left powdery stains on clothes. Anyway, I think both products are good enough to be recommended.


W paczce dostałam również tabletki do zmywarki Fairy Platinum All in 1, które podzieliłam między trzy koleżanki, bo u mnie w domu zmywarki nie ma. Produkt okazał się hitem, dziewczyny były zachwycone ich skutecznością. Naczynia były czyste, bez smug i zacieków. U jednej koleżanki środek pozwolił pozbyć się powstającego w szklankach osadu z wody mineralnej i herbaty, a u drugiej poradził sobie z przypaloną patelnią. Aż żałuję, że nie mogłam sama ich przetestować ;)

In the package there were also dishwasher tablets Fairy Platinum All in 1 that I gave to my three friends, because I don’t have a dishwasher at home. The product turned out to be a hit, girls were stunned by its effectiveness. The dishes were clean without smugdes or anything. They said it helped to remove the residue from glasses and other dishes. I really regret I couldn’t have tested the tablets myself ;)


Ostatnia nowość, która przypadła mi w udziale to batonik z orzechami nerkowca i jagodami Bleib Gesund. Nie sięgam po takie przekąski, bo ich nie lubię, ta również nie zyskała mojej sympatii. W smaku był lepiąco słodki, a zarazem kwaśny, a w konsystencji suchy. Zawiera duże kawałki owoców i orzechów, więc jeśli ktoś lubi takie batony, to ten może się sprawdzić.

The last thing I received was a chocolate bar with blueberries and nuts Bleib Gesund. I don’t like such snacks and this one didn’t win my heart, either. It was horribly sweet and sour at the same time, and its consistency was very dry. It contains large pieces of fruit and nuts, so if you like such bars, you might like it, too.


Najbardziej zadowolona jestem ze zmywacza do hybryd i olejku pod prysznic. Krople do oczu też okazały się bardzo przydatne. Rozczarował mnie z kolei tusz Astora. Paczka wypadła ciekawie, chociaż nie był to najlepszy zestaw, z jakim miałam do czynienia. Z niecierpliwością będę oczekiwać na styczniowe zestawy :)

I think I like the hybrid polish remover and the shower oil the most. The eye drops are also very useful. I was, in turn, disappointed by the Astor mascara. Overall, the package was nice, but it wasn’t the best one I had. I will eagerly await the January sets :)

A czy Was coś zainteresowało? Co byście chętnie przetestowali? A co wydaje się Wam najmniej ciekawe?

What seems the most interesting product? What would you like to test? What doesn’t look interesting?

Share this:

, , , , , , , , , , , , , , ,

CONVERSATION

26 komentarze:

  1. zmwacz do hybryd już w drogerii? firmy szybko idą z duchem czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reagują na potrzeby ;) Tak na prawdę to zmywaczem Isana też można zmywać hybrydę, bo jest acetonowy, no ale hybrydy zrobiły się modne, więc zmywacz do hybryd brzmi lepiej niż po prostu zmywacz :)

      Usuń
  2. Chyba najbardziej zaciekawił mnie ten... batonik:P Mniam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę ;) Ja nie przepadam za takimi ;)

      Usuń
  3. Przyznam szczerze, że gdy zobaczyłam tusz, to miałam nadzieję, że to będzie coś naprawdę super, ale się rozczarowałam, czytając Twój opis :( szkoda, będę musiała pozostać przy tych z MaxFactora i z Oriflame :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego, co widziałam, to dziewczyny oceniają go bardzo wysoko. Ale u mnie efektu wow nie ma :(

      Usuń
  4. Zmywacz do hybryd mnie najbardziej zaciekawił, na pewno go wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że można będzie zaopatrzyć się w niego w drogerii i nie trzeba będzie od razu zamawiać przez Interet :)

      Usuń
  5. Zaciekawił mnie najbardziej olejek Le Petit Marseillais :)
    Wgl super sprawa z tymi pudełkami, sama zgłosiłam się na początku tego roku jakoś. Właśnie - długo czekałaś na odpowiedz od nich? Bo nie wiem czy łudzić się, że jestem na rezerwowej czy się nie dokopali jeszcze do mnie, żeby odpisać że mnie nie chcą :DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten olejek jest naprawdę super :) A co do odpowiedzi, to ja ją dostałam po jakichś 4 miesiącach, więc może to długo potrwać :) Ale z kolei moja siostra po podobnym czasie dostała odpowiedź negatywną, więc nigdy nic nie wiadomo z nimi. W każdym razie życzę, żeby jednak pozytywny mail znalazł się w Twojej skrzynce ;)

      Usuń
  6. Z olejkiem LPM na pewno się poznam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na szczęście nic mnie nie zaciekawiło :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Olejek LPM mnie bardzo zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest naprawdę świetny, ja go bardzo polubiłam :)

      Usuń
  9. mnie również zaciekawił zmywacz do hybryd, pierwszy raz widzę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że będzie można zajść do drogerii i kupić, zamiast zamawiać :) Cena ma być wyższa niż w Internecie, ale nie jakoś drastycznie ;)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Bardzo przyjemny :) To taki bardziej olejkowy żel, ale jest super :)

      Usuń
  11. z pewnością wypróbuję ten zmywacz do hybryd :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, jako hybrydomaniaczka to na pewno skorzystasz :)

      Usuń
  12. Astor ostatnio ma słabe opinie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tusz jest mocno przeciętny... Ale za to nowy podkład Skin Match zrobił na mnie bardzo pozytywne wrażenie :)

      Usuń

Zostaw swoje myśli, to dla mnie duża motywacja! Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam moich czytelników, ale proszę, nie spamuj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...