Sensique Color #194 Cherry – idealny kolor na zimowe dni? / a perfect winter shade?

Jesień i zima to czas, kiedy większość z nas sięga po ciemniejsze kolory i dotyczy to wszystkich sfer, nie tylko makijażu i manicure. Ja osobiście ciemne ubrania oraz ciemne kolory na ustach i paznokciach noszę cały rok, ale faktycznie, w chłodniejsze pory roku wybieram je jeszcze częściej. Bardzo się ucieszyłam, gdy na spotkaniu blogerek w Opolu w paczce od Drogerii Natura dostałam bordowy lakier Sensique w kolorze #194 Cherry. Dzisiaj przyjrzymy się mu bliżej :)

Most of us reach for darker shades of clothes, makeup and nail polishes in the fall and winter. Personally, I wear them throughout the year, but I choose them in the colder seasons even more often. That’s why I was very happy to receive Sensique nail polish in #194 Cherry from Drogerie Natura on the blogger meeting in Opole. Today, we’ll have a closer look at this product :)


Opakowanie bardzo mi się podoba, buteleczka z czarną zatyczką wygląda elegancko. Design jest oszczędny, ale przyjemny dla oka. Może nie jest to najważniejsza kwestia, ale ja jednak zwracam uwagę na takie szczegóły (zboczenie zawodowe). Oczywiście, bez dwóch zdań, za najistotniejszy element uważam zawartość, ale po prostu lubię, gdy oprawa graficzna cieszy moje oko i doceniam, gdy czymś się wyróżnia. Akurat Sensique dość dobrze wpisuje się w moje preferencje estetyczne. Pędzelek też jest w porządku, dość wygodnie się nim operuje, choć nie należy do najcieńszych. W każdym razie nie mam żadnych zastrzeżeń.

The packaging is what I really like about the varnish. The round bottle with a black cover and plain design looks fine. Maybe it’s not the most important thing, but I do pay attention to such details (I’m an art historian, come on!). Of course, the most important is the product and its properties, but I do appreciate elegant and outstanding design ideas. Sensique generally meets my preferences. The brush is nice, I like smaller ones, but this one is quite comfortable to work with. I can’t complain.


Kolor #194 Cherry to przepiękny burgund z różowo-fioletowymi tonami, ciemny i bardzo klasyczny. Muszę przyznać, że to jeden z moich ulubionych odcieni na paznokciach. Jedna warstwa to jednak za mało, aby zapewnić pełne krycie, zdecydowanie lakier ten wymaga dwóch warstw. Dopiero wówczas kolor staje się odpowiednio nasycony i nie widać prześwitów czy smug.

The shade #194 Cherry is a beautiful deep burgundy red with pink-purple tones, it’s dark and very classic. I must say it’s one of my favourite shades of nail polishes. However, one coat is not enough to get it fully opaque, it requires at least two coats. Then it becomes intense and there are no smudges.


Konsystencja jest rzadka, przez to łatwo zalać sobie skórki, co i mnie się zdarzyło. Trzeba więc uważać, zwłaszcza jeśli nie jesteście mistrzyniami malowania paznokci, jak ja ;) Niestety, lakier Sensique średnio współpracuje z Seche Vitem, wierzchnia warstwa, zwłaszcza w dolnej części, ulega ściągnięciu. Nawiasem mówiąc, zauważam zależność między rzadką konsystencją a tendencją do ściągania. Na niektórych paznokciach powstały też drobne pęcherzyki powietrza.

The consistency is fairly liquid, which makes it easy to stain the cuticles. It happens to me all the time. So you need to be careful if you’re not a nail polish master, just like me ;) Unfortunately, the Sensique polish doesn’t get on well with Seche Vite. The upper coat tends to contract, especially in the area of cuticles. Actually, I see that more liquid polishes work worse with top coats. On several nails tiny air bubbles also appeared.


Pozytywnie zaskoczyła mnie trwałość lakieru. Po około pięciu dniach pojawiły się pierwsze odpryski i wtedy zmyłam całość. To całkiem dobry wynik, u mnie lakiery nie trzymają się dobrze, zazwyczaj odpryskują już na drugi czy trzeci dzień, a czasem schodzą płatami. Pod tym względem jestem bardzo zadowolona. Za istotną zaletę uważam również fakt, że lakier nie zawiera formaldehydu ani toluenu. Staram się unikać tych składników.

I was positively surprised by the nail polish’s lasting power. After five days it started to chip and then I decided to wipe it off. It’s a good result, normally polishes stay two or three days on my nails. I am satisfied with the product in this respect. For me, a significant advantage of the product is also that it doesn’t contain formaldehyde or toluen. I try to avoid these substances.


Szczerze mówiąc, to mam mieszane uczucia wobec tego lakieru. Kolor jest piękny, ale na tyle klasyczny, że łatwo znaleźć odpowiedniki w ofercie innych firm. Jakość określiłabym jako dobrą, bowiem pigmentacja nie zachwyca, a ponadto trzeba być precyzyjnym przy aplikacji, żeby uniknąć zalania skórek i smug, ale za to kolor dość dobrze się trzyma.

Well, I have mixed feelings about this nail polish. The colour is beautiful yet so classic that it is not difficult to find a dupe. The quality is just fine, as the pigmentation is not amazing and you need to be precise during application. But on the other hand, the staying power is pretty impressive.


Moim zdaniem jest to przyzwoity lakier w niskiej cenie, chociaż nie jestem nim oczarowana. Nie zachwyca ani nie zniechęca. Ot, dobry, tani lakier w pięknym kolorze. Lakiery Sensique z linii Color dostępne są wyłącznie w Drogerii Natura i kosztują tylko 6,99 zł za 10 ml. Do wyboru mamy aż 30 odcieni, wśród których na pewno każdy znajdzie coś dla siebie.

I think it’s a good nail polish at a reasonable price, even though it did not amaze me. Just an affordable nice polish in a pretty shade. Sensique nail polishes from the Color line are available only in Polish chain drugstore Drogerie Natura and cost 6,99 zł (= 1,5€) for 10 ml. You can choose from as many as 30 different shades, so everyone will find their perfect shade.


Znacie lakiery Sensique? Co o nich sądzicie? Lubicie bordowe paznokcie?

Do you know Sensique nail polishes? What do you think about them? Do you like burgundy nails?

Produkty Sensique dostępne są wyłącznie w Drogerii Natura
www.drogerienatura.pl

Share this:

, , , ,

CONVERSATION

26 komentarze:

  1. ten kolor bardzo mi się podoba ale również miałam problemy z jego nałożeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kolor jest naprawdę ładny! :) nie znam w ogóle lakierów Sensique, nigdy mnie zwróciłam na nie uwagi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, kolor bardzo ładny :) Ja mam jeszcze jeden lakier ze starszej serii i też jest okej. Zmienili jednak mocno opakowania, moim zdaniem na duuuży plus, tamte były jakieś takie kiczowate ;)

      Usuń
  3. nie przepadam za rzadką konsystencja w lakierach, choć bardzo gęstej tez nie lubię :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dokładnie tak samo, za rzadkie się rozlewają, a za gęste się ciągną ;)

      Usuń
  4. Nie używam lakierów tej firmy, ale kolorek ma ładny :) lubię takie odcienie w okresie jesiennym i zimowym, latem i wiosną sięgam po neonki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie cały rok noszę ciemne pazury, ale jednak zimową i jesienną porą prawie w ogóle nie sięgam po inne :) A latem zdarzają się odstępstwa od normy :D

      Usuń
  5. świetny odcień, uwielbiam takie

    OdpowiedzUsuń
  6. jak sama stwierdziaś, ładny ale nie niezwykły :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor ma śliczny, ale nie lubię lakierów, które rozlewają się po skórkach ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ten jest niestety dość rzadki :( Trzeba mieć wprawę, żeby sobie nie zalać skórek...

      Usuń
  8. Miałam już lakiery tej marki i były super, miałam tylko jasne pastele.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten jest fajny, ale nie mogłabym powiedzieć, że jest super :( Może jaśniejsze lakiery lepiej się sprawują, ale nie dane mi było sprawdzić ;)

      Usuń
  9. Przepiękny kolor, zdecydowanie idealny na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię takie kolorki, szczególnie jesienią i zimą :) Obecnie noszę berry nude - lakier klasyczny, odpowiednik Semilaca :)
    _____________________
    www.julialoveslife.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam hybrydowy Berry Nude, piękny kolor :)

      Usuń
  11. Plus za brak formaldehydu, ale nie mam talentu do takiej rzadkiej konsystencji :) Kolorek śliczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem zbyt mało precyzyjna, żeby dobrze sobie radzić z tak rzadkimi lakierami ;)

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Kocham takie odcienie na paznokciach :)

      Usuń

Zostaw swoje myśli, to dla mnie duża motywacja! Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam moich czytelników, ale proszę, nie spamuj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...