Naturalna kolorówka? Polska marka Felicea – szminka w odcieniu #25 / Natural makeup? Polish brand Felicea – lipstick #25

Muszę przyznać, że lubię naturalne składniki w produktach pielęgnacyjnych. Nie podchodzę do tego fanatycznie, ale cenię sobie dobre składy bez zbędnej chemii. Do tej pory nie zwracałam jednak specjalnej uwagi na „naturalność” kosmetyków do makijażu. Bardzo się jednak cieszę, że mamy na rynku coraz większy wybór takich produktów. Na pewno chętnie będę je stopniowo testować, bardzo ciekawi mnie, jak pod względem jakości i trwałości prezentują się na tle tradycyjnych kosmetyków do makijażu.

I must admit that I do appreciate it when skincare products contain natural ingredients. But I am not a fanatic. And I don’t pay much attention whether my makeup cosmetics are natural or not. Actually, I’m not planning to change my attitude in this respect but I’m really happy that there is more and more natural makeup on the market. I’ll surely keep testing such products, I’m very curious if their lasting power is similar to this of traditional drugstore makeup.


Dzisiaj przedstawię Wam pomadkę do ust firmy Felicea, którą otrzymałam w prezencie gwiazdkowym od sklepu Helfy. Była to niezwykle miła niespodzianka! Felicea to pierwsza polska marka zajmująca się produkcją naturalnych kosmetyków kolorowych. W ofercie firmy znajdziemy pomadki, konturówki i błyszczyki do ust, kredki oraz cienie do powiek, a także korektory do twarzy. Z tego, co wiem, to planowane jest stopniowe poszerzanie asortymentu. Zachęcam Was do odwiedzenia strony internetowej Felicea (tutaj) oraz do odwiedzenia sklepu Helfy, online (tutaj) lub stacjonarnie, tam również znajdziecie produkty tej marki.

Today I’ll show you a lipstick from a Polish brand Felicea. I got it in a Christmas gift from Helfy. It was such a nice surprise! Felicea is the first Polish company that produces natural makeup. They have lipsticks, lipliners and lipglosses as well as pencil eyeliners, eyeshadow sticks and concealers. As far as I know, the brand is going to gradually introduce new products to their offer. Check out Felicea’s website (here) and Helfy (here) where you can get these items if you’re living in Poland.


Przejdźmy do samej pomadki. Biała tubka z okienkiem na górze jest elegancka, a szata graficzna prosta i miła dla oka. Połączenie bieli z zielenią kojarzy się z przyrodą, czystością, naturalnością... Wizerunek firmy uważam za bardzo spójny w tej kwestii. Za szminkę zapłacimy 29 zł, co jest według mnie ceną zdecydowanie niewygórowaną. Wiele drogeryjnych pomadek kosztuje więcej.

Let’s have a look at the lipstick itself. The white tube with a window on the top is elegant, and the whole design is plain yet very eye-catching. It associates with nature. I do like the brand’s image. The lipstick costs 29 zł, which is not much. Many drugstore lippies are even more expensive.


Mój kolor to #25, czyli piękna, ciepła, lekko rdzawa czerwień. Wspaniały kolor na jesień. Pigmentacja jest naprawdę imponująca, szminka zapewnia bardzo przyzwoite krycie i w niczym nie ustępuje większości pomadek drogeryjnych. Nie spodziewałam się takiego nasycenia koloru. Kremowa formuła sprawia, że szminka łatwo się rozprowadza i bardzo przyjemnie nawilża usta. Daje ładne wykończenie, lekko połyskujące, ale bez drobinek.

My shade is #25, it’s a beautiful warm, a little coppery red. It’s a great autumnal colour. The pigmentation is impressive. The lipstick gives good coverage, just like most drugstore products. I didn’t expect it’ll work so well. Its creamy consistency provides nourishing and moisturizing. The finish is a bit glossy, even though the lipstick doesn’t contain any shimmer.



Świetny skład, w którym znajdziemy m.in. olej rycynowy, masło shea, witaminę E, różne woski i olejki, zapewnia wargom odpowiednią dawkę pielęgnacji. Składniki te nie tylko nawilżają, ale też odżywiają i wygładzają usta. Wszystkie suche skórki znikają ;) Właściwie pomadka Felicea działa jak balsam do ust, w tej kwestii nie mam jej absolutnie nic do zarzucenia. Zapach jest neutralny, raczej nie powinien nikomu przeszkadzać.

The ingredient list looks very friendly, we’ll find there Ricinus communis seed oil, shea butter, vitamin E, waxes and oils. These substances help keep your lips in a good condition. The dry patches disappear ;) Actually, the Felicea lipstick works like a lip balm, it’s just very good. The scent is rather neutral, it shouldn’t be bothering.


Jak się możecie domyślać, taka kremowa, pielęgnacyjna formuła wpływa negatywnie na trwałość pomadki. Cudów nie ma, szminka jednak całkiem nieźle sobie radzi. Na ustach utrzymuje się 2-3h, pod warunkiem, że nic nie jemy. Przy posiłku zniknie, odbije się też na szklance. Ale na szczęście zjada się równomiernie, nie zostawia brzydkiej obwódki. Nie ma co narzekać, jest dobrze :)

As you can guess, such a creamy formulation doesn’t work in favour of the lipstick’s lasting power. The product stays on the lips 2 or 3 hours, providing we don’t eat anything. It disappears during a meal and also leaves imprints on glasses. Luckily, it fades evenly, without leaving the ugly contour line. Actually, it’s not bad for such a creamy, natural lipstick.


Naprawdę się cieszę, kiedy mogę polecić Wam jakiś dobry polski produkt i tym razem tak właśnie jest :) Jeśli interesuje Was naturalny makijaż i lubicie kremowe, nawilżające pomadki, to koniecznie pomyślcie o szmince Felicea. Do wyboru macie co prawda tylko sześć odcieni, ale są na tyle zróżnicowane, że każdy powinien znaleźć coś dla siebie :)

I am really happy when I can recommend you a good Polish product and this time I definitely can :) If you’re interested in natural makeup and you like creamy, moisturizing lipsticks, just go for Felicea. There are only six shades in the range, but they are so different that everyone should find something suitable :)


Znacie produkty Felicea? Co o nich sądzicie? A może macie ochotę sprawić sobie któryś kosmetyk tej marki? Niezmiernie mnie raduje, że polskie marki nie zostają w tyle i zaczynają wkraczać na rynek naturalnych produktów makijażowych.

Do you know Felicea? What do you think about their products? Or maybe you’d like to check something? I’m very happy that Polish brands keep up with the newest trends and enter the natural makeup market with their products.

Stronę wrocławskiego Helfy znajdziecie tutaj. Sklep możecie śledzić też na Facebooku (tutaj, tutaj i tutaj) oraz na Instagramie (tutaj).

Share this:

, , , , ,

CONVERSATION

34 komentarze:

  1. Nigdy nie słyszałam o tej marce i dobrze, że się to zmieniło. Bardzo kibicuje polskim produktom, a jeśli są naturalne to mają kolejny plus.
    Kolor pomadki jest piękny, będzie świetny na wiosne! :)

    ___
    http://gasky.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie koniecznie sprawdź Felicea! Ciekawe produkty, dobra cena i naturalne składy, czego chcieć więcej? ;)

      Usuń
  2. I ja nie znam tej marki, ale pomadka pięknie wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto poznać :) Dziękuję, uważam, że jak na naturalną pomadkę, to ta jest bardzo fajna :)

      Usuń
  3. Teraz moda na naturalność więc myślę, że te kosmetyki będą kupowane jak ciepłe bułeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor idealny dla mnie ;) Ja mam ich cień w kredce, ale nie do końca mi odpowiada ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to szkoda, że cień nie do końca się sprawdza :( Co jest nie tak?

      Usuń
  5. Piękny kolor :) Fajnie, że polskie marki stają się coraz bardziej popularne, a do tego są naturalne - czego chcieć więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że akurat markami kosmetycznymi możemy się pochwalić :)

      Usuń
  6. Mam dwie konturówki Felicea i jestem z nich bardzo zadowolona, w ogóle przyzwyczaiłam się, że tego typu produkty są dość suche i wpływają negatywnie na stań warg. Miałam już parę kredek do ust - Golden Rose, Prestige Cosmetics, Alverde i zawsze efekt był taki sam. Konturówki Felicea sprawiły mi miłą niespodziankę, ponieważ są nawilżające:) W najbliższych dniach planuję pokazać je na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie konturówki chciałam sprawdzić w dalszej kolejności :) W takim razie niecierpliwie czekam na recenzję, bardzo mnie nimi zainteresowałaś :)

      Usuń
  7. Przyznam szczerze, że jej kolor jest intrygujący. Słyszałam już kila pozytywnych opinii na temat produktów Felicea i może kiedyś po nie sięgnę. Na szczęście ja nie mam problemów z suchymi skórkami, ale dla osób z wiecznie spierzchniętymi ustami taka formuła może być wybawieniem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szminka jest naprawdę w porządku, nie mogę nic jej zarzucić :) A to prawda, ja mam problematyczne usta, jak nie mogę nosić moich ukochanych matów, to taka pielęgnacyjna szminka bardzo fajnie się sprawdza :)

      Usuń
  8. chyba wcześniej nie słyszałam o tej marce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie od niedawna o niej słychać, trafiłam już na kilka wpisów na blogach, pewnie z czasem będzie ich jeszcze więcej :)

      Usuń
  9. Muszę kiedyś wypróbować ich szminki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mam ochotę na konturówki i cienie w kredce :)

      Usuń
  10. firma dla mnie kompletnie nieznana i nowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że warto o niej pamiętać, wyróżnia się na rynku :)

      Usuń
  11. Polubiłam się z kosmetykami Felicea :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tej marki. Kolor pomadki mi się bardzo podoba ;3

    OdpowiedzUsuń
  13. Niesamowicie mnie ta marka kręci, nawet sobie nie wyobrażasz. Tylko ja bardziej się skupiłam na produktach do oczu niż pomadkach, choć pomadka też mi się podoba. Trwałość jak każda inna (no dobra, większość), ale skład zdecydowanie lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, trwałość i cena podobne, ale skład znacznie przyjaźniejszy :) Ja z kolei chciałabym jeszcze sprawdzić konturówki do ust :)

      Usuń
  14. Oj przepiękna! <3 Coś fantastycznego - widzę się w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się spodobała! :)

      Usuń
  15. O marce już słyszałam, ale niczego nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojawia się od czasu do czasu na blogach, myślę, że będzie jej coraz więcej ;)

      Usuń

Zostaw swoje myśli, to dla mnie duża motywacja! Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam moich czytelników, ale proszę, nie spamuj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...