Kneipp, Kryształki Do Kąpieli: Źródło Młodości, Totalny Relaks, Prowansalskie Sny Lawendowe, Radosna Chwila Relaksu / Kneipp, Bath Salt: Jungbrunnen, Glückliche Auszeit, Entspannung Pur, Träume der Provence

Kocham kąpiele i bardzo lubię kąpielowe akcesoria firmy Kneipp. To już wiecie, jeśli czasem wpadacie na mojego bloga :) Ostatnio pisałam o esencjach, a tym razem mam dla Was porcję soli do kąpieli. Szczerze mówiąc, to po sole nie sięgam często, zazwyczaj wybieram płyny do kąpieli, które dają dużo piany. Niemniej czasem mam też ochotę na sól. Kneipp znów wyszedł naprzeciw moim potrzebom kąpielowym i w moje ręce trafiły cztery różne wersje zapachowe soli: Źródło Młodości, Totalny Relaks, Prowansalskie Sny Lawendowe oraz Radosna Chwila Relaksu. Jeśli jesteście ciekawi, która najbardziej przypadła mi do gustu, to zachęcam do dalszej lektury! :) Firma Kneipp przesłała mi sole do recenzji, jednak, rzecz jasna, nie miało to wpływu na moją opinię. Gdy coś jest nie tak, zawsze szczerze o tym piszę :)


I love baths and I really like bath accessories from Kneipp. You surely know it, if you pay me a visit from time to time :) I reviewed their bath essences some time ago and this time, I will tell you about bath salts. I usually prefer bubble baths, but sometimes I just feel like using some fragrant salt. Kneipp perfectly catered for my needs and sent me four versions of their salts: Jungbrunnen, Glückliche Auszeit, Entspannung Pur and Träume der Provence. Of course, this doesn’t affect my opinion in any way, I always tell you when something is wrong. So, if you want to know which version I liked the most, keep reading! :)

Sole możemy kupić w poręcznej saszetce na jeden raz. Jest to bardzo dobre wyjście, zwłaszcza jeśli mamy ochotę wypróbować różne zapachy, a nie postawić tylko na jeden. Recenzowane przeze mnie wcześniej esencje wystarczały na około dziesięć użyć, ale były dość drogie. Dzięki takim saszetkom możemy zapewnić sobie różnorodność za jednorazowo mniejsze pieniądze. Taka porcja kosztuje 4,99 zł za 60g. Nie jest to mało, na pewno można znaleźć tańsze sole, ale jeśli chcemy zużyć saszetkę raz na jakiś czas, to jest to moim zdaniem cena akceptowalna. No i jakość też przeważa na korzyść produktów Kneipp.

The salts come in small, disposable packets that are enough for one use. It’s a very good idea, especially when you want to change versions. The already reviewed essences were bigger, but much more expensive. Thanks to the packets you can always get a different one without spending a fortune. One packet costs a little more than 1€. It is not very cheap, but if you want to have salt in your bath from time to time, it is acceptable. And the quality is very good.

Sole, które miałam okazję wypróbować, mają bardzo ciekawe składy, bez zbędnej chemii. Znajdziemy w nich oleje i ekstrakty roślinne oraz olejki eteryczne. Sole Kneipp zapewniają przede wszystkim bardzo intensywny zapach, który wypełnia całą łazienkę i unosi się jeszcze długo po kąpieli. Poza tym dają lekką pianę, która jednak szybko znika oraz barwią wodę, choć nie tak intensywnie jak esencje. Moim zdaniem to bardzo fajne produkty, które zapewniają zarówno odprężenie, jak i pielęgnację. Nie wysuszają skóry, a wręcz przeciwnie, sprawiają, że woda robi się lekko śliska, przez co nie powoduje przesuszenia. Jestem naprawdę bardzo zadowolona, właściwie niczego więcej nie oczekuję od soli do kąpieli.

The salts have very interesting and friendly ingredients, without too many chemicals. Instead, we’ll find oils and plant extracts in them. They have very intense scent that fills the whole bathroom. They give very little foam that disappears very quickly and they also colour the water, but the colour is not as intensive as it was after pouring the essences. In my opinion, these are very interesting products that give you relaxation and care for your skin. They also don’t dry out the skin. I am truly satisfied, that’s basically all I expect of a bath salt – a nice scent, a little colour and some hydration.


Przyjrzyjmy się jeszcze poszczególnym wersjom zapachowym. Prowansalskie Sny Lawendowe to cudowny, intensywny zapach świeżej lawendy, w żadnym razie nie sztuczny. Jest zdecydowanie najmocniejszy z całej czwórki. Zdaję sobie sprawę z tego, że nie każdy lubi woń lawendy, ale jeśli lubicie, to ta sól Was zachwyci. Poza tym zabarwia wodę na fioletowo. Może to dziecinne, ale kolorowa woda bardzo mi się podoba :)



Let’s have a look at each fragrance. Träume der Provence is a wonderful, fresh lavender scent. It smells very natural. It’s also the most intensive out of the four reviewed versions. If you like lavender, it will surely blow you. It also makes the water violet. Maybe it is childish, but the coloured water makes me happy :)


Radosna Chwila Relaksu to piękny kwiatowy zapach, który kojarzy mi się z czymś przyjemnym z dzieciństwa, ale nie potrafię zidentyfikować konkretnej rzeczy. Szczerze mówiąc, po maku i konopiach nie spodziewałam się czegoś tak miłego ;) Plus zabarwia wodę na lekko czerwono-różowo.



Glückliche Auszeit is a beautiful flowery scent that reminds me of something pleasant from my childhood. To be honest, I didn’t expect poppy and hemp to smell so lovely ;) It gives the water pinkish-red colour.


Źródło Młodości to również bardzo przyjemny, lekko kwiatowy zapach, dość zbliżony do Radosnej Chwili Relaksu, ale z owocową nutą. Podoba mi się, ale nie jest moim faworytem, dwa poprzednie bardziej polubiłam. Wodę zabarwia również na czerwono-różowo.



Jungbrunnen is also a nice, slightly flowery scent, a bit similar to Glückliche Auszeit, but with a hint of a fruity smell. I like it, but it’s not my favourite one, I like two previous salts a little better. This one also colours the water red.


Totalny Relaks tym razem mnie zaskoczył. Esencja w tej wersji w ogóle do mnie nie przemówiła, zapach wydawał mi się jakiś sztuczny i nieprzyjemny. Natomiast sól pachnie podobnie, ale jednak inaczej. Faktycznie wyczuwam w niej świeżą melisę. Być może to kwestia stopnia skoncentrowania zapachu, który w przypadku esencji jest znacznie wyższy. Woda pod wpływem soli przybiera lekko niebieskawy kolor, ale nie tak atramentowo intensywny jak w przypadku esencji Głęboki Odpoczynek. Może nie jest to mój ulubieniec, ale kąpiel z tym produktem okazała się bardzo przyjemna.



Entspannung Pur really surprised me. I didn’t like the essence version, the scent seemed artificial and not really pleasant. The salt smells similar, but a bit different. I do smell fresh balm in it. Maybe it’s because the essence’s fragrance was very concentrated. The water turns blue, but not that intensely as it was with the essence Deep Relaxation. Maybe it’s not my favourite version, but it turned to be quite nice.

Sole do kąpieli Kneipp bardzo przypadły mi do gustu. Są poręczne, pięknie pachną i koloryzują wodę, a do tego zapobiegają przesuszeniom skóry. Najbardziej chyba polubiłam lawendę, niemniej wersja makowo-konopna również podbiła moje serce. W mojej ocenie jedyna wada to niezbyt niska cena. W zamian jednak dostajemy fajny produkt z przyjaznym składem. Jak na razie Kneipp bardzo pozytywnie mnie zaskakuje, na pewno nie raz skuszę się na taką saszetkę.

Kneipp bath salts really won my heart. They are handy, smell nice, colour the water and prevent my skin from drying out. I think that lavender is my favourite version, however, I also like the poppy-hemp one very much. The only drawback of this product is the price, but we pay for good quality and fine ingredients. Kneipp surprises me with their products so far. I’m sure I’ll sometimes reach for such a packet.

Lubicie sole do kąpieli? Miałyście już do czynienia z solami marki Kneipp? Co o nich sądzicie?

Do you like bath salts? Have you already tried Kneipp salts? What do you think of them?
www.kneipp.pl

Share this:

, , ,

CONVERSATION

23 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Warto wypróbować chociaż jedną :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. PS. Zgłoszona na Meet Beauty?

      Usuń
    2. Pamiętam, że wspominałaś już, że wolisz prysznic :) Ja za to muszę się rozsiąść w wannie i porelaksować się :D Tak, zgłosiłam się na Meet Beauty, mam nadzieję, że znów się spotkamy :)

      Usuń
    3. Bardzo się cieszę i nie mogę się doczekać! :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Chyba nie sposób ich nie lubić ;)

      Usuń
  4. wyglądają kusząco :)
    ja osobiście nie przykładam uwagi do tego, co wkładam do wanny. Zresztą na kapiele nie mam zwyczajnie czasu i wolę wziąć prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, szybki prysznic jest praktyczniejszy ;) Dla mnie jednak kąpiel to ważny element życia, i chociaż nie jestem specjalnie wybredna, jeśli chodzi o produkty do kąpieli, to jednak cieszy mnie, jak są to produkty dobrej jakości i ładnie pachnące :)

      Usuń
  5. interesujące te sole :) może kiedyś jak się wanny dorobię :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będziesz miała okazję, to polecam ;)

      Usuń
  6. Dawno mnie tu nie było, a szablon zmieniony, że aż strony nie poznałam :P Zmiana na plus i to ogromny :D Lubię sole do kąpieli, ale częściej stosuję płyny, bo piana musi być :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, metamorfoza spora, ale cieszę się, że Ci się podoba :) A co do płynów, to ja też częściej po nie sięgam, również kocham pianę <3

      Usuń
  7. Znam wersję lawendową, ale zdecydowanie wolę Isanę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta mnie mega zachwyciła, a Isany nie znam. Jeśli jest jeszcze lepsza, to muszę poznać :)

      Usuń
  8. Miałam te o zapachu granatu- cuuuudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo bardzo przyjemna jest, chociaż nie została moim ulubieńcem ;)

      Usuń
  9. Moim faworytem granat i mak :) Ślicznie pachną!

    OdpowiedzUsuń

Zostaw swoje myśli, to dla mnie duża motywacja! Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam moich czytelników, ale proszę, nie spamuj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...