Nowy wygląd bloga / New blog design

Tak, jesteście na tym samym blogu, nie zgubiliście się przypadkowo gdzieś w Internecie :) Osoby, które tu częściej bywają, na pewno zauważyły zmianę, bo ostatnie poprawki można było obserwować już od kilku dni. Ale dzisiaj prace zostały oficjalnie zakończone! :)

Yes, this is the same place, you haven’t got lost in the Internet :) People who visit me regularly have probably already noticed the changes, as we had been applying corrections for past few days. But today the work is finally officially over! :)

Zdecydowałam się na kompletną metamorfozę graficzną mojego bloga, bo chciałam by był bardziej czytelny i łatwiejszy w odbiorze niż wcześniej. Wiele zmieniło się w moim podejściu do blogowania od momentu, kiedy blog powstał. Wtedy wrzuciłam jakikolwiek szablon, byleby zacząć pisać i byle było dość mrocznie, zgodnie z moją naturą. Teraz jednak postanowiłam postawić na prostotę i czytelność, ale też mocne akcenty, żeby jednak moje zamiłowanie do kontrastów było w szablonie widoczne i aby nowy design pasował do mojej osobowości :) Po prostu uznałam, że blog się rozwinął, zyskał licznych czytelników, czas więc i na rozwój graficzny. Chcę się doskonalić, potraktowałam to więc jako jedną z form pracy nad sobą i swoją twórczością.

I decided on the complete metamorphosis of my blog because I wanted it to become more clear, neat and easier in perception. A lot has changed in my approach to blogging since I started my blog. Then, I just used a random template, I only wanted it to be there and be gloomy, so that it would suit my personality. But now I decided to go for something plain yet strong. I love contrasts and I feel that the new template goes well with my nature :) I just thought that  it was time to go further, because the blog itself has developed a lot and requires new image. For me it’s also a way to personal development.

W metamorfozie pomogła mi Martyna, podesłana przez moją przyjaciółkę Paulinę – obydwu bardzo dziękuję za pomoc! Przy okazji zmieniłam też nazwę bloga, wyrzuciłam z niej nieszczęsną pięćdziesiątkę, bo już dawno liczba ta jest nieaktualna ;) Adres zostaje na razie ten sam, trochę boję się zamieszania, jakie by mogło nastąpić wraz z jego zmianą.

The metamorphosis was done by Martyna, my best friend Paulina recommended her to me – thanks a lot, girls! By the way, I also changed the name of the blog, I removed the “fifty”, as it’s not needed anymore ;) But the address stays the same, I’m a bit afraid of the mess there can be after changing it.

Chciałam też krótko wytłumaczyć moją ostatnio rzadszą obecność. Pochorowałam się, zeszły tydzień spędziłam w szpitalu i powolutku dochodzę do siebie. Nie miałam fizycznie siły, aby tworzyć wpisy, wykorzystałam tylko zapasy. Teraz z kolei wyjeżdżam na kilka dni, więc coś nowego pojawi się pewnie dopiero w przyszłym tygodniu. Ale potem wracam pełną parą! :)

I also wanted to excuse my rare presence on the blog in the last weeks. I was ill and spent last week in a hospital, now I’m slowly recovering. I just didn’t have physical strength to write and post. Now, in turn, I am going away for a couple of days, so I guess I’ll prepare something new next week. But then I’ll be back with new energy! :)

Mam nadzieję, że zmiana się Wam podoba i teraz przyjemniej będzie się Wam czytało moje wpisy. Ja jestem bardzo zadowolona, potrzebowałam powiewu świeżości :)

I hope you like the change and it’ll be nicer for you to read the blog. I am truly satisfied, I just needed some fresh air :)

Share this:

CONVERSATION

30 komentarze:

  1. Ładnie! Zmiana na plus zdecydowanie!:) Ja właśnie walczę z szablonem i nie mam siły!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mo, że Ci się podoba :) No ja sama bym sobie nie poradziła, potrzebowałam pomocy fachowca ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Masz w tym swój doradczy udział ;)

      Usuń
  3. Jak jasno się zrobiło, metamorfoza korzystna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) Faktycznie zmiana dość drastyczna, mam nadzieję, że nie zniechęci fanów starego szablonu (choć wątpię, aby było ich wielu) ;)

      Usuń
  4. super! zmiana na plus :)
    też planuję zmiany na swoim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że pozytywnie oceniasz zmianę :) Jestem w takim razie bardzo ciekawa, co u Ciebie się szykuje :D

      Usuń
  5. Fantastyczna zmiana, zrobiło się tak jasno i przyjemnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie, że Ci się podoba! :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. I czerwony akcent ;) Trzy moje ulubione kolory :)

      Usuń
  7. Nowy szablon cieszy oko :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ekstra! Właśnie na takie pozytywne reakcje miałam nadzieję :)

      Usuń
  8. Zmiana świetna :D Ale mroczny blog też miał swój urok :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam, mroczny blog też może być fajny, ale mnie już ciemność przytłoczyła i uznałam, że czas na drastyczne zmiany ;)

      Usuń
  9. Jest ładnie choć moim zdaniem blog stracił charakter ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pochodzę do tego inaczej - zmienił charakter :) Co jakiś czas potrzebuję zmian w życiu i podobnie jest z blogiem. Pewnie za jakiś czas najdzie mnie ochota na coś jeszcze innego :)

      Usuń
  10. jak dla mnie rewelacja :) biel, czerń i czerwień to zdecydowanie udane trio :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, bardzo się cieszę :) To trzy moje ulubione kolory :)

      Usuń
  11. Bardzo pozytywna zmiana :) życzę dużo zdrówka

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że tak uważasz :)

      Usuń
  13. Bardzo pozytywna zmiana, mam nadzieję,że zdrowie już ok?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tak, ze zdrowiem już lepiej, choć pewnie trochę potrwa zanim wrócę do pełni sił ;)

      Usuń

Zostaw swoje myśli, to dla mnie duża motywacja! Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam moich czytelników, ale proszę, nie spamuj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...