Projekt trnd: kapsułki do prania Ariel 3w1 & płyn do płukania Lenor Gold Orchid / trnd project: Ariel 3in1 washing capsules & Lenor Gold Orchid softener

Od jakiegoś czasu należę do agencji marketingowej Streetcom (o której już mogłyście przeczytać tutaj), jednak nigdy nie udało mi się dostać do żadnej kampanii. Niedawno natomiast odkryłam nową agencję testerów trnd, wypełniłam ankietę i jakież było moje zdziwienie, gdy od razu dostałam się do nowego projektu. Kampania dotyczyła kapsułek do prania Ariel i płynu do płukania Lenor. W moje ręce trafiła wielka paka, w której znajdowało się pełnowymiarowe opakowanie (15 sztuk) kapsułek do prania tkanin białych i jasnych kolorowych Ariel 3w1 w wersji zapachowej Mountain Spring, pełnowymiarowe opakowanie płynu do płukania tkanin Lenor Gold Orchid (1200 ml) oraz 20 mniejszych zestawów do rozdania znajomym, które składały się z 3 sztuk kapsułek oraz 50 ml saszetki płynu Lenor. W moim domu właśnie ja zajmuję się praniem, dlatego też ucieszyłam się z możliwości wypróbowania kapsułek i płynu.

I’ve been a member of Streetcom, a recommendation marketing agency, for some time now, however, I was never accepted for a campaign. Not so long ago I discovered a new agency trnd, I filled a survey and got to the project that involved Ariel 3in1 washing capsules and Lenor Gold Orchid softener. I received a huge parcel that contained a full size Ariel packaging (15 capsules) in the version Mountain Spring, a full size Lenor Gold Orchid softener and 20 small sets for my friends. The set consisted of three Ariel capsules and a 50 ml sample of Lenor. It is me who does the washing at home, so I was very happy I could test these products.


Lubię stosować kapsułki, gdyż są łatwe i wygodne w użyciu. Nie muszę się zastanawiać, ile płynu czy proszku muszę nasypać do szufladki. Wrzucam kapsułkę do bębna, na to pranie i gotowe :)

I like washing capsules, because they’re very easy to use. I don’t have to think how much washing powder or softener I need to put. I just throw a capsule into the washing machine and that’s it :)

Producent obiecuje, że siła kapsułek 3w1 to pranie, usuwanie plam oraz nadawanie tkaninom blasku. Uważam, że kapsułki bardzo przyzwoicie piorą. Może nie usuną bardzo trudnych zabrudzeń, ale codzienne, niezbyt poważne – jak najbardziej. Do bardziej uporczywych plam można użyć dwóch kapsułek. Zapach (nawet bez użycia płynu do płukania tkanin) jest bardzo przyjemny, świeży i długo się utrzymuje. Czy kapsułki dodają blasku? Powiem szczerze, że nie zauważyłam ;) Kolory są ładnie utrzymane, ale nic się nie świeci ;)

The producer claims that 3in1 capsules wash, remove stains and make clothes shiny. I think they are fairly good. They won’t remove very serious stains, but if you have such ones, you can use two capsules at a time. The scent (without a softener) is very nice, fresh and longlasting. Do they make my clothes shiny? To be honest, I can’t see any difference ;)


Płyn Lenor Gold Orchid ma naprawdę bardzo przyjemny zapach. Delikatny, ale jednocześnie intensywny. Główna nuta to mimoza, gardenia i róża, które złagodzone zostały kremową brzoskwinią, piżmem i wanilią. Producent obiecuje, że za sprawą technologii FreshLock™ przy użyciu zaledwie 25 ml płynu tkaniny będą świeże przez cały dzień. Technologia ta opiera się na kapsułkach, które stopniowo mają uwalniać zapach. Dodatkowo płyn ma neutralizować ładunek elektrostatyczny oraz zmniejszać zagniecenia.  Muszę przyznać, że zgadzam się z producentem – niewielka ilość płynu wystarczy, aby ubrania długo były pachnące. Zapach jest bardzo ładny, kwiatowy, taki jak lubię. I rzeczywiście, zagniecenia łatwiej się rozprasowują. Co do elektryzowania nie wypowiem się, bo nie nie miałam z tym nigdy problemu i nie zwróciłam na to uwagi. Podsumowując, Lenor Gold Orchid jest bardzo dobrym płynem o pięknym zapachu :)

Lenor Gold Orchid softener smells very nice. The scent is floral, delicate yet pretty intense. A new technology FreshLock™ was used in this product. Thanks to special capsules that gradually release the scent only 25 ml of the product will be enough to make your clothes fresh and fragrant for long hours. Additionally, the product is supposed to reduce creasing and prevent clothes from picking up static. I must admit that I agree with these promises, except the last one, only because I didn’t have any problem with this and I didn’t notice any difference. But my clothes were truly fresh for a long time. Lenor Gold Orchid is a simply great softener :)


Duet bardzo  dobrze się spisuje. Testowałam już sporo kapsułek i te od Ariel wypadają bardzo dobrze. Jednak to płyn Lenor skradł moje serce swoim zapachem. Niemniej obydwa produkty polecam :)

The duet works really well. I have already tested different washing capsules and these from Ariel are very good. Nevertheless, it is the Lenor softener that won my heart with its beautiful scent. But anyway, I recommend both products :)

Znacie któryś z tych produktów? A może też miałyście okazję wziąć udział w projekcie trnd? Jakie są Wasze wrażenia?

Do you know any of these products? What are your thoughts on them?

Share this:

, , ,

CONVERSATION

10 komentarze:

  1. Lubię kapsułki do prania, ale tych jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię kapsułki :) Są bardzo wygodne :) Czekam aż będą do czarnego, bo większość mojej szafy to ciemne kolory :P

      Usuń
  2. Też dostałam ten zestaw. :) Kapsułki są świetne, płyn do płukania też, choć wolę inny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to mnie akurat bardziej do gustu przypadł płyn :)

      Usuń
  3. ja w ogóle lubię płyny lenor. ładnie i długo pachną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też je lubię :) Chociaż z oszczędności kupowałam raczej biedronkowe ;)

      Usuń
  4. mam ten płyn z lenora i uwielbiam jego zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też brałam udział w projekcie, mi szczególnie przypadł do gustu zapach płynu, choć generalnie nie jestem fanką kwiatowych zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też najbardziej spodobał się zapach Lenora :)

      Usuń

Zostaw swoje myśli, to dla mnie duża motywacja! Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam moich czytelników, ale proszę, nie spamuj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...