Relacja ze spotkania blogerek w Opolu 2.04.2016 r. cz. I / Opole blogger meeting 2nd April 2016 pt. I

For my English-speaking readers :) Last weekend I was in Opole and I participated in a blogger meeting. We had a great time talking and drinking coffee, there were also several presentations – Sylveco (a Polish brand that offers natural cosmetics), Indigo Nails and Avon. Additionally, Avon treated us with some hand spa :) And I was interviewed about my blog first time ever! We also got loads of gifts from sponsors, I’ll show them in my next entry. At the bottom there’s a list of bloggers that took part in the meeting, check them out if you want, however, they’re all only in Polish. And now have a look at the pictures. Enjoy!

W zeszły weekend po raz drugi miałam okazję uczestniczyć w spotkaniu blogerek urodowych w Opolu :) Jako że pogoda dopisała, wraz z Agnieszką wybrałyśmy się wcześniej, aby trochę pozwiedzać miasto. Urządziłyśmy sobie porządny spacer i przy okazji zebrałyśmy ochrzan w katedrze za chodzenie po świeżo umytej podłodze :P Na pewno jednak zawitam jeszcze do Opola, bo chciałabym odwiedzić Muzeum Śląska Opolskiego i wdrapać się na Wieżę Piastowską :)



Samo spotkanie miało miejsce w uroczej kawiarni Pozytywka przy ul. Czaplaka. Piękny wystrój, miła atmosfera i same pyszności – tak mogę podsumować ten lokal. Prócz standardowej kawy i herbaty mają świetny wybór koktajli, apetyczne domowe ciasta, desery i smakowite bruschetty :)




Tym razem Organizatorki, Magda i Monika, zapewniły nam liczne atrakcje, przez co na rozmowy i ploteczki miałyśmy niewiele czasu. Najpierw odwiedziła nas Pani Daria, przedstawicielka Sylveco. Zaprezentowała nie tylko znane produkty marek Sylveco oraz Biolaven, ale także Vianek, nową linię, która już zdążyła podbić serca wielu użytkowniczek. Właśnie ta ostatnia wzbudziła największe zainteresowanie głodnych nowości blogerek ;) Mogłyśmy obejrzeć wszystkie kosmetyki, powąchać je i sprawdzić konsystencję. Bardzo cenię sobie kosmetyki Sylveco i chętnie po nie sięgam, ale nie wszystkie miałam okazję pomacać i sprawdzić przed zakupem. Dla mnie osobiście była to więc dobra okazja, aby zrobić listę produktów, które prędzej czy później kupię i przetestuję na sobie :)




Następnie przedstawicielka Indigo Nails, Pani Małgosia, opowiedziała nam o produktach marki, zaprezentowała ofertę szkoleń, które organizują, a także rozwiała wszelkie nasze wątpliwości dotyczące pielęgnacji i stylizacji paznokci, w tym popularnego ostatnio manicure hybrydowego. Marka Indigo chyba jako pierwsza wprowadziła na polski rynek efekt syrenki, który zyskał ogromną rzeszę fanek. Oferta nie kończy się jednak na efekcie syrenki, jest bardzo bogata. Podczas prezentacji dowiedziałyśmy się, że hit marki to baza keratynowa, która pomaga poprawić stan paznokci. Na pewno warto przyjrzeć się produktom Indigo :)




Sam początek spotkania z Indigo mnie ominął, bo wraz z Magdą udzielałyśmy wywiadu dla studenckiego radia internetowego Radio Sygnały. Było to bardzo ciekawe doświadczenie! Po raz pierwszy opowiadałam o swoim blogu, spotkaniu i ogólnie o blogowaniu dla jakiejkolwiek publiczności, to dla mnie duże wyróżnienie ;) Z jednej strony bardzo się denerwowałam, ale miło, że społeczność studencka z Opola zainteresowała się naszym spotkaniem :)



W oczekiwaniu na ostatni punkt programu Dominika przybliżyła nam stronę Oladi.pl – miejsce, gdzie możemy w jednym miejscu znaleźć ofertę różnych sklepów internetowych i precyzyjnie wyszukać produkt, który nas interesuje, w najkorzystniejszej cenie. To bardzo ciekawa inicjatywa, zresztą, niedługo więcej Wam o niej opowiem. 



Na koniec odwiedziły nas Panie Ewa i Agnieszka z Avonu. Uraczyły nas opowieścią o historii firmy, przedstawiły kilka najpopularniejszych linii kosmetycznych marki, m.in. Anew oraz Nutra Effects. Mogłyśmy także zapoznać się z niektórymi zapachami, które Avon ma swojej ofercie. Swoją drogą, bardzo lubię wody perfumowane Avonu, są tanie, ładnie pachną i dość długo się utrzymują. Pewnie wspominałam już, że jestem konsultantką, miałam więc okazję poznać całkiem sporo produktów tej marki. 




Na miłe zakończenie dnia Pani Ewa i Pani Agnieszka zafundowały nam spa dla dłoni, składające się z kąpieli w czekoladowym olejku (cudownie pachniał jak czekoladowy budyń!), peelingu oraz intensywnej maski. Z uwagi na kontuzję zabiegom mogłam poddać tylko jedną rękę, dziękuję więc Darii oraz naszym Gościom z Avonu za pomoc ;) Tak więc tylko jedna moja dłoń była piękna, miękka i gładka ;) Po tych przyjemnościach odbyło się losowanie upominków. Trzy z nas, obydwie Moniki (jedna i druga) oraz Dominika miały szczęście i wylosowały nagrody, a pozostała szóstka otrzymała zestawy próbek.





Tym sposobem spotkanie dobrnęło końca, chwilkę jeszcze porozmawiałyśmy, ale było już późno i trzeba było zbierać się do domu. Organizatorki, podobnie jak poprzednio, wykonały ogrom pracy i nie wypuściły nas z pustymi rękami. Wróciłam obładowana jak wielbłąd, znów siostra musiała odebrać mnie z dworca samochodem ;) Prezentów było tyle, że przygotuję dla Was osobny post, w którym przedstawię sponsorów naszego spotkania oraz pokażę, czym nas obdarowano :) Na końcu posta uchylam rąbka tajemnicy, bo zamieściłam baner z logami sponsorów ;)



Bardzo się cieszę, że mogłam uczestniczyć w tym wydarzeniu! Oprócz tego, że dowiedziałam się wielu ciekawych rzeczy podczas prezentacji, to przede wszystkim po prostu bardzo miło spędziłam czas z dziewczynami, które naprawdę polubiłam :) Fajnie móc porozmawiać z kimś, kto dzieli te same pasje. Można wymienić się doświadczeniami nie tylko odnośnie kosmetyków, ale też samego blogowania. Jestem pewna, że będziemy cały czas w kontakcie! Z Agnieszką i Izą zobaczę się już 23 kwietnia na Meet Beauty :)

Dziękuję za zaproszenie na spotkanie i miłe towarzystwo! Świetnie się bawiłam :) Do następnego!

Wszystkie zdjęcia są autorstwa Magdy i Moniki, niestety zapomniałam swojego aparatu ;)


Lista uczestniczek:
Magda – karminoweusta.blogspot.com (organizatorka)
Monika – swiatdzikuski26.blogspot.com (organizatorka)
Agnieszka – ciekawekosmetyki.pl
Anita – anitk4.blogspot.com, z przyczyn losowych nie mogła do nas dotrzeć


Share this:

, , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

CONVERSATION

15 komentarze:

  1. mieszkam w opolu i nawet nie wiedzialam o tym miejscu :D musze nadrobic ;D zazdroszcze spotkania:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To koniecznie wpadnij tam kiedyś :) Bardzo przyjemna kawiarnia :)

      Usuń
  2. Wspaniale było się ponownie zobaczyć :) mam nadzieję, że jeszcze nie raz to powtórzymy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Było świetnie ! :)
    ..cieszę się, że mogłyśmy się znowu spotkać.
    Do następnego :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do zobaczenia! Było mi bardzo miło :)

      Usuń
  4. Super spotkanie, gratuluję wywiadu :) Wszystko wygląda sympatycznie, więc pewnie się dobrze bawiłyście.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że znowu mogłyśmy się spotkać i mam nadzieję, że do następnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło było się zobaczyć :) Jak będziesz odwiedzać muzeum i Wieżę Piastowską, to daj znać - pozbieramy resztę dziewczyn i skoczymy na kawę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście! Super by było, gdybyście zechciały wyskoczyć na kawę :)

      Usuń

Zostaw swoje myśli, to dla mnie duża motywacja! Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam moich czytelników, ale proszę, nie spamuj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...