Oladi.pl, czyli „Tysiące propozycji i inspiracji w jednym miejscu”

Dzisiaj opowiem Wam o stronie internetowej Oladi.pl, z którą na spotkaniu blogerek w Opolu zapoznała nas jedna z uczestniczek, Dominika z bloga Zakręcona na włosy. Strona, swego rodzaju novum w polskim Internecie, może okazać się niezwykle pomocna, warto zatem zwrócić na nią uwagę. Działa nieco podobnie jak porównywarki cen, ale skupia się na odzieży, zarówno damskiej, jak i męskiej oraz dziecięcej, a także na dodatkach i produktach związanych z urodą.



Oladi.pl to coś na kształt galerii online, która zbiera w jednym miejscu oferty niezliczonych sklepów internetowych. Umożliwia nam porównanie cen, spokojne zastanowienie się i wybranie najlepszej dla nas opcji, bez pośpiechu, w domowym zaciszu :) Na pomysł stworzenia takiego miejsca w sieci wpadł, co ciekawe, mężczyzna, który uznał, że jego kobieta znacznie przepłaca za swoje zakupy. Po dłuższym zastanowieniu doszłam do wniosku, że to wcale nie jest takie zaskakujące – my, kobiety faktycznie często dokonujemy zakupów pod wpływem impulsu, a faceci zazwyczaj jednak dłużej się zastanawiają i próbują znaleźć jak najkorzystniejsze oferty. Nic dziwnego, że założycielowi przyszedł taki pomysł do głowy :) Na pewno zmotywowała go chęć zaoszczędzenia na zakupach swej wybranki. To tak pokrótce historia strony, z przymrużeniem oka ;)



Na Oladi.pl znajdziecie głównie ubrania i dodatki, ale nimi nie będę się zajmować, bo to nie moja bajka. Na stronie jest jednak również dostępna kategoria URODA, w której znajdziemy kosmetyki pielęgnacyjne, do makijażu oraz akcesoria. Możemy sobie wyszukiwać dowolne frazy, przeglądać kategorie, ustawiać przedziały cenowe i wybierać marki, których produkty chcemy obejrzeć. Jeśli szukamy jednego konkretnego kosmetyku czy akcesorium, to najlepiej wpisać jego nazwę, wtedy wyświetlą się nam wszystkie oferty, z których możemy wybrać tę najkorzystniejszą. Ja posłużyłam się przykładem kremu pod oczy Sylveco.  





Podobnie, jeśli interesuje Was konkretna marka, wystarczy wpisać nazwę. Upominki, które otrzymałam od Oladi podczas opolskiego spotkania, zostały właśnie w ten sposób wyszukane :) W moje ręce wpadły kosmetyki Freedom – paletka cieni do powiek, paletka róży i pomadka. Niedługo przygotuję dla Was makijaż tymi produktami, abyście mogli zobaczyć je w akcji. Wyniki wyszukiwania można sortować według popularności, ceny lub alfabetycznie. Gdy klikniemy „ZOBACZ”, zostaniemy przeniesieni na stronę sklepu, gdzie będzie można już zrobić zakupy. 






Ze strony całkiem przyjemnie się korzysta, jest dość intuicyjna, jednak mnie osobiście trudność sprawia poruszanie się po kategoriach, gdy chcę sobie po prostu poprzeglądać szminki, cienie do powiek, czy inne kosmetyki. Z boku bowiem wyświetla nam się lista dość szczegółowych kategorii, np. balsamy do ust, cienie do powiek itd. Brak natomiast ogólnych odniesień typu „makijaż” czy „makijaż ust”. Do tych kategorii możemy dopiero przenieść się z tych bardziej szczegółowych, cofając się kolejnymi kliknięciami. Osobiście wolałabym, gdybym mogła sobie szperać po hierarchicznie ułożonych zakładkach, zaczynając od prostego podziału na pielęgnację, makijaż, akcesoria, idąc w razie potrzeby dalej, do coraz bardziej szczegółowych kategorii. Mam nadzieję, że rozumiecie, co mam na myśli ;) Oczywiście, to tylko moje osobiste odczucia, Wam może taki układ odpowiadać, ale postanowiłam o tym napisać, bo może ktoś będzie miał podobne trudności ;)



Poza możliwością wyszukania produktów Oladi.pl oferuje nam również profesjonalne porady, które zamieszczają na swoim blogu (dostępnym w zakładce PORADY). Dotyczą one głównie ubioru i poruszane są tematy typu Jak ubrać się na rozmowę kwalifikacyjną? Myślę, że to dobry krok, mam nadzieję, że poradnik zostanie w przyszłości rozszerzony o część urodową :)



Zachęcam do zapoznania się z Oladi.pl, to przydatne narzędzie, które, umiejętnie używane, pozwoli nam zaoszczędzić czas i pieniądze. Strona wciąż się rozwija i jest udoskonalana, ja osobiście liczę na uporządkowanie kategorii i porady urodowe :)

Znacie już tę stronę? Korzystacie z porównywarek cenowych czy raczej robicie zakupy spontanicznie?

Share this:

CONVERSATION

14 komentarze:

  1. o może skorzystam przy okazji kolejnych zakupów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto sobie porównać, ręcznie to by było nie do ogarnięcia ;)

      Usuń
  2. nie wiedziałam o tej stronie. na pewno bardzo pomaga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem, to bardzo dobry pomysł :)

      Usuń
  3. Świetny pomysł z porównywarką. Mam nadzieję, że strona się będzie rozwijać, bo jest bardzo pomocna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak sądzę, i tak sama szukam najtańszych opcji, przeglądając po kolei sklepy, a tutaj wyszukiwarka za mnie to robi :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie :) Nie mogę się nie zgodzić ;)

      Usuń
  5. stronkę znam, ale jeszcze z niej nie korzystałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sobie wyszukiwałam tylko na potrzeby tego posta, na zakupy mam szlaban :D

      Usuń
  6. Mam pomadę do brwi marki Freedom i choć nie jest zła, to jednak moim absolutnym hotem do brwi jest Maybelline Color Tattoo w odcieniu Permanent Taupe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam sporo dobrego o tej pomadzie z Freedom, ja mam Inglota. Color Tattoo próbowałam, ale na mnie wyglądał zbyt fioletowo :(

      Usuń

Zostaw swoje myśli, to dla mnie duża motywacja! Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam moich czytelników, ale proszę, nie spamuj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...