Otwarcie nowego sklepu Helfy we Wrocławiu 12-13 maja ul. Sienkiewicza 4/1 (przy pl. Bema) !!!

Niedawno wspominałam, że we Wrocławiu otwarty zostanie nowy sklep Helfy. Będzie mieścił się przy ul. Sienkiewicza 4/1, w pobliżu pl. Bema. Znana jest już dokładna data wydarzenia, otóż, otwarcie zaplanowano na czwartek 12 maja na godz. 14.00, atrakcje będą jednak czekały na odwiedzających także w piątek :)



Przypominam, jakie atrakcje przygotowali Organizatorzy:

Zapraszamy już teraz do nowego Ekobutiku Helfy z bogatą ofertą kosmetyków naturalnych i orientalnych.

W nowym sklepie oprócz produktów pielęgnacyjnych klienci znajdą: kosmetyki do makijażu, perfumy oraz produkty do ekologicznego prowadzenia domu.
Miejsce: ul. Sienkiewicza 4/1 (przy Placu Bema) 
Start: 12-13 maja 2016 r.

Zachęcamy do skorzystania z bezpłatnych atrakcji podczas otwarcia:
  • relaksującego masażu twarzy przy użyciu olejów
  • profesjonalnych konsultacji urodowych nt. prawidłowej pielęgnacji skóry i włosów
  • artystycznego malowania skóry metodą Mehendi 

Na naszych gości będą czekać: 
  • wegetariańskie łakocie i napoje (pyszne i zdrowe!)
  • szereg bestsellerów Helfy w mocno obniżonych cenach 
  • gratisy do każdego zakupu!


Zachęcam do śledzenia Helfy w mediach społecznościowych, dzięki którym będziecie na bieżąco.


Zachęcam też do dołączenia do wydarzenia: https://www.facebook.com/events/969185139868612/

A osoby, u których w mieście Helfy jeszcze nie ma, mogą skorzystać ze sklepu Internetowego Helfy.pl :)

Share this:

,

CONVERSATION

8 komentarze:

  1. z opola mam blisko wiec pewnie kiedys wpadne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać, jak będziesz kiedyś we Wrocławiu i będziesz miała ochotę na kawę! Polecam się :)

      Usuń
  2. Szkoda, że u mnie nie ma żadnych ciekawych wydarzeń itp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może się jeszcze coś nadarzy :)

      Usuń
  3. Mam zaproszenie, ale jutro mam komisję w Legnicy, do tego pewna firma zwleka z wypłatą. Jak zwykle mam pecha :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda :( Ja w sumie fartem jestem jutro we Wrocławiu, dzisiaj wróciłam, w piątek wyjeżdżam ;)

      Usuń
  4. Ciekawe czy kiedyś otworzą coś w Wawie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lista miast, w których otwierane są filie wciąż się powiększa, może więc i Wawa dołączy wkrótce :)

      Usuń

Zostaw swoje myśli, to dla mnie duża motywacja! Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam moich czytelników, ale proszę, nie spamuj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...