Otwarcie nowego sklepu Helfy we Wrocławiu przy ul. Sienkiewicza 4/1, 12 maja 2016 roku – relacja

Jeśli zaglądacie tu regularnie, to na pewno wiecie, że w zeszłym tygodniu wybrałam się na otwarcie nowego sklepu Helfy we Wrocławiu. Mieści się on przy ul. Sienkiewicza 4/1, przy samym pl. Bema. Moim zdaniem, lokalizacja jest strzałem w dziesiątkę. Dni otwarcia i związane z nimi atrakcje zaplanowano na czwartek i piątek, tzn. 12-13 maja, ja jednak odwiedziłam sklep w czwartek popołudniu, przed zajęciami :)






Wnętrze jest bardzo przyjemne, wypełnione klimatycznymi drewnianymi regałami, po prostu charakterystyczne dla Helfy. Kto był, ten wie, o czym mówię ;) Produkty fajnie podzielono kategoriami, co bardzo ułatwia wyszukiwanie interesujących nas kosmetyków. Regały zostały zaopatrzone w odpowiednie tabliczki z opisem. Z tego, co zauważyłam, tylko Sylveco oraz marki makijażowe, polska Felicea i Benecos, mają swoje własne szafki. Asortyment jest niezwykle szeroki, w Helfy zaopatrzymy się bez problemu w produkty praktycznie wszystkich znanych firm oferujących naturalne kosmetyki. Przy Sienkiewicza znajdziemy też perfumy, które swoimi pięknymi zapachami zwróciły uwagę mojej siostry, ekologiczne środki czystości oraz niektóre produkty żywnościowe. Jeśli szukacie czegoś konkretnego, to najlepiej sprawdzić na stronie Helfy lub przejść się do sklepu stacjonarnego.










Podczas otwarcia na odwiedzających czekał szereg atrakcji. Największym powodzeniem cieszył się masaż twarzy olejkami, który akurat wykonywała w czwartek Agnieszka z bloga i kanału youtube Agusiak747. Bardzo się cieszę, że wreszcie mogłam poznać Agnieszkę osobiście, na pewno się jeszcze spotkamy we Wrocławiu :) Sama nie skusiłam się na masaż, bo byłam świeżo umalowana i musiałam spędzić na mieście jeszcze wiele godzin, ale, jak wspomniałam, do Helfy wybrała się ze mną moja siostra i to ona, jako że była już po pracy i jechała prosto do domu, poddała się relaksującemu zabiegowi. Początkowo nie była przekonana z uwagi na konieczność zmywania makijażu, ale skutecznie ją zachęciłam i ostatecznie bardzo się jej podobało :) Agnieszka dobrała dla niej pięknie pachnący olejek różany.




Można było skorzystać także z malowania ciała henną metodą Mehendi. Artystka tworzyła na skórze ochotniczek przepiękne wzory. Tego typu ozdoby bardzo podobają mi się na kimś, zwłaszcza jak pasują do stylu danej osoby, ale osobiście nie widzę się w nich, jakoś do mnie nie pasują. Chętnie jednak podziwiałam dzieła na rękach innych dziewczyn. Na gości czekał też wegański poczęstunek, w tym owoce i słodkości :) Poza wspomnianymi atrakcjami z okazji otwarcia przygotowano bardzo ciekawe promocje, które obejmowały bestsellery Helfy, w tym kwas hialuronowy, olejek do włosów Sesa, wodę różaną, czarne mydło afrykańskie Mohani czy hennę Khadi. Promocje obowiązują jeszcze w tym tygodniu, do 19 maja, warto więc uzupełnić zapasy lub skusić się na któryś z hitów. To już ostatni dzwonek!






Było mi bardzo miło, że mogłam wziąć udział w tym wydarzeniu. Poza Agnieszką miałam okazję w końcu poznać osobiście również Panią Małgorzatę, z którą wcześniej tylko korespondowałam mailowo, a która zaprosiła mnie zarówno na ostatnie otwarcie, jak też na wcześniejsze wydarzenia organizowane przez Helfy. Niezmiernie się cieszę! Pani Małgorzata przygotowała dla mnie upominek, co jest naprawdę bardzo miłe. Tym razem będę miała okazję przetestować błoto z Morza Martwego firmy Najel. Mam nadzieję, że pomoże mi uporać się z zaostrzonym trądzikiem. Na pewno spróbuję użyć go też do ciała i włosów. Spodziewajcie się recenzji! W paczuszce znalazłam też próbkę mydełka Yope, kilka saszetek olejku do włosów Sesa, kadzidełka i kilka krówek :)






Cóż, niezwykle miło spędziłam to czwartkowe popołudnie! Zapraszam Was serdecznie do Helfy i zachęcam do śledzenia sklepu w mediach społecznościowych :)

Share this:

, ,

CONVERSATION

4 komentarze:

  1. Chyba jutro wsiądę w tramwajkę i coś sobie zakupię fajnego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że coś tam dla siebie wypatrzysz ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. A wiem, wiem :) Fajnie, że Helfy się u Was otworzyło, mam nadzieję, że sklepów będzie przybywać :)

      Usuń

Zostaw swoje myśli, to dla mnie duża motywacja! Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam moich czytelników, ale proszę, nie spamuj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...