Rossmann Program Nowości #14 / Rossmann Testing Programme #14: Evree, Soraya, O’Herbal, Yoskine, Astor

W tym miesiącu moją Rossmannową paczkę zdominowała pielęgnacja od polskich producentów, a w szczególności marka Evree. Po cichu liczę na więcej kolorówki na lato, bo kosmetyków do ciała, twarzy i włosów mam pod dostatkiem ;) Jeśli jesteście ciekawi, co testowałam w kwietniu i na początku maja, to zapraszam na przegląd!


This month my Rossmann box was dominated by Polish skincare brands, especially Evree. I’m wishing for some more makeup testing for summer, since I have enough skincare body, face and hair products ;) If you’re interested what I was testing in April and  the beginning of May, keep reading!


Evree, różany tonik do twarzy do skóry suchej i mieszanej
Evree, rose facial toner for dry and combination skin

Różany tonik Evree podbił moje serce przede wszystkim subtelnym różanym zapachem, który po prostu uwielbiam. Ponadto jest to produkt uniwersalny, może bowiem służyć jako tonik, ale świetnie sprawdza się również jako mgiełka odświeżająca. Przyjemnie nawilża i koi skórę, nie powodując nadmiernego przetłuszczania. Osobiście wolę toniki, które wylewa się na płatek kosmetyczny, ponieważ mam wrażliwe oczy, a rozpylając produkt nie da się uniknąć osiadania kosmetyku na powiekach. Niemniej rozumiem zamysł, wszak bezpośrednie aplikowanie kosmetyku na twarz zapobiega pozostawaniu dobroczynnych substancji na płatku, wszystko trafia do naszej skóry. To ważne, zwłaszcza że skład przedstawia się bardzo przyzwoicie. Jestem bardzo zadowolona z produktu Evree, z przyjemnością po niego sięgam :)


Evree’s rose toner won my heart with its beautiful, subtle rosy scent that I absolutely love. It is a universal product that might be used as a toner and as a refreshing mist. It moisturizes and soothes the skin, without causing excessive greasiness. I prefer toners that you pour onto a cotton pad, because when I sprinkle my face, the product gets to my eyelids and may cause irritation to my sensitive eyes. But I can understand the idea, all beneficial substances sink into your skin, not into the pad. And the ingredients are really friendly. I am truly pleased with this product :)


Soraya Ideal Beauty, lekki hydro-krem na dzień, cera normalna i mieszana
Soraya Ideal Beauty, light hydro day cream for normal and combination skin

Niewiele się spodziewałam po drogeryjnym kremie, od wielu lat używam bowiem produktów aptecznych lub naturalnych, z małymi przerwami na testy. Produkt Soraya okazał się jednak bardzo przyjemnym kosmetykiem. Ma lekką, galaretkowatą konsystencję, bardzo szybko się wchłania i łatwo rozprowadza. Dobrze nawilża, wygładza i idealnie nadaje się pod makijaż. Moja trądzikowa cera podatna jest na zapychanie, Soraya Ideal Beauty nie spowodował jednak pojawienia się żadnych niespodzianek. Naprawdę bardzo przyzwoity kremik :)


I didn’t expect much of a simple drugstore cream, since I’ve been using dermocosmetics and natural products for years. But Soraya’s cream turned out to be very nice. It has very lightweight, jelly consistency and absorbs quickly. It moisturizes very well, makes my skin smooth and is perfect as a makeup base. My acne-prone skin blocks easily and Soraya didn’t do any harm to it. It’s a really nice basic cream :)


Evree Super Slim, wygładzający peeling do ciała cukrowo-solny
Evree Super Slim, smoothing sugar and salt body scrub

Peeling do ciała stanowi ważny element mojej pielęgnacji, przy czym cenię sobie konkretne „zdzieranie”. Produkt Evree mi je zapewnia, drobinki są bowiem dość duże i ostre, jednak nie za mocne, bo pod wpływem ciepła sól i cukier delikatnie się rozpuszczają. Peeling ma dość gęstą konsystencję, ale zawarte w nim oleje mają tendencję do wytrącania się. Po otwarciu opakowania na wierzchu stoi płynna warstwa, trzeba więc kosmetyk przed użyciem wymieszać. Zapach jest, jak dla mnie, lekko owocowy i całkiem przyjemny. Produkt zostawia na skórze tłustą warstwę. Można ją po prostu zostawić i nie trzeba używać balsamu, ja jednak nie przepadam za tym uczuciem i zmywam pozostałości żelem pod prysznic. Peeling faktycznie wygładza i skutecznie usuwa martwy naskórek, a przy tym ma bardzo przyjazny skład. Zdecydowanie polecam!


A body scrub is a very important step in my skincare routine and I like stronger scrubs. And Evree is a strong one, however, even though the particles are quite big and sharp, they melt in warm water. The scrub is quite thick in consistency, but the oils usually form a layer on the top and it is necessary to mix the product before use. The scent is a bit fruity, I like it. The product leaves an oily layer on the skin. You can either leave it and not use any lotion, or wash it off with a shower gel, just like me. I like the scrub, because it effectively exfoliates and contains very friendly ingredients. I totally recommend it!



Evree Super Slim, nawilżający olejek pod prysznic
Evree Super Slim, moisturizing shower oil

Bardzo lubię niestandardowe produkty do mycia ciała. Kilkakrotnie miałam do czynienia z olejkowymi żelami, ale taką prawdziwą oliwkę myjącą używałam po raz pierwszy i jestem bardzo zadowolona. Produkt ma delikatny zapach i w kontakcie z wodą zamienia się w aksamitną, białą emulsję. Delikatnie, lecz dość skutecznie myje, nie powodując przesuszeń. Po kąpieli właściwie nie trzeba używać żadnego balsamu, bo skóra jest miękka i nawilżona. Olejek Evree lubię stosować na zmianę ze zwykłym żelem. Bardzo mi przypadł do gustu, uważam, że naprawdę warto zwrócić na niego uwagę!


I like unusual shower products. I have already used oily shower gels, but I’ve had a true washing oil for the first time. And I’m truly satisfied. The product has a subtle scent and turns into a velvety, white lotion when we mix it with water. It washes gently yet effectively and it doesn’t dry out. Actually, it is not needed to use a body lotion after the shower, my skin is soft and moisturized. I like to use Evree shower oil with a regular gel interchangeably. I really like it and I think it’s worth your attention!


O'Herbal, żel pod prysznic nawilżający Aloes
O’Herbal, Aloe Vera moisturizing shower gel

Przyzwoity żel o przyjemnym roślinnym zapachu. Skutecznie myje, nie podrażniając i nie przesuszając skóry. Jako że bardzo dobrze się pieni i ma bardzo dużą pojemność, to z powodzeniem można go używać nie tylko w roli żelu pod prysznic, ale też jako płynu do kąpieli. Uwielbiam gęstą i wysoką pianę, jaką tworzy! Wygodne opakowanie z pompką ułatwia dozowanie. Po prostu – skuteczny, dość delikatny i uniwersalny. Polecam:)


It’s a decent gel that has very nice scent. It washes well without irritating or drying out the skin. Because it foams so much and the bottle is huge, it can be also used for a bubble bath. I love the velvety foam it forms! A handy packaging with a pump is another advantage. The product is simply effective, delicate and universal. It has my recommendation :)


Yoskine Tsubaki Slim Body, termo reduktor cellulitu wodnego i lipidowego
Yoskine Tsubaki Slim Body, cellulite thermo reductor

Niektórzy nie wierzą w możliwości kosmetyków, jeśli chodzi o działanie wyszczuplające czy antycellulitowe. Przekonałam się jednak nomen omen na własnej skórze, że tego typu specyfiki potrafią wiele zdziałać, oczywiście w połączeniu z dietą i odpowiednią dawką ruchu.

Some people don’t believe that a cosmetic can make you slim or it can reduce your cellulite. However, I know from my own experience that such products can really help you, of course, when combined with a healthy diet and excercise.

Produkt Yoskine jest jednym z najskuteczniejszych tego typu kosmetyków, z jakimi miałam do czynienia. Łatwo się rozprowadza i szybko się wchłania. Bardzo mocno rozgrzewa, co na pewno nie każdy polubi. Nie jest to powierzchowne pieczenie na skórze, a wrażenie palącego gorąca głęboko pod nią. Ja osobiście za tym uczuciem nie przepadam, jeśli już sięgam po takie produkty, to raczej zimą. Efekt gorąca pojawia się po jakimś czasie od aplikacji i utrzymuje się dość długo, po pierwszym użyciu minął dopiero po ponad godzinie.


Yoskine product is one of the best cosmetics of this type that I have used. It absorbs quickly and gives you the feeling of heat deep under your skin. I don’t like it that much, I prefer this in the winter. The feeling appears some time after the application and lasts over an hour.

Na rezultaty działania kosmetyku nie trzeba długo czekać – już po kilku dniach skóra była wyraźnie wygładzona i napięta. Mam nadzieję na dalszą poprawę. Nie wiem, jak poradzi sobie z poważniejszym cellulitem, bo nie mam z nim dużego problemu. Niemniej zdecydowanie polecam termo reduktor od Yoskine, bo w tym wypadku producent nie rzuca słów na wiatr.

The results are visible very fast, after a couple of days my skin was significantly smoother and firm. I hope it will only get better. I don’t have severe cellulite, so I don’t know how it will manage with more serious problems. Nevertheless, I can definitely recommend Yoskine thermo reductor, because it really works.


Astor Eye Artist, czarny eyeliner
Astor Eye Artist, black eyeliner

Szczerze mówiąc, to nie spodziewałam się cudów. Na moich przetłuszczających się, opadających powiekach żaden eyeliner nie wytrzymuje całego dnia. Chociaż zawsze używam bazy, to każdy po jakimś czasie odbija się bądź rozmazuje. Tymczasem spotkała mnie miła niespodzianka, bo poza tym, że eyeliner Astor jest intensywnie czarny, to jeszcze wytrzymał wiele godzin w ekstremalnych warunkach na koncercie. Do zalet zaliczam również wygodny, sztywny aplikator. Tego typu gąbeczki zazwyczaj się u mnie nie sprawdzają, a tu znów zaskoczenie, bardzo łatwo i precyzyjnie się nim maluje. Również poprawki nie są problemem, produkt co prawda zastyga, ale spokojnie można dołożyć go trochę i nic się nie kruszy. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona!


To be honest, I didn’t expect much, because on my greasy, hooded eyelids every eyeliner disappears quite quickly. Even though I always use a base, each one smudges after some time. And here’s a surprise – this eyeliner is intensely black and stayed on my eyelids for a long time in extreme conditions at the concert. Actually, I didn’t like such applicators that much, in this case it works. It’s comfortable and precise. Also applying corrections is not a problem. Even though the product sets, it’s possible to add some more without ruining your makeup. I am really pleasantly surprised!



Poza tym w paczce dostałam całkiem skuteczny odplamiacz Vanish Gold do białych tkanin, kolejne kapsułki do prania, tym razem marki Surf, a także dwa dania dla dzieci Hipp, które testowała córka mojego kuzyna i zdaje się, że jej smakowały :)


Except all these cosmetics, in my package I also got stain remover Vanish Gold for white clothes, another kind of washing capsules, this time from the brand called Surf and two Hipp meals for children. My cousin’s daughter tested them and it seems that she liked them :)

Tym razem chyba nie potrafię wskazać swojego ulubieńca, choć muszę przyznać, że eyeliner Astora dość mocno mnie zaskoczył łatwością aplikacji i trwałością. Do tej pory nie lubiłam się z takimi sztywnymi aplikatorami. Z kolei reduktor cellulitu Yoskine wciąż mnie trochę przeraża i chyba wrócę do niego dopiero zimą, wtedy rozgrzewanie może się przydać ;) Generalnie jednak, jestem zadowolona ze wszystkich produktów, które miałam okazję testować :)

This time I can’t pick my favourite, but I must admit that Astor’s eyeliner surprised me the most with its easy application and impressive lasting power. I didn’t like such stiff applicators, but I changed my opinion. Yoskine cellulite reductor scares me a bit and I think I’ll get back to it in the winter when the warming up will be more desired ;) But generally, Ido like all products that I tested :)


Wpadło Wam coś w oko? Co najchętniej byście przetestowały?

Has anything caught your eye? What would you test?

Share this:

, , , , , , , , , , , ,

CONVERSATION

30 komentarze:

  1. najbardziej zaciekawiły mnie nowosci evree :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No marka prężnie działa, w ogóle na żaden bubel jeszcze nie trafiłam, bardzo dobre produkty wypuszczają :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Noo tym razem wszystko naprawdę interesująco wypada :) Bardzo przyjemne kosmetyki :)

      Usuń
  3. dużo Evree, fajnie. Ciekawi mnie ten peeling

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coraz bardziej lubię tę markę :)

      Usuń
  4. tonik z Evree z chęcią bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O tym toniku Evree widziałam same pozytywne opinie! Olejki pod prysznic bardzo lubię, chętnie poznam i ten :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ogóle to jest nowa wersja tego toniku, ze znacznie lepszym składem :) A olejki pod prysznic też lubię, chociaż potrzebuję co jakiś czas czegoś silniejszego :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Nie jest to chyba mój ulubiony peeling, ale na pewno jest godny uwagi :)

      Usuń
  7. wydaje mi sie, ze sposrod pudelek ktore pokazywalas do tej pory, ta zawartosc podoba mi sie najbardziej :) i ciekawia mnie bardzo produkty Evree :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę :) To się cieszę, że mogłaś podejrzeć nowości, które Cię zainteresowały :) Wszystkie produkty Evree, które testowałam bardzo mi się podobały :)

      Usuń
  8. Olejek pod prysznic Evree bardzo mnie zainteresował :) Tym bardziej, że lubię tę markę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz delikatne mycie, to zdecydowanie go polecam :)

      Usuń
  9. Ja ostatnio jestem stałym miłośnikiem produktów Evree.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że mnie również nic jeszcze nie rozczarowało :)

      Usuń
  10. chętnie poznam ten tonik różany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie działa i ślicznie pachnie :)

      Usuń
  11. Ciekawe nowości z Evree mimo, ze slim nie potrzebuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A z tym slim to trochę przesada ;) Mnie by się przydało, ale cudów nie ma ;)

      Usuń
  12. Kosmetyki Evree bardzo mnie ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow najbardziej zainteresował mnie olejek pod prysznic i peeling Evree :) Uwielbiam ich kosmetyki, ostatnio mam od nich kapitalny peeling do twarzy - normalnie miodzio :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że nie trafiają się im buble, mam ochotę testować coraz to nowe kosmetyki, tylko moje zapasy nie topnieją :P

      Usuń
  14. Na pewno skuszę się na nowości Evree, naprawdę lubię produkty tej marki. Jeszcze żaden mnie nie zawiódł:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze powiedziawszy, to mnie też na razie nic od Evree nie zawiodło :) Marka dba o jakość swoich produktów ;)

      Usuń
  15. Ciekawe produkty, najbardziej zainteresował mnie olejek pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ciekawy produkt :) Może nie zastąpi żelu od czasu do czasu, ale naprawdę daje radę :)

      Usuń

Zostaw swoje myśli, to dla mnie duża motywacja! Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam moich czytelników, ale proszę, nie spamuj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...