Warsztaty z manicure hybrydowego z Indigo Nails Lab – 16 maja 2016 r. Madeleine Studio we Wrocławiu

For my English readers – I have recently attended a great workshop with Indigo Nails Lab where I learned to do hybrid nails, I got an invitation at the Meet Beauty conference. The workshop took place in Madeleine Studio in Wrocław. I had purchased all things that I need for hybrid manicure, but I haven’t tried it yet. Now I know how to start :) Actually, I’ve had a great time with all the girls, I learnt a lot and even got a special certificate. What’s more, Magdalena Żuk, our instructor, is a very nice, positive and patient person. I can start each week with such pleasant thing! Thank you!



Podczas konferencji Meet Beauty, która odbyła się w Warszawie 23 kwietnia 2016 roku (relacja tutaj) wzięłam udział w panelu dotyczącym paznokci zorganizowanym przez Indigo Nails Lab. Każda z uczestniczek znalazła na swoim siedzeniu złotą kopertę, a w niej zaproszenie na warsztaty z manicure hybrydowego w wybranym mieście. We Wrocławiu zaplanowano je na 16 maja i jako że termin mi pasował, bo w poniedziałki mam zajęcia dopiero popołudniu, to postanowiłam skorzystać. Zwłaszcza że skompletowałam zestaw startowy do hybryd, ale tak naprawdę jeszcze go nie używałam, nie licząc próby na jednym paznokciu. Była to więc dobra okazja, aby dowiedzieć się wszystkiego od podstaw, bo jednak wiedza z Internetu to nie to samo co szkolenie pod okiem doświadczonej profesjonalistki, która poinstruuje, jak prawidłowo wykonać wszystkie kroki i nie zrobić sobie krzywdy.



Jak już wspomniałam, warsztaty prowadzone przez Magdalenę Żuk odbyły się 16 maja we Wrocławiu, w Madeleine Studio przy ul. Dmowskiego 7. (EDIT: Studio od jakiegoś czasu funkcjonuje pod nowym adresem, ul. Władysława Jagiełły 3/53). Trwały mniej więcej 5-6h, co było czasem wystarczającym, byśmy opanowały ogólne zasady wykonania manicure hybrydowego oraz nauczyły się wykonywać podstawowe zdobienia. W szkoleniu wzięło udział pięć blogerek, nie tylko z Wrocławia, niestety dwie dziewczyny nie dotarły. Spotkanie przebiegło w bardzo przyjaznej atmosferze, współuczestniczki oraz prowadząca okazały się niezwykle sympatyczne.



Magda najpierw zapoznała nas z budową paznokcia oraz wiedzą teoretyczną na temat manicure. Następnie omówiła wszystkie poszczególne etapy wykonywania hybryd, pokazując wszystko na paznokciach jednej z uczestniczek :) Dokładnie tłumaczyła każdy krok, omawiała użyte produkty, dawała praktyczne wskazówki. Rozwiała też wszelkie nasze wątpliwości, chętnie odpowiadając na pytania. Po demonstracji każda z nas powtórzyła czynności na swoich dłoniach. Pracowałyśmy oczywiście na produktach Indigo Nails, miałyśmy do wyboru różne bazy, top coaty oraz niezliczoną ilość kolorów lakierów hybrydowych. Na wyposażeniu studia są lampy UV, mogłyśmy jednak przynieść swoje. Ja tak właśnie zrobiłam, dzięki temu przy okazji nauczyłam się pracować ze swoją własną lampą LED.



Później przeszłyśmy do nauki wykonywania zdobień. Poszczególne rodzaje dekoracji Magda znów pokazywała na paznokciach ochotniczek. Zaczęłyśmy od tzw. efektu syrenki, potem przeszłyśmy do pionowego i poziomego ombré (nawet trójkolorowego!), kończąc na efekcie skóry węża oraz wzorkach wykonywanych żelem do zdobień Sugar Effect w połączeniu z kolorowym akrylem. Dwa ostatnie Magda zrobiła na moich paznokciach. Po prezentacji mogłyśmy same popróbować i poeksperymentować ze zdobieniami. Do naszej dyspozycji były wszelakie narzędzia i akcesoria Indigo. Moim absolutnym faworytem jest Sugar Effect, którym można tworzyć na paznokciach niepowtarzalne trójwymiarowe wzory. Tylko trzeba mieć bardzo precyzyjną rękę ;)



Miałyśmy czas, aby dokończyć sobie wszystkie paznokcie, nałożyć oliwkę i skorzystać z pomocy jednej ze stylistek, która frezarką pomagała nam poprawić niedociągnięcia. Na końcu otrzymałyśmy certyfikaty ukończenia szkolenia, zrobiłyśmy sobie pamiątkowe zdjęcia i ja musiałam uciekać, żeby zdążyć na 15.00 na zajęcia. Było naprawdę super! Miło spędziłam czas, poznałam świetne dziewczyny i wiele się nauczyłam. Fajnie zacząć tak przyjemnie tydzień :)




Oczywiście wyszłam z Madeleine Studio z pstrokatymi paznokciami, i chociaż sama rzadko wykonuję jakieś zdobienia, to jednak taka wersja moich dłoni całkiem mi się podoba :) Zdecydowałam się na połączenie ciemnego granatowego lakieru z kilkoma odcieniami malinowego różu. Do tego efekt syrenki, Sugar Effect i wężowa skóra. Całość wygląda naprawdę ciekawie :) Mam ten manicure już prawie tydzień i niestety na jednym paznokciu pojawiły się odpryski. Co ciekawe, tylko na nim użyłam top coat typu dry, którego nie trzeba przecierać. Pozostałe trzymają się bez zarzutu. Czyżby ten top coat był mniej trwały? Na razie nie chcę wyrokować, bo to moje pierwsze spotkanie z hybrydami, na pewno poświęcę temu zagadnieniu post, ale to za jakiś czas, jak już będę miała więcej doświadczenia. W każdym razie hybrydy Indigo zrobiły na mnie dobre wrażenie, są świetnie napigmentowane i nawet mnie, totalnemu laikowi, stosunkowo łatwo się nimi pracowało. W ogóle po tych sześciu dniach mam strasznie duży odrost, dopiero teraz zdałam sobie sprawę, jak szybko rosną mi paznokcie. Lakier był nałożony tuż przy skórkach, więc to nie wina złej aplikacji. W związku z tym nie wiem, czy będę mogła nosić hybrydy przez 2-3 tygodnie. Na zdjęciu możecie zobaczyć efekt po 5 dniach. Cóż, zobaczymy :)





Generalnie bardzo Wam polecam studio Magdy, nie tylko jeśli chcecie, by ktoś profesjonalnie wykonał Wam manicure, ale także jeśli planujecie kupić produkty Indigo stacjonarnie lub szukacie dobrego szkolenia – wiem, że Magda prowadzi we współpracy z Indigo Nails Lab wiele kursów, na pewno znajdziecie coś dla siebie. Ja nie żałuję, że wzięłam udział w tych warsztatach. Jestem bardzo zadowolona, na pewno raz na jakiś czas zdecyduję się na hybrydy, choć na co dzień raczej zostanę przy tradycyjnych lakierach, gdy zmieniam kolor po 3-4 dniach to jeszcze nie ma takiego odrostu :)
Zdjęcie z fanpage'a Madeleine Studio

Robicie hybrydy w domu? Jakie są Wasze doświadczenia? A może są wśród Was dziewczyny, które miały okazję brać udział w warsztatach Indigo w innych miastach? Lub dopiero się wybierają? Ciekawa jestem, jak było/będzie u Was :)

Zapraszam na stronę i fanpage Indigo Nails
oraz fanpage Madeleine Studio

Share this:

, , , ,

CONVERSATION

22 komentarze:

  1. Piękne paznokcie)))) też byłam na warsztatach i mega mi się podobało)))) Muszę na poważnie przemyśleć przejście na hybrydy)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już wiem, że od czasu do czasu się skuszę, ale na stałe to raczej nie ;)

      Usuń
  2. Zazdroszczę warsztatów i paznokci :) Byłam tego dnia nawet we Wrocławiu, szkoda że nie udało mi się żadnej spotkać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie było, nie da się ukryć :) No bardzo szkoda, że nie wpadłyśmy na siebie, chociaż przypadkiem!

      Usuń
  3. Sama bym z chęcią wzięła udział w takich warsztatach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto na początku zaczerpnąć wiedzy od profesjonalisty. W Internecie mnóstwo jest informacji o hybrydach, ale jednak nic nie zastąpi doświadczenia osoby pracującej w branży :)

      Usuń
  4. Miło było Cię spotkać na szkoleniu ;). A co do lakierów Indigo, to na mnie zrobiły wrażenie. Zero odprysków. Nawet brzeg mi się nie przetarł, co zdarza się przy produkcie każdej innej firmy ;). Ale na moich paznokciach generalnie produkty dobrze się trzymają. Nawet zwykły lakier po tygodniu wygląda całkiem OK :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, myślę, że to kwestia moich paznokci ;) Normalny lakier potrafi mi odprysnąć po kilku godzinach, chociaż zawsze używam top coatu ;) A tutaj jeden mi odprysnął, jeden zszedł płatem, a dwa w ogóle nie zeszły, musiałam spiłować ;)

      Usuń
  5. ja od niedawna zaczęłam robić w domu i bardzo daleko mi do perfekcji.. przydałyby mi się takie warsztaty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna sprawa dla początkujących :) Dobrze jest mieć solidne podstawy :)

      Usuń
  6. Fajnie, że udało Ci się uczestniczyć na świetnym szkoleniu. :) Ja niestety kiedyś poszłam, dałam 400 zł i nic się nowego nie dowiedziałam. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To szkoda... nie ma nic bardziej frustrującego niż kasa wyrzucona w błoto :(

      Usuń
  7. Już się nie mogę doczekać swojego szkolenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że również będzie świetnie! :)

      Usuń
  8. Mi też strasznie szybko rosną paznokcie :( Dlatego jeszcze nie zdecydowałam się na zakup zestawu do hybryd. Fajne szkolenie, chętnie bym kiedyś wzięła udział w takim evencie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopóki nie miałam hybryd, to nawet nie wiedziałam, że tak szybko mi rosną no i faktycznie po tygodniu to już mocno widać... Nie dziwię się więc,że się zastanawiasz.

      Usuń
  9. Nie wyobrażam sobie życia bez hybryd :) jeśli mocno odsunę skórki albo użyję frezarki to malutki odrost widać u mnie dopiero po tygodniu, a hybrydowe paznokcie noszę zazwyczaj 2 tygodnie. Śliczne zrobienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja miałam mocno odsunięte skórki, ale paznokcie rosną strasznie szybko, zawsze to widziałam, ale dopiero przy hybrydach było to aż tak widoczne ;) Ja jednak pozostanę wierna tradycyjnym lakierom, ale od czasu do czasu na pewno nie odmówię sobie hybrydy :)

      Usuń
  10. super warsztaty, zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No fajna sprawa, nie da się ukryć ;)

      Usuń
  11. fajna sprawa takie warsztaty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdobywanie wiedzy w miłej atmosferze, super sprawa ;)

      Usuń

Zostaw swoje myśli, to dla mnie duża motywacja! Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam moich czytelników, ale proszę, nie spamuj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...