Zakupy z Banggood.com – chińska kopalnia gadżetów / Banggood.com Wishlist

Zakupy w chińskich sklepach i na portalach aukcyjnych to dla mnie żadna nowość. Nie za często, ale korzystam z możliwości zamówienia w śmiesznie niskich cenach tych samych produktów, które dostępne są u nas, zwłaszcza pędzli i akcesoriów. Moje doświadczenia są na razie pozytywne, choć raz oclono mi przesyłkę, a na inną czekam już prawie dwa miesiące. W etyczność kupowania chińskich towarów i tego typu sprawy nie chcę się zagłębiać, każdy niech rozstrzygnie tę kwestię w swoim sumieniu ;) 

Sometime I do shopping in Chinese online stores, as I can get the same things much cheaper. This applies especially to makeup brushes and beauty accessories. I’ve had mostly positive experience, even though one of my parcels got taxed and I’ve been waiting almost two months for another one. I don’t want to discuss the morality of buying Chinese products, I think it’s everyone’s own decision ;)

W każdym razie otrzymałam niedawno propozycję współpracy od kolejnego chińskiego sklepu, tym razem banggood.com :) Zgadzam się na takie współprace, bo jest to dla mnie dobra okazja, żeby zamówić sobie produkty, na które miałam ochotę, ale trochę żal mi było kasy. Zazwyczaj kończy się na jednorazowej wysyłce, bo nie proszę się na blogach o „klikanie”, ale nie szkodzi, jak będę czegoś naprawdę potrzebowała, to sobie zamówię, oferty są naprawdę korzystne :)

Anyway, I have recently received a collaboration offer from another Chinese online store banggood.com :) I generally agree, as it’s for me a good oportunity to order products that I wanted to buy, but I was not sure if I should spend my money on them. Usually this ends with one package, as I do not beg for “clicks” on other blogs, we’ll see how it will be this time :) 

Dzisiaj pokażę Wam kilka rzeczy, które zainteresowały mnie na stronie banggood.com i jako że prowadzę bloga urodowego, będą to kosmetyki i akcesoria urodowe, ale w sklepie dostępne są także ubrania, buty, torebki i czego tylko dusza zapragnie. Banggood.com ma chyba najbardziej różnorodny asortyment, a gadżety nieraz wprawiają w osłupienie... Czasem, aż trudno mi uwierzyć, że ludzie wymyślają takie rzeczy. Ale skoro jest zapotrzebowanie, to nie wnikam ;) Zaczynamy zatem przegląd! Dodam tylko, że są to rzeczy, które uznałam za ciekawe, nie wiem jeszcze, co sobie ostatecznie wybiorę, ale na pewno pojawi się recenzja, dowiecie się więc za jakiś czas.

Today I’ll show you things that caught my attention at banggood.com and because I run a beauty blog, these will be only cosmetics and beauty accessories. But you can also get at banggood clothes, shoes, bags and accessories and whatever you can think of. I think that this website has the widest range of products, including the weirdest gadgets I’ve seen... Sometimes it’s for me hard to believe that people can invent such things. So let’s start the wishlist! I’ll only add that these are just things that I find interesting, I’m not sure which ones I will finally choose, but you’ll get to know soon, as I will surely review them on my blog.

1. Pilaten black peel-off mask CENA/PRICE; 2. Holika Pig Nose Clear Blackhead 3 step kit CENA/PRICE; 3. 7 pcs nail art brushes set CENA/PRICE; 4. 10 pcs hybrid manicure removing clips CENA/PRICE

1. Pilaten, black peel-off mask; ostatnio bardzo popularna w Internecie. Wiele marek ma ją w swojej ofercie, podobno świetnie usuwa zaskórniki. Korzystałam tylko z koreańskich płatków, które nie do końca spełniły swoje zadanie, ciekawa jestem, jak sprawdziłaby się maska.

1. Pilaten, black peel-off mask; extremely popular in the Internet in the last months. Many brands offer this product, it is supposed to effectively remove blackheads. I have only used Korean pads that did not do their job, I am curious how this would work.

2. Holika, Pig Nose Clear Blackhead 3 step kit; najpewniej podróba koreańskiego 3-stopniowego zabiegu na zaskórniki. Sporo osób testowało ten zestaw i większość była zadowolona. Chętnie przekonałabym się na sobie, chociaż muszę przyznać, że kosmetyków z Chin trochę się boję...

2. Holika, Pig Nose Clear Blackhead 3 step kit; imitation of a Korean product that’s supposed to remove blackheads as well. A lot of people tried this and their opinions were mostly very positive. I would be curious to check it, but I am a bit afraid of using Chinese cosmetics...

3. Zestaw 7 pędzelków do zdobienia paznokci. Zwłaszcza moja siostra lubi zamawiać z Chin wszelkiego rodzaju akcesoria do zdobienia paznokci, w tym stemple, płytki, naklejki, sondy. Kosztują grosze, a są naprawdę dobrej jakości. W Polsce podobnego zestawu w tak niskiej cenie na pewno nie znajdziecie.

3. Nail art brushes set, 7 pieces. Especially my sister likes to order nail art accessories from China, e.g. stickers, dotting tools, stamps. They cost really little and the quality is fairly good. You won’t buy such things this cheap in Europe.

4. Klipsy do zdejmowania hybryd. Podczas zabiegu usuwania lakieru hybrydowego zakładam folię, ale spada mi z palców, chętnie sprawdziłabym, czy takie klipsy ułatwią sprawę.

4. Hybrid manicure removing clips. I usually apply foils when I’m removing my hybrid manicure, but they tend to move and fall off my nails, so I would like to see if such clips could help me solve the problem.

5. Electric feet dead skin remover CENA/PRICE; 6. Mini USB air humidifier CENA/PRICE; 7. Women face razor CENA/PRICE; 8. Electric lash curler CENA/PRICE

5. Pilnik elektryczny do stóp. Mam duży problem z twardymi piętami i zawsze chciałam spróbować pilnik Scholla, ale jest bardzo drogi. Może tańszy odpowiednik się sprawdzi?

5. Electric feet dead skin remover. Hard feet, especially heels, are a big problem for me and that’s why I’ve always wanted to check the Scholl’s device, but it’s just too expensive for me. Maybe a cheaper one will do?

6. Miniaturowy nawilżacz powietrza na USB. W Azji panuje szał na nawilżanie powietrza, moim zdaniem, bardzo słusznie, bo suche powietrze i klimatyzacja bardzo źle wpływają na naszą skórę. Warto sprawić sobie taki gadżet i postawić na przykład na biurku w pracy.

6. Miniature USB air humidifier. Asian people are crazy about humidifiers, but I think they’re right. Dry air and air conditioning may do much harm to our skin. And such a small gadget may stand on your desk in the office, for example.

7. Nożyk do golenia twarzy. Przydatny gadżet, zwłaszcza jeśli macie krzaczaste brwi i nie macie czasu wyrywać ich po włosku, albo chcecie pozbyć się meszku z twarzy. Już długo zastanawiałam się nad sprawieniem sobie takiego. Ten przy okazji charakteryzuje się po azjatycku zabawnym designem :)

7. Women face razor. It’s a usueful gadget if you have very bushy eyebrows or you want to shave any small hairs on your face. I’ve been thinking of getting this for a long time, and this one has also funny and cute design, in a typical Asian way :)

8. Elektryczna zalotka do rzęs. Podobno podkręcanie rzęs na ciepło daje znacznie lepszy i trwalszy efekt. Można rozgrzać zwykłą zalotkę suszarką, ale można też kupić sobie taką elektryczną, co kto woli.

8. Electric lash curler. It is said that curling your lashes with a heated curler gives you better and more longlasting result. You can heat a regular curler with a hair dry, for example, but you can also get an electric one.

I jak? Coś Wam wpadło w oko? A może któryś z tych produktów znacie?

Did anything catch your eye? Or maybe you know any of the products?

Share this:

, , , , , , , , , ,

CONVERSATION

42 komentarze:

  1. Też mam tą czarną maskę na liście, ale chyba innej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam, że sporo firm je oferuje :) Pewnie na fali tego szału na yt ;)

      Usuń
  2. Nie mam nic z Twojej listy, ale klipsy też mi się przypadły, bo też folia notorycznie mi spada :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo denerwuje mnie to ;) Mam nadzieję, że założenie klipsów utrzyma je na miejscu :)

      Usuń
  3. cały czas przymierzam się żeby zamówić tą czarną maskę, ale jakoś nie mogę się zebrać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się trochę boję tych chińskich, ale ciekawi mnie z drugiej strony ;)

      Usuń
  4. Ja chyba nie skusiłabym się na chińskie.Choć kiedy byłam dzieciakiem to chińskie było najlepsze..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do gadżetów nic nie mam, u nas i tak większość made in China, ale kosmetyków się boję ;)

      Usuń
  5. Zamawiałam na Aliexpress, tej strony nie znam niestety :)
    Fajne rzeczy można dorwać z tych Chin :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Aliexpress jest taniej na pewno ;)

      Usuń
  6. Bardzo lubię azjatyckie sklepy, lecz tego sklepu jeszcze nic nie zamawiałam.
    Poklikałam.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio zamówiłam sobie tę "czarną maskę" na Aliexpress :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Noo właśnie sporo osób bardzo pozytywnie ją oceniło, też mnie bardzo ciekawi :)

      Usuń
  9. z pokazanych pze Ciebie rzeczy znam jedynie maseczkę Pilaten,ale niestety u mnie nie sprawdziła się i używam jej do .. depilacji wąsika! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, słyszałam, że funduje dodatkowo depilację, ale jeszcze chyba nikt nie zrobił z tego podstawowej funkcji :D Szkoda, że się nie sprawdziła, ale grunt, że znalazłaś dla niej zastosowanie :)

      Usuń
  10. nawilżacz powietrza na USB? ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ciekawa sprawa ;) Zastanawiałam się, czy czasem komputer nie ucierpi od bliskiego kontaktu z takim nawilżaczem, ale sama idea bardzo mi się podoba, bo przymierzam się do kupienia nawilżacza takiego porządnego do domu :)

      Usuń
  11. oglądałam kiedyś filmiki z tą czarną maską i wydaje mi się trochę przerażająca :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo dziewczyny często mówią, że boli ;) ja bym tylko na nos spróbowała, ale mam wątpliwości ;)

      Usuń
  12. Ten nożyk wydaję się jakimś monstrum dla mnie w porównaniu do tego z Rossmana :D Ciekawe gadżety, ciekawe jak się spiszą :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nigdy nie używałam takiego nożyka, ale na ten sama się nie zdecydowałam ;)

      Usuń
  13. Nie przepadam za chińskimi stronkami, jest ich ostatnio przesyt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, wszędzie ich pełno, mnie nie denerwują, ale rozumiem niechęć :) Sama korzystam z Aliexpress :)

      Usuń
  14. Jeśli masz krótkie paznokcie, to klipsy się sprawdzą, przy dłuższych niestety lakier zostaje na końcówkach :/ Zniechęcona kupiłam frezarkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobra wiadomość, bo mam bardzo krótkie paznokcie, nie cierpię długich :)

      Usuń
  15. czarną maskę miałam i płakałam przy zdzieraniu :( DEPILACJA TWARZY!!!
    Kochana poklikałam w linki :) mogę liczyć również na Twoją pomoc? http://kreconowlosaa.blogspot.com/2016/06/banggood-dziwaczne-wielofunkcyjne-buty.html
    To dla mnie bardzo ważne
    + zaobserwowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bałabym się używania chińskim kosmetyków :) ale zgodzę się, że ozdoby do paznokci wychodzą taniej i są niezłe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo kosmetyków się boję ;) Kupiłam raz eyeliner, ale go jeszcze nie wypróbowałam ;)

      Usuń
  17. Ciekawa jestem jakości pędzelków do paznokci :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo się przekonasz i podzielisz swym zdaniem :)

      Usuń
  18. A ja nie mam cierpliwości do przesyłek z Chin. Czekanie miesiąc na zamówienie to nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na szczęście jeszcze tak długo nie czekałam, zazwyczaj przychodzą po 2 tygodniach, czasem nawet szybciej :)

      Usuń
  19. Jestem ciekawa gadżetów do paznokci. Kosmetyków jednak bym się bała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc, to się coraz częściej zastanawiam, czy słusznie, bo wiele firm produkuje kosmetyki w Chinach, też wiele półproduktów stamtąd się sprowadza... Ale na razie nie zaryzykowałam ;)

      Usuń
  20. Jeszcze nigdy nie zamawiałam na Banggood ;) Czasem mnie kusi ;) Na razie jednak jestem wierna Allegro ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakupy z Chin mają swoje plusy i minusy... Jestem jednak z kilku rzeczy naprawdę zadowolona :)

      Usuń

Zostaw swoje myśli, to dla mnie duża motywacja! Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam moich czytelników, ale proszę, nie spamuj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...