Paznokciowa propozycja na początek jesieni / My favourite nail polish choice for the beginning of fall: Essie Big Spender

Pogoda za oknem mówi jedno – właśnie rozgościła się u nas jesień i choć podobno jeszcze parę słonecznych dni przed nami, to jednak atmosfera już mało wakacyjna. Chyba żadna pora roku nie znajduje takiego odzwierciedlenia w trendach urodowych jak właśnie jesień. Co roku w okolicach połowy września obserwujemy zmianę o 180 stopni i zaczynają wówczas królować ciemne czerwienie, fiolety i kolory wina. Ja osobiście uwielbiam takie odcienie i dobrze się w nich czuję. Jesień samą w sobie też bardzo lubię, niesamowicie mnie inspiruje, może dlatego, że urodziłam się na samym początku października? Nie wiem, w każdym razie jest to chyba moja ulubiona pora roku :)

Essie Big Spender

The weather leaves no doubt – the fall has come and even though there are some sunny days still to come, the atmosphere is already different. I suppose no other season influences fashion and beauty trends as strongly as fall. Every year in September we can observe a huge change and everything turns red, purple and wine. I personally love such shades and I think they suit me. I like fall itself, too, as it inspires me and triggers my creativity. Maybe because of the fact that I was born at the beginning of October? I have no idea, but this is my favourite time of the year :)

Essie Big Spender

Dzisiaj mam dla Was propozycję manicure, który sprawdzi się idealnie w momencie, gdy stoimy jeszcze jedną nogą w słonecznym lecie, a jedną już wkraczamy w jesienną melancholię. Zanim sięgnę po bordowe lakiery, mam okres przejściowy, podczas którego na moje paznokcie wędrują wszelkiego rodzaju różo-fiolety. Jednym z nich jest Big Spender od Essie.

Today I prepared for you a manicure inspiration that will be perfect for this time when we still have warm and sunny weather but we’re slowly stepping into the melancholy of fall. Before I reach for wine-coloured nail polishes I tend to wear all kinds of pinky purples. And one of them is Big Spender from Essie.

Essie Big Spender

Big Spender to wyjątkowy odcień, przypominający mi jagodowy sok, taki trochę różowy, trochę fioletowy i trochę czerwony. Dominują w nim chłodne tony. Pewnie można znaleźć dla niego zamienniki, ja jednak w swoich niemałych zbiorach nie mam nic podobnego. Moim zdaniem kolor ten jest mocno niedoceniany wśród lakierów Essie. Nie jest tak popularny jak Fiji czy Bahama Mama. A naprawdę warto zwrócić na niego uwagę.

Big Spender is an unusual shade that reminds me of blueberry juice, a bit pinky, a little purple with a hint of red. It is mostly cool-toned. I am sure it is possible to find its dupes, but I don’t have anything really similar in my huge collection. In my opinion this colour is somehow underrated comparing to extremely popular Fiji or Bahama Mama. And it deserves your attention.

Essie Big Spender

Essie Big Spender

Essie Big Spender

Buteleczki Essie bardzo lubię, wygodnie się je przechowuje, ale są dla mnie zbyt duże. Jeśli macie kilka lakierów, to jest szansa, że go zużyjecie, ale posiadaczki kilkudziesięciu buteleczek raczej denka szybko nie ujrzą. Pędzelek drogeryjnej linii Essie bardzo mi odpowiada, nie jest ani za szeroki, ani za wąski. Emalia mogłaby być nieco gęstsza, ale i tak całkiem nieźle się rozprowadza i czasem udaje mi się nie zalać skórek ;)

I do like Essie’s bottles, they’re easy to store but for me they’re just too big. If you have a couple of nail polishes you might succeed in using it up, but if you own such a big collection as me, you will probably never finish it. The brush in the drugstore line of Essie is wider than the one from the professional line, but I still think it’s comfortable to use. The polish itself could be thicker in consistency, but it distributes well and I sometimes manage not to stain my cuticles ;)

Essie Big Spender

Big Spender wymaga zdecydowanie dwóch warstw do pełnego krycia. Dopiero wówczas nie są widoczne prześwity czy zacieki. Dobrze współpracuje z moim ulubionym top coatem Seche Vite, nie ściąga się i nie kurczy. Daje w połączeniu z nim bardzo ładny, jakby kremowy efekt. Jeśli zaś chodzi o trwałość, to jest niezła jak na moje paznokcie. Na trzeci, a nawet czasem na drugi dzień, pojawiają się odpryski lub zadziorki, które po pociągnięciu powodują schodzenie lakieru płatami. Moje paznokcie już tak mają, że nic się na nich nie trzyma.

Big Spender requires two coats for full opacity. Otherwise, smudges are visible and the colour is uneven. The polish works well with my favourite Seche Vite top coat, it doesn’t contract. It looks pretty and gives a beautiful creamy finish. The lasting power is fine for my nails. It starts chipping and flaking on the third day usually. My nails are difficult.

Essie Big Spender

Niemniej biorąc pod uwagę cenę lakierów Essie, która wynosi prawie 35 zł za 10,5 ml, to jakość nie jest powalająca. Lubię je, ale zauważyłam, że kolory mocno różnią się między sobą. Na szczęście Big Spender należy do tych lepszych. Kiedy chcę zaopatrzyć się w jakiś lakier Essie, to zawsze korzystam z promocji 1+1, ale i tak uważam, że wiele tańszych marek nie ustępuje im jakością. Po prostu mnie nie zachwycają.

Anyways, considering the high price of Essie’s polishes, which is almost 10€ for 10,5 ml in Poland, the quality of the product is not amazing. I like Essie, but I find the colours vary in terms of quality. Luckily, Big Spender belongs to the better group. I always buy my Essie polishes on sale, but I don’t do it very often, many cheaper brands offer equally good nail polishes. Essie are not my number one.

Essie Big Spender

Generalnie, kolor Big Spender i jemu podobne gorąco Wam polecam, bo odcień ten jest moim zdaniem świetną propozycją na początek jesieni. Wiele inspiracji na jesienny manicure znajdziecie na portalu kobieceporady.pl, gdzie w kategorii Uroda pojawia się sporo tego typu wpisów. Ja osobiście nie mam cierpliwości do zdobień, wybieram raczej jeden kolor i tyle :)

Generally, I recommend you the shade Big Spender and its dupes for the beginning of the fall. You will find more inspirations in the Internet. I am not patient enough to do nail art, I just put one colour and that’s it :)

Essie Big Spender

Znacie lakier Big Spender od Essie? Co w ogóle sądzicie o lakierach tej marki?

Do you know Essie’s Big Spender? What do you think of the brand?

Share this:

, , , ,

CONVERSATION

44 komentarze:

  1. Śliczny kolor :) U mnie lakiery Essie trzymają się dosyć długo, chyba że paznokieć się rozwarstwi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) U wielu osób Essie dobrze się trzymają, dlatego winię swoje paznokcie ;)

      Usuń
    2. U mnie Essie też się nie trzyma, zazwyczaj z lakierem chodzę 4-5 dni, a z Essie trzy dni to już dobrze, a i tak ten trzeci dzień to już trochę na siłę. Dlatego nie mam dużo lakierów z tej firmy i raczej nie kupię następnych, chyba że trafię naprawdę zachwycający kolor w jakiejś naprawdę dużej promocji. W tej chwili rządzi u mnie Sally Hansen.

      Usuń
    3. Ja mam tylko ochotę na Bahama Mama, ale to tylko w promo ;) Mam z Sally Hansen kilka lakierów, ale podobnie się u mnie utrzymują. U mnie nawet hybrydy złażą po kilku dniach :P

      Usuń
  2. nie mam go, ale przyznam, że jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam szczerze kolor śliczny ale cena 35 zł za 2-3 dni trwałości lakieru to kiepski wynik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie, dlatego Essie kupuję tylko w dużych promocjach. Zresztą, już się przyzwyczaiłam, że nawet hrybrydy potrafią mi odpaść po kilku dniach ;)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Jest taki dość nieoczywisty, bo różnie wygląda w różnym świetle, a do tego inaczej się prezentuje na różnych karnacjach :)

      Usuń
  5. Sam kolor jest mega na jesień idealny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie :) A jeszcze jak ktoś nie lubi ciemnych bordo, to taki odcień jest idealnym kompromisem :)

      Usuń
  6. Piękny kolor, coś podobnego mam z miyo u siebie i bardzo lubię ten lakier.. Szczególnie jesienią ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, jestem pewna, że można znaleźć jakieś zamienniki :) Ja z przyczyn wiadomych już nie szukam, ale przy okazji zobaczę sobie ofertę Miyo :)

      Usuń
  7. U mnie Essie trzymają się najdłużej, choć zazwyczaj inne lakiery 2-3 dni :) jedynie te mini wersje z kostek są trochę słabsze... :/ mimo to, kolor idealny na jesień - podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba :) A co do trwałości - to jest chyba prawie tak indywidualna sprawa jak dobór podkładu :P Co osoba to inne doświadczenia :D

      Usuń
  8. Bardzo ładny kolor, idealny na jesień :) obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kolor.
    W sam raz na jesień.

    OdpowiedzUsuń
  10. boski kolor! muszę go sobie koniecznie kupić! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę, ale Cię skusiłam ;) Mam nadzieję, że się u Ciebie sprawdzi :)

      Usuń
  11. Piękny kolor i piękny kształt paznokci! Gdyby nie to, że zaczęłam używać hybryd, pewnie też bym się na niego skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo :) U mnie akurat inny kształt paznokci za bardzo się nie sprawdza, nie bawię się w migdałki czy kwadraty. Zresztą, nie mogę mieć za długich. Też ostatnio używam hybryd, ale tylko od czasu do czasu, bo po ich zdjęciu strasznie mi się kruszą paznokcie. Raczej całkiem na hybrydy się nie przestawię ;)

      Usuń
  12. Mam ten kolor i również bardzo mi się podoba :) a schodzenie płatami lakieru jest dla mnie świetną zabawą :D to uczucie satysfakcji gdy uda się całość na raz odczepić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, znam to skądś :D Właśnie wczoraj go tak poobdzierałam :P

      Usuń
  13. Śliczny kolor, bardzo lubię takie odcienie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że Ci się podoba :)

      Usuń
  14. Piękny kolor, bardzo lubię takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja początkowo miałam wątpliwości, ale od jakiegoś czasu bardzo lubię :)

      Usuń
  15. Nie miałam wciąż nic z Essie, ale kolorek bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Moim zdaniem to nie są lakiery bez wad, nie jestem ich największą fanką ;)

      Usuń
  16. Bardzo lubię lakiery Essie i ten również mam w swojej kolekcji. Poza tym cenię je za trwałość, na moich paznokciach na bazie i z topem trzymają się nawet 7-10 dni. Jak na zwykłą emalię jest to trwałość więcej niż zadowalająca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę, u mnie tyle hybryda nie wytrzymuje ;)

      Usuń
  17. Kochana, chciałabym Cię poinformować - że zostałaś wybrana na Spotkanie Blogerek, które organizujemy w Opolu :)
    Pozdrawiam, Monika.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo się cieszę, że znów się z Wami spotkam :)

      Usuń
  18. kolor bez dwóch zdań jest bardzo ładny, idealny na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się zgadzamy w tej kwestii :D Mam jeszcze chrapkę na Bahama Mama :)

      Usuń
  19. Odpowiedzi
    1. Lubię takie różo-fiolety od jakiegoś czasu :)

      Usuń
  20. Piekny kolor ale ja z Essie się nie lubie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Essie już tak jest :) Jedni kochają, a inni nie lubią :)

      Usuń

Zostaw swoje myśli, to dla mnie duża motywacja! Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam moich czytelników, ale proszę, nie spamuj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...