Konkurs z odżywką Jantar Farmona - głosowanie rozpoczęte!!! Czas do 6.11 :)

Gorąco zachęcam do głosowania na moją recenzję kultowej odżywki Jantar Farmona oraz zostawiania komentarzy pod postem na blogu - możecie wygrać razem ze mną :) Wystarczy znaleźć mnie na jantarhair.com.pl i zostawić głos :)

Post konkursowy znajdziecie TUTAJ


Z góry dziękuję za wsparcie i życzę powodzenia wszystkim biorącym udział w konkursie! 

Ja się zbieram na Secrets of Beauty, z nowymi postami wracam w przyszłym tygodniu :) Udanego weekendu!

Share this:

CONVERSATION

6 komentarze:

  1. Szczerze mówiąc jestem zawiedziona organizacją konkursu ! W aplikacji jest straszny bałagan, mojego wpisu w ogóle nie widać a dodam że nie da się dać bezpośredniego linku do głosowania. Nie zależy mi na wygranej ale przykro mi się robi, że niektóre wpisy są faworyzowane przez organizatorów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się! Kiepsko to wypada :( Już kilka osób zgłaszało problem z głosowaniem, nawet jak już mnie znaleźli...

      Usuń
  2. Mój głosik poleciał, ale jak wiesz łatwo nie było...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję! Wydaje się, że nie tylko ja mam problemy z tą aplikacją...

      Usuń

Zostaw swoje myśli, to dla mnie duża motywacja! Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam moich czytelników, ale proszę, nie spamuj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...