Moje nowe miejsce w sieci

Słuchajcie, mam dla Was szybkie info. Dość spontanicznie postanowiłam, że założę drugiego bloga. Od jakiegoś czasu mam ochotę dzielić się z Wami moimi przemyśleniami także na różne inne tematy, mniej lub bardziej poważne, ale z drugiej strony chciałabym, aby Evelyn's Shades Of Red pozostał blogiem stricte kosmetycznym. Tak powstał Black Rainbow Blog, na którym będziecie mogli mnie poznać z bardziej prywatnej strony. Wpisy będą pojawiały się pewnie rzadziej niż tutaj, ale nie zabraknie tematów związanych z muzyką, życiem kulturalnym, jedzeniem, podróżami i wszystkim tym, o czym będę miała w danej chwili ochotę napisać :) To blog bardziej dla mnie, jako swego rodzaju utrwalenie wspomnień, ale oczywiście będzie mi niezwykle miło, jeśli ktoś będzie miał ochotę go czytać. Cóż, pozostaje mi stwierdzić, że blogowanie wciąga :)

Zapraszam więc tych, których interesują nie tylko kosmetyki, a zwłaszcza Wrocławian, bo siłą rzeczy, będę skupiać się na tym, co się dzieje w moim mieście :)


PS. Wykorzystałam świetny szablon Karoliny z bloga Pasje Karoliny oraz Karografia :)

Share this:

CONVERSATION

14 komentarze:

  1. Podziwiam że masz czas na prowadzenie drugiego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie to szaleństwo, bo nie mam :D Nawet na ten mam za mało ;) Ale trudno, lubię to robić, może się uda :)

      Usuń
  2. Super! Dzięki za polecenie - jest pięknie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie, szablon jest świetny :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Wcale się nie dziwię :) Ja na kosmetycznym blogu nie chciałabym wyskakiwać z postami na inny temat, wolę mieć na taki misz-masz osobne miejsce :)

      Usuń
  4. Fajnie :) Nie jestem z Wrocławia, ale często odwiedzam odkąd zamieszkała tam moja córka :) Miłego blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Może kiedyś uda się we Wrocławiu spotkać :)

      Usuń
  5. Zastanawiam się właśnie nad takim krokiem. Chciałabym poszerzyć moją kosmetyczną tematykę o powiedzmy "lifestyle" i cały czas nie wiem czy zrobić to w obrębie istniejącego bloga, czy założyć drugi :(
    Gdy pierwszy raz przeczytałam, że masz drugiego bloga, to byłam w szoku, że dasz radę to ogarnąć z Twoją częstotliwością wpisów na tym blogu, a przede wszystkim z życiem w realu z tyloma pasjami, którym się poświęcasz :) Ja w każdym razie trzymam kciuki za ten i za drugi, no i oczywiście, będę odwiedzać obydwa blogi! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie :) Też długo o tym myślałam, ale jednak wpisy na drugim blogu będą miały zupełnie inny charakter niż tutaj, dlatego w końcu postanowiłam to rozdzielić. Pewnie przez to mniej czytelników na niego trafi, ale jednak nie chcę tutaj robić misz-maszu ;) No i tam będę sobie publikować bez spiny, tak często jak będę czuła potrzebę, tu staram się zachowywać jakąś regularność ;) Trzymam kciuki za Twoją decyzję, wybierz opcję, która w Twojej sytuacji lepiej się sprawdzi :)

      Usuń

Zostaw swoje myśli, to dla mnie duża motywacja! Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam moich czytelników, ale proszę, nie spamuj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...