Wiśniowy pomadkowo-lakierowy duet na jesień! / Cherry lips-and-nails duet for autumn! Avon Perfect Reds: Cherry Jubilee

Nie jest tajemnicą, że mam ogromną słabość do czerwonych szminek i lakierów do paznokci. Podejrzewam, że nie jestem jedyna, wszak czerwień, zwłaszcza ta klasyczna, to synonim klasy, stylu, kobiecości i elegancji. Czerwone usta i paznokcie pasują do wielu okazji i każdemu, trzeba znaleźć tylko odpowiedni dla siebie odcień. Po różne wersje tego koloru sięgamy chyba najchętniej w drugiej połowie roku – bordo króluje jesienią, a zimna czerwień w świątecznych i zimowych stylizacjach. Avon podłapał tę ideę i stworzył specjalną linię Perfect Reds, złożoną z czerwonych szminek z serii True Colour i lakierów Nailwear Pro+. Znajdziemy w niej kolory ze stałej kolekcji, ale w odświeżonych opakowaniach. Dostępne są różne odcienie, ciepłe i chłodne, jasne i ciemne, dlatego sądzę, że każdy wybierze coś dla siebie. Produkty z tej kolekcji można zamówić w bieżącym katalogu, nie wiem, jak później.

Avon Perfect RedsTrue Color and Nailwear Pro Cherry Jubilee

It is not a secret that I’m very fond of red lipsticks and nail polishes. I guess I’m not the only one, as red colour, especially the classic version is classy, stylish, feminine and simply elegant. Red lips and nails are perfect for different occasions, the point is to find the right shade. We choose different shades of red mostly in the cold months – wine shades are loved in the autumn and classic cool-toned reds dominate in winter and Christmas looks. Avon used the idea and created a line of red shades of True Colour lipsticks and Nailwear Pro+ nail polishes, called Perfect Reds, in which we’ll find colours from the permanent collections but in refreshed packagings. There is a variety of red shades in the line, cool- and warm-toned, light and darker ones, that’s why I think that everyone will find something suitable.

Avon Perfect RedsTrue Color and Nailwear Pro Cherry Jubilee

Nie mogłam się nie skusić chociaż na jeden lakier i szminkę. Wybrałam obydwa kosmetyki w tym samym odcieniu Cherry Jubilee, który jest ciemną, chłodną wiśniową czerwienią. Widoczne są w niej różowe tony. Odcień szminki i lakieru jest bardzo zbliżony, produkty tworzą idealny, elegancki duet. Cherry Jubilee to piękny jesienny kolor! Z chęcią po niego sięgam :)

I couldn’t resist and I got one lipstick and one nail polish from the collection. I chose both in the shade Cherry Jubilee, which is a dark, cool-toned cherry red. Pink tones are visible in it. The shade of both lipstick and nail polish are very similar and they make up a perfect elegant couple. Cherry Jubilee is a beautiful autumnal colour! I use it very often :)

Avon Perfect RedsTrue Color and Nailwear Pro Cherry Jubilee

Avon Perfect RedsTrue Color and Nailwear Pro Cherry Jubilee

Avon Perfect RedsTrue Color and Nailwear Pro Cherry Jubilee

Lakier niestety otrzymałam jeszcze w starym kartoniku i zwykłej buteleczce, pewnie najpierw wyprzedają te standardowe, żeby nie zalegały, no trudno ;) Niemniej słoiczek jest bardzo elegancki i prosty, muszę przyznać, że lubię opakowania Avonu. Pędzelek ma średnią szerokość, jest wygodny i w miarę precyzyjny. Lakier mógłby być odrobinę bardziej gęsty, bo lubi się rozlewać. Z moim ulubieńcem Seche Vite współpracuje bez zarzutu. Niestety krycie nie jest najlepsze, przy dwóch warstwach manicure wygląda bardzo przyzwoicie, ale pod światło wciąż można dostrzec delikatne prześwity. Trwałość oceniam na bardzo dobrą, pierwsze odpryski pojawiły się gdzieś około czwartego lub piątego dnia. Lakier jest naprawdę całkiem fajny, może nie najlepszy na świecie, ale na moich paznokciach trzymał się dłużej niż większość emalii.

Avon Perfect RedsTrue Color and Nailwear Pro Cherry Jubilee

Avon Perfect RedsTrue Color and Nailwear Pro Cherry Jubilee

I got the nail polish in the old packaging, I think they want to sell out the old version first, well, I can live with that ;) But the bottle looks very nice, I really like Avon’s packagings, as they’re simple yet elegant. The brush is rather wide and comfortable but precise enough. The polish itself could be a little thicker, because it tends to stain my cuticles. It works with my beloved Seche Vite very well. Unfortunately, the coverage is not the best, even with two coats some smudges are visible. The lasting power is, in turn, very good – it started chipping after four or five days, which is really fine considering my problematic nails. I do like this nail polish, even though it is not the best in the world.

Avon Perfect RedsTrue Color and Nailwear Pro Cherry Jubilee

Szminka zamknięta jest w opakowaniu standardowym dla serii True Colour, które bardzo mi się podoba, posiada tylko dodatkowy napis Perfect Reds. Pomadka kryje dobrze, aczkolwiek nie perfekcyjnie i daje mocno błyszczące wykończenie, przy czym nie zawiera drobinek. Po prostu jest bardzo kremowa, wręcz maślana i topi się pod wpływem ciepła. Dlatego też dość ciężko zaaplikować ją precyzyjnie bez pędzelka czy konturówki, może się poza tym łatwo rozmazywać. Nie podkreśla suchych skórek i nie przesusza ust, wręcz bym powiedziała, że je natłuszcza i utrzymuje nawilżenie. Ze względu na formułę trwałość nie jest powalająca. Odbija się na szklankach, znika podczas picia i jedzenia. Nie jest zła, raczej po prostu przeciętna. Cudny kolor to jej największy atut.

Avon Perfect RedsTrue Color and Nailwear Pro Cherry Jubilee

Avon Perfect RedsTrue Color and Nailwear Pro Cherry Jubilee

Avon Perfect RedsTrue Color and Nailwear Pro Cherry Jubilee

The lipstick comes in a packaging that is typical of the True Colour series, it only has the name Perfect Reds on it. I like it. The lipstick provides good coverage but it’s not fully opaque with one coat. It also gives glossy finish yet it doesn’t contain any shimmer. It’s just very creamy, almost buttery and melts when it touches warm skin. That’s why it is quite tricky to apply, it’s hard to do it precisely without a lip pencil or a brush. It also tends to smudge. The lipstick doesn’t accentuate dry patches and is not drying itself, I would even say it is somehow hydrating. Due to the formulation the lasting power is not impressive. The colour transfers to cups and disappears when eating or drinking. The lipstick is not bad, rather average. But its wonderful colour won my heart.

Avon Perfect RedsTrue Color and Nailwear Pro Cherry Jubilee

Avon Perfect RedsTrue Color and Nailwear Pro Cherry Jubilee

Avon Perfect RedsTrue Color and Nailwear Pro Cherry Jubilee

Powiem szczerze, że tym razem lakier bardziej mi przypadł do gustu, chociaż obydwa kosmetyki nie są wybitne, jeśli chodzi o jakość. Są po prostu w porządku. Niestety nie mam porównania do innych kolorów z tej kolekcji, ale mam sporo szminek Avon i zauważyłam, że mocno się różnią zależnie od odcienia. Niektóre są naprawdę świetne, inne mniej, i akurat Cherry Jubilee należy do tych nieco słabszych. Niemniej warto sprawdzić sobie nową kolekcję, może akurat znajdziecie wśród nich swój ideał wśród czerwieni :)

To be honest, I liked the nail polish better this time, even though both products are not highest quality. They’re just fine. I can’t compare them to the rest of the collection, but I know from my own experience that Avon’s lipsticks might be different depending on the shade. Some of them are great, and some are worse, like Cherry Jubilee, unfortunately. But anyway, check out the collection, maybe you’ll find your perfect red in it :)

Avon Perfect RedsTrue Color and Nailwear Pro Cherry Jubilee

Lubicie kolorówkę Avon? Znacie te produkty? Ja nie przepadam za pielęgnacją, ale niektóre kosmetyki do makijażu mają naprawdę dobre.

Do you like Avon makeup products, just like me? Do you know these cosmetics?

Share this:

, , , , , ,

CONVERSATION

48 komentarze:

  1. Kolor śliczny, bo również jestem fanką czerwieni, aczkolwiek nie podoba mi się krycie tego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, pod światło niestety widać delikatne prześwity :(

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Kolor jest piękny, nie można mu tego odmówić :)

      Usuń
  3. Tobie bardzo pasują takie kolory :) o ile na paznokciach bym u siebie taki widziała, to na ustach już niekoniecznie :D bardziej lubię nude :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie ciemne usta to moja specjalność ;) Ale rozumiem, że nie są dla każdego, moja siostra też raczej po takie nie sięga ;)

      Usuń
  4. Też uwielbiam czerwień na ustach i paznokciach :-)
    PS. Zostałaś nominowana do LBA. Po szczegóły zapraszam na mojego bloga ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ta czerwień! Zarówno na ustach jak i na paznokciach :)
    PS. Widzę, że jesteś archeologiem - kiedyś zostanie nim było moim marzeniem, szykowałam się też na studia, ale życie trochę zweryfikowało moje plany ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tak, jestem archeologiem, póki co czynnym zawodowo nawet, ale to jest trudna profesja, trzeba być stuprocentowo pewnym wyboru, żeby wytrwać :)

      Usuń
  6. Śliczny kolor lakieru :) Pomadka dla mnie zdecydowanie zbyt mocna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zdaję sobie sprawę z tego, że to nie kolor dla każdego, wiele osób będzie się źle czuło w takich mocnych ustach :)

      Usuń
  7. Uwielbiam takie ciemne czerwienie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lakier ma śliczny kolor, pomadka też ale mi np tak intensywny kolor nie pasuje. Choć u ciebie wygląda ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie z kolei średnio wyglądają jasne szminki, potrzebuję jakiegoś mocniejszego akcentu :)

      Usuń
  9. cudne kolory!
    na paznokcie bym się połasiła ale na usta pomadka dla mnie za mocna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że na szminkę zbyt wiele odważnych nie ma :D Rozumiem to, kolor rzuca się w oczy :)

      Usuń
  10. O ile nie czuję się najlepiej w czerwonych szminkach, tak na paznokciach uwielbiam :) Nie znam tych kosmetyków, ale podobają mi się kolorki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sporo osób woli ciemny odcień na paznokciach niż na ustach :) A kolor naprawdę piękny, taki wytworny, szlachetny :)

      Usuń
  11. Już od jakiegoś czasu kupuję tylko stacjonarnie, a z katalogów Avon, Oriflame itp. dawno zrezygnowałam. Jednak te produkty mają kolor idealny. Są piękne! Także uwielbiam czerwień, a jestem na etapie szukania wiśniowego lakieru do paznokci. Szkoda tylko, że nie jest to hybryda... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jednak dużo kupuję online, chociaż wolę stacjonarnie, bo lubię pomacać na żywo :) Tylko w drogeriach często laski otwierają i używają nowe kosmetyki. Już coraz częściej sklepy zabezpieczają opakowania, ale dalej jest z tym problem. A z Avonu czasem się skuszę na kolorówkę, mają niektóre kosmetyki bardzo dobre :) Oriflame raz mnie zawiódł i nie mam ochoty na więcej...

      Usuń
  12. Kolor na usta troszkę dla mnie za ciemny, ale na pazurki idealny - właśnie akurat takiego szukam. Aż szkoda, że jak byłam ostatnio w Złotych Tarasach nie chciało mi się wejść do salonu Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Tobie to i szminka by pasowała idealnie :) Bo wiele dziewczyn jednak uważa ją za zbyt mocną dla nich :)

      Usuń
  14. bardzo ładny lakier. właśnie mam podobny kolor na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Przez całą jesień i zimę noszę takie kolory :)

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. Widzę, że lakier ma więcej fanek niż pomadka :D

      Usuń
  16. Duet idealny :) Chociaż bardziej do gustu przypadły mi usta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wreszcie kolejna fanka bordowych ust :D

      Usuń
  17. kolory przecudne, a w szmince wyglądasz bosko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* No cóż, uwielbiam czerwone szminki, nic na to nie poradzę :)

      Usuń
  18. Ojj tak... klasyczna czerwień jest ponadczasowa :) piękny duet!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zgadzam się, czerwień zawsze na czasie :)

      Usuń
  19. Pomadka zdecydowanie dla mnie za ciemna za to lakier bomba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość dziewczyn lakier bardziej zainteresował :) Nie da się ukryć, bardzo ładny jest :)

      Usuń
  20. Interesujący kolorek :) Nigdy takiego nie miałam ani na ustach ani na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno to nie kolor dla każdego, ale ja bardzo lubię. Zachęcam do spróbowania ;)

      Usuń
  21. Podoba mi się i kolor lakieru i szminki, ale dla mnie i jeden i drugi jest zbyt mocny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem :) Ja po prostu gustuję w takich ciemnych barwach :)

      Usuń
  22. Pomadka prezentuje się idealnie!
    Nie przepadam za kosmetykami Avonu (choć niedawno tam pracowałam)- pielęgnacja odpada totalnie, a z kolorówki parę kosmetyków posiadam, choć do ulubionych im daleko. Ale perfumy mają całkiem ok :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pielęgnacji też nie lubię, ale perfumy i niektóre rzeczy z kolorówki darzę sympatią :)

      Usuń

Zostaw swoje myśli, to dla mnie duża motywacja! Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam moich czytelników, ale proszę, nie spamuj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...