Relacja ze spotkania blogerek w Opolu 26.11.2016 + upominki

To my English readers – last Saturday I had the chance to take part in my third Opole blogger meeting! I had a great time chatting with other beauty bloggers, drinking some nice hot chocolate and getting to know new brands. We got some gifts from sponsors, too – you can check things we received below. I am happy I will be able to test some natural cosmetics and new Polish brands :) Enjoy the pictures!

Ostatnie miesiące bieżącego roku upływają u mnie pod znakiem spotkań blogerskich :) Pod koniec października miałam okazję uczestniczyć w Secrets of Beauty (relacja TUTAJ), za tydzień widzę się z dziewczynami we Wrocławiu z okazji Mikołajek, a wczoraj byłam po raz trzeci w Opolu. Bardzo się cieszę, że ponownie mnie zaprosiły, bo naprawdę uwielbiam co jakiś czas wyskoczyć do nich na kawę i pogaduchy, nie tylko o kosmetykach! Tym razem skład był nieco zmieniony, miałam więc okazję poznać nowe twarze :)

Wszystkie uczestniczki spotkania :) Zdjęcie Moniki

Za każdym razem, gdy wybieram się na spotkanie do Opola, przyjeżdżam wcześniej, by coś nowego pozwiedzać. Tym razem postawiłam na Muzeum Śląska Opolskiego, w którym zjawiłam się zaraz po otwarciu o godz. 11.00, co oznaczało, że mam na zwiedzanie nieco ponad godzinę. I okazało się, że to zdecydowanie za mało, bo muzeum jest naprawdę duże, mieści się w nim pięć obszernych i bardzo ciekawych wystaw. W ogóle spotkała mnie zabawna niespodzianka na wystawie archeologicznej – znalazłam gablotę poświęconą wykopaliskom w Dzielnicy, w których brałam udział jeszcze na studiach, a w niej zdjęcia z naszego sezonu, również ze mną :D Haha :)


Przebiegłam przez wystawy w tempie ekspresowym, a i tak spóźniłam się chwilę na spotkanie. Będę musiała zrobić jeszcze jedno podejście :) Nasze blogerskie wydarzenie odbyło się, podobnie jak ostatnio, w klimatycznej knajpce Pozytywka przy ul. Czaplaka. Jest tam naprawdę miło, kameralnie i przytulnie, zdecydowanie warto odwiedzić to miejsce przy okazji wizyty w Opolu. Zamówiłam sobie bruschettę grecką, bo byłam potwornie głodna po podróży i zwiedzaniu. Smakowała znakomicie, ale była tak duża, że nie udało mi się jej dokończyć :) A na deser skusiłam się na gorącą czekoladę, w wersji zimowej, piernikowo-pomarańczowej. Była ogromna, mega rozgrzewająca i pikantna :)



W okolicach godziny 13.00 odwiedziła nas Pani Monika, przedstawicielka marki TianDe. Nigdy nie słyszałam o tych kosmetykach, więc z chęcią zapoznałam się z ofertą. Muszę przyznać, że mają bardzo ciekawe i nietuzinkowe produkty. Ale same obietnice producenta to nie wszystko, więc starałam się, jak to ja, prześledzić składy na opakowaniach kosmetyków, które mogłyśmy pooglądać podczas prezentacji i niestety w większości nie do końca przekonały mnie do siebie – kremy do twarzy na parafinie, pochodne formaldehydu jako konserwanty... Obecnie szukam czegoś lepszego. Niemniej dobre wrażenie zrobił na mnie peeling enzymatyczny i sól do ciała, a także szampon z żeń-szeniem, dosłownie z najprawdziwszym korzeniem żeń-szenia w środku :D



Jak zawsze, czasu na pogawędki było za mało, w takim gronie zawsze jest o czym rozmawiać. W ogóle dopiero na miejscu dowiedziałam się, że oprócz mnie, jeszcze jedna blogerka z Wrocławia będzie obecna, ale jeszcze walczy z korkami. Byłam przekonana, że się nie znamy, a jednak okazało się, że z Anią spotkałyśmy się już we Wrocławiu na szkoleniu z manicure hybrydowego Indigo (relacja TUTAJ) – wrocławski świat blogerski nie jest jednak aż taki duży i nie wiadomo, kiedy wpadnie się na kogoś znajomego :) 



Dziękuję wszystkim uczestniczkom za mile spędzone sobotnie popołudnie! Z pewnością nie było to nasze ostatnie spotkanie :) Bardzo się cieszę, że dzięki blogowi mogę poznawać ciekawych ludzi, z którymi widuję się na co dzień, a nie tylko z okazji spotkań blogowych. Organizatorkom dziękuję serdecznie za zaproszenie i do zobaczenia następnym razem!


Oczywiście na spotkaniu nie zabrakło upominków od sponsorów – przegląd znajdziecie poniżej. Dziewczyny znów przeszły same siebie i wróciłam do domu nieźle obładowana ;) Super, że wśród nowości do testowania jest wiele produktów z ciekawymi składami, przekazanych przez polskie marki. Wiecie, że interesuje mnie naturalna pielęgnacja, i że lubię wspierać polski rynek kosmetyczny. Tym razem nie zdecydowałam się na osobny wpis o upominkach nie dlatego, że nie ma co pokazywać, tylko nie chcę zanudzić Was samymi postami o spotkaniach, bo za tydzień pojawi się zapewne kolejny :)



Lista uczestniczek

Monika - swiatdzikuski26.blogspot.com (organizatorka)
Monika - monika-paula.blogspot.com (organizatorka)
no i ja :) Niestety Dominika i Marta nie mogły do nas dotrzeć :(


SPONSORZY



UPOMINKI

Od AA balsam do ciała z serii Ethnic Beauty (mam z tej serii krem do rąk i bardzo go polubiłam), wygładzająca baza pod makijaż oraz kilka maseczek do tzw. multimaskingu :)
facebook.com/kosmetykiAA / kosmetykiaa.pl

Od Bell Hypoallergenic super zestaw do makijażu: zielona baza na zaczerwienienia, cień do powiek w kredce, paletka cieni, matowa pomadka w płynie i rozświetlacz
facebook.com/bell.kosmetyki / bell.com.pl

Od Bioxsine olejek ziołowy przeciw wypadaniu włosów
facebook.com/bioxsinepolska / bioxsine.com.pl

Od Body Boom miniaturowe peelingi kawowe do ciała
facebook.com/bodyboom.official / bodyboom.pl

Od CD zestaw do ciała: dezodorant, żel pod prysznic i żel do higieny intymnej
facebook.com/kosmetykiCD

Od Creightons krem do loków The Curly Company 
facebook.com/Creightons.Polska

Od Equilibra potężny zestaw próbek, miniaturowe mydełko oraz olejek do ciała
equilibra.pl

Od Eveline Cosmetics cały arsenał dobroci kosmetycznych: peeling kawowy, serum do włosów, krem do twarzy pod prysznic, dwa lakiery, matowa pomadka w płynie, błyszczyk i maseczka w saszetce
facebook.com/EvelineCosmeticsPoland / eveline.eu
Od Herba Studio kultowy balsam do ust Tisane. Wersję dla dzieci i w sztyfcie bardzo lubię,
mam nadzieję, że klasyczna również przypadnie mi do gustu :)
facebook.com/HerbaStudio / herbastudio.pl

Od Iva Natura czarna maseczka, która zyskuje coraz więcej
pozytywnych opinii, jestem jej więc superciekawa!
facebook.com/ivanaturapolska / ivanatura.pl

Od marki Jadwiga peeling enzymatyczny, maska z glinki zielonej,
papka do skóry trądzikowej i zestaw próbek
facebook.com/Kosmetyki.Jadwiga / jadwiga.eu

Od Kej hydrolat z lawendy facebook.com/KEJ / kej.pl

Od Medical Cosmetics Polska maseczka do twarzy, zawieszka pachnąca do samochodu (przyda się siostrze) oraz kilka cukierków (bardzo posmakowały mojej mamie)
facebook.com/MCCMPolska

Od Miravena żel do higieny intymnej żurawina i owoce róży
facebook.com/Miravena-Cosmetics / miravena.com.pl

Od Noble Medica krem do twarzy Pure Collagen. Już miałam z nim do czynienia (recenzja TUTAJ),
polubiłam go, więc chętnie do niego powrócę :)
facebook.com/noblemedica / noblemedica.pl

Od Laboratorium Pilomax maska do włosów farbowanych
facebook.com/Pilomax.Wax / pilomax.pl

Od Pumice Spa zestaw pumeksów...

... i tarek do stóp. Zapasy na długo :)
pumice.pl

Chyba najciekawszy zestaw od Sofie: tonik antybakteryjny,
krem do cery tłustej i maska do cery trądzikowej
facebook.com/SOFIE.COSMETICS / sofie.pl

Od Sylveco próbki i foldery facebook.com/Sylvecopl / sylveco.pl

Od Pani Moniki z Tiande sól do ciała, próbka szamponu i balsamu do włosów
tiande.pl

Od sklepu Zapach Domu świeczka zapachowa Kringle Candle 
facebook.com/ZapachDomu / zapachdomu.pl

Share this:

, , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

CONVERSATION

32 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że następnym razem będę z Wami :) zestaw od Sofie wygląda bardzo zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, chyba najbardziej mnie ciekawią te kosmetyki :) Ja też mam nadzieję, że następnym razem będziesz mogła być z nami, a teraz widzimy się w sobotę :)

      Usuń
  2. Prezenty super, oby wszystko ci służyło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Mam nadzieję, że rozczarowań nie będzie :)

      Usuń
  3. Fajne macie te spotkania :) Żałuję, że w Poznaniu nie ma i trochę mnie kusi, żeby takie zorganizować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kibicuję gorąco! Oczywiście wymaga to nakładu pracy i czasu, ale naprawdę fajnie poznać inne blogerki z okolicy. Ja z niektórymi dziewczynami widuję się naprawdę często, na kawie, na spacerze, na obiedzie :D

      Usuń
  4. Świetne zdobycze! :) Kurcze jeszcze nigdy nie miałam okazji uczestniczyć w takim spotkaniu blogerek a mam niesamowitą ochotę! :) Chciałabym Was poznać! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To naprawdę miłe doświadczenie, polecam ;) Nie wiem, skąd dokładnie jesteś, ale może Wrocław nie jest tak daleko i kiedyś uda Ci się do nas wybrać ;)

      Usuń
  5. Super :) fajnie że znów się spotkałyście :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że Ciebie nie było, zastanawiałam się, czy będziesz... Ale spoko, my się spotkamy we Wro, jak trochę się u mnie sprawy uspokoją :)

      Usuń
    2. Nie wiedziałam, że jest spotkanie, ale to pewnie dlatego że nie mam tego nieszczęsnego facebooka :P

      Usuń
    3. Myślałam, że nie mogłaś... Cóż, nieposiadanie facebooka ma swoje plusy i minusy ;)

      Usuń
  6. Spotkania blogerskie to bardzo fajna inicjatywa :) Miałam okazję być ostatnio na takim w Krakowie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że blogerki tak fajnie się integrują :) W kupie siła ;)

      Usuń
  7. super, że się dobrze bawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze miło spędzić czas wśród osób, które pasjonują się tym samym :D

      Usuń
  8. Było super, miło było Cię poznać ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne spotkanko :) Będziesz miała teraz co testować! Ta czarna maseczka Iva Natura jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super to słyszeć, tym bardziej jestem jej ciekawa :)

      Usuń
  10. Ja chciałam się bardzo spotkać, jednak się nie zgłaszałam, bo nie wiedziałam jak będę stała z czasem w listopadzie... Mam nadzieję, że jakoś w przyszłości uda nam się spotkać :)
    Powiem Ci, że naprawdę ciekawe produkty dostałyście :) Równiez polubiłam się z tym kremem z Noble Medica :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem to, ja też jak nie jestem pewna, czy będę mogła, to się nie zgłaszam - nie lubię robić potem zamieszania... A co do spotkania, to na pewno się uda, jesteśmy w kontakcie :)

      Usuń
  11. Cieszę się, że mogłyśmy się znowu spotkać:) Krem z Noble Medica naprawdę polubiłam i myślę, że zużyję go z przyjemnością, choć ostatnio pielęgnację twarzy ograniczyłam do minimum.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się cieszę :D A co do kremu, to również go z przyjemnością użyję ponownie :)

      Usuń
  12. Świetne spotkanko :) Tylko pozazdrościć :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. widzę,że nie tylko ja zwróciłam uwagę na składy tianDE :) miłęgo testowania wszystkiego i mam nadzieję,że do następnego :)) !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zwróciłam na to uwagę, bo coraz więcej marek bazuje na sloganie "naturalna pielęgnacja", a rzut oka na skład wystarczy, żeby się przekonać, że to tylko chwyt marketingowy. Z Tiande tak źle nie jest, ale jednak kremu do twarzy i innych niezmywalnych kosmetyków bym nie użyła :)

      Usuń
    2. tak to prawda, sama bym się obawiała aby coś mnie np. nie zapchało bądź przesuszyło ;/ dobrze,że próbki które dostałyśmy są przeznaczone np. dla włosów, tam nie powinny aż tak złego narobić w moim przypadku:)

      Usuń
    3. Fakt, fajnie, że dostaliśmy raczej neutralne kosmetyki :) Szamponu jestem ciekawa :)

      Usuń

Zostaw swoje myśli, to dla mnie duża motywacja! Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam moich czytelników, ale proszę, nie spamuj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...