Relacja ze spotkania blogerek i vlogerek we Wrocławiu, 3.12.2016 r. + UPOMINKI

Tydzień temu miałam dla Was relację ze zlotu blogerek w Opolu (do poczytania TUTAJ), a dziś przychodzę z moimi wrażeniami z sobotniego mikołajkowego spotkania we Wrocławiu. Pierwszy raz brałam udział w takim wydarzeniu w moim mieście ;) Zapraszam na relację!

To my English readers – I have been at a blogger meeting again, for the first time in my hometown, Wrocław. We had a wonderful time chatting, eating and drinking. What’s more, a consultant from a Korean cosmetics shop in Wrocław K-Beauty 101 visited us and performed a detailed skin analysis for every participant. It was very interesting. We also organised a charity event for an animal shelter. I am really glad I could meet all the girls and that we did something good together! We got some gifts from our sponsors, too. You can see the pictures below :) Enjoy!


Spotkanie rozpoczęło się o 13.00 w lokalu Szynkarnia przy ul. św. Antoniego. Była to moja druga wizyta w tym miejscu, po raz pierwszy zabrała mnie tam w wakacje Agnieszka, główna organizatorka naszego zlotu :) Bardzo polubiłam tę knajpkę za przyjemną, luźną atmosferę, miłą obsługę, przepyszne podpłomyki oraz wykorzystanie regionalnych produktów. Staram się na każdym kroku wspierać rodzime przedsięwzięcia i cenię wysokiej jakości produkty, więc filozofia Szynkarni jest mi bardzo bliska. Poza tym, jeśli szukacie we Wrocławiu dużego wyboru rzemieślniczych lub lokalnych piw, to koniecznie sprawdźcie ten lokal!



Pierwsza dotarła Iza, a po niej kolejne dziewczyny :) Osobiście znałam tylko obydwie Agnieszki, dlatego bardzo się cieszę, że mogłam w końcu spotkać wszystkie uczestniczki na żywo! W ogóle nie czułam dystansu, rozmawiałyśmy tak swobodnie, jak byśmy się znały od dawna. Atmosfera była luźna i przyjazna, jestem pewna, że jeszcze nie raz się spotkamy, zwłaszcza z dziewczynami z Wrocławia :)




W planach było kilka dodatkowych atrakcji. O 13.30 odwiedziła nas Pani Asia z K-Beauty 101, sklepu z koreańskimi kosmetykami, który mieści się we Wrocławiu przy ul. Oławskiej. Już niebawem, bo 9 grudnia otwiera się drugi salon w Pasażu Grunwaldzkim. Pani Asia przywiozła ze sobą aparat do badania cery i zaprosiła każdą z nas na konsultację. Przyrząd przypomina sprzęt do badania ciśnienia w oku u okulisty. Wykonywał trzy bardzo szczegółowe zdjęcia naszej cery i analizował dokładnie jej stan – odcień, pory, przebarwienia, zmarszczki. Osobną końcówką Pani Asia zmierzyła poziom nawilżenia, natłuszczenia i elastyczność skóry twarzy. Wyniki wraz z analizą kosmetologiczną i zaleceniami otrzymamy na maila :) 



Ogólnie rzecz biorąc, badanie było bardzo szczegółowe i istotnie różniło się od wszystkich dermokonsultacji, w których do tej pory brałam udział. Bardzo polecam - jeśli jesteście z Wrocławia, lub jeśli kiedyś wpadniecie tu w odwiedziny, to w sklepie na miejscu możecie skorzystać z konsultacji oraz różnych zabiegów i usług, takich jak manicure japoński, makijaż czy masaż twarzy.  Co do asortymentu sklepu, to znajdziecie w nim wiele ciekawych kosmetyków, począwszy od popularnych maseczek w płachcie, poprzez wszelkiego rodzaju nietuzinkowe produkty pielęgnacyjne, po wysokiej jakości kolorówkę. Można też wyrobić sobie kartę lojalnościową :) Od K-Beauty 101 dostałyśmy do przetestowania po dwie maseczki :)




Niestety, w miłym towarzystwie czas leci niemiłosiernie szybko. Nim się obejrzałyśmy, trzeba było przejść do kolejnego punktu naszego programu. Na spotkaniu towarzyszyła mi siostra, która pomogła przywieźć autem prezenty, robiła zdjęcia i poprowadziła zbiórkę, o której zaraz Wam opowiem. Otóż, Karolina i Monika związane są z Fundacją Maja, która z nazwy jest schroniskiem dla koni, ale ma pod opieką także psy i koty. Postanowiłyśmy więc pomóc podopiecznym Fundacji Maja i zorganizowałyśmy dobroczynną zbiórkę. Udało nam się zebrać fundusze na siano dla koników, a dla piesków i kotków tyle karmy, że ledwie zmieściła się dziewczynom do auta :) Jestem z nas wszystkich bardzo dumna!


Dzień był pełen pozytywnych wrażeń, ale minął za szybko, chociaż wróciłam do domu wieczorem. Cóż, wszystko, co dobre szybko się kończy. Dziękuję wszystkim dziewczynom za spotkanie, miłe towarzystwo, pomoc zwierzakom i świetnie spędzony czas. Właśnie to najbardziej sobie cenię w blogowaniu, że dzięki temu mam okazję poznać świetnych ludzi z pasją! Do rychłego spotkania! :)


Jak to na takich spotkaniach bywa, nie zabrakło upominków od sponsorów, którym serdecznie dziękuję za wsparcie naszego wydarzenia. Otrzymałyśmy świetne produkty, och, będzie co testować! Galerię zdjęć znajdziecie poniżej :)


Uczestniczki










Sponsorzy



Upominki
Gąbeczki Oriflame dołożyła nam do paczek Iza :)

A tęczowy jednorożcowy żel pod prysznic Balea sprezentowała nam Monika :) Już go używałam, jest genialny!

Od Bell otrzymałyśmy produkty ze wszystkich serii. Zostaje u mnie korektor pod oczy, maskara i paletka cieni, niestety reszta nie pasuje mi kolorystycznie, Renia zrobi z tego lepszy użytek ;)
bell.com.pl / facebook.com/bell.kosmetyki

Żel oczyszczający Jadwiga, paletka do brwi Hean i hydrolat truskawkowy mazidla.com

Od marki Claresa otrzymałyśmy zestaw do hybryd - bazę, dwa lakiery, top coat i olejek do skórek.
claresa.pl / facebook.com/claresanails

Bardzo lubię, gdy firma podchodzi do współpracy indywidualne. Taki liścik może sprawić wiele radości :)

Zestaw Claresa z bliska. Trafił mi się lakier w czerwonym i brązowym kolorze :)


Elfa Pharm pozwoliła nam wybrać produkty do testów, zdecydowałam się więc na peeling Green Pharmacy oraz dziegciowe serum do skóry głowy z linii Vis Plantis
elfa-pharm.pl / facebook.com/ElfaPharm

Bogaty zestaw od Eveline Cosmeticseveline.eu / facebook.com/EvelineCosmeticsPoland


Zestaw do makijażu od Hean


Od Indigo dostałyśmy produkty z serii Home Spa
indigo-nails.com / facebook.com/indigonails
Zestaw od marki Jadwiga
facebook.com/Kosmetyki.Jadwiga / jadwiga.eu

Kolorowe dobroci od Makeup Revolution
facebook.com/Makeup-Revolution-Polska

Od Mazidla.com wybrałam dwa zestawy - olejek z witaminą C do cery tłustej...

...oraz pomarańczowy olejek myjący
facebook.com/MazidlaPolproduktyKosmetyczne / mazidla.com

Maseczka do dłoni i zestaw próbek od My Asia
myasia.pl / facebook.com/MyAsiaBeauty

Wosk od sklepu Pachnący Domek
facebook.com/PachnacyDomekWroc / pachnacy-domek.pl

Mydełko i próbki od Rare Beauty Market
rarebeautymarket.com / facebook.com/rarebeautymarket

Słynna już maseczka ryżowa od Skin79
facebook.com/Skin79Polska / skin79-sklep.pl

Kąpielowe słodkości od Sweet Bath
sweetbath.pl / facebook.com/sweetbathpl

Share this:

, , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

CONVERSATION

34 komentarze:

  1. Bardzo się cieszę, że udało nam się spotkać w takim gronie we Wrocławiu :) nawet nie wiem kiedy nam ta sobota zleciała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No strasznie szybko czas zleciał! Niedługo się umówimy na jakąś kawkę albo spacer albo jarmark :D

      Usuń
  2. Żel balea wygląda uroczo <3 cudownych testów :) świetna relacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Tak, żel jest uroczy do bólu :)

      Usuń
  3. Szynkarnię (oraz tajemnicze podpłomyki) wpisuję na listę do zrobienia we Wro! A badania skóry zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! Podpłomyk w wersji zawijanej jest na zdjęciu, wygląda jak tortilla :) Na badanie też możesz skoczyć przy okazji, zajmuje jakieś 10 minut :)

      Usuń
    2. To na pewno polubisz zawijany podpłomyk :)

      Usuń
  4. Widać, że zabawa była udana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać, że towarzystwo doborowe :) Fajnie, że mniej osób - zawsze można lepiej poznać innych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, lubię takie niewielkie spotkania, bo można z każdym pogadać :)

      Usuń
  6. świetne spotkanie :) używam tej gąbeczki z Oriflame i super mi się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to świetnie, mam nadzieję, że też ją polubię :) A jak ta z Ebelin?

      Usuń
    2. jeszcze jej nie używałam :P

      Usuń
    3. Hehehe czeka na swoją kolej :)

      Usuń
  7. Super spotkanie i przecudowne prezenty od sponsorów :) Ohh tak bardzo chciałabym kiedyś uczestniczyć w takim evencie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno przyjdzie taki moment :) Ja na pierwszy wybrałam się jakieś 1,5 roku po założeniu bloga :)

      Usuń
  8. Bardzo miłe i udane spotkanie :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oj, sama chętnie przeszłabym takie badanie skóry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne, naprawdę dokładne :) Może gdzieś Ci się uda dorwać takie urządzenie :)

      Usuń
  10. Fajnie popatrzeć na uśmiechnięte twarze :)
    Miłego testowania tych dobroci :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aż się zrobiłam głodna, patrząc na dobroci, jakie mogłyście zamawiać we wrocławskim lokalu:)

    Kolorówka Make Up Revolution wygląda naprawdę ciekawie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam Szynkarnię, jeśli kiedyś będziesz miała okazję być we Wrocławiu :)

      Usuń
  12. Ile znajomych buziek dostrzegam, tyle slicznych kobietki w jednym miejscu -wow! Uwielbiam takie spotkania wreszcie można pogadać i spędzić miło czas ;) wspaniałe prezenty !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, spotkania na żywo to chyba najprzyjemniejsza część blogowania :) Internet łączy ludzi ;)

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Za szybko! Jak zawsze w miłym towarzystwie ;)

      Usuń
  14. Na pewno jest cudownie uczestniczyć w takim spotkaniu ;) Wiele cudownych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jej, ile testowania :D ja po Opolu mam jeszcze tak duzo, Ty to teraz juz wgl :D miłego testowania :) daj znac jak pomada do brwi od MUR :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, po tych spotkaniach to testowania co nie miara, starałam się ułożyć jakiś plan testów, żeby nie otwierać wszystkiego na raz ;) Na pewno pomada się pojawi na blogu, ale kiedy, to nie mogę obiecać :D

      Usuń

Zostaw swoje myśli, to dla mnie duża motywacja! Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam moich czytelników, ale proszę, nie spamuj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...