Kolejna akcja z Face&Look! I Ty możesz testować ze mną kosmetyki Montibello!

Przybywam dzisiaj z krótkim postem informacyjnym. Pamiętacie niedawną akcję portalu Face&Look, w której wraz z moimi czytelniczkami testowałam nową linię kosmetyków marki Flos-Lek (wyniki są TUTAJ)? Tym razem mam okazję zaprosić trzy czytelniczki w wieku 30+ do testów luksusowych kosmetyków Montibello :)

Źródło


Przetestować będzie można:
- Revitalising Facial Scrub OPIS
- Genuine Cell Anti-Wrinkle Comfort Cream SP OPIS
- Remodelling Neurocream OPIS


Każda z wyłonionych przeze mnie osób otrzyma JEDEN wybrany  przez siebie kosmetyk.

Zgłoszenia przyjmuję na moim fanpage'u na Facebooku do wtorku 7 lutego br. do godz. 23.59, a w środę 8 lutego ogłoszę, kto weźmie udział w moim teście. Wszelkie szczegóły i zasady znajdziecie na TUTAJ :)


Zachęcam, kosmetyki są niezwykle atrakcyjne!

Share this:

CONVERSATION

12 komentarze:

  1. Ciekawa jestem tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się jeszcze nie łapię wiekowo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość moich koleżanek i czytelniczek też właśnie jeszcze się nie łapie ;)

      Usuń
  3. Jeszcze się nie łapie :D choć niewiele mi brakuje :) w sumie to rok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba jesteśmy w tym samym wieku :) Ja też w przyszłym roku 30, ale na razie to jeszcze do 29 brakuje mi dokładnie 9 miesięcy :)

      Usuń
  4. Ja w tym roku będę miała 34 ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. no no, kosmetyki przedstawiają się bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw swoje myśli, to dla mnie duża motywacja! Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam moich czytelników, ale proszę, nie spamuj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...