Usta od A do Z / Lips from A to Z: Essence Longlasting Lipstick: #03 Dare To Wear, #04 On The Catwalk!, #14 Adorable Matt!

Postanowiłam zacząć częściej pokazywać Wam i recenzować szminki, które znalazły się w moich zbiorach. Kilka takich recenzji już się pojawiło, zwłaszcza jeśli chodzi o produkty do ust Golden Rose, Kobo i Avon, ale uznałam, że to zdecydowanie za mało w stosunku do tego, ile pomadek wciąż czeka na swoje pięć minut.

I decided to show you and review more lipsticks from my collection. I did a few reviews like this, especially when it comes to Golden Rose, Kobo and Avon products, but I think it’s still too little regarding the fact how many lipsticks are still waiting.

Essence Longlasting Lipstick 03 Dare To Wear 04 On The Catwalk! 14 Adorable Matt!

Jestem uzależniona od szminek, to żadna tajemnica. Spokojnie mogę powiedzieć, że je kolekcjonuję. Nie gromadzę bezmyślnie, a dobieram według ustalonego w mojej głowie klucza. To moja cecha wrodzona, od dziecka coś kolekcjonuję i wcale nie uważam, że to coś złego. Moje szminki w większości używam, a jeśli nie, to idą w świat – zresztą, już kilka razy pokazywałam Wam pomadki, z którymi się rozstałam (zapraszam TUTAJ, TUTAJ i TUTAJ). No a skoro mam taki pokaźny zbiór, to chciałabym podzielić się z Wami moją opinią o nich, a nuż, komuś to pomoże w podjęciu decyzji o zakupie? Takie posty poświęcone pojedynczym szminkom i całym seriom będą nazywały się Usta od A do Z, aby łatwo je było zidentyfikować :)

Essence Longlasting Lipstick 03 Dare To Wear 04 On The Catwalk! 14 Adorable Matt!

I’m addicted to lipsticks, that’s not a secret. I can say I collect them – not hoard, but pick them according to some key that exists in my head. I was born with this, I collect various things since I was a child, and I don’t think it’s bad. I use my lipsticks a lot, if not, I just give them away – I showed you some of them a couple of times (HERE, HERE and HERE). I would like to show you my huge collection and tell you my thoughts, maybe it’ll help someone to decide which one to purchase? These posts about single lipsticks or lines will be called Lips from A to Z, so that you could identify them easily :)

Essence Longlasting Lipstick 03 Dare To Wear 04 On The Catwalk! 14 Adorable Matt!

Dzisiaj przedstawię trzy pomadki Essence z serii Longlasting, dwie kremowe i jeden mat. Od razu Wam zdradzę, że nie jestem ich fanką. Znam masę lepszych, wcale niespecjalnie droższych. Plastikowe opakowanie wygląda prosto i estetycznie, ale wydają się trochę kiepskiej jakości. Pomadka w środku jakby „lata” i przez to szminki sprawiają wrażenie tanich.

Essence Longlasting Lipstick 03 Dare To Wear 04 On The Catwalk! 14 Adorable Matt!

Today I will show you three Essence Longlasting lipsticks, two creamy ones and one matte. I will tell you that I am not their big fan. There are so many more better lip products, not necessarily more expensive ones. The plastic packagings look simple yet neat, but they seem cheap.

Essence Longlasting Lipstick 03 Dare To Wear 04 On The Catwalk! 14 Adorable Matt!

Kolory są bardzo ładne: #03 Dare To Wear to chłodna czerwień, #04 On The Catwalk! – ciemny róż zmieszany z beżem, idealny na co dzień, a #14 Adorable Matt! – klasyczna zimna czerwień. W związku z tym, że jakość tych pomadek jest średnia, a u siebie mam wiele znacznie lepszych czerwieni, to #03 i #14 powędrowały do nowych właścicielek, zostawiłam tylko #04. Od jakiegoś czasu noszę ją w torebce jako pomadkę awaryjną :)

The shades are very nice: #03 Dare To Wear is a cool-toned red, #04 On The Catwalk! – a dark pink mixed with beige, perfect for everyday, and #14 Adorable Matt! – a classic blue red. Because of the fact that the quality is mediocre and I own a ton of better reds, #03 and #14 found their new owners, only #04 stayed with me. I keep it in my purse as an emergency lipstick :)

Essence Longlasting Lipstick 03 Dare To Wear 04 On The Catwalk! 14 Adorable Matt!

Na pomadki Essence skusiłam się kiedyś na promocji -50% i zapłaciłam za nie po niecałe 5 zł. W cenie regularnej kosztują 9,99 zł. Szminki są kremowe, nie mają wyraźnego zapachu i gładko suną po ustach. Te kremowe dają wykończenie błyszczące i mają średnią pigmentację. Szminka matowa wygląda na ustach raczej satynowo i ma dużo lepsze krycie, wystarczy jedna warstwa. Jest też bardziej trwała, chociaż wciąż nie zachwyca w tej kwestii. Te produkty nie są złe, ale po prostu zupełnie przeciętne i raczej na kolejne się nie skuszę.

I purchased Essence lipsticks some time ago when they were on -50% sale. But even at their regular price they’re really inexpensive. The lipsticks are creamy, don’t have any particular scent and they glide smoothly on the lips. The creamy ones give glossy finish and they’re not richly pigmented. The matte lipstick looks more satin on the lips and provides much better coverage, one coat is enough. It also lasts much longer, however, it’s still not perfect. Generally, these lippies are not bad, but very average and I don’t think I’ll ever get another shade.

Essence Longlasting Lipstick 03 Dare To Wear

Essence Longlasting Lipstick 04 On The Catwalk!

Essence Longlasting Lipstick 14 Adorable Matt!

Macie jakieś doświadczenia z produktami do ust Essence? Mnie nie przekonały, podobnie jak matowe pomadki w płynie, o których już pisałam. Przyznam, że bardziej polubiłam konturówki tej marki :)

Do you have any experience with Essence lip products? They did not convince me, just like the matte liquid lipsticks that I have already reviewed. I must say I like their lip pencil much more :)

Share this:

, , , , ,

CONVERSATION

30 komentarze:

  1. na ustach wyglądają ładnie i jak za 5 zł można się skusić. ja jednak również mogę poszczycić się dużą kolekcją pomadek, więc nie patrzę w tym kierunku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, jeśli się nie ma tylu szminek, a szuka się czegoś fajnego w niskiej cenie, to na promocji można się skusić :)

      Usuń
  2. Nie miałam ich produktów do ust, te wyglądają całkiem przyjemnie, cena też kusi, chociaż fakt znam dobre jakościowo pomadki i nie odbiegają ceną od tych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pełnej cenie bym nie kupiła, wolałabym dołożyć złotówkę czy dwie i kupić coś z Golden Rose :)

      Usuń
  3. On the catwalk bardzo lubię mam już drugie opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się chyba nie uda jej zużyć do końca, ale i tak jak na mnie to zużycie jest duże :)

      Usuń
  4. Zupełnie nie moje kolory, ale mam z tej serii dwie pomadki i lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie są po prostu zbyt zwykłe, ale rozumiem, że można je darzyć sympatią :)

      Usuń
  5. Prezentują się świetnie natomiast ja dla siebie musiałabym mieć ciut jaśniejsze kolory :) za tą cenę można spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego, co pamiętam, to sporo jaśniejszych kolorów jest w kolekcji :) I dokładnie tak, cena zachęca, nawet jak się nie sprawdzą, to nie ma tragedii ;)

      Usuń
  6. Od Essence uwielbiam konturówki, a z tej serii miałam delikatnego różowego nudziaka, który był całkiem okej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem okej to dobre określenie :) Konturówki też lubię, ale słyszałam, że zmienili formułę na gorszą :(

      Usuń
  7. Na ustach wyglądają ładniej niż niejedne pomadki za 100 zł ;) Bardzo mi się spodobał odcień Dare To Wear, piękna czerwień!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło to słyszeć :) Ja w sumie z droższych pomadek mam tylko matowe, więc ciężko mi porównać :) A Dare To Wear ładna jest, to fakt, ale w mojej czerwonej armii wypada dość zwyczajnie :D Ale to tylko moje zboczenie :D

      Usuń
  8. Pomadek Essence chyba nigdy nie miałam, przynajmniej teraz nie kojarzę. Za to bardzo lubię wspomniane przez Ciebie konturówki. Świetna jakość w niskiej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, całkiem sporo ich konturówek nazbierałam, bardzo fajne są :)

      Usuń
  9. Zdecydowanie to moja kolorystyka. Szminki prezentują się prześlicznie.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie wyglądają na ustach, jednak ostatnio mam odwyk szminkowy i nic nie kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja podobnie, i tak mam mnóstwo do testowania i używania :)

      Usuń
  11. Kolory trochę nie moje - wolę delikatniejsze, bardziej na dzień :) Ale pomadki tej firmy znam - są całkiem przyjemne, ale szału nie ma :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam, szału nie ma ;)

      Usuń
  12. nie moje kolorki, ostatnio kocham brudne roze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie pomadki jaśniejsze niż ta #04 niestety źle wyglądają ;)

      Usuń
  13. Chyba nr 4 najbardziej by mi pasował :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam czerwień na ustach ;) nieźle nasycone kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) Nie mogę się z nią rozstać :D

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. O tak, co do kolorów, to nie mam zastrzeżeń :D

      Usuń

Zostaw swoje myśli, to dla mnie duża motywacja! Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam moich czytelników, ale proszę, nie spamuj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...