Letnie rozdanie 16-30 czerwca 2017 - zgarnij pakę kosmetycznych nowości !!!

Zapraszam na letnie rozdanie! Idzie lato, za nieco ponad miesiąc urodziny bloga, poza tym trafiło do mnie ostatnio sporo nowości,  z których testowaniem sama sobie nie poradzę, pomyślałam więc, że przygotuję dla Was mały konkurs. Można zgarnąć pakę kosmetycznych nowości, w której znajduje się coś na lato, coś do pielęgnacji, coś do paznokci i coś do makijażu :) Tym razem konkurs odbywa się tylko na Facebooku.


Emilka nadzoruje rozdanie i pilnuje nagród :) I zaprasza do udziału!

Zasady są banalnie proste (szczegółowy regulamin dostępny jest pod zdjęciem konkursowym):

- wystarczy, że polubisz mój fanpage na Facebooku

- w komentarzu pod zdjęciem konkursowym opiszesz w TRZECH SŁOWACH swój codzienny makijaż

- będzie mi miło, jeśli udostępnisz informację o konkursie

Wygra autorka najbardziej kreatywnej odpowiedzi. Na zgłoszenia czekam do 30 czerwca.

Powodzenia!

Share this:

CONVERSATION

2 komentarze:

Zostaw swoje myśli, to dla mnie duża motywacja! Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam moich czytelników, ale proszę, nie spamuj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...