Rossmann Program Nowości #27 / Rossmann Testing Programme #27: Eveline, Soraya, Franck Provost, Rival de Loop, Nivelazione

Czas na comiesięczne podsumowanie testowania nowości, które niebawem pojawią się w drogerii Rossmann. Po ostatnich obfitych paczkach tym razem mogłam nieco odetchnąć, bo produktów było mniej. Zestaw okazał się jednak dość zróżnicowany. Jeśli ciekawi Was, co w nim znalazłam i co mi przypadło do gustu, a co nie, to zapraszam na przegląd!

It’s time to sum up my monthly Rossmann new ins testing. My last sets were huge, so this time I could take a breather, because I got a bit less products to try out. However, the set was quite diversified. If you want to know what I found in my box and what I liked and what I didn’t. Check it out!



Eveline Cosmetics Body Professional, nawilżające mleczko do ciała 
Eveline Cosmetics Body Professional, moisturizing body milk

Przede wszystkim, w moim odczuciu nie jest to mleczko, a dość treściwy balsam. I dobrze, bo osobiście wolę gęstsze konsystencje. Kosmetyk zapewnia to, czego oczekuję od tego typu produktu – świeżo pachnie, łatwo się rozprowadza, dość szybko się wchłania i przede wszystkim dobrze nawilża, pozostawiając skórę miękką i aksamitną w dotyku. Tworzy jednak na ciele delikatną warstewkę. Wolałabym, żeby jej nie było, ale to już takie moje własne preferencje, bo sucha skóra na pewno to doceni. Fajnym pomysłem jest butelka z pompką, bardzo ułatwia aplikację i zapewnia higienę. Nie lubię pchać palców do balsamów w słoiczkach. Ogólnie, całkiem fajny produkt. Gdyby nie ten nieciekawy zestaw konserwantów na końcu listy składników, to byłoby jeszcze lepiej.


First of all, for me it’s not a milk, but rather a rich body lotion. And that’s good, as I like thick consistency of body products. The cosmetic does what it’s supposed to do – smells fresh, applies easily, absorbs quickly and moisturizes very well, leaving my body soft and velvety to the touch. But it leaves a sticky layer on the skin. I’d prefer it hadn’t, but these are just my own preferences, dry skin will probably appreciate it. The bottle with a pump is also a good idea, as it makes the application easier and more hygienic. I don’t like putting my fingers into cosmetics. Generally, it’s a nice product. If it didn’t contain so many aggressive preservatives, it would be even better.





Soraya Care & Control, krem nawilżająco-matujący
Soraya Care & Control, moisturizing and matifying cream

Do tej pory jakoś nie przepadałam za kremami do twarzy Soraya, ale muszę przyznać, że ten jest naprawdę w porządku. Bardzo delikatnie matuje, ale też nieźle nawilża, dlatego dla mojej tłustej cery z trądzikiem idealnie nadaje się pod makijaż. Na noc byłby zbyt mało odżywczy. Krem ma lekką konsystencję, owocowy zapach i szybko się wchłania. Jako fanka przyjaznych składów, w tej kwestii również jestem dość zadowolona, bo kosmetyk zawiera ekstrakty z owoców, które dobrze sprawdzają się w walce z trądzikiem i nie ma w nim zbyt wiele substancji, których staram się unikać. Dodatkowo, nie zapchał mnie ani nie podrażnił. Działania na zaskórniki na razie nie zaobserwowałam, ale na to potrzeba więcej czasu. Jak na drogeryjny krem, to całkiem udana propozycja.





Until I was not a big fan of Soraya’s face creams, but I must admit that this one is really nice. It really matifies a bit, but also moisturizes quite well, so it works as a good makeup base for my oily and acne-prone skin. It’s just too light to be a night cream. The consistency is lightweight and the cream has a nice fruity scent and absorbs fast. As a fan of skin-friendly products, I am quite pleased with the ingredient list, as it contains fruit extracts that might be helpful in curing acne and there aren’t many substances that I try to avoid. Additionally, it didn’t block my pores, neither did it irritate my face. I can’t say anything about blackhead reduction, as I’ve been using it too short now, but anyway, it’s a really nice product.





Rival de Loop, serum do rzęs
Rival de Loop, eyelash serum

Przyznam szczerze, że nie używałam do tej pory żadnego serum do rzęs, ponieważ większość z nich bazuje na bimatoproście, czyli leku na jaskrę, lub jego analogach. Nie chciałam stosować czegoś takiego kalibru. W przypadku produktu Rival de Loop skład bardzo mi odpowiada. Serum łatwo aplikuje się pędzelkiem, choć w moim odczuciu aplikator jest za mało precyzyjny, przez co nakłada się dość dużo produktu. Na plus jednak brak podrażnienia – mam bardzo wrażliwe oczy i obawiałam się, że będą szczypać, ale nic takiego nie miało miejsca. Jeśli zaś chodzi o działanie, to trudno mi je jednoznacznie ocenić. Nie widzę jeszcze spektakularnej różnicy, gdyż stosuję odżywkę dopiero miesiąc, a pełna kuracja trwa 12 tygodni, ale mam wrażenie, że moje rzęsy są w nieco lepszej kondycji. Wydają się gęstsze i dłuższe, a w dotyku są bardziej miękkie. Jestem więc dobrej myśli i cieszę się, że na rynek wkraczają skuteczne odżywki do rzęs o przyjaznym składzie!





I must admit that I haven’t used any lash serum so far, because most of them are based on bimatoprost, which is a component of medicines that treat glaucoma, or its analogues. I didn’t want to use something that strong. In the case of the Rival de Loop serum the ingredients are fine. The product is easy to apply with a brush, however, I feel that the applicator could be more precise, as it takes up a bit too much of the product. What’s really important, the serum didn’t cause any irritations, which is really nice, because my eyes are very sensitive. It’s hard to say whether the product really works. I don’t see a spectacular change, but the whole treatment should last 12 weeks and I’ve been now using it for a month. But I think that my lashes are in a better condition. They’re denser and longer and softer. I am glad that lash serums with good ingredients appear on the market!






Tom Tailor Liquid Woman, dezodorant dla kobiet
Tom Tailor Liquid Woman, deodorant for women

Ładny zapach i przyjemne dla oka opakowanie to nie wszystko. Niestety dezodorant jest bardzo nietrwały, utrzymuje się jakieś pół godziny, a później znika bez śladu. Testowałam go wraz z mamą i obydwie mamy w tej kwestii podobne odczucia. Szkoda, bo zapach bardzo mi przypadł do gustu. Łączy w sobie świeżość i owocowe orzeźwienie z elegancką nutą kwiatową i odrobiną słodyczy. Jest przy tym delikatny i nie przyprawi o ból głowy. Dlatego, mimo kiepskiej trwałości, lubię po niego sięgać.



A pleasant scent and a nice packaging are not enough. Unfortunately, the deodorant’s smell fades extremely fast. I can smell it for an hour and then it disappears. I tested it with my Mum and we both have the same feeling. That’s a pity, because I like its scent very much. It combines fresh and fruity notes with flowery and sweet scents. It’s delicate and won’t cause a headache. That’s why I like to use it anyway.



Franck Provost Xpert Pro, szczotka do włosów
Franck Provost Xpert Pro, hair brush

Świetna szczotka, spisuje się zdecydowanie lepiej niż ta, której dotychczas używałam. Stała się moim ulubieńcem i niezawodną pomocą w stylizacji fryzury. Jest na tyle duża, że wystarczy kilka ruchów, by ładnie podkręcić lub wygładzić włosy, używając suszarki. Dobrze rozczesuje kosmyki, nie ciągnie, nie powoduje elektryzowania, a do tego jest bardzo lekka, przez co łatwo i wygodnie można nią operować. Obawiam się tylko, że włosy mogą zbierać się w środku, już teraz zauważyłam, że dość ciężko ją wyczyścić. To jednak jedyny minus, jaki dostrzegam.



It’s a great brush. It works much better than my previous one. It has become my favorite and helps me a lot to style my hair. The brush is big, so it let me curl or smoothen my hair using a hairdryer with just a few moves. It detangles my hair without pulling it and doesn’t make it frizzy. What’s more, it’s light, which makes it easy to operate. I am only afraid that hair might get inside and be hard to remove, I can see it now. But that’s the only problem I see.



Ewa Schmitt, organizer kosmetyczny
Ewa Schmitt, cosmetic organizer

Lubię mieć wszystko posegregowane, więc organizerów nigdy za wiele. Tylko niestety ten nie do końca zdał egzamin... Jest dość estetyczny i ładnie wygląda na toaletce, ale co z tego, jak można do niego zmieścić tylko kilka przedmiotów i to o określonej średnicy. Do przegródek zmieszczą się wąskie szminki, tusze do rzęs i pędzle o średniej grubości trzonkach. Zbyt grube nie wchodzą, a zbyt cienkie – wypadają. Poza tym nie ma możliwości zapełnienia wszystkich oczek, trzeba robić odstępy i w efekcie udało mi się ustawić w organizerze 7 szminek, a połowa jest pusta. Zależy mi na oszczędności miejsca, dlatego nowość od Ewy Schmitt nie przekonała mnie do siebie.




I like keeping my cosmetics organized, so I love all sorts of organizers. But this one doesn’t really work... It looks nice on my vanity, but I can only place a few products in it. I can put there thin lipsticks, mascaras or makeup brushes, but ones with not too thick handles. When they’re too thick they don’t fit, and when they’re too thin, they just fall out. And you have to leave empty spaces between the products and thus only seven lipsticks fitted into the organizer. And the other half is empty. Considering the fact that I would like to save some space and this product doesn’t let me do it, it seems useless for me.



Nivelazione, Opatrunek dla Pięt krem dermatologiczny na pękające pięty oraz Komfort i Świeżość dezodorant do stóp dla kobiet 4w1. Jako że podczas konferencji Meet Beauty otrzymałam do przetestowania trzy dalsze produkty z tej linii, to postanowiłam przygotować osobną recenzję wszystkich pięciu kosmetyków. Moje stopy sprawiają wiele problemów, więc myślę, że jestem odpowiednią osobą do testowania takich produktów :) 



Nivelazione, Heel Bandage dermatological cream for cracked heels and Comfort and Freshness foot deodorant for women 4in1. Because during this year’s Meet Beauty Conference I received three other products from this line, I decided to prepare a separate review of all the five products. My feet are very problematic, so I am the right person to test such products :)



W paczce znalazłam także rozpuszczalnik i odplamiacz Starwax, który bardzo mnie zaskoczył. Skutecznie usuwa klej po naklejkach, cenach czy etykietach. Poza tym naprawdę ładnie pachnie cytrusami, co mnie zdziwiło, bo spodziewałam się chemicznego smrodu. Testowałam też danie z kaszą i kurczakiem, które okazało się bardzo smaczne i zaskakująco dobre pod względem składu. Nie wykluczam, że czasem na coś takiego się skuszę.


In my box I also found a solvent and stain remover from Starwax, which really surprised me. It effectively removes glue that usually stays after taking off prices, stickers or labels. And it smells really nice with orange. This surprised me, as I expected some chemical smell. I also tested a ready dish with groats and chicken which was very tasty and didn’t contain any bad ingredients. I guess I’ll sometimes buy such a dish.

Co tym razem najbardziej Was zaciekawiło?

What caught your attention this time?

Share this:

, , , , , , , , , , , , , ,

CONVERSATION

18 komentarze:

  1. Odżywkę do rzęs pewnie kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje się naprawdę bardzo w porządku :) A najbardziej zaskoczyło mnie to, że nic a nic nie podrażniała mi oczu :)

      Usuń
  2. Kurcze fajna ta zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zainteresowała mnie ta odżywka do rzęs ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie ze wprowadzaja odzywke do rzes bez smieci w skladzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Nie każdy ma ochotę stosować takie silne substancje jak bimatoprost ;)

      Usuń
  5. To serum do rzęs chętnie przetestuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, proszę, widzę, że serum wzbudza najwięcej zainteresowania :) Bardzo spoko jest, co prawda nie mam porównania z innymi produktami tego typu, ale z tego jestem zadowolona :)

      Usuń
  6. Zaciekawił mnie ten dezodorant. Nie oczekuję długiej trwałości, więc mógłby mi pasować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo możliwe, że by Ci przypadł do gustu, bo zapach super :)

      Usuń
  7. Lubię Nivelazione! U mnie w Rossmannie jeszcze nie ma tego serum do rzęs RDL :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A bo ono będzie dostępne od sierpnia :) Podobnie jak Nivelazione. W paczce są produkty, które tak średnio za 2-3 miesiące będą w Rossku, rzadko się zdarza, żeby takie bieżące nowości dawali ;)

      Usuń
  8. Ciekawa jestem kremu Soraya i serum do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obydwa produkty dalej stosuję i jestem z nich naprawdę zadowolona :)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Noo ten rozpuszczalnik mega się przydaje :)

      Usuń

Zostaw swoje myśli, to dla mnie duża motywacja! Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam moich czytelników, ale proszę, nie spamuj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...