Pięć kroków do zadbanych stóp z Nivelazione! / Five steps to perfect feet!

Jakoś do tej pory nie poświęciłam więcej uwagi produktom do stóp. A mam w tej kwestii spore doświadczenie, bo ciągle walczę z suchymi piętami, odciskami i schodzącą skórą. Od dawna stosuję peelingi, kremy, pilniki, kąpiele i preparaty zmiękczające. Fakt, rezultaty widać i moje stopy są aktualnie w dość dobrym stanie, ale wkładam w to dużo energii. I całkiem sporo kremów ;) Dzisiaj postanowiłam pokazać Wam pięć produktów Farmony z nowej serii Nivelazione, które trafiły do mnie w pudełku z nowościami Rossmanna kilka miesięcy temu oraz na Meet Beauty. Podoba mi się, że marka wyszła z taką rozbudowaną linią do stóp. Do wyboru jest kilkanaście produktów, więc każdy znajdzie coś odpowiedniego do swoich potrzeb. Zapraszam na przegląd!


I never paid much attention to foot products on the blog, even though I have much experience with such cosmetics due to my problems with dry cracked heels and flaky skin. I’ve been using scrubs, creams, files, baths and other softening products for a long time. I admit, the results are visible and my feet are in quite a good condition at the moment, but I put a lot effort into it. And a lot of creams ;) Today I decided to show you five foot products from Farmona Nivelazione new line that I got in my Rossmann box and also Meet Beauty conference. I do appreciate the fact that the brand introduced such a complex foot line. There are over a dozen of products to choose from, so everyone will find something suitable. Check out my review!



Opatrunek dla Pięt, krem dermatologiczny na pękające pięty
Heel Dressing, dermatological cracked heel cream

Jak wspomniałam, moje pięty to trudny zawodnik – często są suche, szorstkie i twarde, mimo że codziennie o nie dbam. Krem Nivelazione pomaga mi utrzymać je w dobrej kondycji. Jest gęstszy niż typowy krem do stóp i nie do końca się wchłania, dlatego stosuję go tylko na noc. Faktycznie działa jak swego rodzaju opatrunek, pozostawiając na skórze tłustą i śliską ochronną powłoczkę. Do tego wygładza i delikatnie nawilża. Lubię go używać na zmianę z czymś silniej zmiękczającym, z wyższą zawartością mocznika, którego tutaj mamy 10%. Tak stosowany skutecznie zapobiega nawrotom problemu. Obawiam się tylko, że z silnie spękanymi piętami sobie nie poradzi, gdyż przy moim umiarkowanie nasilonym w tym momencie problemie samodzielnie cudów nie zdziałał, potrzebował dodatkowego wsparcia.





As I mentioned, my heels are very problematic – they’re dry, rough and hard, even though I take care of them every day. This cream helps me to keep them in a good condition. It is thicker in consistency than most of foot creams and doesn’t fully absorb, so I use it only at night. In fact, it works as a kind of dressing, leaving a greasy protective layer on the skin. It also makes my heels smother and moisturized. I like to use it with something more softening with higher urea content, which is 10% here. I am only afraid that it won’t be enough for really cracked heels. Mine are quite fine right now and used alone it didn’t work wonders and needed some support.







Ratunek dla Stóp, intensywnie regenerująca kuracja s.o.s. dla stóp
Foot Rescue, intensive regenerating s.o.s. foot treatment

Krem lubię stosować jako ten mocniejszy element mojej pielęgnacji. Kosmetyk zawiera aż 30% mocznika, przez co intensywnie zmiękcza zrogowaciały naskórek, a przy okazji działa także złuszczająco. Przynajmniej u mnie regularne stosowanie kremu spowodowało delikatne łuszczenie. Kosmetyk ma dość rzadką i lekką konsystencję, zupełnie inaczej niż poprzednik. Nie jest tak mocno okluzyjny, wchłania się dość dobrze i szybko. Natychmiastowo zapewnia wyraźne nawilżenie i gładkość. Jest bardzo w porządku. Generalnie, trudno znaleźć na rynku dobre kremy z wysoką zawartością mocznika. Ten z SheFoot, który był do tej pory moim ulubieńcem, kosztuje ponad dwa razy więcej, dlatego Nivelazione uważam za dobrą alternatywę.





I like to use this cream as this stronger product in my footcare routine. The cosmetic contains as much as 30% of urea, which effectively softens and exfoliates the skin, at least in my case. The consistency is quite thin and lightweight, unlike the previous one. It doesn’t form a layer on the skin, as it absorbs fully and quickly. It immediately moisturizes and smoothens my feet. I really like it. Generally, it is rather hard to find good foot creams with high urea content. The one from SheFoot that was my favourite until now is twice as expensive, so this one is a good alternative.



Ekspresowe Nawilżenie w 3 sekundy, krem w sprayu do stóp
Express Hydration in 3 seconds, spray foot cream

Sądziłam, że to będzie taki gadżet, który okaże się mało użyteczny, tymczasem naprawdę polubiłam ten krem. Buteleczka z atomizerem jest wygodna w użyciu, a sam kosmetyk jest mocno wodnisty i błyskawicznie się wchłania. Idealnie nadaje się do użytku w ciągu dnia czy rano. Wystarczy spryskać stopy, kilkoma ruchami wmasować i po chwili można założyć skarpetki. Ze względu na lekką formułę i bardzo delikatne nawilżenie na pewno będzie za słaby na noc. Być może bezproblemowym stopom by wystarczył, ale trudno mi to ocenić. Dla mnie stanowi fajne uzupełnienie pielęgnacji, bo reszta moich produktów do stóp to znacznie cięższy kaliber. Polubiłam go :)



I expected this product to be a kind of useless gadget, but it turned out to be really nice. The bottle is very comfortable to use and the product itself is watery in consistency and absorbs immediately. It’s perfect to use in the morning or during the day. You just need to spray your feet, massage it and you can wear your socks right away. Due to the lightweight formula and low level of hydration it will be not enough as a night cream, at least for those who have problematic feet. For me it nicely complements my footcare routine, because the other cosmetics I use are much heavier. I like it :)




Komfort i Świeżość, dezodorant do stóp dla kobiet 4w1
Comfort and Freshness, foot deodorant for women 4in1

Bardzo praktyczny kosmetyk, zwłaszcza latem, gdy jest gorąco, a stopy bardziej się pocą. Dzięki ekstraktom z szałwii i mięty znakomicie odświeża i chłodzi, dając ulgę zmęczonym stopom. Szkoda tylko, że to kojące chłodzenie tak szybko mija. Dezodorant bardzo przyjemnie pachnie, jakby nieco kwiatowo – w każdym razie bardzo kobieco, a zapach dość długo się utrzymuje. Niestety nie zauważyłam, aby w jakikolwiek sposób ograniczał pocenie.



It’s a very practical product, especially in the summer when it’s hot and feet sweat much more. Thanks to sage and mint extracts the spray nicely cools and refreshes my feet. Too bad the feeling fades quickly. The deodorant smells nice, it’s a rather flowery scent, very feminine and lasts quite long. Unfortunately, it doesn’t reduce sweating in my case.





Kontrola Zapachu, dezodorant do stóp i butów
Odour Control, foot and shoes deodorant

Produkt podobny do poprzedniego, z tym że zapach jest faktycznie bardziej uniwersalny. Pachnie ładnie i dość intensywnie, na stopach utrzymuje się zdecydowanie dłużej niż w przypadku butów. Niestety ze skutecznym odświeżeniem mojego obuwia sobie nie poradził. Szkoda, bo na tym bardzo mi zależało. Ale na stopy lubię go aplikować, bo chłodzi i odświeża. Ogólnie rzecz biorąc, nie widzę dużej różnicy między obydwoma aerozolami. Do tej pory rzadko korzystałam z tego typu produktów i choć te nie do końca mnie przekonały, to myślę, że w przyszłości sięgnę po jakieś inne dezodoranty do stóp i butów.



It’s similar to the previous one, but the scent is more neutral, in fact. It smells nice and intensive, but the scent lasts much longer on my feet than in my shoes. It disappointed me in this respect. But I like to use it on my feet, because it has cooling and refreshing properties. Generally, I can’t see many differences between those two deodorants. Until now I reached for such products only from time to time, but I think I’ll check out some other ones in the future, even though these ones didn’t fully meet my expectations.




Podsumowując, linia Nivelazione do stóp to ciekawa propozycja w przystępnej cenie. Podoba mi się, że w jej skład wchodzą specjalistyczne produkty, które faktycznie mogą pomóc osobom zmagającym się z problemami. Poza tym jak na drogeryjne kosmetyki, to i składy wypadają całkiem pozytywnie. Konkretne substancje w wysokich stężeniach, które mają szansę zadziałać. Nie pasują mi tylko użyte konserwanty, ale jeśli chodzi o stopy, to nie jestem aż tak restrykcyjna. Na pewno nie są to kosmetyki naturalne, ale już i takie kremy do stóp miałam i niestety nie bardzo się sprawdziły, bo zazwyczaj natłuszczają skórę i tyle, a ja potrzebuję konkretnego działania. Na pewno będę pamiętać o Nivelazione przy kolejnych zakupach, chętnie wypróbuję też inne kosmetyki z tej serii, szczególnie ciekawi mnie kąpiel do stóp :)

To sum up, I think that the new Nivelazione foot line is an interesting offer for affordable prices. I appreciate that these are specialized products that can help those who have problems with ther feet. And for drugstore products, the ingredients are ok as well. The cosmetics contain concrete substances in high concentrations. I only don’t like the preservatives, but when it comes to footcare, I am not so strict. These are not natural cosmetics, but I tried such ones, too, and they didn’t work well. They usually leave a greasy layer and nothing more and I need something that really works. I will surely remember about Nivelazione, I would try some other products, especially foot bath :)

Znacie te produkty? Jakie są Wasze doświadczenia? A może polecacie jakieś dobre produkty do stóp?

Do you know these products? What are your thoughts on them? Can you recommend any good foot products?

Share this:

, , , ,

CONVERSATION

8 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Niestety u mnie nie za wesoło w tej kwestii ;) A np. moja mama nic kompletnie ze swoimi nie robi i żadnych problemów ;)

      Usuń
  2. Bardzo lubię kosmetyki z tej firmy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do tej pory ich dobrze nie znałam, jednak ten krem z wysoką zawartością mocznika zrobił na mnie bardzo dobre wrażenie :)

      Usuń
  3. lubię ich deo do obuwia, ale ten spray nawilżający w 3 sekundy to jak dla mnie kompletny bubel ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda :( U mnie w ramach dodatkowego nawilżenia w ciągu dnia dobrze się sprawdza :)

      Usuń
  4. miałam te produkty. U mnie pielęgnacja stóp jest istotna, zwłaszcza w sezonie letnim - choć i w zimowym o nich nie zapominam :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też muszę cały rok dbać skrupulatnie o stopy, bo inaczej ciężka sprawa :)

      Usuń

Zostaw swoje myśli, to dla mnie duża motywacja! Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam moich czytelników, ale proszę, nie spamuj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...