Rossmann Program Nowości #28 / Rossmann Testing Programme #28: Bourjois, Rimmel, Alterra, Eveline, Fa, Ginger Organic

Nim się człowiek obejrzy, już czas na kolejną porcję recenzji produktów z Programu Nowości drogerii Rossmann. Tym razem znów miałam szczęście i zalogowałam się na tyle szybko, że mogłam wybierać spośród wszystkich zestawów. Dzięki temu w moje ręce trafiło całkiem sporo kolorówki i to w odcieniach, które okazały się do mnie pasować :) Rzadko się zdarza, że wszystkie produkty do makijażu tak mi się spodobają, że zostawiam je sobie. Najczęściej większość wędruje dalej. Jeśli chcecie dowiedzieć się, co tak mi przypadło do gustu, to zapraszam!

And again, it’s time for another bunch of reviews of products that I received from Rossmann Testing Programme. This time I was lucky and I logged in very quickly after the sets were made available and I could choose from all boxes. Thanks to that I got quite much makeup, in the shades that really suit me :) It doesn’t happen very often that I keep makeup I get for tests. I usually give it away. If you want to know, what I liked this much, keep reading!




Bourjois, Rouge Velvet The Lipstick #08 Rubi’s Cute
Bourjois, Rouge Velvet The Lipstick #08 Rubi’s Cute

Kocham szminki w mocnych kolorach, zwłaszcza te matowe. I ta propozycja od Bourjois okazała się bardzo ciekawa. Pomadka ma kremową formułę, gładko sunie po ustach i przez jakby maślaną konsystencję dość trudno nałożyć ją precyzyjnie. Pomaga nieco specyficznie wyprofilowany kształt sztyftu. Po paru chwilach produkt delikatnie zastyga i efekt staje się bardziej matowy. Pomadka tworzy na ustach piankową powłoczkę i zachowuje się trochę jak pomadki w płynie. Wykończenie jest pudrowo aksamitne, a jednocześnie niezwykle eleganckie i szykowne. Naprawdę wyjątkowe. Kolor też bardzo mi się podoba, choć zazwyczaj sięgam po chłodniejsze czerwienie, a ta jest żywa, pomidorowa i ciepła. Nie da się przejść obok niej obojętnie! Trwałość oceniam pozytywnie, szminka wytrzymuje na moich ustach kilka godzin, pod warunkiem, że nie jem ani nie piję nic tłustego. To bardzo przyzwoity wynik. Poza tym jest bardzo komfortowa w noszeniu, prawie niewyczuwalna i nie przesusza warg, a wręcz sprawia, że stają się miękkie i nawilżone. Ogólnie pomadka bardzo przypadła mi do gustu i chętnie bym przygarnęła jeszcze inne odcienie!

Bourjois Rouge Velvet the Lipstick 08 Rubis Cute

Bourjois Rouge Velvet the Lipstick 08 Rubis Cute

I love lipsticks in bold shades, especially matte ones. And this one from Bourjois turned out very interesting. The lipstick has a creamy formula and glides smoothly on the lips, however, because of its buttery consistency it’s a bit difficult to apply it precisely. The funny shape helps a little. After a few minutes the product sets and turns more matte, acting a bit like a liquid lipstick. In my opinion the finish is velvety matte yet very elegant and chic. I really like the shade, even though I normally choose cool-toned reds, and this one is vivid and warm. It really draws attention! The lasting power is really good, it stays on my lips for a couple of hours unless I eat or drink something greasy. But that’s a good outcome. The lipstick is very comfortable to wear, doesn’t dry out the lips, but rather keeps them soft and moisturised. Generally, I liked the lippie and I can’t wait to check out other shades!

Bourjois Rouge Velvet the Lipstick 08 Rubis Cute

Bourjois Rouge Velvet the Lipstick 08 Rubis Cute


Rimmel, Stay Matte Liquid Lip Colour #210 Rose&Shine
Rimmel, Stay Matte Liquid Lip Colour #210 Rose&Shine

Do pomadki matowej Rimmel podchodziłam nieco sceptycznie, chyba dlatego że, jak już wspomniałam, uwielbiam matowe wykończenie, ale większość tego typu produktów z drogeryjnej półki nie spełniła moich oczekiwań. Stay Matte okazała się jednak świetna! Konsystencja jest gęsta, przypomina mus, ale gładko sunie po ustach i łatwo się rozprowadza dzięki wygodnemu i precyzyjnemu aplikatorowi w formie gąbeczki. Po chwili szminka delikatnie zastyga i bardzo długo trzyma się na wargach. Odbija się trochę na szklankach, ale nie stanowi to dla mnie dużego problemu. Faktycznie nosi się bardzo komfortowo i nie przesusza jak większość płynnych matowych szminek. Delikatnie pudrowo pachnie, a jej kolor jest genialny, ciemnoróżowy, ale przybrudzony, a przy tym niezwykle elegancki i bardzo uniwersalny. I idealnie kryjący. Bardzo mi się podoba! Szczerze mówiąc, miałam ochotę na więcej kolorów, ale oglądałam je już w Superpharm i jakoś żaden inny odcień nie wpadł mi w oko.

Rimmel, Stay Matte Liquid Lip Colour #210 Rose&Shine

Rimmel, Stay Matte Liquid Lip Colour #210 Rose&Shine

I was a bit skeptical about the Rimmel’s matte liquid lipstick. I guess it was because I love the finish, but most of the drugstore products didn’t live up to my expectations. But Stay Matte turned out to be great! The consistency is thick and mousse-y, but glides smoothly on the lips and is easy to apply thanks to its precise sponge applicator. After a few minutes the lipstick sets and stays on the lips for a long time. I does transfer a little, but that’s not a big problem for me. It wears comfortably and is nor drying as most of the liquid lipsticks do. It smells delicately and the shade is stunning – it is dark dusty pink which is very elegant and universal. And the coverage is really high. I like it! To be honest, I wanted to buy other shades, but I checked the shade range and didn’t find anything really interesting.

Rimmel, Stay Matte Liquid Lip Colour #210 Rose&Shine

Rimmel, Stay Matte Liquid Lip Colour #210 Rose&Shine Bourjois Rouge Velvet the Lipstick 08 Rubis-Cute



Bourjois, Brow Design maskara do brwi #002 Chatain
Bourjois, Brow Design maskara do brwi #002 Chatain

Przetestowałam już mnóstwo produktów tego typu i maskara do brwi Bourjois okazała się jedną z lepszych. Ma swoje wady i zalety, ale generalnie chętnie po nią sięgam. Szczoteczka pozwala ładnie ułożyć włoski, ale mogłaby być jeszcze precyzyjniejsza, bo przy moich wąskich brwiach nietrudno o upaćkanie się dookoła. Poza tym zbyt dużo kosmetyku nabiera się na aplikator, muszę za każdym razem zetrzeć nadmiar o opakowanie, a nie jest to takie proste. W innym wypadku włoski stają mokre i posklejane, co niestety nie wygląda dobrze. Generalnie większość maskar do brwi sprawia mi ten problem, jednak tej jakoś więcej wybaczam, bo konsystencja jest bardziej pudrowa, nie taka mocno wodnista i rzadka. Kolor wypada dość ładnie, choć mógłby być nieco chłodniejszy. Na szczęście po aplikacji nie wybijają się rude tony. Maskara wyraźnie przyciemnia i zagęszcza brwi, dając nieprzerysowany, naturalny efekt. Jako jedyna wystarcza mi w zupełności i nie muszę dodatkowo wspomagać się kredką, by uzupełnić ubytki. Do tego całkiem nieźle utrwala włoski. Jestem z niej bardzo zadowolona!

Bourjois, Brow Design maskara do brwi #002 Chatain

Bourjois, Brow Design maskara do brwi #002 Chatain

Bourjois, Brow Design maskara do brwi #002 Chatain

I have already tested a lot of brow gels and mascaras and the one from Bourjois turned out to be one of the best I tried. It has its qualities and drawbacks, but I do use it quite often. The brush is nice, it help to nicely set the hairs, however, for me it could have been more precise, as I have narrow brows and I tend to stain my skin all over with it. And the applicator takes out too much product. If I don’t wipe the excess, my brows turn wet and sticky, which doesn’t look good. Luckily this one is more powdery in consistency, so it’s not that problematic. The shade is nice, but it could have been more cool-toned, but anyway, the red tones are not really visible after the application. The mascara makes my brows darker and denser. The effect is not too dramatic, but rather natural. I don’t need to complement it with a brow pencil, which I usually have to do. And it keeps hairs at bay for quite a long time. I am really pleased with this product!

Bourjois, Brow Design maskara do brwi #002 Chatain

Bourjois, Brow Design maskara do brwi #002 Chatain



Rimmel, Insta Fix&Matte puder #001 Transparent
Rimmel, Insta Fix&Matte powder #001 Transparent

Przyjemny kompaktowy puder. Bez fajerwerków, ale taki, na którym mogę polegać. Bardzo lubię transparentne pudry, ponieważ mam ekstremalnie jasną cerę i trudno mi znaleźć odpowiedni odcień, a tutaj ten problem mam z głowy. Z drugiej strony, zdarza się, że pudry transparentne bielą skórę i wyglądają nienaturalnie, ale na szczęście z nowością Rimmel nie ma takiego kłopotu. Jak dla mnie jest jednak trochę suchawy i dość grubo zmielony, przez co lekko odznacza się na twarzy i nie daje efektu wygładzenia, który lubię. Po chwili jednak scala się z podkładem i wygląda dobrze, poza tym na szczęście nie przesusza. Mat utrzymuje się u mnie do trzech godzin, co w przypadku mojej bardzo tłustej cery jest wynikiem zadowalającym. Chociaż nie powalił mnie na kolana, to go polubiłam.

Rimmel, Insta Fix&Matte puder #001 Transparent

Rimmel, Insta Fix&Matte puder #001 Transparent

It’s a nice compact powder. Nothing really fantastic, but it’s a reliable one. I like transparent powders, because I am extremely pale and it’s hard for me to find the suitable shade. And here I don’t have this problem, as it adapts to the shade of the foundation. But on the other hand, sometimes transparent powders leave a white layer on the skin and don’t look natural, but this one is absolutely fine. For me, it’s just a bit dry and I can see it on my face right after the application. It doesn’t give me the smoothing effect that I really like. Luckily, it unifies with the foundation after a moment and looks nice. And it doesn’t dry out the skin. It keeps my face matte up to three hours, which is normal in my case. The powder won’t become my favourite, but I do like it.

Rimmel, Insta Fix&Matte puder #001 Transparent



Alterra, Beauty Oil olejek do ciała bio rokitnik & amarantus
Alterra, Beauty Oil bio sea buckthorn & bio amarantus body oil

Bardzo lubię olejki w pielęgnacji ciała i przetestowałam ich już mnóstwo. Muszę przyznać, że propozycja Alterra prawie dorównuje moim ulubieńcom z Kneipp. Olejek jest treściwy, dobrze nawilża i natłuszcza. Zostawia delikatnie tłustawą warstewkę na ciele, ale tak już jest z olejkami, tego nie da się obejść. Fankom olejków na pewno nie będzie to przeszkadzać. Produkt sprawia, że skóra jest gładka, odżywiona, napięta – po prostu w dobrej kondycji. Dodatkowo przyjemnie pachnie, a aplikację ułatwia buteleczka z wygodną pompką. Skład również na plus, na liście nie znajdziemy żadnych niepożądanych substancji, choć jednak olejki Kneipp czy Nacomi, wypadają pod tym względem jeszcze lepiej. Mimo tego, polecam olejek Alterra :)






I really like body oils and I have tested so many of them. I must admit that this one from Alterra can compete with my favourites from Kneipp. The oil is thick and it nicely moisturises the skin. It does leave a greasy layer on the body, but that’s normal with oils, I’m sure all oil fans will be pleased. It makes the skin smooth, nourished and firm – simply in a good condition. It also smells nice and the handy bottle that comes with a pump makes the application comfortable. The ingredients are fine, we won’t find any harmful substances in the list, however, Kneipp and Nacomi oils are a bit better in this respect. Anyway, I recommend the Alterra’s oil :)







Eveline, LACTIMED nawilżający płyn do higieny intymnej
Eveline, LACTIMED moisturising intimate wash

Całkiem przyjemny produkt, choć nie bez wad. Do pielęgnacji okolic intymnych staram się stosować delikatne kosmetyki, bez silnych detergentów i niestety w tej kwestii płyn Eveline mnie nie zadowolił, ponieważ zawiera SLES i konserwanty, które mogą powodować podrażnienia. Na szczęście preparat nie przysporzył mi większych problemów, choć podczas używania odczuwam, że jest mocno oczyszczający. Nie nazwałabym go nawilżającym. Bardzo odpowiada mi za to wygodne opakowanie wyposażone w pompkę i konsystencja, dość gęsta, żelowa, przypominająca wręcz galaretkę. Płyn dość intensywnie się pieni i łatwo spłukuje, a do tego ma przyjemny świeży zapach. Znam lepsze tego typu kosmetyki, ale ten sprawdza się w porządku.



This is a nice product, but has its drawbacks. For intimate hygiene I try to use delicate cosmetics, without aggressive detergents and unfortunately, in this matter the Eveline product did not fully satisfy me. It contains SLES and potentially irritating preservatives. Luckily, it didn’t cause any problems, but I feel it’s strong and I wouldn’t call it moisturizing. However, I like the handy pump and the specific consistency which is rather thick and jelly-like. It foams well, is easy to rinse off and has a nice fresh scent. I know better intimate washes, but this one is fine.





Fa, Divine Moments dezodorant w sprayu Fresh
Fa, Divine Moments deodorant spray Fresh

Sama nie używam dezodorantów tego typu, przestawiłam się na lepsze składy, ale produkt chętnie przetestowała moja siostra, zatem jej opinię przytaczam:

Dezodorant Fa okazał się dla mnie miłym zaskoczeniem. Jego dużym atutem jest delikatny zapach, słodki i nienachalny, a jednocześnie dość trwały. Dodatkowo wielki plus za brak soli aluminium. Dzięki temu przypadnie do gustu osobom, które starają się unikać tego składnika. Przez cały dzień zapewnia świeżość i komfort. Myślę, że jeszcze do niego wrócę, gdy się skończy.


I don’t use such deodorants any more, I replaced them with better ingredients, but my sister tested this product with pleasure and here is her opinion:

The Fa deodorant turned out to be a nice surprise for me. What I really like about it is the sweet scent which is not too intense but lasts quite long. I also appreciate that it doesn’t contain aluminum salts, so it will be appropriate for those who want to avoid this ingredient. It keeps me fresh and comfortable for the whole day. I think I’ll repurchase it someday.





Ginger Organic, podpaski na noc
Ginger Organic, night period pads

Nieczęsto podejmuję na blogu tematy intymne, ale uważam, że to ważna sprawa i nie ma się czego wstydzić. Duńska marka Ginger Organic ostatnio intensywnie reklamuje się w blogosferze, dlatego byłam ciekawa tych produktów. Może to nie są najlepsze podpaski, jakich w życiu używałam, ale mają nad innymi ogromną przewagę, są bowiem ekologiczne i bezpieczne, co potwierdzają liczne certyfikaty. Nawet opakowanie zostało w tym względzie idealnie dopracowane. Od razu wiemy, że mamy do czynienia z produktem przyjaznym dla środowiska. Już dawno chciałam zrezygnować z tradycyjnych środków higienicznych, ze względu na bielenie chlorem czy zawartość szkodliwych dla zdrowia składników, ale jest ogromny problem z dostępnością tego typu wyrobów. Dlatego cieszę się, że nie będę musiała się gimnastykować i szukać w Internecie, gdyż marka Ginger Organic będzie zawsze pod ręką. Co do samych podpasek, to tak jak wspomniałam, nie zachwyciły mnie, gdyż są dość grube i średnio chłonne, przez co musiałam je zmieniać częściej niż te, których do tej pory używałam. Początkowo trochę zaburzało to mój nocny komfort, ale szybko przywykłam, gdyż podpaski mają odpowiednią długość, klej i skrzydełka trzymają je w miejscu, a dzięki temu ochrona jest skuteczna. Polecam, naprawdę warto postawić na jakość i bezpieczeństwo, ja z tego względu jestem w stanie przymknąć oko na małe niedogodności. Ciekawa jestem tylko ceny, obawiam się, że może być dość wysoka, z uwagi na wysokiej jakości surowce i certyfikaty.



I don’t talk about intimate hygiene on the blog very often, but I think it’s an important thing and nothing we should be ashamed of. Danish brand Ginger Organic has been recently intensely promoting their products in the Internet, so I was very curious to check them out. Maybe these aren’t the best period pads I’ve ever used, but they win with other ones because they’re ecological and safe, which is proved by various certificates. Even the packaging looks totally ecological and is environment-friendly. I wanted to stop using traditional pads some time ago, because they are chlorinated and may contain some harmful substances, but there’s a big problem with availability of such products. That’s why I’m happy they will be now at hand in Rossmann. But speaking of the pads themselves, they did not amaze me, as they’re rather thick and I had to change them more often than usually. At first it caused some discomfort, but I quickly got used to them, as they’re long enough and stick well to my pants, so that the protection is effective. I absolutely recommend them, it’s definitely better to choose safe products. I am only afraid they will be expensive because of the high quality ingredients and certificates.



Poza tym otrzymałam do przetestowania płyn do czyszczenia obić i tapicerki Starwax, który okazał się łatwy w użyciu i bardzo skuteczny, napój izotoniczny Oshee, który zaskoczył mnie dobrym składem, ale pod względem smaku kompletnie nie przypadł mi do gustu, a także specjalną wersję Mentosa z zabawnymi obrazkami.

Apart from that I also got an easy to use and effective Starwax cleaning spray for couches and armchairs, Oshee isotonic drink which surprised me with good ingredients but did not convince me with the taste, and a special edition of Mentos with funny pictures on the gums.


Najbardziej cieszę się z produktów do makijażu, zwłaszcza że wszystkie bardzo przypadły mi do gustu. Zresztą, w ogóle uważam tę paczkę za wyjątkowo udaną. A Wam coś wpadło w oko?

I am most happy with the makeup, especially because all products turned out very nice. Generally, I find this box particularly fine. Did anything catch your eye?

Share this:

, , , , , , , , , , , , , , , , ,

CONVERSATION

22 komentarze:

  1. Ale Ci się super nowości trafiły :D te dwie szminki mega mnie ciekawią i na pewno się na nie skuszę :) no i na pewno kupię dezodorant Fa, bo czuję, że zapach mi się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym razem naprawdę fajną paczkę złowiłam :) Nie mogę się doczekac, aż te pomadki Bourjois będą w sprzedaży, żebym mogła sobie kupić jeszcze jakieś kolory :D

      Usuń
  2. szminka Bourjois wpadła mi w oko :) cudne wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, wykończenie jest przepiękne :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. To prawda, one mnie szczególnie zainteresowały :)

      Usuń
  4. Bardzo fajna paczka :) Zaciekawiły mnie produkty Ginger Organic.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe nowości. Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tego grona najbardziej zaciekawił mnie puder - lubię właśnie te transparentne :) Co prawda mam jeszcze kilka(naście) do wypróbowania, ale może i na ten się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam sporo pudrów do przetestowania :D

      Usuń
  7. Zawartość paczki wydaje się być bardzo przyjemna :) Udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Fajną kolorówką nigdy nie pogardzę :D

      Usuń
  8. bardzo fajna zawartość, sporo kolorówki, ale i tak najbardziej ciekawi mnie olejek Alterry :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. kolor pomadki z Rimmel'a bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, zdecydowanie by do Ciebie pasował :)

      Usuń
  10. Na pewno przyjrzę się bliżej pomadkom Rimmela :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem to jedna z lepszych drogeryjnych propozycji :)

      Usuń
  11. a mi wpadła w oko pomadka Rimmel :) w Uk jej jeszcze nie ma, ale planuję ją sobie kupić :) kolor zdecydowanie dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie to kolor, który mi się z Tobą kojarzy ;)

      Usuń

Zostaw swoje myśli, to dla mnie duża motywacja! Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam moich czytelników, ale proszę, nie spamuj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...