Gotowa na jesień! / Ready for the fall! Freedom Makeup Pro Lipstick Kit Noir Mattes Collection

Dzisiaj mam dla Was lekki i przyjemny wpis na temat zestawu pomadek marki Freedom Makeup Pro Lipstick Kit, który otrzymałam podczas sierpniowego spotkania blogerskiego we Wrocławiu. W moje ręce trafiła wersja Noir Mattes, z czego bardzo się cieszę, bo jak wiecie, ciemne pomadki, zwłaszcza czerwienie, to moje drugie imię :)

Today I have a light and pleasant review of Freedom Makeup Pro Lipstick Kit, a lipstick set that I got at the blogger meeting in Wrocław in August. I received the version Noir Mattes and I’m very happy about that, because, as you probably know, I love dark lips :)

Freedom Makeup Pro Lipstick Kit Noir Mattes

Freedom Makeup Pro Lipstick Kit Noir Mattes

Szminki są zapakowane w kartonowe pudełeczko. W środku znajdziemy pięć pięknych jesiennych odcieni w plastikowych opakowaniach, charakterystycznych dla wszystkich szminek Freedom Makeup. Na dole znajdziemy próbkę koloru, co przy większej liczbie pomadek jest bardzo pomocne. Świetnie, że kolory pomadek są dość mocno zróżnicowane. Dzięki temu kolekcja jest spójna tematycznie, ale nie dostajemy pięciu prawie takich samych odcieni, co często zdarza się w przypadku takich setów.

The lipsticks come in a cardboard box. Inside we’ll find five beautiful fall shades in plastick tubes that are characteristic of all Freedom Makeup lippies. It’s wonderful that the shades are varied. Thanks to this, the collection is somehow consistent, but we don’t get five colours that barely differ from each other, which is a problem in many product sets.

Freedom Makeup Pro Lipstick Kit Noir Mattes

Freedom Makeup Pro Lipstick Kit Noir Mattes

Freedom Makeup Pro Lipstick Kit Noir Mattes

Zestaw składa się z pięciu następujących kolorów:
The set consists of five following shades:

Midnight – piękne bordo z nutką brązu i fioletu
Midnight – beautiful burgundy with a hint of brown and purple

Freedom Makeup Pro Lipstick Kit Noir Mattes Midnight

Watching – ciemny brudny róż, z domieszką czerwieni
Watching – dark dusty pink, with a hint of red

Freedom Makeup Pro Lipstick Kit Noir Mattes Watching

Twilight – ciemna czerwień w ciepłej tonacji
Twilight – dark warm-toned red

Freedom Makeup Pro Lipstick Kit Noir Mattes Twilight

Darkness – klasyczny, dość ciemny fiolet (w sztyfcie widać drobinki, na ustach już nie)
Darkness – classic rather dark pink (I can see some shimmer in the bullet, but it’s invisible on the lips)

Freedom Makeup Pro Lipstick Kit Noir Mattes Darkness

Noir – bardzo ciemny fiolet, zbliżający się do czerni
Noir – very very dark purple, almost black

Freedom Makeup Pro Lipstick Kit Noir Mattes Noir

Formuła jest bardzo przyjemna, pomadki gładko suną po ustach, ale wykończenie nie jest moim zdaniem matowe, a raczej satynowe. Pigmentacja jest w porządku, ale nie uznałabym jej za główny atut szminek, podobnie jak trwałość, która wypada po prostu przeciętnie. Za to duży plus za fakt, że pomadki nie wysuszają ust. Osobiście uważam, że za tę cenę są to naprawdę fajne szminki, jedne z bardziej udanych, jeśli chodzi o markę Freedom Makeup. Miałam okazję poznać już kilka odcieni z podstawowej linii i wiem, że są mocno nierówne pod względem jakości. Te z kolekcji Noir Mattes wypadają na tym tle bardzo dobrze i nie dostrzegam większych różnic pomiędzy kolorami. Może tylko Noir sprawia nieco trudności z równomierną aplikacją, ale tak ciemnymi szminkami często jest problem. Generalnie, jestem z nich zadowolona i na pewno będę ich używać :)

Freedom Makeup Pro Lipstick Kit Noir Mattes

Freedom Makeup Pro Lipstick Kit Noir Mattes

The formulation is very nice, the lipsticks glide smoothly on the lips, but the finish isn’t truly matte, rather satin. The pigmentation is quite decent, however, it’s not the lippies’ biggest advantage, just like the staying power, which is simply average. But a big plus that the products don’t dry out the lips. I personally think that these are very nice lipsticks for a ridiculously low price. I tried some Freedom Makeup lipsticks from the basic line and I know that the quality varies a lot, and these ones from the Noir Mattes kit are very similar, which is really good news. Only Noir can be a bit tricky at application and get patchy. I like these lippies and I will use them with pleasure :)

Freedom Makeup Pro Lipstick Kit Noir Mattes

Freedom Makeup Pro Lipstick Kit Noir Mattes

Podobają się Wam takie mroczne kolory? Macie jakieś doświadczenia z pomadkami Freedom Makeup?

Do you like such dark shades? Do you have any experience with Freedom Makeup lipsticks?

Share this:

, , , , , ,

CONVERSATION

18 komentarze:

  1. rzeczywiście bardzo "Twoje" kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie da się ukryć ;) A przy tym na tyle oryginalne, że mi się raczej nie zdublowały :)

      Usuń
  2. Baaardzo ładne kolorki :). Z Freedom, uwielbiam palety- są tanie i bardzo dobrej jakości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam dwie paletki i faktycznie są bardzo fajne :)

      Usuń
  3. Kolory zdecydowanie nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, nie jest to kolorystyka dla każdego ;)

      Usuń
  4. Super kolory na teraz :) I może dobrze, że nie są super matowe - myślę, że ostatnio już za dużo tych kredowych matów. Te pół satynowe są naprawdę ładne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, takie satynowe wykończenia też są fajne :)

      Usuń
  5. Dla mnie są mocno za ciemne, ale Tobie bardzo pasują :) Faktycznie bardziej satynowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zdecydowanie wszyscy, którzy mnie znają, są zgodni, że jasne szminki nie są dla mnie ;)

      Usuń
  6. Wydaje mi się, ze bardzo Ci pasuje odcień Darkness, ładnie zgrywa się ze skóra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to miło :) Pierwszy raz miałam na ustach taki odcień i nie do końca byłam pewna, czy dobrze będzie na mnie wyglądał :)

      Usuń
  7. Ja wolę ciut subtelniejsze odcienie, choć ostatnio pokazałam się w czerwieni we wpisie z Bell i w takim jednym chłodnym odcieniu z całej gamy czułam się fajnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam Cię w tej czerwieni i bardzo mi się podobało :D

      Usuń
    2. Jeszcze kilka takich opinii i może się przekonam haha :D Dzięki :*

      Usuń
    3. Nie ma za co, sama prawda :)

      Usuń

Zostaw swoje myśli, to dla mnie duża motywacja! Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam moich czytelników, ale proszę, nie spamuj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...